Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards (Przeczytany 10694 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • BoToJa
  • [*]
IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Szukałam już gdzie się dało a nadal nie potrafię używać SC. Konkretnie chodzi mi o kombinacje klawiszy. Jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć to byłabym wdzięczna.

*knived*

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #1
Przede wszystkim, wartość licznika w dolnym rogu musi być większa bądź równa 1.

Gdy ten warunek mamy spełniony, przystępujemy do aktywacji karty, wciskając dwukrotnie strzałkę w dół i A (w grze określony jako klawisz funkcyjny D).

Potem, by w końcu użyć tej karty, w zależności od kierunku w którym znajduje się przeciwniczka, wciskasz strzałkę w dół, następnie strzałkę w lewo/prawo i A.



Ale ja wybieram dwie karty, jak aktywować tą drugą?
Ta karta jest aktywna dopiero gdy twój pasek zdrowia zmieni się z szarego

na czerwony (po przyjęciu "odpowiedniej" ilości obrażeń)

a 1st sign na pierwszym obrazku w tej odpowiedzi zmieni się w 2nd Sign.

  • BoToJa
  • [*]
Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #2
Dzięki wielkie :D
Temat do zamknięcia ^^

  • dfgg
  • [*]
Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #3
Po co od razu zamykać ?

Jak już jest... to niech będzie.
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)
23:54 <%Maluetar> damian: co sie z forum dzieje?
23:55 <+PookyFan> a co sie dzieje
23:56 <+PookyFan> mi działa normalnie
23:56 <~Sulejman> jak to, co się dzieje, jest pełne zjebania

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #4
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)

Nie sądzę. Nikt nie gra w IaMP. UNL only. xD

  • BoToJa
  • [*]
Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #5
Ja gram w IaMP, a tylko dlatego bo jest tam Sakuya XD

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #6
Sakuya jest też w wielu innych grach. ;p

  • BoToJa
  • [*]
Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #7
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #8
To jeszcze SWR sobie dorwij.

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #9

Fixed that for you.

  • JCD
  • [*]
Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #10
W UNL nie ma story mode Sakuyi. Bo poza przejściem story mode to nie opłaca się imo grać w SWR.

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #11
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>
Polecam ci zagrać w Touhou 9 , czyli Phantasmagoria of Flower Wiew , także w tej części Sakuya jest grywalna w story :) .

Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Odpowiedź #12
W UNL nie ma story mode Sakuyi.

Ale da się nią walczyć, plus jest lepsze od SWR, jeśli komuś nie zależy na story.