Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - critz

1081
Archiwum / Odp: [Sesja 2.4] Cops and robbers
*Jeśli można, to proszę też o określenie ile zniknęło i czy są jakieś ślady na miejscu zbrodni. Ewentualnie czy naruszono parę moich beczek sake schowanych w spiżarni na ofiarę czy nie.*
1082
Archiwum / Odp: [Sesja 2.4] Cops and robbers
Stojąc zakłopotany Critz rozmyślał nad powodem tej całej paniki. Niespecjalnie miał ochotę psuć sobie tak piękny dzień, lecz nie pamiętał, kiedy ostatnio Lady Kanako była w tak parszywym nastroju. Nagle przerwał mu widok biegnącej w jego stronę kapłanki a słowa "Ktoś okradł świątynię!" podziałały nań jak kubeł zimnej wody.
-"Ktoś...co zrobił!?  Co, jak i gdzie!? Jak wyszedłem po wypiciu porannej herbaty to nie widziałem ani nie słyszałem dookoła żywej duszy z wyjątkiem tego wężopodobnego stwora. A ty widziałaś dzisiaj jakieś Youkai? Dużo rzeczy zniknęło?" - dopytywał, niedowierzając iż mógł czegoś takiego nie zauważyć.
1083
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 02)
Mi się komp znowu rozpada, a pograłbym. Nie mogę niczego obiecać...
1084
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Nazwa ok, chyba nawet się domyślam fabuły...nic, zobaczy się jutro :D.
1085
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Cytuj
2. Niewidzialność- cienie lasu
Na pewien czas (moderowany przez Mistrza Gry) Toshiaki może stać się niewidzialny dla przeciwnika, by zyskać przewagę w walce. Wystrzeliwane kule danmaku również są niewidzialne.
Gamebreaker much? Ale nie powiem, nawet podoba mi się Twoja inwencja twórcza.
1086
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Jeśli wolno spytać, to kiedy mniej więcej będzie nowa sesja lub jakaś szansa by dzieś dołączyć?
1087
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Ready whenever you are. Angielski to była jakaś kpina, nawet rozszerzenia nie pamiętam prostszego :V.
1088
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Na ile pozwoli mi matura, na tyle będe aktywny (jescze $%#% pracę piszę). Potem będe właściwie codziennie (teraz w sumie też). Thx ^^.
1089
Archiwum / Odp: [Sesje] Offtop
Jeśli to możliwe, chciałbym dołączyć do następnej sesji *puppyeyes*...

Spoiler (pokaż/ukryj)
Imię: Cristiano "Critz"
Nazwisko: Miluzzo
Rasa: Człowiek
Moc: Brak wrodzonych, pakty z bóstwami
Wiek: 19
Miejsce zamieszkania/bytowania: Świątynia Moriya
Opis wyglądu: Niski, kruczoczarne krótkie włosy z wyskokim, odsłoniętym czołem i baczkami, długie białe spodnie szerokie u dołu (coś jak spodnie Mokou) i bardzo jasnozielona koszula. Jego znakami szczególnymi są pas przewieszony talizmanami, których używa do przyzwań w trakcie walk danmaku oraz bardzo ciemnobrązowe oczy, które z daleka wyglądają na kompletnie czarne. Na szyi ma 2 nie gojące się rany od kłów wampira pokryte skrzepłą krwią.  Dobrze zbudowany, ale nie przypakowany.
Charakter: Cyniczny, zimny i nieufny wobec każdego poza mieszkańcami Świątyni Moriya i Góry Youkai. Po utracie pamięci nauczył się bardziej optymistycznie patrzeć na świat i jest bardziej wyluzowany i otwarty, choć wciąż ostrożny. Bardzo ciepłe stosunki z Sanae, szacunek do Lady Kanako i Suwako.

