Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Th 12.3 - Ulubione Spellcardy. (Przeczytany 5180 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • JCD
  • [*]
Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
W grze znajduje się 218 spellcardów (liczyłem).
Dużo. Wystarczająco dużo, aby można było wybierać spośród własnych faworytów.

Więc? Jakie są wasze ulubione spelle i dlaczego?

Zanim się ktoś spyta: revelsal  = spell/skill dający nam chwilową niewrażliwość na obrażenia.

Oto moje typy:

Spell Remi za 5: Scarlet Devil

Cudo. Revelsal. 4,5k damage. Hitbox na pół mapy. Multum setupów. Wysysa 3 orby.
Czegóż chcieć więcej?

Spell Youmu za 5: Slash of Eternity

Revelsal. Prawie 5k damage, mimo tego i wielu podobieństw do spella Remi uważam go za trochę gorszego od tego w/w.
Dodatkowo źle działa podczas pogody River Mist.

Spell Suiki za 4: Missing Purple Power

Suika rośnie i zyskuje nowe możliwości. Bardzo fajny spell, choć trochę krótko trwa. Jego skuteczność waha się i jest zależna od skilla atakującego i broniącego się. Potrafiłem ukosić nim 1/2 Max HP albo sam zyskać dużo więcej obrażeń niż zadałem.

POCIUNG a nie, on mi się już trochę znudził.

Spell Sakui za 2: Eternal Meek

Ma bardzo dobry wskaźnik skuteczność/cena. Bardzo łatwo go wcombować w przeróżne ataki.
No i najzabawniejsze: odpowiednio użyty wysysa przy blocku 4(!) orby!. Kosmos, jak za taką cenę.

Spell Sanae za 5: 9 Character Pierce

Siatka Sanae taka motzna. Można nią zabrać większość życia, jak przeciwnik zlami. No i istnieje fajny bajer - odpala się siatkę na samiuśki koniec rundy, a w następnej jest już postawiona.

Spell Suwako za 5: Mishaguchi-sama

Nie umiem tego używać :T Ale mi się strasznie podoba.

Spell Iku za 5: Swimming Oarfish Shot

IMO jeden z najsilniejszych spelli w grze.  Zostaje na planszy bardzo długo, nie znika, gdy jesteśmy uderzeni, "trzyma" w sobie długo przeciwnika (czy to zadając obrażenia, czy to powodując blockstun), zadowalająco wysysa orba. Bardzo ładne obrażenia, w przypadku tzw grab glitcha* sięgające nawet ponad 7k!

*grab glitch - Wymagany 3-4 poziom skilla "the Smite of the Goddnes" (tego, co łapie i przytrzymuje oponenta w powietrzu). Używamy z sukcesem spella za 5, a następnie łapiemy skillem oponenta. Efekt? Obrażenia od spella... + reset obniżenia obrażeń+obrażenia + obrażenia od skilla.


  • Nashi
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
Odpowiedź #1
Reimu

Fantasy Heaven
bo ten epicki damage xD

Aya

Illusionary Dominance


Sakuya

Buriallusion "Phantasmic Killer"
często z niego korzystam, silny + możliwość skorzystania w powietrzu


Patchouli

Moon Sign "Silent Selene"
bo wystarczy, że ktoś nad ciebie skoczy i już fajny damage leci

Sun Sign "Royal Flare"


Suika

Great Oni "Missing Purple Power"

Oni Sign "Massacre on Mt.Ooe"
śmiesznie wygląda xD

Gathering Oni "Throwing Atlas"
często korzystam w miarę możliwości, łatwo wchodzi, duży dmg


Reisen

"Stare of the Gloomy Phantom Moon (Lunatic Red Eyes)"
duży zasięg + możliwość wykonania w powietrzu


Sanae

Esoterica "Nine Syllable Stabs"
siatka. jak raz w nią wpadnę to nieźle przejebane ;_;


Suwako

Curse God "Red Mouth Mishaguji-sama"
fajnie wygląda, ot

Native God "Moriya God"
bardzo często fajnie wychodzi, wystarczy się podkraść :3


tak bardzo nieczytelne, przepraszam ;_;

Odp: Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
Odpowiedź #2
Najs, od dłuższego czasu chodził mi po głowie taki topic, tylko ze specialami. A więc (głównie pod względem praktyczności, a jak jest szansa to praktycznozajebistości):

Raymoo: Wind God Kick. Porządny reversal, zajebisty startup (nawet z 4AAA...). Poza tym DB Circle za bycie mocniejszym reversalem i Yin Yang Orb za równie dobrą kombowalność.

Maryśka: Remis między Mistrzowską Iskrą (kombo z 6C, dobry damage), a Escape Velocity (porządny pod każdym względem reversal z niezłym damage). Blazing Star miejsce honorowe za guard crush i nieomijalnośc w tajfunie.

