Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Tilval
46
Cytuj
左城宮 則紗(さしろみや サーシャ)
"The shadow trainer becoming the lore of giants."
Originates from this video:
http://www.nicovideo.jp/watch/nm7753348
Fan character from the Touhou series. Has the ability to manipulate shadows. Before the release of Touhou Hisoutensoku, she was certain nico nico douga user's idea of the last boss. (Note: her creator is not a VIPPER)
She always wears a yukata and geta. She has blue hair and antler-like twin ahoge.
Her species is Daidarabocchi , a type of gigantic youkai in Japanese mythology. In fact, her size is the same as humans. She projects shadows on the fog and creates huge figures.
The title of the BGM for her stage is "Fake History of Black and Shadow - The Fake with High Quality"
Źródło: Danbooru wiki (18+ bo to jednak danbooru)
Spójrz również: Touhou Wiki
ed: Ta postać po prostu nie została utworzona "do gry".
47
Usiłuję nie grejzować, ale średnio mi to wychodzi.
49
To ja podążę.
#2
Ewentualne lepsze wyniki będą w tym poście. Chociaż ciężko już będzie.
Może bez spoilera na ostatnim mój wynik nie będzie wyglądał jak ninja, biorąc pod uwagę moją politykę postowania.
#1 (Discarded)
Ewentualne lepsze wyniki będą w tym poście. Chociaż ciężko już będzie.
Może bez spoilera na ostatnim mój wynik nie będzie wyglądał jak ninja, biorąc pod uwagę moją politykę postowania.
50
Co to w ogóle jest?
Drilluna (ドリルナ) jest to gra we flash, w której jako Luna Child musisz się dowiercić tak głęboko jak możesz. Proste, nie?
Jak w to grać?
Za pierwszym razem gierka poprosi Cię o wpisanie swojej ksywki. Potem, wybierasz "górną" opcję, aby rozpocząć. Po "rozpoczęciu", przez 3 sekundy pokaże się jak manewrować Luną (wypisane także na dole tego posta), a gdy ona sama wbije się w ziemię, wchodzisz Ty i "wgłębiasz się" napieprzając w pokazane 6 klawiszy z częstotliwością wystarczającą do utrzymania tempa (czytaj: im szybciej tym lepiej). Staraj się unikać większości obiektów, gdyż one dość poważnie spowalniają Lunę i może być ciężko coś dalej osiągnąć. Gra dobiega końca, gdy pasek motywacji będzie pusty.
Power-upy:
- Neguje spowolnienie przy wierceniu przez przeszkody na krótki okres czasu.
- Znacznie przyspiesza Lunę, dopóki nie wbijesz się w jakąkolwiek większą przeszkodę.
- Uzupełnia motywację.
Teraz, gdy wiesz już wszystko, może spróbujesz własnych sił?
Uwaga! Jeśli masz kiepską klawiaturę (czyli generalnie rozlatujący się model), najlepiej od razu odpuść.
Podsumowanie (tl;dr) i link do gry:
Twórca/y: illuCalab
Typ gry: Button-mashing/Do spalania czasu, gdy masz go za wiele.
Sterowanie: A,S,X do napędzania lewego "wiertła", L,K,M do napędzania prawego "wiertła"
Link do gry
Drilluna (ドリルナ) jest to gra we flash, w której jako Luna Child musisz się dowiercić tak głęboko jak możesz. Proste, nie?
Jak w to grać?
Za pierwszym razem gierka poprosi Cię o wpisanie swojej ksywki. Potem, wybierasz "górną" opcję, aby rozpocząć. Po "rozpoczęciu", przez 3 sekundy pokaże się jak manewrować Luną (wypisane także na dole tego posta), a gdy ona sama wbije się w ziemię, wchodzisz Ty i "wgłębiasz się" napieprzając w pokazane 6 klawiszy z częstotliwością wystarczającą do utrzymania tempa (czytaj: im szybciej tym lepiej). Staraj się unikać większości obiektów, gdyż one dość poważnie spowalniają Lunę i może być ciężko coś dalej osiągnąć. Gra dobiega końca, gdy pasek motywacji będzie pusty.
Co widać na ekranie?
Power-upy:
- Neguje spowolnienie przy wierceniu przez przeszkody na krótki okres czasu.
- Znacznie przyspiesza Lunę, dopóki nie wbijesz się w jakąkolwiek większą przeszkodę.
- Uzupełnia motywację.
Teraz, gdy wiesz już wszystko, może spróbujesz własnych sił?
Uwaga! Jeśli masz kiepską klawiaturę (czyli generalnie rozlatujący się model), najlepiej od razu odpuść.
Podsumowanie (tl;dr) i link do gry:
Twórca/y: illuCalab
Typ gry: Button-mashing/Do spalania czasu, gdy masz go za wiele.
Sterowanie: A,S,X do napędzania lewego "wiertła", L,K,M do napędzania prawego "wiertła"
Link do gry
51
#1 (Discarded)
#2 (Discarded)
#3
Wystarczy tego.