Historia:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Najnormalniejszy licealista jakiego moglibyście sobie wyobrazić. Chłodny intelektualista, interesujący się japonią, jej historią i wierzeniami. Nudzi go codzienne życie. Pewnej nocy, tuż po skończeniu nauki w jego pokoju za sprawą tajemniczego portalu zjawia się dama z parasolką, która w niezrozumiały dla niego sposób przenosi go do mrocznego pomieszczenia, z którego nie ma ucieczki. Po ataku paniki i podsłuchaniu jakichś szeptów o jakiejś umowie, ukazała mu się mała, niebieskowłosa dziewczynka, przedstawiająca się jako Remilia Scarlet. Sekundę później ta sama dziewczynka wgryza mu się w szyje i wysysa krew, po czym traci przytomność i budzi się rankiem w nieznanym zagajniku ze straszliwym bólem głowy i raną na szyi. Po przejściu kawałka w poszukiwaniu pomocy, napotyka na stado małych dziewczynek, które tak jak wampirzyca Remilia mają super siłę i omal nie rozrywają go na strzępy, gdyż w ostatniej chwili uratowany jest przez kapłankę, egzorcystkę Youkai, która przedstawia się jako Sanae Kochiya.

W ramach podziękowania za ratunek i opatrzenie ran pomagał jej przy obowiązkach w świątyni, przyjęciach dla Youkai z góry i dowiadywał się wielu ciekawych rzeczy o mitologii i religii Shinto. Po poznaniu bóstw świątyni odnosił się do nich z wielkim szacunkiem. Suwako bardzo szybko go polubiła (czasem łącząc go z Sanae pod pretekstem, że jako bostwó jej to nie przeszkadza, lecz czy to był żart to wie tylko ona sama), Kanako musiał do siebie przekonać, gdyż ta obawiała się o Sanae, z którą Critz miał raczej przyjacielskie stosunki. Zakładał jednak, iż pewnego dnia wróci do swojego świata, gdyż zawsze to jednak dom.

Pewnego dnia spytał o to, w jaki sposób mógł trafić do Gensokyo. Od Kanako dowiedział się, iż jest pewna dama imieniem Yukari Yakumo, która według własnego widzimisię sprowadza ludzi do Gensokyo. Czasem dogaduje się z niejaką Remilią Scarlet, której przynosi ich dla świeżej krwi w zamian za sake. Wspomniała też, iż pochodzi z tego samego świata, co on sam, ale na razie nie ma dość wiary, aby być na tyle silna by go tam odesłać. Ogarnięty złością wobec tych które go w to wpakowały, Critz prosi Kanako o sposób, by nauczyć się walk danmaku, z początku twierdząc iż rzekomo dla samoobrony. Kanako proponuje mu zawiązanie kontraktu z nią samą i z Suwako aby otrzymać część ich mocy dla siebie, tak jak to uczyniła Sanae. Po długiej medytacji i oczyszczeniach pod wodospadem dokonał on rytuału dokonując ofiarę dla boginek: przysięga opieki nad Sanae gdyby coś jej się stało i rozpowiadania o wspaniałości Boginii Świątynii Moriya ludziom dla Kanako, dzień usługiwania i zabaw dla Suwako.

Kanako, poznawszy cel Critza powiedziała mu także, iż jedynie fragment mocy ich obu nie wystarczy, aby pokonać kogoś takiego jak Szkarłatny Diabeł czy youkai barier Yakumo. Zezwoliła mu więc na dokonanie kontraktu z potężniejszymi bóstwami i powiedziała, że mu w tym pomoże, ostrzegając jednak, iż będzie musiał poświęcić dla nich więcej i że musi nadal służyć Świątyni Moriya. Critz przyjął propozycję - w przeciwieństwie do Sanae która posiada moc wywoływania cudów dzięki której się usamodzielnia, on jest zwykłym człowiekiem i bez zdobycia mocy w jakiś sposób nie ma szans stać się dość silny.

