Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #201 –
Cóż, w grę zagrałem jak zaraz parę godzin po jej premierze. Jak na demko nie jest źle, chociaż zdecydowanie bardziej wolę oryginał motywu Ichirin niż to plimpkanie na stage'u z Palanquin Ship.
System spellcardów - powrót do czasów IaMP, ale będzie customizable na zasadach deckopodobnych z tego co się zorientowałem/. Ładny kompromis jak dla mnie.
Same spelle - jak na razie jest ich za mało, po 3 na kazda postac to smutek, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej w pełnej wersji.
Z intra mozna wnioskowac mniej wiecej kto sie pojawi (mimo iz na filmikowym scrollu Marisy brak). Widzimy tam Reimu, Futo, Miko, cos co wyglada jak Seiga, Ichirin z Unzanem, Shou, Byakuren, bestie hakutaku - maybe ex Keine i jakas kappe - maybe Nitori.
Gameplay - jest spoko, pozy zwycieskie postaci są wyjątkowo fajnym dodatkiem, tak samo jak widownia. Co do balansu gry - nie wiem czy tylko ja to widze, czy Ichirin naprawdę ma tak wolny hit recovery, że gdy gracz raz ją przyprze do muru, to biedna Ichirin nie zdazy wyprowadzic juz zadnej kontry bo jest zbyt wolna i mozna ja tluc tak do konca gry... To wymaga naprawy...
Oceniam na razie na 8/10 i czekam na pełną wersję z nadzieją na lepsze - animacje Last Wordów to uczta dla oczu.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3