Reimu:
Okult: Kobieta w dziurzeStandardowa kapłanka. Postać zrównoważona pod względem ataków fizycznych i pociskowych, dobra dla początkujących.
Jej Okultowy atak, "Dziura w wielkiej barierze Hakurei", otwiera wyrwę w czasoprzestrzeni z której na wroga wylatują rupiecie.
Marisa:
Okult: Siedem tajemnic szkołyPostać której styl walki polega na mocy, penetracji i więcej mocy.
Jej Okultowy atak, "Prawdziwa groza w szkole" przywołuje jedną z kilku tajemniczych postaci z miejskich legend do ataku na wroga.
Ichirin & Unzan:
Okult: Hasshaku-sama (dwu i pół metrowa dama)Postać polegająca na brutalnej sile jej wielkiego kompana, Unzana. Niszczy wszystkie problemy za pomocą pięści.
Tym razem posiadła zaklęcie przyzywające Hasshaku-sama, którym zamyka przeciwnika w przestrzeni pełnej klątw.
Hijiri:
Okult: Turbo Babaa (Turbo Babcia)Postać polegająca na walce w zwarciu niczym na filarze swojej wiary.
Wcześniej jej system zaklęć wymuszał uprzednie ich przygotowywanie, utrudniając jej walkę. Natomiast w tej grze może wybierać dowolny atak specjalny dopóki ma jeszcze chociaż jedno przygotowane zaklęcie. Może nawet przygotować więcej zaklęć przedłużając ich wypowiadanie.
Jej okultowy atak, "Srebrna Niebiańska Droga" pozwala jej błyskawicznie szybować przez niebo w tę i z powrotem.
Futo:
Okult: Banchou SarayashikiPostać o technicznym stylu walki, która używa umiejscowionych na ekranie talerzy jako przewodników specjalnych ataków.
Dobre pozycjonowanie to klucz Feng Shui. Dlatego jest taka szybka.
Jej okultowy atak, "Okiku Uppercut", jest tym silniejszy, im więcej talerzy zniszczymy. Gdy licznik dobije 9, jego siła staje się naprawdę imponująca.
Miko:
Okult: Czerwona Peleryna, Niebieska PelerynaWyrównana postać z dobrymi atakami w zwarciu i dobrymi pociskami.
Jednak to tylko przykrywka jej prawdziwej siły.
Gdy uderzy przeciwnika swoim okultowym atakiem "Wybierz Czerwony albo Niebieski", ten będzie musiał wybrać albo czerwoną pelerynę który wzmacnia ataki fizyczne Miko albo niebieską pelerynę która wzmacnia jej pociski. Po uzyskaniu tych efektów ujawnia się jej prawdziwa moc.
Nitori:
Okult: Potwór z Loch NessNawet Nitori wciągnęła się w aferę z kulami. Zapomniawszy o swoich interesach, weszła na arenę ze swoim nowym wynalazkiem napędzanym Kulami Okultu, Nessie.
Po uruchomieniu, Nessie działa jako niezależna jednostka która wspiera Nitori swoim ostrzałem. Jednak jego słabością jest to, że gdy skończy się energia, Nitori traci Kulę Okultu. Od niej samej zależy jak wykorzysta to wsparcie.
Koishi:
Okult: Telefon od Panny MerryPostać z unikatowym stylem - jej ataki są podświadomie przygotowywane zawczasu, a Koishi wykonuje je automatycznie.
Bezmyślne użytkowanie sprowadzi na nią zagładę, ale dobrze przemyślana strategia pozwoli jej na kontry szybsze niż czas reakcji.
Jej okultowy atak to "Idę po Ciebie". Koishi dzwoni telefonem do oponenta - jeśli trafi, teleportuje się i zaatakuje wroga zza pleców.
Za każdym telefonem jej zasięg sygnału się zwiększa, aż w końcu przeciwnik nie ma dokąd uciec.
Mamizou:
Okult: Mamizou w CzerniMamizou wykonuje ataki rzucając swoich obake-danuki podwładnych we wroga. Niestety, te uciekną jeśli oberwą. Zatem Mamizou musi brać pod uwagę motywację swoich szopów.
Jej okultowy atak to "Kosmiczna Kapsuła". Dzięki niemu może wyrzucać kapsuły z szopami, które mogą zaatakować z zaskoczenia w dowolnym momencie.
Kokoro:
Okult: Kuchisake-onna (Kobieta z rozciętymi ustami)Niestabilna emocjonalnie postać, która zmieniając swój nastrój zmienia także swoje pociski i inne ataki z absurdalną częstotliwością.
Jej okultowy atak, "Estetyczna Kontra" to uniwersalny kontratak, którego może użyć tylko raz na rundę.
Po jednym trafieniu kontra zostanie zastąpiona atakiem za pomocą pocisku z ostrza złożonego z energii Ki.
Mokou:
Okult: SamospalenieNieśmiertelna dziewczyna manipulująca ogniem. Walczy w zwarciu, pokryta płomieniami. Zwinna, bije się nie zwracając uwagę na stan jej ciała.
Jej okultowy atak, "samospalenie", podpala ją błękitnym ogniem, zwiększając siłę jej ogniowych ataków.
Nawet poza swoim okultowym atakiem, wiele z jej ataków specjalnych zużywa część jej zdrowia - może je jednak odzyskać specjalną techniką, "Zmartwychwstaniem".
Shinmyoumaru:
Okult: Małe Zielone LudzikiKarzeł walczący za pomocą igłowego miecza i tajemniczego Młotka Cudów. Mała, ale nadrabia to dynamiką ataków i zasięgiem o długości całego jej ciała. Wojowniczka która okrąża swoich oponentów błyskawicznymi atakami.
Jej okultowy atak, "Małe Zielone Ludziki", przywołuje zielone karły które zakradają się i unoszą nad wrogiem i bezlitośnie uderzają w plecy gdy nadejdzie najlepszy moment.
Kasen:
Okult: Małpia ŁapaPustelniczka, której styl walki polega na przyzywaniu zwierząt z Taoistycznego lore i jej pustelniczej zwinności.
Jej okultowy atak, "Nieunikniona Małpia Łapa" posyła zdalnie sterowaną łapę jako pocisk, którym Kasen może sterować i z dowolnego miejsca wygodnie chwycić i przyciągnąć do siebie bezbronnego wroga.