Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo wyłączona (prosimy o kontakt na IRC) ...
    Ktoś ma za dużo zabawy z rejestrowaniem fejkowch kont...
  • Upgrade skryptu forum

Temat: Touhou - Reimu is somewhat sleepy [HTML5] (Przeczytany 343 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Touhou - Reimu is somewhat sleepy [HTML5]

Platforma: Niconico video game system
Technologia: HTML5
Język: Japoński
Data wydania: 9.12.2016.
Aktualna wersja: ver1.02e (12.19 20:30)
Gatunek: RPG (przy użyciu RPG Maker MV)
Deweloper: Kawasaki.
Implementacja skryptu: Ragou
Produkcja, skrypt, aranżacja: Yuko Hayakawa
Ilustracje: 粗茶
Dość nietypowa gierka wydana całkiem niedawno, bo 9 grudnia br..
Po pierwsze implementacja jest całkowicie w postaci gry wykorzystującej technologię HTML5, czyli można ją teoretycznie odpalić na każdej aktualnie dostępnej platformie z wbudowaną przeglądarką internetową. Jednakże tutaj uwaga, że wg. autorów najlepsze do tego celu jest Google Chrome/Chromium, druga, że jeśli nie mamy wsparcia w postaci akceleracji sprzętowej to pożera niemało czasu procesora.
Druga rzecz, nie jest to gra typowa dla gatunku Touhou tj. danmaku czy bijatyka.
Touhou - Reimu is somewhat sleepy, bo tak można przełożyć tytuł (jap. 霊夢はなんだかとてもねむい), to luźna, prosta gierka w oparciu o skrypt RPGMakerMV polegająca na tym, że..
Dbamy, aby różne pojawiające się postacie ze świata Touhou smacznie sobie spały i miały przyjemne sny.
Za pomocą różnych przedmiotów możemy wpływać na te sny, zaś w przypadku, gdy którąś z postaci zaatakuje koszmar z pomocą Baku musimy się nim zająć :D
Muzyczka w tle jest dość przyjemna w oparciu o aranżacje:
博麗 ~Eastern Wind
少女綺想曲 ~ Dream Battle
永夜抄 ~ Eastern Night.
Gra wymaga konta na niconico.
Readme
☆ Jak grać ☆
Gra nie wymaga od gracza ciągłego przebywania przed monitorem, w każdej chwili grę można przerwać.
Wybrane przedmioty można wyświetlić na ekranie, następnie przeładowujemy go (za pomocą ikonki, choć po zapisaniu F5 też ujdzie).
Po przeładowaniu na ekranie mogą pojawić się nowe postacie/dostępne przedmioty, postacie mogę zacząć śnić.
Sny pojawiają się w zależności od upłyniętego czasu (czyli np. możemy zamknąć przeglądarkę i wrócić do gry za jakiś czas).
Podczas startu gry "Baku" [1] żywi się tymi snami i zamienia je w "perły snu", perły te służą niszczeniu "koszmarów"

☆ Operacje ☆
- dotyk - gra jest zaprojektowana z myślą o urządzeniach obsługujących dotyk
- tapnięcia są wykrywane jak kliknięcia
[Ustawianie przedmiotów]
- w oknie dialogowym poprzez wybranie przedmiotu i tapnięcie w miejsce placeholdera
- organizowane poprzez dotknięcie ikonki przedmiotu podwójnie i przesuwanie
[Podnoszenie poziomu postaci]
- tapnij śpiącą postać
- poziom postaci można podnieść jeśli posiada ona perłę snu
[Koszmarny szał]
- koszmary mogą zaatakować postać, której poziom osiągnął limit. Możesz taką postać tapnąć.
- koszmar atakujemy zużywając wszystkie zgromadzone perły snu w zależności od postaci, która staje się źródłem koszmaru.
- pokonaj koszmar i limit poziomu postaci zostanie podniesiony.

☆ Save (zapisywanie) ☆
Gra automatycznie zapisuje swój stan w następujących sytuacjach
* gdy przedmiot jest ustawany na ekranie
* gry poziom postaci wzrasta (zaknięte okno dialogowe)
* gdy tapnięta jest ikonka "save" w prawej górnej częsi ekranu
Notka: Gdy widoczny jest na ekranie napis  'NowSetting...' stan gry jest zapisywany. Proszę nigdy nie przerywaj w tym momencie (operacje typu wyjście z lub zamknięcie przeglądarki/karty z grą).

http://kawasakibu.web.fc2.com/NemuiReimu/Readme.html
http://kawasakibu.web.fc2.com/NemuiReimu/update.html
-----------
【川崎部新作】東方キャラを寝かせて夢をバクに食べさせる、たいへんゆるい放置系ゲームをRPGアツマールに投稿しました。よろしくお願いします。  『霊夢はなんだかとてもねむい』 https://t.co/vy3zNyeT6W #gm587 #atsumaru
-- 早川雪之子 (@KawasYuki) 9 December 2016
-----------
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2016, 23:07:04 przez h-collector


Odp: Touhou - Reimu is somewhat sleepy [HTML5]
Odpowiedź #1
5 fpsów!

Odp: Touhou - Reimu is somewhat sleepy [HTML5]
Odpowiedź #2
O panie, jak to zamula mocno.