Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Danmaku challenges thread (100 runda!) (Przeczytany 190387 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #30
1st try


Pewnie sfailiłem, ale chciałbym wziąć udział. Za co dokładnie dostaje się te punkty? Jedyne, co na razie zauważyłem, to odejmowanie tych punktów przy śmierci.

2nd try
  • Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 23:32:25 przez Ignacy Przybylski
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #31
Spellcard bonus, trafianie przeciwników na -80%, grejzowanie przy +80% i przy rozwalaniu wróżek z familiarami.

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #32


na razie tyle ale próbuję dalej... Na łatwym fajnie się czas bije xD

trik Michała wypróbowany. Nie patrzyłem jak ktoś inny to robi ale już wiem, że działa (nie jest tylko za łatwy, łatwo to zginąć przy tym)
  • Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 23:06:33 przez Raion

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #33
% czego? Wybacz brak wiedzy, ale w IN zbytnio nie grałem. ._.

Edit: Widzę, że coś z ciągłością strzelania. Albo jak z przegrzaniem broni, hm. Cóż, pokombinuję.
  • Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 23:08:59 przez Ignacy Przybylski

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #34
W lewym dolnym rogu masz taki jakby wykres. Przez atakowanie lub zbieranie time pointów w formie człowieka dostajesz procenty na minus i wskaznik przesuwa sie w lewa stronę. Przez atakowanie lub zbieranie time pointów w formie Youkai (shift) dostajesz procenty na plus i wskaznik przesuwa się na prawo.
Bonusy otrzymujesz od -100% do -80% i od +80% do +100%.
Dla Ghost Team jest inaczej bo Youmu może zejść najniżej do -50% (pół-człowiek, pół-duch xD)

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #35
Czyli jako Youmu niezbyt da się zdobyć sporo punktów samym trafianiem?

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #36
Chuj tam wie czy dobrze, ale na początek:

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!
Touhou PvP i turnieje: https://kiwiirc.com/client/irc.rizon.net/#scarletgensokyo

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #37
Nowe wyniki wrzucać do starego postu, czy stare kasować i postować jeszcze raz? Na razie edytowałem.

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #38
Nowe wyniki na nowo wrzucajcie w nowy post. Nie kasujcie ani nie edytujcie starych postów.

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #39
Okay, then. Trzecie podejście:

Spoiler (pokaż/ukryj)

Chyba lepiej będę wrzucał w spoilery, żeby nie było zbyt spamowo. Szkoda, że akurat mam pracę przez cały piątek i sobotę do 21. .__.

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #40
Kurczę jednak się opłaca na lunaticu. Tyle ginąłem, a wynik jakbym się starał xD
Spoiler (pokaż/ukryj)

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #41


To już nie te czasy xD (dat hscore)[chociaz w sumie nie łapie żadnych point itemów więc nic dziwnego XD]
Naprawdę nie lubię tego stage'a na lunaticu... wypierniczam sie na spellach które kiedyś zawsze łapałem ;__;




Druga próba na hardzie. Gdyby nie jeden przypadkowy missclick na jej jednym spellu to by był perfect run, ale nawet gdybym go złapał to nie sądzę, żebym dał radę przebić wynik 16k xD
  • Ostatnia zmiana: Maj 11, 2012, 00:33:07 przez Maluetar

  • awesome
  • [*]
Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #42
Jak fps znowu nie będzie mi spadał do 18, to może spróbuję jeszcze raz.

  • Ostatnia zmiana: Maj 11, 2012, 22:22:35 przez awesome

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #43
troszeczkę lepiej, ale na hardzie

Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Odpowiedź #44


Symboliczne uczestnictwo, żebyście mieli więcej wyników. Nie lubię score runów (bo jestem na nie za cienki, he he).

EDIT:



Nie rozumiem, jak ta gra działa, dwie śmierci i ponad 1000 czasu więcej. Tym bardziej nie chce mi się dalej z tym babrać. ;)
  • Ostatnia zmiana: Maj 11, 2012, 14:59:00 przez Scooter Fox