Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 251491 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Seina
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #195
Przypomina mi Ougon (siema dawno mnie tu nie było), jeśli chodzi o patrzące postacie, muzyka ofc spoko, ale tego można się było spodziewać, tylko ta Ichirin, dafaknęłam, bo niezbyt lubię, czyżby miała szansę na otrzymanie bardziej kolorowego charakteru? Kibicuję jej.
No, dziękuję, dobranoc, whatever.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #196
Critz, działa ten ultimate spellcard i jest całkiem fajny. Użycie go (przynajmniej u Ichirin) to strzałka w prawo i ... któreś 2 klawisze które można nacisnąć skrótowo i mam na na klawiszu "5" w padzie :p
Tak samo użycie zwykłych spellcard, to strzałka w dół i ten jeden klawisz klikający od razu 2.
W końcu to opanowałem...
Do tego zarąbiście wygląda castowanie tego Ultimate Spellcardu, Ichirin staje się co raz bardziej badass

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #197
Yup. Hitbox Unzana teraz na pewno dostanie sporego kopa pod względem popularności :V.
http://tinyurl.com/att758b
http://tinyurl.com/a4ugyeo

Also, po deklaracji spellcarda ale przed jego odpaleniem czas walki stoi (jak w Melty po wejściu w heat). Przyda się pamiętać.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

  • Fenek Alfa
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #198

0:03 「This doesn't even look cool」

0:23 「Surfer Spark」

0:43 「Fuck your shit ~ Giant Unzan」

Może to wina beznadziejnych lagów
Też miałem, włącz Fullscreen(bodajże 3 opcja w Config) mi pomogło.

Btw, tylko u mnie postacie przy wyborze mają obcięte głowy? ;___;
U mnie też. Stawiam że też ta cudowna zintegrowana grafika intela?

BTW działa zarówno z Applocale jak i bez

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #199
http://wiki.rei.mu/shinkirou:home Chłodne wiki, można już nauczyć się grać, wszystko poustawiać i poznać troche kombo V:

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #200
Yay, wreszcie po tygodniu bez laptopa mogłam zagrać. Pierwsze wrażenie jest raczej pozytywne, aczkolwiek nie ogarniam jeszcze
jak odpala się spelle, i gubię się w znaczeniu tych wszystkich pasków xD No i obcina mi głowy postaci przy wyborze ;_;
Ale gra i tak fajna, zwłaszcza muzyka :D

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #201
Cóż, w grę zagrałem jak zaraz parę godzin po jej premierze. Jak na demko nie jest źle, chociaż zdecydowanie bardziej wolę oryginał motywu Ichirin niż to plimpkanie na stage'u z Palanquin Ship.

System spellcardów - powrót do czasów IaMP, ale będzie customizable na zasadach deckopodobnych z tego co się zorientowałem/. Ładny kompromis jak dla mnie.
Same spelle - jak na razie jest ich za mało, po 3 na kazda postac to smutek, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej w pełnej wersji.
Z intra mozna wnioskowac mniej wiecej kto sie pojawi (mimo iz na filmikowym scrollu Marisy brak). Widzimy tam Reimu, Futo, Miko, cos co wyglada jak Seiga, Ichirin z Unzanem, Shou, Byakuren, bestie hakutaku - maybe ex Keine i jakas kappe - maybe Nitori.
Gameplay - jest spoko, pozy zwycieskie postaci są wyjątkowo fajnym dodatkiem, tak samo jak widownia. Co do balansu gry - nie wiem czy tylko ja to widze, czy Ichirin naprawdę ma tak wolny hit recovery, że gdy gracz raz ją przyprze do muru, to biedna Ichirin nie zdazy wyprowadzic juz zadnej kontry bo jest zbyt wolna i mozna ja tluc tak do konca gry... To wymaga naprawy...

Oceniam na razie na 8/10 i czekam na pełną wersję z nadzieją na lepsze - animacje Last Wordów to uczta dla oczu.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

  • gorgiasz
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #202
Przysiadłem wreszcie do 13.5 i muszę powiedzieć, że mam dość mieszane uczucia.

