Odp: GATES OF HELL
Odpowiedź #9 –
Na razie zgłosiło się więcej osób niż się spodziewałem. Jestem wzruszony. A nuż się ktoś jeszcze wpitoli.
Rozmyślałem nad tym, jakby tu można poprowadzić, i doszedłem do wniosku, że skoro jest sporo osób które wcześniej tutaj nie grały (Ba, nawet nie miały wcześniej zbyt wiele doświadczenia) to zrobimy sobie nową serię. Stare tematy pozostaną, ale będziemy prowadzić na nieco innych zasadach.
Tak więc... w kwestii wstępu - siła większości postaci będzie oznaczona procentowo. 100% to siła przeciętnego luda w danej cesze. Obstawiamy dalej w starym systemie kart zaklęć - mocne ataki, podobne w formie trochę do tych z UNLa, aczkolwiek mogą posiadac elementy naszego dobrze znanego danmaku. A jak ktoś wymyśli jak w trzy de zrobić w miarę sensowną karte zaklęć - chwała mu za to. A teraz pozwólcie, że wykminie system na szybkiego.
Siła
Zręczność
Szybkość
Wytrzymałość
Mądrość
Siła Woli
Percepcja
Energia
Siła, zręczność, szybkość, wytrzymałość - można się domyśleć co robią. Mądrość będzie określała wiedze o świecie danej postaci czyli to, co w sesjach będzie faktycznie kojarzyć poza ogólnie znanymi faktami. Wysoka siła woli będzie zmniejszać prawdopodobieństwo, że po ujrzeniu pierdyliardów pocisków z czyjegoś parasola postać nie stanie w miejscu robiąc pod siebie. Percepcja to jest jej spostrzegawczość i ogólnie siła zmysłów, a Energia jej zasób energetyczny do magii/danmaku.
Staty bazują ze stopy 100%. Nie mogą zejść poniżej 50% (Z wyjątkiem jednej, do wartości poniżej 30%) oraz nie mogą być wyższe niż 250%. Ponadto, by nie było trak goło, każdy nowy dostaje 20%. Dla starszych wyjadaczy... pomyślę o jakiejś formie boosta. Niewielkiej bo niewielkiej, ale zawsze. Na pewno nie będzie nie wiadomo jakiej różnicy...
Soooo... jeżeli chodzi o samą kartę postaci...
Nazwisko i/bądź Imię:
Płeć:
Rasa:
Wygląd:
Pokrótce charakter (Prosiłbym o opisanie go... opisem. Nie wymieniając cech):
Historia (Nie musi być rozbudowana. Parę zdań ogólnie kształtujących background postaci będzie git)
Statystyki:
Cecha specjalna postaci: Jak Sakuya ma manipulacja czasem i przestrzenią, Reisen lunatic-kurwa-eyes, a dynamika inteligencji Cirno jest taka sama jak cząsteczek jej lodu, i my możemy mieć unikalną (Bądź i nie) moc. I nawet jeżeli ktoś wybierze coś teoretycznie "zbyt mocnego" to zadbam o to, by tam moc była ograniczona/nie taka silna na początku/była mocno sytuacyjna. Więc... nie ograniczajta się zbytnio, ale pamiętajcie o swojej "Lekko powyżej przeciętnej" potędze.
Taka jest moja propozycja wstępna. Jestem otwarty na sugestie, a jeżeli pasuje to wszystkim - to do roboty.
Po krótkim namyśle lekka modyfikacja, co do statów, co do procentów.