postaciom wolno więcej, jeśli wiedzą że np. Aya może oszukiwać wzory nie do ominięcia swoim aparatem?
Jeżeli gra będzie ogólnodostępna do kupienia u nas to zastanawiam się jak mocno skoczy (bądź spadnie) jej popularność.
Być może także wielu fanów odpuścić sobie grę z powodu "mainstreamu". Bo gra nie będzie już aż tak "japońska" "orientalna".
"Imperishable Shooting"User: Fujiwara no MokouNotes: Theatrical typeDeepness of Emotion: ★★★★★★Danmaku that repeats the cycle of ruin and rebirth. It is the ultimate danmaku. It derives from some shape, but eventually returns to its original form. The route of evasion must be found in between. I call this danmaku shape memorization type. It's a danmaku fitting for Mokou, who dies and resurrects. Danmaku also dies and resurrects, and will probably repeat again and again. It traps people within the danmaku as it resurrects. If gaps weren't prepared in between, then danmaku loses its meaning and becomes a graveyard where only ghosts live. Everyone probably think of various things when they create their spell cards.
Ah i biorąc pod uwagę to co wspomniał Critz, że w tej grze nie mamy już "touhou" w nazwie gry. Jest prawie pewne, że nie będzie to gra sprzedawana tylko w Japonii, bo to już nie jest "Eastern Project". Może nawet będzie na steamie biorąc pod uwagę to, że ZUN wspominał o możliwości wrzucenia kiedyś gry na platformę steam.Więc być może ZUN udostępni to u nas i sprawdzi jak się to tutaj przyjmie kiedy gra już nie będzie grą orientalną a będzie po prostu grą.
^teoretycznie tak, ale jest jeszcze opcja taka, że gra przyjmie się jak jakaś uboga random indie gierka. Ludzie kupią, zagrają i odpuszczą, bo po co zostawać fanem gierki platformowej skoro tylko spinoff zostanie wydany tutaj. Być może także wielu fanów odpuścić sobie grę z powodu "mainstreamu". Bo gra nie będzie już aż tak "japońska" "orientalna".
Ogólnie jest kilka aspektów przez które gra może być nawet bardzo popularna początkowo ale w ogólnym rozrachunku może stracić. Właśnie na tym, że traci ten swój mocno orientalny aspekt (tzn. Touhou nie będzie już aż tak Touhou jak było wcześniej).