52
Dziadowskie, ale jest.
Spoiler (pokaż/ukryj)
53
Nie będę oszukiwał, że nie próbowałem, a skoro próbowałem to też zamieszczę. Ktoś na dnie musi być. :D
Nie sądzę, abym miał kiedy to poprawić.
Easy dzisiaj
Normal wczoraj
Nie sądzę, abym miał kiedy to poprawić.
54
Opisywać nie będę, z powodu iż za dużo we mnie lenia.
1. Onigashima in the Fairyland ~ Missing Power [Absolutnie deklasuje resztę, no może poza 2.]
2. Fate of Sixty Years
3. Suwa Foughten Field
4. Inanimate Dream [I w tym miejscu kolejna dziura do następcy by była]
5. Complete Darkness
Strawberry Crisis!!
7. Swordsman of a Distant Star
Now, Until the Moment You Die
9. Unfound Adventure [UNL]
I reszta.
Dużo PC-98 bo ogółem gustuję w 8-/16-bitowych brzmieniach.
1. Onigashima in the Fairyland ~ Missing Power [Absolutnie deklasuje resztę, no może poza 2.]
2. Fate of Sixty Years
3. Suwa Foughten Field
4. Inanimate Dream [I w tym miejscu kolejna dziura do następcy by była]
5. Complete Darkness
Strawberry Crisis!!
7. Swordsman of a Distant Star
Now, Until the Moment You Die
9. Unfound Adventure [UNL]
I reszta.
Dużo PC-98 bo ogółem gustuję w 8-/16-bitowych brzmieniach.
55
Najlepsza jest bez dwóch zdań czapka Eiki. Porządna, złożona i zajebista jak należy.
Dalej, prosty kapelusz Koishi. W tym to mógłbym po dworze chodzić jakbym taki posiadał. A i pomógłby się zrelaksować, przy okazji.
Dalej, prosty kapelusz Koishi. W tym to mógłbym po dworze chodzić jakbym taki posiadał. A i pomógłby się zrelaksować, przy okazji.
56
- Ten co tu tengu mają na sobie.
- Akyuu
- Shou
- Eiki
- Iku
- Medicine
- Kasen
- Yumemi
- Nitori
Kolejność ma znikome znaczenie. Ale ma.
- Akyuu
- Shou
- Eiki
- Iku
- Medicine
- Kasen
- Yumemi
- Nitori
Kolejność ma znikome znaczenie. Ale ma.
57
Wybranie ulubionego graniczy z cudem, gdy tylko pierwsza dziesiątka ulubionych postaci przynależy do ośmiu różnych "frakcji" (i conajmniej siedmiu różnych gier). Więc w przypadku ulubionych powiem pas.
Natomiast z całą pewnością najbardziej nie lubię Eientei. Wszystkie te postaci mnie wkurzają z różnych przyczyn i bynajmniej nie chodzi o danmaku którejkolwiek z nich.
Natomiast z całą pewnością najbardziej nie lubię Eientei. Wszystkie te postaci mnie wkurzają z różnych przyczyn i bynajmniej nie chodzi o danmaku którejkolwiek z nich.
58
Magus Night i Witches' Ball.
Himorogi za bardzo zerżnięte, by się liczyło. I żeby to chociaż tylko początek był. :X
Himorogi za bardzo zerżnięte, by się liczyło. I żeby to chociaż tylko początek był. :X
59
Ogółem jestem zwolennikiem masowej rozwałki pojedynczych targetów, przez co:
Persuasion Needle Reimu bez względu na grę. Ten z PCB jest moim ulubionym strzałem ogólnie.
Magic Missile Marisa też jest OK, ale cenię sobie mniejszy hitbox Reimu.
Yuuka w MS, chociaż tutaj to chyba bez większego znaczenia. Solo Youmu w IN, bo jestem leszczem a to odrobinę pomaga w kombinowaniu do maksowania DMG. Phantasmagorie i TD nie mają faworytów w moim przypadku, a w SA nie mam wyraźnego lidera między Yukari i Nitori.
Persuasion Needle Reimu bez względu na grę. Ten z PCB jest moim ulubionym strzałem ogólnie.
Magic Missile Marisa też jest OK, ale cenię sobie mniejszy hitbox Reimu.
Yuuka w MS, chociaż tutaj to chyba bez większego znaczenia. Solo Youmu w IN, bo jestem leszczem a to odrobinę pomaga w kombinowaniu do maksowania DMG. Phantasmagorie i TD nie mają faworytów w moim przypadku, a w SA nie mam wyraźnego lidera między Yukari i Nitori.
60
Ghost Lead jest zdecydowanie najgorszym tworem. Jest tak płytki, że aż zgryzota bierze.
Natomiast najbardziej nie cierpię Maiden's Capriccio (czy to z LLS czy to z IN).
Natomiast najbardziej nie cierpię Maiden's Capriccio (czy to z LLS czy to z IN).