Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: GATES OF HELL (Przeczytany 40325 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Ekkusu
  • [*]
GATES OF HELL
OK LUDZIAAAA!

Planuję ponownie otworzyć ten biznes. Jeżeli jesteś spragniony przemocy, władzy, pieniędzy, krwi (Z różnych źródeł i otworów)... to możesz sobie włączyć TV. Ale jeżeli jesteś zainteresowany braniem udziału w tak zwanych roleplayach prowadzonych przez ten zacny poddział na forum, to zapraszam. Konkretna forma jeszcze nie została przeze mnie ustalona, ale byłbym wdzięczny za parę rzeczy,

Jeżeli faktycznie byłbyś/byłabyś zainteresowana wspólną zabawą w odgrywaniu autorskich postaci w uniwersum Touhou, bądź nawet prowadzeniem rozgrywki dla motłochu, daj znać, napisz tutaj. Jeżeli masz swoją własną wizję jak to powinno wyglądać, co powinno być zmienione bądź jesteś ciekawy/a jak to wcześniej wyglądało - poprzednie tematy będą sobie tutaj grzecznie siedzieć. Na razie zbieramy ludzi i ewentualne pomysły, i w zależności od tego ilu będzie chętnych - zobaczymy, czy będziemy mniej-więcej kontynuować to co było, czy też może pojedziemy z innej beczki.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2012, 23:44:01 przez Ekkusu

  • Kosiek
  • [*]
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #1
Stanął przed bramami. Zmierzył chłodnym wzrokiem strażników. Poprawił łańcuch przerzucony przez prawe ramię, na końcu którego wisiała spora księga o drewnianych, okutym ciemnym metalem okładkach i grubych, pożółkłych pergaminowych stronicach. W końcu zebrał się w sobie, podszedł do tego okazalszego osobnika i zagadnął:
- Cześć, zastałem szefa?


I tytułem tego bezsensownego wstępu, oficjalnie składam swą wiedzę, oraz umiejętności jako GM (oraz gracz, jak wykminię chara).
Players Wanted:
- TH Sky Arena
- Online RPG sessions (via skype)
- TH 12.3

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #2
Nie wiem jak to będzie wyglądać ale z wielką chęcią zagrałbym w takową grę.

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #3
Ostatnim razem bawiłem się w to będąc gimbusem, ale że naszła mnie ochota na zbłaźnienie się to macie mój miecz.

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #4
Zagrałabym (pomysł na postać jest, resztę ogarnę w trakcie :<)

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #5
Cóż, poprzednie sesje ugrzęzły, chętnie bym spróbował jeszcze raz.
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #6
I'm in, mimo że z PBF nie miałam dotąd za dużej stryczności

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #7
Doświadczenie w tym względzie mam znikome, ale chętnie spróbuję.

There was a man who had everything
He met a youkai who knows everything
Now she has everything and he knows nothing.

  • HERUBIM
  • [*]
  • Hakugyokuro Guard
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #8

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #9
Na razie zgłosiło się więcej osób niż się spodziewałem. Jestem wzruszony. A nuż się ktoś jeszcze wpitoli.

Rozmyślałem nad tym, jakby tu można poprowadzić, i doszedłem do wniosku, że skoro jest sporo osób które wcześniej tutaj nie grały (Ba, nawet nie miały wcześniej zbyt wiele doświadczenia) to zrobimy sobie nową serię. Stare tematy pozostaną, ale będziemy prowadzić na nieco innych zasadach.

Tak więc... w kwestii wstępu - siła większości postaci będzie oznaczona procentowo. 100% to siła przeciętnego luda w danej cesze. Obstawiamy dalej w starym systemie kart zaklęć - mocne ataki, podobne w formie trochę do tych z UNLa, aczkolwiek mogą posiadac elementy naszego dobrze znanego danmaku. A jak ktoś wymyśli jak w trzy de zrobić w miarę sensowną karte zaklęć - chwała mu za to. A teraz pozwólcie, że wykminie system na szybkiego.

Siła
Zręczność
Szybkość
Wytrzymałość
Mądrość
Siła Woli
Percepcja
Energia

Siła, zręczność, szybkość, wytrzymałość - można się domyśleć co robią. Mądrość będzie określała wiedze o świecie danej postaci czyli to, co w sesjach będzie faktycznie kojarzyć poza ogólnie znanymi faktami. Wysoka siła woli będzie zmniejszać prawdopodobieństwo, że po ujrzeniu pierdyliardów pocisków z czyjegoś parasola postać nie stanie w miejscu robiąc pod siebie. Percepcja to jest jej spostrzegawczość i ogólnie siła zmysłów, a Energia jej zasób energetyczny do magii/danmaku.

