Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card (Przeczytany 96414 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card

http://www.shrinemaiden.org/forum/index.php?topic=16693
Cytuj
Near the end of the internet broadcast "Choutto Summit ~ The Drinking Party of Indie Game Developers" on April 12, 2014, where a few prominent indie devs residing in the Tokyo region drank together and played each others' games, ZUN showed the trailer for Touhou 14.3 - "Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card", to be released at Reitaisai 11 (May 11, 2014).

This is a game where folks try to capture the rebel of Gensokyo - Kijin Seija, by trapping her in undodgeable danmaku walls, and you control Seija to overcome these impossible danmaku with crafty items you picked up, including "Bloodthirsty Yin-Yang Orb", "Folding Umbrella of the Gap's Prayer", "Cursed Decoy Doll" and "Tengu's Toy Camera".


Opinie? Mnie trochę speszyło że to kolejny spin-off, że Seija jest protażką, że trzeba używać cheat itemów by omijać niemożliwe wzory i brak mojej gen3 Phantasmagorii. Przynajmniej wzory wyglądają na interesujące i trzymające fason danmakowych dziwadeł z StB/DS, więc przynajmniej to będzie na pewno krok do przodu po DDC, bo tu gimmicki będą akurat pasować. No i to, że musimy czekać tylko miesiąc.
  • Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2014, 17:54:06 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #1
Skoro jest oznaczone jako 14.3 to chyba jest też szansa na 14.5 i 14.8 jak w przypadku UFO. Byłoby ciekawie, ale pewnie tylko by opóźniło 15 :f

"Praojciec wszystkich Remifanów"

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #2

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #3
Na razie to mi wygląda wszystko bardzo chaotycznie. Z jednej strony zdjęcia, z drugiej jakieś super artefakty...geez.

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #4
Właściwie zdjęcia to są te "artefakty"
Artefakty to po prostu przedmioty które mogą pomóc przejść rundę. Dzięki nim możesz przejść jedną rzecz na kilka sposobów. Albo zdjęciami, albo bombami, albo yin-yangami czy czymkolwiek innym co tam jeszcze jest.

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #5
Itemki do wyboru do oszukiwania patternów, które jak widać miejscami są nie do przejścia. Yin-yang do teleportu do bossa, aparat Ayi, parasolka Yukari do przechodzenia przez ściany, zwykła bomba, latarnia do wyłączania hitboxów pocisków na moment, pelerynka do chwilowego znikniecia z planszy, statua Jizo która jednokrotnie umiera za nas i przeklęta lalka która przyciąga do siebie pociski które normalnie homingują w Seiję. Wszystkie w ograniczonych ilościach, po to żeby nie było za łatwo.

Nie wiem w sumie czy mi się to podoba. Skoro bawimy się w wiele różnych metod neutralizacji pocisków naraz to jedno niedopatrzenie przy balansowaniu ZUNa i wzór z ciężkiego ale sprawiedliwego stanie się kompletnym żartem jak wzory na trailerze (albo w drugą stronę - może przykręcić śrubę za bardzo i będziemy mieli oficjalne Asshole Touhou bo itemki nie starczą xD). Albo może się okazać że tylko jeden itemek będzie jedynym wartym używania, bo reszta to będą jego gorsze wersje. A już na pewno przeczuwam że spora część wzorów to będą gimmicki pokroju wstrząsów Raiko, flipów Seijy czy zabaw hitboxem Shinmyoumaru.
Cóż, jak mu to wyjdzie i będzie się przyjemnie grało to będę pełen podziwu, pod warunkiem że da wiele przeciwniczek.

Apropos Asshole Touhou, mam nadzieję, że ZUN nie wpadł na pomysł stworzenia tej gry bo zobaczył pojebane pomysły Yuke'a z serii I don't want my Touhou to be like this! xD:
  • Ostatnia zmiana: Kwiecień 13, 2014, 01:59:48 przez critz

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #6
No mam nadzieję, że przeciwniczek będzie w chuj. Chyba, że tak prezent ZUN zostawi na fantasmagorię/właściwego photo shootera.
W sumie ciekawe jest to, że trzeba będzie kombinować jakim konkretnie itemem sobie ułatwiać przejście, dzięki temu będą różnorodne metody...i może jeden sposób będzie lepiej punktowany, inny inaczej. Aczkolwiek na razie jestem dość sceptyczny i...zdziwiony.

