Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Danmaku challenges thread (100 runda!) (Przeczytany 526846 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 3 Goście przegląda ten temat.
Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1170
Przy was fraza "gotta catch 'em all" nabiera poważniejszego znaczenia...

Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1171
cóż wbicie ostatniego miejsca jest niemożliwe jeżeli podało się już jakiś wynik trochę lepszy, nie?
W końcu nie można poprawić lepszego wyniku na gorszy, chyba najlepszy podany wyniksię liczy, nie?

Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1172
Uh, jej drugi spellcard na lunaticu wywołuje u mnie napady wściekłości więc postuje wynik tylko z harda xD



197/200 point itemów, mogła być kolejna bomba. Nie przeglądałem jeszcze wszystkich wyników bo tym razem jest ich całkiem sporo, ale uśmieje się jeżeli ktoś przebije mój wynik właśnie jedną bombą xD
Rucham psa jak sra

  • BossKotomi
  • [*]
Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1173
Ciekawe co z tego wyjdzie i kto podejmie wyzwanie :P
Rumia zje twe ciało , ja zjem twoją duszę.


Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1174
Protip: wszystkie osoby wyżej podjęły wyzwanie. Nabijaj posty w umiejętny sposób.

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1175
Koniec rundy osiemdziesiątej czwartej!


Jestem lekko zaskoczony ponieważ całkiem sporo osób wzięło tym razem udział w rundzie + byliśmy świadkami kilku ciekawych wydarzeń.
Z jednej strony Arisu magicznie skacze z Normala na najlepszy wynik na Lunaticu, a z drugiej strony całkiem spora liczba uczestników bije się o to by zrobić jak najsłabszy wynik w czym Szyna wygrał.
Zwycięzcą rundy została Arisu. Gratuluję jej i wszystkim innym zawodnikom.


Tabela wyników:
1. Arisu               9 * 2.0 =         18
2. arhus              8 * 2.0 =         16
3. Maluetar         9 * 1.7 =         15.3

4. Critz                 7 * 2.0 =          14
5. Losik                8 * 1.7 =          13.6
6. xravenx           9 * 1.3 =          11.7
7. fretka              7 * 1.3 =           9.1
8. CrazyWafel      6 * 1.3 =          7.8
9. Kreton             6 * 1.0 =           6
10. Piscilla           2 * 1.3 =           2.6
11. Raion             1 * 1.0 =          1 (3 bomby)
12. Szyna            1 * 1.0 =          1 (0 bomb)


Przyznane achievementy:
Winner - Arisu
Loser - Szyna
So close, yet so far - Critz
Challenger - xravenx, Piscilla, CrazyWafel
Challenger x5 - Maluetar, Losik, Szyna, fretka

PS Przy przyznawaniu kolejnych rang np. Challengera zostaje usuwana poprzednia ranga tego achievementu (jest to logiczne i tego nie trzeba tłumaczyć), ale z racji, że nie wiem jak się usuwa achievementy (Kreton chyba o tym nie pomyślał i nie dodał takiej opcji XDDDD) to proszę się nie martwić jak teraz niektórzy będą mieli dwa achievementy na raz: za challengera i za challengera x5

Kolejna runda niebawem ^^
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2013, 04:41:17 przez Maluetar

Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 6)
Odpowiedź #1176
Usuwanie osiągnięć dla bardzo zielonych:



Also, kurwa nie udało się Losera zdobyć. Tsk, maybe next time.

Also2:
Cytat: Maluetar
(Kreton chyba o tym nie pomyślał i nie dodał takiej opcji XDDDD)

Owszem, nie pomyślałem i nie dodałem, gdyż nie ja byłem autorem skryptu. HC skądś ten skrypt dorwał, ale widzisz - wsio jest.

PS: Nadwyżki usunąłem.
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2013, 05:59:18 przez Aya Shameimaru

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1177
85. Osiemdziesiąta piąta runda!


Witam.
Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największego wyniku punktowego podczas całego story mode'a w grze Phantasmagoria of Flower View.
Wybór postaci lub poziomu trudności jest dowolny.
Nie trzeba kończyć całej gry, ale przypominam, że jak clearniemy całość to screen musi być z momentu "Stage Clear" przy walce z Shikieiki.
Oprócz tego to reszta zasad jest taka sama jak w innych rundach.
Jak coś nie jest jasne to proszę pytać.
Z racji, że ten challenge jest już troszeczkę dłuższy niż jeden pojedyńczy stage to daję aż tydzień na całą rundę.


Runda trwa do godziny 18:00 we wtorek 30 lipca.

Powodzenia =D

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1178
Zacznę z "The Strongest" wynikiem:

There was a man who had everything
He met a youkai who knows everything
Now she has everything and he knows nothing.

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1179

4 życia,i przez Shikeiki nie dałam rady przebrnąć

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1180
Nie trzeba kończyć całej gry[/size]
okay.

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1181
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2013, 09:39:35 przez Ectopia

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1182


Do poprawy
Jakie życie taki naleśnik

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1183
chora psychopatka


Grane Reisen na Hard

EDIT
!!!
Aż repkiem pocisnę, bo jeszcze chwila i chyba bym zmarł, moje serducho. Ale jazda przez ostatnie 2 minuty na 0,5 najlepsza: http://www.mediafire.com/?n65dsh2n1b4bqqq
Hard mode. Raczej już nie poprawiam. Nie wiem skąd do chuja macie >90mln xD.
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2013, 21:37:21 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Danmaku challenges thread (PoFV Story Mode)
Odpowiedź #1184
Spoiler (pokaż/ukryj)