Staty bazują ze stopy 100%. Nie mogą zejść poniżej 50% (Z wyjątkiem jednej, do wartości poniżej 30%) oraz nie mogą być wyższe niż 250%. Ponadto, by nie było trak goło, każdy nowy dostaje 20%. Dla starszych wyjadaczy... pomyślę o jakiejś formie boosta. Niewielkiej bo niewielkiej, ale zawsze. Na pewno nie będzie nie wiadomo jakiej różnicy...

Soooo... jeżeli chodzi o samą kartę postaci...

Nazwisko i/bądź Imię:
Płeć:
Rasa:
Wygląd:
Pokrótce charakter (Prosiłbym o opisanie go... opisem. Nie wymieniając cech):
Historia (Nie musi być rozbudowana. Parę zdań ogólnie kształtujących background postaci będzie git)
Statystyki:
Cecha specjalna postaci: Jak Sakuya ma manipulacja czasem i przestrzenią, Reisen lunatic-kurwa-eyes, a dynamika inteligencji Cirno jest taka sama jak cząsteczek jej lodu, i my możemy mieć unikalną (Bądź i nie) moc. I nawet jeżeli ktoś wybierze coś teoretycznie "zbyt mocnego" to zadbam o to, by tam moc była ograniczona/nie taka silna na początku/była mocno sytuacyjna. Więc... nie ograniczajta się zbytnio, ale pamiętajcie o swojej "Lekko powyżej przeciętnej" potędze.

Taka jest moja propozycja wstępna. Jestem otwarty na sugestie, a jeżeli pasuje to wszystkim - to do roboty.

Po krótkim namyśle lekka modyfikacja, co do statów, co do procentów.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2012, 21:36:26 przez Ekkusu

  • Kosiek
  • [*]
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #10
Co do statów mam inszą propozycję. Moim zdaniem procenty kiepsko odzwierciedlają możliwości jednostki na dłuższą metę i implikują użycie jakiś metod testów (przynajmniej z mojej perspektywy). Użycie prostej wartości punktowej w skali od 1 do X (gdzie X jest maksymalną wartością ustaloną przez MG), byłoby chyba lepsze.

Jakie są podstawowe założenia? Przyjmijmy początkową skalę 1 - 5. I tak się to prezentuje, gdy np. weźmiemy na warsztat siłę:
1 Kiepska: Możesz utrzymać ciężar 20 kg
2 Przeciętna: Możesz utrzymać ciężar 50 kg
3 Dobra: Możesz utrzymać ciężar 125 kg
4 Wybitna: Możesz utrzymać ciężar 200 kg
5 Niezwykła: Możesz utrzymać ciężar 325 kg.

Podobnie sprawa może się mieć z każdą inną statystyką.
(tak, przyznaję się bez bicia, wartości w kilogramach zerżnąłem z jednej stronki :P)

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #11
Wypowiedzcie się może co by wam bardziej pasowało, tak na logike i chłopski rozum.

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #12
Co do statów mam inszą propozycję. Moim zdaniem procenty kiepsko odzwierciedlają możliwości jednostki na dłuższą metę i implikują użycie jakiś metod testów (przynajmniej z mojej perspektywy). Użycie prostej wartości punktowej w skali od 1 do X (gdzie X jest maksymalną wartością ustaloną przez MG), byłoby chyba lepsze.

Jakie są podstawowe założenia? Przyjmijmy początkową skalę 1 - 5. I tak się to prezentuje, gdy np. weźmiemy na warsztat siłę:
1 Kiepska: Możesz utrzymać ciężar 20 kg
2 Przeciętna: Możesz utrzymać ciężar 50 kg
3 Dobra: Możesz utrzymać ciężar 125 kg
4 Wybitna: Możesz utrzymać ciężar 200 kg
5 Niezwykła: Możesz utrzymać ciężar 325 kg.

Podobnie sprawa może się mieć z każdą inną statystyką.
(tak, przyznaję się bez bicia, wartości w kilogramach zerżnąłem z jednej stronki :P)
To, ale niekoniecznie w takiej formie. Wskazanie ile procent na ile pozwala wystarczy.

Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #13
1 Kiepska: Możesz utrzymać ciężar 20 kg - <100%
2 Przeciętna: Możesz utrzymać ciężar 50 kg - 100%
3 Dobra: Możesz utrzymać ciężar 125 kg - 150%
4 Wybitna: Możesz utrzymać ciężar 200 kg - 200%
5 Niezwykła: Możesz utrzymać ciężar 325 kg. - 250%

also - może podasz jakąś maksymalną liczbę procentów do wykorzystania czy jest w tym pełna dowolność?

  • HERUBIM
  • [*]
  • Hakugyokuro Guard
Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #14
a nie moglibysmy wykorzystac mechaniki jakiegos istniejacego systemu?
bo tworzenie wlasnej mechaniki zawsze jest czasochlonne