Po długich rytułałach, medytacjach i oczyszczeniach udało mu się stworzyć pakt z Amaterasu, boginią słońca, dzięki czemu uzyskał możliwość manipulacji żywiołem ognia. Ceną za to były jego płodność i popęd, które miałby odzyskać w chwili uratowania jakiejś duszy od potępienia. Udało mu się także dokonać kontraktu z Tsukuyomi, bogiem księżyca, który dał mu możliwość manipulacji ciemnością. On jednak zażądał od niego wszystkich wspomnień z wyjątkiem tych na temat jego własnej osoby i tych już po trafieniu do świątyni Moriya. Bóstwo chciało w ten sposób sprawdzić jego determinację. Z początku kategorycznie odmówił, lecz w końcu za namowami Sanae zgodził się. Przedtem jednak spisał pamiętnik, w którym opisał jego dostanie się do Gensokyo, jego życie w naszym świecie i jego chęć zemsty na Youkai, które go w to wplątały i zostawiły na pastwę pewnej śmierci. Ceną za odzyskanie wspomnien miałoby być ofiarowanie Tsukuyomi 100 beczek sake lub 100 martwych youkai na ucztę.

Po utracie wspomnień z naszego świata Critz przestał już odnosić się z pogardą do Youkai z poza góry (choć nadal bardzo rzadko ją opuszcza), a co ważniejsze, porzucił chęć zemsty. Nawet po przeczytaniu własnego pamiętnika uznał, iż nie jest warta zachodu i podoba że mu się w Gensokyo. Ociepliły się także jego relacje z Kanako, a Sanae zaczał traktować niemal jak siostrę której nigdy nie miał, mimo iż to ona jest kapłanką i jest za wszystko odpowiedzialna. Mimo wszystko Sanae stara się trzymać go w miarę możliwości z dala od eksterminacji youkai, a także próbuje by zapomniał o ofierze dla Tsukuyomi, aby chęć zemsty nie wpakowała go w kłopoty. Nie wie jednak, jak zareagowałby na ponowne ujrzenie Yukari czy Remilii. Na razie jednak Critz pracuje by odciążyć Sanae i trenuje kontrolę nad mocami, zaprzyjaźniając się z Youkai z góry.

Karty zaklęć:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Critz walczy poprzez przyzwanie kopii bóstwa które sobie wybierze z pomocą talizmanów umieszczonych na jego pasie oraz odpowiedniego zaklęcia. Dodaje także słowo Persona i imię bostwa (w naszym swiecie był fanem gier Shin Megami Tensei i Persona...) dla ciekawszego efektu. Naraz może mieć przywołane tylko jedno i używać jego ataków oraz w razie potrzeby karty zaklęć. Może je także zmieniać, ale tak jak Sanae musi odczekać jakiś czas, nim będzie mógł przyzwać to samo bóstwo ponownie.

Persona: Amaterasu
Żywioł: Ogień

Atak:
Może przywoływać niewielkie kule ognia, a także ładować ich siłę przez chwilę, aby odpalić większy pocisk.

Karty zaklęć:

-Nazwa: Strzała rozbłysku
Działanie: Critz unosi palec w góre i wystrzeliwuje 5 magicznych ogni, które lewitują nad polem walki i upadają w dół gdy da im znak gestem w dół, pojedyńczo lub naraz (zależy  jakie palce wystawi).

-Nazwa: Lustro świtu
Działanie: Critz tworzy tuż przed sobą niewielką ścianę zaklętego ognia. Odbija ona jego zwykłe kule ognia, sama także zadaje obrażenia gdy wróg jej dotknie. Działa także jako zasłona przed słabą magią i ogniem, ale silniejsza magia przeleci bez problemu. Można mieć tylko jedną na polu walki w jednym momencie, ale nie ma problemu z przyzwaniem drugiej w innym miejscu ze względu na niewielki koszt energii karty. Bardzo użyteczna gdy strategicznie wykorzystana.


Persona: Tsukuyomi
Żywioł: Mrok

Atak:
Miota drobne, szybkie pociski skoncentrowanego czarnego dymu, które oślepiają wroga i pozwalają na atak fizyczny.

Karty zaklęć:

-Nazwa: Krwawy nów
Działanie: Rzuca klątwę w kształcie dużej, powoli ruszającej się ciemnofioletowej kuli. Przy trafieniu zadaje silny ból i niewielkie obrażenia przeciwnikowi. Taki sam efekt daje też trafienie w jego cień. Jak na razie może naraz stworzyć dwie kule z różnych miejsc, aby złapać przeciwnika. Potem musi odpocząć kilkanaście sekund, ale jeśli trafi, może uderzyć wroga fizycznie. Pomaga także to, iż trajektoria lotu kul jest nieregularna i nieraz latają zygzakiem. Critz może także lekko je pchnąć na wroga.

