>Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.>te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD>ruszać się jak galaretka
Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.
Ktoś jeszcze wyczuwa w kościach jakąś ważną nowinkę o Sakuyi? W końcu ZUN obiecał kiedyś dać jej backstory, a to byłaby dobra okazja dopóki ona tu jest.
Cytat: critz w Sierpień 06, 2013, 11:49:38Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.wszystko jest lepsze od poruszania się Will-o'-wisps in Unidentified Orbit...
w notce pod screenem jest napisane tylko, że jeśli chodzi o Sakuyę, mam do czynienia z "regularnym comebackiem", cokolwiek to znaczy~Spoiler (pokaż/ukryj)aczkolwiek nie za bardzo rozumiem złożenia 本作, nie znalazłem go też w żadnym słowniku...
Ej Małysz, ale nonspelle Futo są łatwiutkie, przynajmniej na Normalu, bo wyżej nie grałam xD
W takim EoSD czy PCB raczej trudno było się nawet domyślać do czego pije karta po jej wzorze
ale biorąc pod uwagę jak gęsto ta gra sypie fragmenty żyć i bomb
Cytat: critz w Sierpień 07, 2013, 11:37:26ale biorąc pod uwagę jak gęsto ta gra sypie fragmenty żyć i bombtylko, że jak stracisz życie to gros bomb idzie się kochać (raz zebrałem ich przed Kagerou z 7 czy 8 i na jej drugim nonspellu wpadłem (TO dopiero są chamskie hitboxy) i zredukowało mi do 2 lub 3, więc wszystko poszło w pizdu :/)
tylko, że jak stracisz życie to gros bomb idzie się kochać
Protip:1. Zbieraj fragmenty bomb2. Do 3. stage'a nie bombuj w ogóle3. 3. stage4. BOMBUJ JAK POJEBANY6. Zostań z max hp i trzema - czterema bombami w zapasie przed walką z bossem