Danmaku Challenges Reborn
Radujcie się
panie i
panowie albowiem powracają...
Danmaku ChallengesLista zasad/rzeczy które być może chcecie wiedzieć:
1. Danmaku challenges to jak sama nazwa wskazuje wyzwania danmaku... właściwie to Touhou... mogliśmy to nazwać Touhou Challenges... ale ku chwale tradycji tytuł pozostaje bez zmian. Zakres gier obejmuje wszystkie oficjalne produkcje z kuźni samego podchmielonego mistrza - ZUNa. Co do fangameów to kwestia do ewentualnych negocjacji.
2. Przedmiotem wyzwań będzie: zdobycie najwyższego/najniższego score'a/graze'a/cherry/time'u/czegokolwiek innego, przetrwanie jak najdłużej w ekstremalnych warunkach itp. Zasadniczo w grę wchodzi wszystko, to co w poprzednich odsłonach Danmaku Challenges i więcej. Zasadniczym ograniczeniem jest możliwość udokumentowania wyniku poprzez screen i/lub replay. Jak już przy tym jesteśmy, uczestnicy mogą proponować własne wyzwania. Co więcej dla osób, które wymyślą nowy typ wyzwania, który zostanie zaakceptowany przewidziano specjalne odznaczenie.
3. Aby wziąć udział należy napisać posta ze screenem i (jeśli jest wymagany) replayem. Wyniki można poprawiać wysyłają nowe posty (double/triple/itd. posty są dozwolone - pod warunkiem, że zawierają wyniki kolejnych prób), liczy się wyłącznie wynik ostatniej przysłanej próby (tyczy się to zarówno samego challenge'a jak i ewentualnych osiągnięć z nim związanych).
4. Czas na wzięcie udział standardowo trwa do końca soboty danego tygodnia. Posty nadesłane po czasie nie będą brane pod uwagę JEDNAKŻE za każdym razem gdy ktoś wyśle posta z wynikiem w ciągu ostatniej godziny przed zakończeniem czasu wyzwania, limit czasu przesuwany jest o godzinę do przodu (tak co by nikt nie wepchnął się nagle na pierwsze miejsce w ostatniej minucie dozwolonego czasu).
5. Oficjalne wyniki zostaną opublikowane w niedługim czasie po zakończeniu rundy. W kwestii wyników nastąpi jedna z największych zmian w stosunku do poprzednich wersji Danmaku Challenge. NIE TYLKO 1 MIEJSCE SIĘ LICZY. Postanowiliśmy zmienić system z liczenia wygranych na system punktowy. Za udział otrzymuje się 1 punkt, za każdego pokonanego przeciwnika zdobywa się kolejne punkty. Np. jeśli w rundzie udział brało 5 osób: 1. miejsce otrzyma 5 punktów, 2. 4 punkty, itd aż do 5. który otrzyma 1. Punkty będą stale zliczane w rankingu graczy.
6. Obowiązujące ustawienia są takie jak ZUN przykazał (czyli zazwyczaj 3 życia/bomby), CHYBA ŻE dany challenge mówi co innego. Podobnie wybór postaci/poziomu trudności jeśli nie jest wspomniany - jest dowolny. Mody zmieniające wyłącznie grafikę (i.e. hitbox do EoSD) są dozwolone, mody wpływające na gameplay (w szczególności obniżanie framerate'u) nie.
7. Wyniki prezentuje poniższa tabela:
Rank | User | Punkty |
1 | SKN | 34 |
2 | Szkarłatny Moose | 33 |
3 | Losik | 32,5 |
4 | Oni-BladeX | 30 |
5 | Foraz44 | 14 |
6 | Kreton | 10 |
7 | Misty | 7 |
8 | Scarpi | 6.5 |
9 | Wercik96 | 6 |
10 | Red Fedora | 1 |
Pełne dane o wszystkich challenge'ach dostępne są
tutaj.
Wszystkie wyniki (score, graze, karty) z finalnych podejść zostaną dopisane do Osiągnięć Lifetime.
There was a man who had everything
He met a youkai who knows everything
Now she has everything and he knows nothing.