-Nazwa: Odbicie pełni
Działanie: Przywołuje klona do walki. Cień zyskuje fizyczną formę i może atakować wroga, a także miotać szybkie pociski z klątw zadające ból i małe obrażenia wrogowi (Krwawy nów, wersja mini). Critz może go także wysadzić, gdyż przy eksplozji tworzy kilka takich pocisków. Wadą jest duże zużycie energi i konieczność ciągłej koncentracji do kontroli cienia, przez co Critz jest wystawiony na atak gdy walczy samotnie.


Persona: Suwako Moriya
Żywioł: Ziemia

Atak:
Uderza pięścią w ziemię, co powoduje uskok w ziemii i wyrzut małych głazów. Odległość i wielkość zależy od siły uderzenia, jednak Critz na razie może atakować tylko na kilka metrów.

Karty zaklęć:

-Nazwa: Wystrzał gejzeru
Działanie: Critz uderza pięścią w ziemię, lecz tym razem z uskoku wybija się 5 silnych strumieni gorącej wody.

-Nazwa: Jadeitowa skorupa
Działanie: Tworzy twardy pancerz oraz rękawice z jadeitu. Pancerz blokuje lub osłabia ataki natury fizycznej, zaś kolce i ostre krawędzie na rękawicach dodają siły uderzeniom. Dobre na karty fizyczne i do przetrwania silnych ataków.


Persona: Kanako Yasaka
Żywioł: Wiatr

Atak:
Tworzy niewielki, poziomy strumień silnie zawirowanego powietrza. Może go rozproszyć aby zepchać wroga tam gdzie mu to odpowiada, jeśli trafi, lub skupić, aby uderzyć nim wroga i silnie nim rzucić. (Coś typu Wind Tunnel w Hisoutensoku).

Karty zaklęć:

-Nazwa: Oddech Ouroborosa
Działanie: Tworzy 3 silne, poziome strumienie zawirowanego powietrza, które obracają się wokół Critza po coraz mniejszej orbicie, w końcu łącząc się pośrodku w jeden potężny wir wiatru.

-Nazwa: Niebiańska równina Takamagahara
Działanie: Karta - as w rękawie. Najpierw Critz musi rozrzucić 4 pieczęcie wokół pola walki, a potem przez około 15 sekund wymówić odpowiednią modlitwę. Dzięki temu tworzy wokół pola walki wysoki pierścień bardzo silnego, zawirowanego wiatru. Critz może wewnątrz używać owego wiartu do atakowania trąbami powietrznymi oraz powietrzem skupionym w łuki i szybkie pociski. Blokuje zewnętrzne przeszkody i  trudno z niego uciec. Bardzo mocno pochłania energię i po paru minutach kontroli może doprowadzić do utraty przytomności, jeśli wcześniej nie anuluje zaklęcia.
1090
1. Imie: Krzysiek
2. Nick: Critz
3. Wiek: 19
4. Miejsce zamieszkania: Gorzów Wielkopolski
5. Zainteresowania: Mango i animu, bijatyki i jRPG, Diablo 2, rock, technika i informatyka, rori, moe, gore, Todżo
6. Od kiedy interesujesz się Touhou: Ze 2 lata będzie
7. Słów kilka o sobie ?: Mistrz opierdalania się, samotnik (z wyjątkiem klasy za którą urwałby sobie rękę), sarkastyczny, pacyfista ale posiada ukryte pokłady wkurwu, mało sprawny fizycznie, wyjebane na modę, zero motywacji do czegokolwiek, trójczyny z ocen, marzyciel jak diabli, z deka nudziarz i beztalencie, nigdy nie miał 3d, nie dymi, pije okazyjnie i tylko z kimś ale uzależniony jak diabli od coli.
1091
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 02)
Przydałoby się objaśnienie oznaczeń kolumn.
Seconded. Najlepiej jakaś przerzysta tabela, jak te poprzednie.