Miracle★Sanae-chan:
Obie fale i xuj. DtSS dobra kombowalność i moc/cena, Moses za świetny damage z 5AAAA wallslam / 66C / Suwako Trap / Kanako Wind Tunnel od dołu i psychiczne obrażenia na counter-hit lub w tajfunie. Supernova Storm jeszcze dobre jako słabszy Moses. Forgotten Ritual ok, ale wolne i niski damage jak na reversal, Siatka (9 Character Pierce) IMO niepraktyczna.

⑨: Praktyczność: Sword Freezer, dobrze wyrównana praktyczność i damage. Zajebistość... hm. Nic?

China: Blah... Earth Dragon Sky Dragon Kick chyba. Kulka za 5 może być, zajebista kombowalność tylko damage niski. RB Palm (You Are Already Dead) jak na czystą zajebistość.

Okuu:
Yatagarasu Dive. Błyskawiczny cichy reversal, czego jeszcze kuhva chcieć więcej? Uncontrollable Dive za nieomijalność w tajfunie i świetny damage.

Kero-chan: Nicz... Serio, nienawidzę jej hitconfirmów, gdyż są 4 stany (ziemia, lilia, powietrze, podziemie) i każda działa w innych, ani spelle nie robią na mnie wrażenia. Ale jak już coś muszę wybrać to Red Frog of Hourei 4 za dobrą kombowalność wszędzie poza koło ściany.

Alicja:
Return Inanimate. Najlepiej wyrównana praktyczność i damage. Pod względem zajebistości za to Futuristic Puppet. Przegenialny pomysł.

Paszcza: Emerald Megalith. Świetny damage, czadowy wygląd, osłona po ataku. Jeszcze Silent Selene bo reversal, tylko minimalnie za wolne.

Pad Chief: Luminous Ricochet. Świetne na bloku bo możemy od razu władować blockstring, oraz duży zasięg (cała linia pozioma od razu). Soul Sculpture jako łatwy combo finisher i koks damage (nawet z 66A / f.5A), Luna Dial (za warudo) za zajebistość i też kombo finisher (ale już z 5AAA>2B albo 66B musi być niestety).

Youmoe: Cud miód orzeszki. Meditation (zielony miecz) dobry kombo finisher, Rise from Delusion (niebieski miecz) to samo + nieomijalnośc w tajfunie, Sword of Cycles dobrze wyrównany praktyczność i damage oraz reversal, Slash of Present / Eternity koks reversal z zajebistym damage na tym drugim i taniością na tym pierwszym. Szkoda że klony takie słabe.

Remiria:
Gungnir. Kretyńsko dobrze kombowalny (2A, 5AAAA, 236B/C, j.6A, CH j.2A, CH 3A, j.AA, CH j.A), 2.5 kuli na bloku i trzyma na dalszy blockstring, świetne damage.

Yuyucow: Pierścienie (Ghastly Dream / Endless Nap) - reversale, łatwo kombowalne (np. z 2A) oraz Death Lance - cudny damage, kombowalne z 5AAA. Ticket to the Netherworld (timebomb) jak mam ochote pobyć chwilę sadystą.

Gap Hag: Ran za bycie zajebiście praktyczną i długie trzymanie na kombo / blockstring, oraz Charming Quadruple Barrier za niezłe damage. Oba się kombują z 66A :3. Pociąg za bycie pociągiem, tylko nieco niepraktyczny.

Sójka: Throwing Atlas za reversal z prawdziwymi, Sowieckimi obrażeniami. Missing Purple Power wiadomo dlaczego (+ reversal).

Czopek: X-wave i xuj. Nie dość że dobry combo finisher to jeszcze klony zostawia po ataku. Demotivation i Discarder też ok, to samo tylko karty blokuje i niszczy.

Szamejmaru: IMO dupne karty. Indication to the Divine jeszcze może być, bycze i mocne tornado-reversal. Illusionary Dominance gwałci w Scorching Sun, ale tak średnie.

Komachi:
Ogólnie dupa. Nie lubie jej i jej spelli, ale jak już to Scythe of Final Judgment.

Saturday Night Fever: Thundercloud Stickleback (kulka) bo ludzie srają przez tym jak diabli. Swimming Oarfish Shot za czysty gwałtowy damage jak się dobrze ustawi.

Maso: Chudo. Sword of the Divine Justice jako reversal, ale zasięg średnio. Sword of Swagger i Meteorological Revelation jako ok combo finishery. Muszę jeszcze ogarnąć kamyk.

No czo? Coś pominąłem?
  • Ostatnia zmiana: Październik 15, 2011, 13:23:29 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!