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #7
Osobiście jestem bardzo pozytywnie zaskoczony .
Od początku zakładałem że w tym roku nie doczekamy się pełnej części tylko spin -off , ciekaw byłem za to jakiego typu to będzie gra .
To co nam ZUN zaprezentował wyjątkowo pozytywnie mnie zdziwiło gdyż naprawdę nie spodziewałem się niczego tego typu i mam nadzieję że gra będzie dobra .

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #8
A mi się podoba. Coś świeżego jeśli chodzi o mechanikę gry.

No i Seija

EDIT: Also co do itemów wspomagających przejście, zauważył ktoś że można ich użyć tylko określoną ilość razy?

  • Drewko
  • [*]
Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #9
Ha!
Wiedziałem że Seija będzie nową protagonistką już po wyjściu DDC.
Czuję się taki zajebisty!
No i 11 maj, moje urodziny!
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #10
Widać, że ZUN tropi chociaż trochę to, co się dzieje w fandomie. Stąd i Seija. Chociaż dla mnie ciekawszym by było np. gdyby ona była główną i jedyną antagonistką, kradnącą karty innym postaciom (oczywiście też jakieś nowe), i przerabiającą je na swoją modłę (czytaj: do góry nogami, lewa-prawa, czy wszystkie kierunki zamienione). To by było coś.

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #11
Newsa przeczytałem na konwencie - automatycznie zyskał on do zajebistości. Jako, że lubiłem fotograficzne gry ZUNa a to wydaje się być kreatywnym rozszerzeniem pomysłu z gier z Ayą, mam dobre przeczucia. Grywalna Seija to niezwykle interesujący pomysł i zapewne wiele osób będzie marudzić, ale 14.3 ma szansę stać się najciekawszym koncepcyjnie spin-offem jak dotąd.

Also tyle spellcardów do kolejnych rozszerzeń RSO gwarantuje w tym momencie grywalne Kagerou, siostrzyczki Tsukumo, Sekibanki... Podwójne me gusta
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #12
Jestem ciekaw od której części gry ZUN zamieści postacie w tej grze.
Po DS mieliśmy tylko Fairy Wars, Ten Desires, HM i DDC.
więc jako przeciwników teoretycznie może ZUN wrzucić:
z grywalnych postaci: Reimu, Marisa, Youmu, Sakuya
FW - 4 postacie (Cirno + 3 wróżki)
TD - 8 postaci (Yuyuko, Kyouko, Yoshika, Seiga, Tojiko, Futo, Miko, Mamizou)
HM - 5 postaci (Nitori, Kokoro, Ichirin, Byakuren, Koishi)
DDC - 8 postaci (Wakasagihime, Sekibanki, Kagerou, Benben, Yatsuhashi, Seijia (jeżeli będzie też jakimś cudem jako przeciwnik, ala Aya w DS), Sukuna, Raiko)
Łącznie więc od DS'a wyżej mamy maksymalnie 29 postaci.

W DS również było 29 postaci jako przeciwnicy (wliczając w to Hatate, a wliczając też Aye, byłoby 30).

Poza tym rzadko się zdarza by ZUN nie dodał do gry ani jednej nowej postaci. Stawiam, że na dopełnienie do 30 postaci dorzuci jeszcze kogoś z mangi, np. Kasen. Bądź też jakąś nową grywalną postać.
  • Ostatnia zmiana: Kwiecień 13, 2014, 13:07:58 przez Raion

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #13
W trailerze możemy zobaczyć jedną z sióstr Tsukumo (Yatsuhashi bodajże), Kagerou, Sekibanki, Wakasagihime - czyli praktycznie cąlą ekipę z DDC minus Shinmyoumaru. Ze starszych postaci zaskoczeniem jest Yuyuko oraz Keine, którą ostatni raz jako przeciwnika widzieliśmy wiele lat temu przy StB. Miło wiedzieć że ZUN nadal rozwija wątki fabularne dla starszych postaci - dosyć znajomy trend licząc od TD (tam Yuyuko i Youmu + Kogasa), HM (Koishi) no i w DDC Cirno jako midboss, oraz Sakuya grywalna.

Odp: Touhou 14.3: Danmaku Amanojaku ~ Impossible Spell Card
Odpowiedź #14
Akurat Cirno w DDC za dużo do fabuły nie dodała. A jeśli o fabule mowa, to jestem ciekaw, czy będzie miała jakieś głębsze dno, czy tylko Seiję, która najadła się za dużo szaleju.