Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Drewko
61
Najważniejsze - bądź sobą i otwórz się na innych. Niby mówi się to cały czas i brzmi to oklepanie ale pomyśl: Będziesz wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach, podobnym zdaniu na jakieś tematy i robiących akurat podobne rzeczy. Nie ma czego się bać.
No i... osobiście polecam trzymać z dala się od "ekstremalnych" miejsc jak Yaoi room. Chyba że ktoś ma takie zainteresowania (wątpie) albo jest masochistą.
No i... osobiście polecam trzymać z dala się od "ekstremalnych" miejsc jak Yaoi room. Chyba że ktoś ma takie zainteresowania (wątpie) albo jest masochistą.
62
Pamiętam że pomagało wyrzucenie japfontów z folderu z grą albo coś w ten deseń :V
63
Czy tylko u mnie jest jakiś bug czy rzeczywiście opisy kart Ichirin to copy-pasta Miko xD
64
Critz - Gdyby Touhou stało się console exclusive to rzeczywiście ZUN zrobiłby DUŻE chamstwo swoim fanom. Ale gdyby wydawał wersje i na PC i na konsole to byłby to całkiem fajny ruch. Fani by tego nie poczuli, a ZUN zebrałby kasę na konsolowcach. Jedyne co może przerażać to fakt że musiałby robić gry bardziej pod konsolowców, a to może mieć różne skutki.
65
Well, ZUN ma rodzinę - nie zdziwi mnie jeśli będzie chciał jakieś zyski ze swojego dzieła zdobywać w najbliższym czasie. Troszkę to smutne ale samym piwem nie nakarmi żony i dzieciaka...
66
Emulator emulatorem ale poza jakimiś mocno outdated packami wszystko jest w IPS patchach :V
Do tego polecam Lunar IPS i szukać wersji 1.0 bazowej gry.
A demo TPDP pomimo że jest mocno wzorowane na poprzednich grach od hemo to NIE SĄ Touhoumonami. Co nie zmienia faktu że demo jest zajebiste i czekam na full.
Do tego polecam Lunar IPS i szukać wersji 1.0 bazowej gry.
A demo TPDP pomimo że jest mocno wzorowane na poprzednich grach od hemo to NIE SĄ Touhoumonami. Co nie zmienia faktu że demo jest zajebiste i czekam na full.
70
Nie ale aby zagrywać karty które dobierasz tak czy siak potrzebujesz SP. Dostaną jakąś zasobożerną kartę drużynową i będzie ok.
No i jak napisałem - nie ma postaci typowo pod SP gain...
No i jak napisałem - nie ma postaci typowo pod SP gain...
71
Klawiaturą albo padem, ale jak jesteś Critzem albo Postalem to możesz spróbować przy pomocy telekinezy.
72
Ósmy cud świata, zwłaszcza że takie proste, dziurawe i można nimi wyjść :3.stringi Komachi
Chyba to sobie dam do podpisu albo coś, dunno :<
73
Character 1 - Ichirin i mały Unzan w tle.
Character 2 - Jebitny Unzan i malutka Ichirin gdzieś plątające się mu pod nogami (jak w jej Last Word Spellu w HM)
Może się zdarzyć.
A co do Futo to przyszło mi coś jeszcze do głowy - nie ma postaci zrobionej typowo na generację dużych ilości SP?
W sumie mogli by z niej coś takiego zrobić + pasowało by to do jej roli przydupaski Miko (która w RSO jest jedną z postaci z najlepszym drawem). Miko dobiera karty a Futo zbiera SP na ich użycie, sounds good.
Character 2 - Jebitny Unzan i malutka Ichirin gdzieś plątające się mu pod nogami (jak w jej Last Word Spellu w HM)
Może się zdarzyć.
A co do Futo to przyszło mi coś jeszcze do głowy - nie ma postaci zrobionej typowo na generację dużych ilości SP?
W sumie mogli by z niej coś takiego zrobić + pasowało by to do jej roli przydupaski Miko (która w RSO jest jedną z postaci z najlepszym drawem). Miko dobiera karty a Futo zbiera SP na ich użycie, sounds good.
74
Zobaczymy co wymyślą, w każdym razie dla mnie dziwnie by wyglądało kilka różnych kart dla tego samego "narzędzia" używanego przez postać w grze. I nie ma co porównywać tego do lalek Alice - lalki są różne i mają w przypadku Alice różne zastosowania, a talerze Futo są identyczne.
75
Wystarczy napisać, że Futo może nakładać na przeciwnika więcej niż jednego debuffującego supporta, czy coś takiego.Nie zdziwi mnie jeśli pojawi się coś nowego bo nie oszukujmy się - nie da się w kółko tworzyć czegoś oryginalnego z tych samych elementów :V
Imho pod Futo pasowało by pojawienie się znaczników. Character Card miało by coś pozwalającego na wrzucanie znaczników na spelle które dostawały by bonusy za ich ilość. Do tego kilka eventów i supportów związanych z tym i ta-daam~
Z tych samych elementów można zrobić nową zupełnie mechanikę, jeśli się pozwoli postaci na działanie wg innych niż standardowe reguły.
Ale po co zapychać jej deck i cardpool kartami w stylu "Talerz 1", "Talerz 2", "Talerz 3"?
Nie mówię że mój pomysł jest najlepszy (Bo nie jest, ludzie niezaznajomieni z innymi karciankami będą mieli problem ze zrozumieniem czym jest znacznik), ale była by to ciekawa opcja.