Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Danmaku Challenges Reborn (Przeczytany 224685 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #90
Reimu A
Score - 16397750

Replay

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #91

Może dałem za dużo czasu i ludzie zapomnieli, a może po prostu Yuyuko była dla was zbyt urodzajna ...

Tak czy siak z racji, że jestem chory i mam nagły napływ dobroci wyjątkowo przedłużę czas do jutra do 16.


Specjalnie dla ciebie i wszystkich, którym potrzeba dodatkowej motywacji do podjęcia wyzwania:
Spoiler (pokaż/ukryj)

There was a man who had everything
He met a youkai who knows everything
Now she has everything and he knows nothing.

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #92

Coś mało ludzi w ogóle się podjęło tego wyzwania ;_;
Było dobre, ale trochę bullshitowe z optymalizacją graze, w innym 2hu by wyszło lepiej, a może i nie bo w sumie trudność musiałaby być wyższa.
Może jakiś no horizontal w niedalekich wyzwaniach?(inba hard TD)

Samo wyzwanie było delikatnie popsute Reimu przez mniejszy grazebox. Nie wiem po co Losik bombiłeś do 0/0.
Reimu A na unfocus ma długą bombę i stosunkowo mało punktów spadało z pocisków.


Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #93
No co za bezczelne wepchnięcie się, a już się cieszyłem :<

Samo wyzwanie było delikatnie popsute Reimu przez mniejszy grazebox. Nie wiem po co Losik bombiłeś do 0/0.
Reimu A na unfocus ma długą bombę i stosunkowo mało punktów spadało z pocisków.

Mam małą propozycję co do następnego wyzwania; ograniczmy wybór postaci lub nawet shottype'u do jednego konkretnego. Ot takie urozmaicenie.

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #94
Wyniki #8

RankUserPunkty
1SKN4
2Foraz443
3Losik2
4Oni-BladeX1

Nie wiem po co Losik bombiłeś do 0/0.
Z prostego względu - zapomniałem że ilość bomb się nie wlicza do bonusu końcowego xd

Mam małą propozycję co do następnego wyzwania; ograniczmy wybór postaci lub nawet shottype'u do jednego konkretnego. Ot takie urozmaicenie.
Zabawne że o tym wspominasz ...

Może jakiś no horizontal w niedalekich wyzwaniach?(inba hard TD)
Pomyśle o tym na przyszłość, acz najpierw muszę przetestować czy dana gra/plansza się do tego nadaje.

Następna runda soon™

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #95
http://eientei.boards.net/thread/1065/touhou-movement-restriction-thread
To co tu można wynaleźć jest niezwykłe, ofc to nie oznacza że wykonalne dla zwykłego gracza.
Jednak easy brzmi całkiem realnie, ewentualnie normal w DDC.
-----
Z takich innych specjalnych rzeczy to mi się przypomina extra no movement z DDC =D.

Co do wymuszania shottype to ma to sens tylko w konkretnych wyzwaniach gdzie właściwości postaci dają bonus do skilla.

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #96
Ostatnia runda nie cieszyła się wielką popularnością: szkoła?, choroby?, za dużo czasu? Jeśli pytacie mnie:

Challenge 9: It's all Marisa's fault.

Przed nami kolejny survival: przetrwaj jak najdłużej.
Tym razem gramy w: IN od początku do ... jak najdalej (jeśli przypadkiem tam dotrzecie to żeby łatwiej było porównać wszyscy wybieramy ten sam Final ... A bo mam dość B po oglądania tych wszystkich replayów)
Gramy na poziomie: jakżeby inaczej Lunatic
Tym razem będę bardziej litościwy i pozwolę wam strzelać i latać do woli. Zwłaszcza latać gdyż robimy non-focus run.
Ostatnia zasada - jeśli jeszcze ktoś na to nie wpadł - gramy tylko i wyłącznie ... magic teamem - tak teamem nie solo Marisą, a to dlatego żeby łatwiej było mi sprawdzać czy aby na pewno gracie non focus - żeby było jasno jeśli w dowolnym momencie gry Alice zastąpi Marisę run przestaje być legit (poza bodaj deathbombami gdzie się wymieniają jak dobrze pamiętam).

Z oczywistych względów wymagam zarówno replaya jak i screenu.

Czas do czwartku (06.10.2016) godzina 22.

I tyle. Jak wam źle pójdzie to wiecie czyja wina...
  • Ostatnia zmiana: Październik 02, 2016, 20:53:21 przez Losik

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #97
Pierwszy.



Game completed - 14.65%
Replay

*pierwszy raz gra w in lunatic*
E tam, dobrze idzie, powinienem daleko dojść.
*2 nonspell Mystii*
what the...

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #98

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #99
Stage4 po midbossie, zdecydowanie IN najbardziej nie lubię z dodatkowymi warunkami... xD mimo, że scoring polega prawie na tym samym co ten chellenge.
http://replays.gensokyo.org/download.php?id=41641


/r/
Marisa C no unfocus w MoFie
Ufo left/right side


Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #100
SKN zapomniałeś o screenie

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #101
Jakoś tak wyszło :/ pewnie Losik mnie zabije, ale może jak znajdę chwilę to poprawię i już wrzucę według zasad.(oczywiście jeśli do tego czasu nie umre :/)

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #102

Replay

Jakoś tak wyszło :/ pewnie Losik mnie zabije[...]
Smutni panowie są już w drodze pod twój dom.

Następnym razem po prostu puść replay i zrób screena replayu ...

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #103
Ok słuchajcie wszyscy wszem i wobec bo to dość istotne. Jak były wakacje to rundy porozrzucane w randomowe dni może były fajne, ale teraz praktycznie wszyscy mają: szkołę/studia/pracę/wyrzuty sumienia że są NEET.
Z tegoż względu postanowiłem że:

Wszystkie rundy będą trwały (niecały) tydzień od niedzieli do soboty.

A dokładniej zaczynać się będą w niedziele koło południa/popołudnia, a kończyć w sobotę o 24:00 (czy jak kto woli w niedziele o 0:00) + ewentualne przedłużenia jak ktoś coś wrzuci w ostatnią godzinę.

Z racji, że w takim wypadku nie będzie nowej rundy do niedzieli przedłużam czas trwania tej rundy do soboty 24:00.
  • Ostatnia zmiana: Październik 06, 2016, 20:32:42 przez Losik

Odp: Danmaku Challenges Reborn
Odpowiedź #104
No cóż ;___;
ale w takiej sytuacji jedno zadanie challenge to mało.
Może jakieś bonusowe questy z 1 stałym wymogiem za spełnienie którego byłyby by dodatkowe punkty, oczywiście nie dużo 1-2.
Jak nie będzie to trudno.