Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Maluetar
62
Koniec rundy osiemdziesiątej ósmej!
Jak się spodziewałem, całkiem sporo osób wzięło udział. Zwycięzcą rundy został Szyna, gratuluję.
Gratulacje również dla Losika któremu udało się zdobyć achievement T3h Haxz0rz 1337 Skillz. Brawo, sam próbowałem to zdobyć w tej rundzie, ale nie podołałem =]
Tabela wyników:
1. Szyna 93494550 Normal
2. Tilval 81802880 Normal
3. Mayuki 78084010 Normal
4. Kreton 65847130 Easy
5. Piscilla 63266360 Normal
6. fretka 61276690 Easy
7. Arisu 56196590 Normal
8. Losik 1113370 Normal
9. Maluetar 0 Lunatic
Przyznane achievementy:
Winner - Szyna
Loser - Maluetar
So close, yet so far - Kreton
Challenger x5 - Kreton
Challenger x10 - Maluetar
T3h Haxz0rz 1337 Skillz - Losik
Następna runda wkrótce ^^
Jak się spodziewałem, całkiem sporo osób wzięło udział. Zwycięzcą rundy został Szyna, gratuluję.
Gratulacje również dla Losika któremu udało się zdobyć achievement T3h Haxz0rz 1337 Skillz. Brawo, sam próbowałem to zdobyć w tej rundzie, ale nie podołałem =]
Tabela wyników:
1. Szyna 93494550 Normal
2. Tilval 81802880 Normal
3. Mayuki 78084010 Normal
4. Kreton 65847130 Easy
5. Piscilla 63266360 Normal
6. fretka 61276690 Easy
7. Arisu 56196590 Normal
8. Losik 1113370 Normal
9. Maluetar 0 Lunatic
Przyznane achievementy:
Winner - Szyna
Loser - Maluetar
So close, yet so far - Kreton
Challenger x5 - Kreton
Challenger x10 - Maluetar
T3h Haxz0rz 1337 Skillz - Losik
Następna runda wkrótce ^^
63
Z okazji Koneconu przedłużam rundę do niedzieli bo i tak nie będę mógł jakiejś następnej wystartować.
Loser achievement get:
Loser achievement get:
64
Ludzie trafiają tam czasem przypadkowo.
To fretka przecież napisała:
Przez granicę Gensokyo spokojnie mogą przechodzić zwierzęta i przedmioty - ludzie już niekoniecznie.
65
88. Osiemdziesiąta ósma runda!
Przepraszam za takie opóźnienie (battle arena też), ale ostatnio miałem zdecydowanie zbyt dużo rzeczy na głowie (konecon tuż tuż).
Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największego wyniku punktowego na piątym poziomie w grze Double Dealing Character.
W zamian za to opóźnienie robię rundę specjalnie dla tych wszystkich graczy którzy tylko czekali aż będą mogli bić się między sobą o najlepsze wyniki w DDC ^^
Zasady są raczej wszystkim znane: Postać, tryb strzału oraz poziom trudności jest dowolny.
Mam nadzieje, że z okazji wylosowania najlepszego stage'a z tej gry będzie sporo uczestników.
Runda trwa do godziny 10:00 w niedzielę 25 sierpnia.
Powodzenia =]
Przepraszam za takie opóźnienie (battle arena też), ale ostatnio miałem zdecydowanie zbyt dużo rzeczy na głowie (konecon tuż tuż).
Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największego wyniku punktowego na piątym poziomie w grze Double Dealing Character.
W zamian za to opóźnienie robię rundę specjalnie dla tych wszystkich graczy którzy tylko czekali aż będą mogli bić się między sobą o najlepsze wyniki w DDC ^^
Zasady są raczej wszystkim znane: Postać, tryb strzału oraz poziom trudności jest dowolny.
Mam nadzieje, że z okazji wylosowania najlepszego stage'a z tej gry będzie sporo uczestników.
Runda trwa do godziny 10:00 w niedzielę 25 sierpnia.
Powodzenia =]
66
Nawet nie chodzi o samą mechanikę i silnik graficzny co też jest bardzo zauważalne.
Ja rozdzielam gry windowsowe na dwie generacje głównie dlatego, że fabuła od MoFa w górę łączy się w jedną całość i każda gra jest ściśle połączona z poprzednią (np. fabuła UFO nie miałaby nigdy miejsca gdyby SA się nie wydarzyło, a SA by się nigdy nie wydarzyło gdyby ekipa ze świątyni Moriya nie przybyła by do Gensokyo etc.).
Ja rozdzielam gry windowsowe na dwie generacje głównie dlatego, że fabuła od MoFa w górę łączy się w jedną całość i każda gra jest ściśle połączona z poprzednią (np. fabuła UFO nie miałaby nigdy miejsca gdyby SA się nie wydarzyło, a SA by się nigdy nie wydarzyło gdyby ekipa ze świątyni Moriya nie przybyła by do Gensokyo etc.).