Pomysł walki powietrznej, którego obawiałem się najbardziej, został zrealizowany zaskakująco dobrze z jednym zastrzeżeniem - spychanie przeciwnika do krawędzi wciąż odgrywa dominującą rolę w składaniu combo co jest bolączką zbyt wielu bijatyk 2D. Same składanie combo wydaje się mniej skomplikowane niż w poprzednich mordoklepkach.
Nie wiem co myśleć o systemie popularności/atencji czy jak to się tam zwało. Trudno mi go do końca ocenić bo nie znam całkowicie mechaniki ale wydaje się średnio trafionym pomysłem przez fakt, że rozwiązuje Time Outy.
Jakoś sprajtów jest cudna, zarówno postaci jak i tła. Muzycznie 13.5 też trzyma się mocno - pierwsze sekundy motywu z menu nie znudzą mi się nigdy (brzmią mi z irlandzka, nie wiem czy faktycznie tak jest).
Zaskoczyła mnie Ichirin, za którą nigdy nie przepadałem - przecież ona jest idealna do bijatyk. Mimo, że jest cały styl można podsumować jak jej ulti
0:43 「Fuck your shit ~ Giant Unzan」
to wciąż uważam, że jest naprawdę godną postacią pod tym względem.
Za to drobny hejt muszę posłać w stronę ZUNa/Tasofro za nowy design Marisy. Po pierwsze - zmiana z czerni na jakiś granat - dafuq. Po drugie- zarówno Master Spark jak i Surfer Spark nie wyglądają jakoś specjalnie imponująco.

Pełną wersję proszę.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #203
Po pierwsze - zmiana z czerni na jakiś granat - dafuq.

Oj nie grało się w SA Marisą, co?
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

  • gorgiasz
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #204
Po pierwsze - zmiana z czerni na jakiś granat - dafuq.

Oj nie grało się w SA Marisą, co?

Grało, jak najbardziej, i zagadką dla mnie było, że treść jej profilu i kolorystyka sprite'a w grze kłócą się z wyglądem na zunarcie. Jej pralkowej palecie też brakuje sporo do czerni ale trudno nie zauważyć, że czaro-biała kolorystyka u Marisy dominuje.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #205
Grało, jak najbardziej, i zagadką dla mnie było, że treść jej profilu i kolorystyka sprite'a w grze kłócą się z wyglądem na zunarcie. Jej pralkowej palecie też brakuje sporo do czerni ale trudno nie zauważyć, że czaro-biała kolorystyka u Marisy dominuje.

No o PC-98 już nie wspominam, sporo się zmieniło od tamtego czasu. Tak czy siak, ubranie Marisy zmienia się praktycznie w każdej części. W następnej pewnie znowu będzie czarne. Mi ten granat nie przeszkadza, sam szukałem ostatnio nowego czarnego płaszcza a skończyło się na granatowym. :v

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #206
PC-98 to inna bajka, jeśli chodzi o kolorystykę. Czerń, z tego, co pamiętam, nie była wyświetlana na ekranie tego sprzętu i stąd np. Reimu miała fioletowe włosy.

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #207
PC-98 to inna bajka, jeśli chodzi o kolorystykę. Czerń, z tego, co pamiętam, nie była wyświetlana na ekranie tego sprzętu i stąd np. Reimu miała fioletowe włosy.

Tzn? To skąd ta czerń w tle wielu poziomów, ubraniu Yuki, włosach Konngary i innych miejscach?


Co jest zabawne: Sprite Reimu w HRtP miał czarne włosy chociaż na portrecie wyraźnie miała fioletowe xD
Rucham psa jak sra

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #208
PC-98 to inna bajka, jeśli chodzi o kolorystykę. Czerń, z tego, co pamiętam, nie była wyświetlana na ekranie tego sprzętu i stąd np. Reimu miała fioletowe włosy.

Tzn? To skąd ta czerń w tle wielu poziomów, ubraniu Yuki, włosach Konngary i innych miejscach?


Co jest zabawne: Sprite Reimu w HRtP miał czarne włosy chociaż na portrecie wyraźnie miała fioletowe xD

Takie małe niewidzialne wróżki zapierdalają Ci plakatówkami po ekranie, a drugie po nich sprzątają by była odpowiednia płynność obrazu.

A te finishery... hmmmm... Unzan fajnie wygląda. Co prawda chyba useless, ale mniejsza.

  • gorgiasz
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #209
Mam nadzieję, że nie wrzucam fake'a
Spoiler (pokaż/ukryj)