btw - I smell że nakuwianie ostre od dziś bydzie xD
Jakbym nie musiał teraz skrobać i kuć matury ustnej z polaka to już bym wszystko rozegrał. A tak to walić do mnie przed południem jak da radę. Ew. nocą.
1092
Touhou / Odp: Temat o ekstra planszach
Opinia opinią. Stage Ran jechałem do oporu to może nie mam wyczucia, ale prawie połowę jej kart można ominąć bez faktycznego unikania jak tylko się wyrobi odruch, czego nie można powiedzieć o Flandre (1. Wizard Fox Thoughts: krok co wybuch, 3. Youkai Laser: przejście między laserami co każdy strzał, 5. Suppa Princess Tenko: Krok w bok, czekamy aż się pojawi pod nami, krok w bok, GTFO w górę/dół przed samym wybuchem, etc, 6. Ultimate Buddhist: Wbić do środka przy zmianie i robić kółka albo łatwiej kwadraty, banał).
U Flandre tylko Lävatein można przejść na pamięć, bez faktycznego unikania. Chociaż te z unikaniem są podobnie trudne (Cranberry Trap, FoaK, Kagome, Maze of Love, Starbow Break, Catadioptric, Counter Clock i Q.E.D. vs 12 General Gods, Charming Bullshit Siege from All Sides, Unilateral Contact, Chen, Kokkuri i Izuna Gongen) - 8 unikowych u Flan, 6 u Ran, a i to z założeniem że ATWTBN? jest statyczne i zawsze takie samo.
1093
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
No bomb Lunatic TD prostsze niż SA Easy? Okay, jak uważasz, ale weź poprawkę na to, że to tylko jak narazie 3 stage a nie 6 i to od S4 zwykle się zaczyna jazda. A, i zarzuć może jakieś repki, bo nie wiem co robię źle, gdyż za nic nie mogę dojść do sytuacji, gdzie mógłbym sensownie mieć 1cc Lunatic w TD. (A poza tym to zacinanie się klawisza bomb u mnie reperuje restart gry, ale nie wiem jak u Ciebie).

Cytuj
Po prostu zostaliście rozpieszczeni przez UFO, gdzie max żyć osiągało się przed Murasą i potem można było już tylko bomby albo punkty zbierać.

Rozpieszczeni przez UFO. Does. Not. Compute.
Jeszcze nie mam tam 1cc Normal w jedynej z gier na Windows, pomimo tego iż zazwyczaj mam max żyć koło Ichirin. Stage 5 i 6 są tak posrane. Dla porównania EoSD-MoF mógłbym bez problemu mieć 1cc Hard (już mam PCB, pozostałe bardzo blisko, tylko muszę mieć czas i motywację).
1094
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Grając na hardzie czułem się jak grając w easy w SA  , WTF ?
Ale faktycznie ZBYT łatwa (Lunatic wygląda jak SA Normal).
Nie.

ZUN owszem (przynajmniej jak na moje wyczucie) powrócił do poziomu sprzed SA, co w praktyce oznacza spadek trudności o jeden poziom (1cc Normal EoSD-MoF = 1cc Easy SA/UFO, itp. ZUN sam się przyznał w dokumentacji że SA Hard wyszło mu jak Lunatic w poprzednich grach). Natomiast nie ma tu możliwości ustawienia sobie 5 żyć na start, a system zdobywania żyć i bomb jest jak na moje oko niebywale skąpy, co nie pozwala na bombspam i wyrównuje poziom ze starymi grami (chyba że ktoś odkrył metodę na zgarnianie żyć en masse poprzez wykorzystanie transu, ale ja nie widzę tego). Zresztą luźne 1cc Hard winno wystarczyć do pełnej wersji, Lunatic był i jest posrany :V.
1095
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Nie no, LLS czy IN to to nie jest. Gra wydaje mi się cholernie skąpa co do dawania życ (pewnie trzeba wykuć na pamięć gdzie odpalać trans, żeby dostać jak najwięcej), a poza tym ekran w nożach Yoshiki to lekka przesada. A co dopiero jak ktoś gra Youmu, która wymaga wpieprzania się pod pociski żeby robić jakieś sensowne obrażenia... Mnie tam się wydaję trudnawa, ale jeszcze nie tknąłem Easy/Normal :p.