67
Koniec rundy osiemdziesiątej siódmej!
Tydzień minął i mamy zwycięzcę, brawo fretka =]
Wafel: Z racji, że twój wynik został podesłany po czasie to niestety nie mogę go zaliczyć bo zepsułoby to rozdanie achievementów w tej rundzie, ale dopiszę sobie, że wziąłeś udział by twój trud nie poszedł na marne.
Gratuluję też Losikowi któremu udało się zdobyć 666 graze'a ^^
Tabela wyników:
1. fretka 10223
2. Maluetar 10107
3. Kreton 7525
4. Losik 666
5. Raion 0
Wyniki podesłane z opóźnieniem:
CrazyWafel 6407
Przyznane achievementy:
Winner - fretka
So close, yet so far - Losik
Graze Devil - Losik (achievement zostanie dodany wtedy kiedy zostanie stworzona dla niego ikonka)
Następna runda wkrótce ^^
Tydzień minął i mamy zwycięzcę, brawo fretka =]
Wafel: Z racji, że twój wynik został podesłany po czasie to niestety nie mogę go zaliczyć bo zepsułoby to rozdanie achievementów w tej rundzie, ale dopiszę sobie, że wziąłeś udział by twój trud nie poszedł na marne.
Gratuluję też Losikowi któremu udało się zdobyć 666 graze'a ^^
Tabela wyników:
1. fretka 10223
2. Maluetar 10107
3. Kreton 7525
4. Losik 666
5. Raion 0
Wyniki podesłane z opóźnieniem:
CrazyWafel 6407
Przyznane achievementy:
Winner - fretka
So close, yet so far - Losik
Graze Devil - Losik (achievement zostanie dodany wtedy kiedy zostanie stworzona dla niego ikonka)
Następna runda wkrótce ^^
68
Heh, ja problemu z full screenem na największej rozdzielczości nie mam ^^
Prawie-Full HD mocno
Prawie-Full HD mocno
69
Pierwsza próba.
Timeoutowałem wszystko co się dało, ale stage trochę schrzaniłem
Timeoutowałem wszystko co się dało, ale stage trochę schrzaniłem
70
Lol, w tej grze rzeczywiście jest spell practice.
71
Spoiler (pokaż/ukryj)
btw. ludzie mówią, że da się unlockować extra na easy
Nawet gdyby to polecam przejść chociaż tego normala by się przygotować na to Extra bo skok poziomu trudności może być dla niektórych zbyt wielki.
EDIT:
Lol, włączyłem sobie pierwszy raz Normala w tej grze i muszę przyznać (no offence), że był ekstremalnie łatwy XD
Albo inaczej, skok poziomu trudności między Normalem, a Hardem jest dosyć spory i jestem ciekaw jak poziomy 4-6 wyglądają na Lunaticu bo jak w demko grałem to stage 3 był okrutnie ciężki XD
Creditsy bardzo ładnie zrobione (to 173cm to wzrost ZUN'a? XD), a kreska w endingach zdecydowanie ładniejsza niż w normalnej grze:
72
Okej, druga próba i przeszedłem Harda z 1 continuem.
Nie wiem jak wy, ale dla mnie spellcardy w 5 i 6 stage'u są chyba najbardziej oryginalnymi spellcardami w całej serii, a przynajmniej pierwsze spotkanie z nimi tak wygląda bo jak np. SA wyszło to Utsuho też wprowadziła coś podobnego ze swoim "Caution" i miliardami słońc posyłanymi w twoją stronę xD
Najbardziej mnie rozwalił spellcard w 6 stage'u kiedy twoja postać powiększa się z 10 razy i musisz wymijać pociski XD
ZUN tyle nowości wprowadził w tej jednej grze, że jestem w szoku po tym jak bardzo TD ssało.
Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tą częścią gry chociaż w prawie każdym BGMie słychać kawałki z poprzednich części gry.
Nie żeby to mi jakoś przeszkadzało bo są bardzo fajnie zaaranżowane =)
Nie wiem jak wy, ale dla mnie spellcardy w 5 i 6 stage'u są chyba najbardziej oryginalnymi spellcardami w całej serii, a przynajmniej pierwsze spotkanie z nimi tak wygląda bo jak np. SA wyszło to Utsuho też wprowadziła coś podobnego ze swoim "Caution" i miliardami słońc posyłanymi w twoją stronę xD
Najbardziej mnie rozwalił spellcard w 6 stage'u kiedy twoja postać powiększa się z 10 razy i musisz wymijać pociski XD
ZUN tyle nowości wprowadził w tej jednej grze, że jestem w szoku po tym jak bardzo TD ssało.
Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tą częścią gry chociaż w prawie każdym BGMie słychać kawałki z poprzednich części gry.
Nie żeby to mi jakoś przeszkadzało bo są bardzo fajnie zaaranżowane =)
73
No hej.
Doszedłem na Hardzie do końca 5 stage'a i jestem bardzo zaskoczony pomysłowością ZUN'a w tej grze.
Nutki i pięciolinie bardzo ciekawe, ale jak zasłaniają cały ekran i nie masz gdzie lecieć to już potrafią wkurzyć xD
A piąty stage...
Jeszcze nigdy nie śmiałem się tak bardzo ze zwykłego danmaku. Szczerze mówiąc to nawet całkiem chętnie traciłem życia na tych spellach XD
Nie wiem czy kiedykolwiek będę w stanie nauczyć się wymijać pociski w sposób który ZUN nam zaserwował i nie wiem jeszcze jak 6 stage wygląda, ale na razie cała gra wygląda tak, że do bossa 5 stage'a zdobywa się tyle bomb ile się da, a później bombfest XD
Doszedłem na Hardzie do końca 5 stage'a i jestem bardzo zaskoczony pomysłowością ZUN'a w tej grze.
Nutki i pięciolinie bardzo ciekawe, ale jak zasłaniają cały ekran i nie masz gdzie lecieć to już potrafią wkurzyć xD
A piąty stage...
Jeszcze nigdy nie śmiałem się tak bardzo ze zwykłego danmaku. Szczerze mówiąc to nawet całkiem chętnie traciłem życia na tych spellach XD
Nie wiem czy kiedykolwiek będę w stanie nauczyć się wymijać pociski w sposób który ZUN nam zaserwował i nie wiem jeszcze jak 6 stage wygląda, ale na razie cała gra wygląda tak, że do bossa 5 stage'a zdobywa się tyle bomb ile się da, a później bombfest XD
74
87. Osiemdziesiąta siódma runda!
Spełniam kilka ostatnich requestów.
Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największej ilości punktów graze na poziomie Extra w grze Imperishable Night.
Ostatnia runda z Extra Stage (MoF) poszła bardzo dobrze i nawet sporo osób go clearnęło więc tym razem pora spróbować innego ^^
Remisów nie przewiduje, ale jakby jakieś miały miejsce to wygra osoba z większą ilością point itemów.
Wybór drużyny/postaci jest dowolny, a ukończenie poziomu nie jest wymagane.
Przypominam, że screeny z replayów nie będą zaliczane =]
Z racji, że jest to Extra Stage to przedłużam trwanie rundy do siedmiu dni.
Runda trwa do godziny 23:00 w środę 14 sierpnia.
Miłego grejzowania i udanej rywalizacji ;D
Spełniam kilka ostatnich requestów.
Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największej ilości punktów graze na poziomie Extra w grze Imperishable Night.
Ostatnia runda z Extra Stage (MoF) poszła bardzo dobrze i nawet sporo osób go clearnęło więc tym razem pora spróbować innego ^^
Remisów nie przewiduje, ale jakby jakieś miały miejsce to wygra osoba z większą ilością point itemów.
Wybór drużyny/postaci jest dowolny, a ukończenie poziomu nie jest wymagane.
Przypominam, że screeny z replayów nie będą zaliczane =]
Z racji, że jest to Extra Stage to przedłużam trwanie rundy do siedmiu dni.
Runda trwa do godziny 23:00 w środę 14 sierpnia.
Miłego grejzowania i udanej rywalizacji ;D
75
Koniec rundy osiemdziesiątej szóstej!
Przepraszam za małe opóźnienie, ale byłem prawie cały tydzień poza domem.
Po całkiem zażartej walce między Raionem, Arisu i Mayukim zwycięzcą zostaje Raion. Brawo =)
Tabela wyników:
1. Raion 142755
2. Arisu 130948
3. Mayuki 100881
4. Maluetar 86934
5. Szyna 83553
6. Kreton 49455
Przyznane achievementy:
Winner - Raion
Loser - Kreton
So close, yet so far - Maluetar
Kolejna runda już niedługo.
Przepraszam za małe opóźnienie, ale byłem prawie cały tydzień poza domem.
Po całkiem zażartej walce między Raionem, Arisu i Mayukim zwycięzcą zostaje Raion. Brawo =)
Tabela wyników:
1. Raion 142755
2. Arisu 130948
3. Mayuki 100881
4. Maluetar 86934
5. Szyna 83553
6. Kreton 49455
Przyznane achievementy:
Winner - Raion
Loser - Kreton
So close, yet so far - Maluetar
Kolejna runda już niedługo.