Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - h-collector

301
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
Sferę można samemu aktywować jako "item", będzie efektywna w następnej turze :)
A obrażenia to kwestia napakowania postaci/szcześcia/Ekwipunku, po kilku reformach można nieźle też statystyki podnieść...
Ja tam grałem hardokorowo bez reform :D
stare śmieci
Stary filmik, przygotowywany dla Kretona tłumaczący jak się zdobywa kolejne punkty reform
http://www.mediafire.com/?k02b2k6e8bt07xj
A łączone ataki (Union Spells) wymagają specialnych spell card, przynajmniej w pierwszej części THPW dostępne były w automatach dopiero po pewnym evencie.
302
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
Jeśli dobrze zrozumiałem, to chodzi ci o sfery pogodowe, tak jak w SWR/Soku pełnią podobną rolę dając różne efekty, np. zmniejszenie obrażeń, celności, odnowienie SP, podwojenie siły, leczenie itd., czyt. warto nauczyć się efektywnie korzystać

efekt sfery drizzle


Obrazki nie są już pierwszej świeżości (ponad 1.5 roku, przed UFO), ale akurat mniemam, że ten element się nie zmienił ;)
A tak jako ciekawostkę, kiedyś do english patchy dorzucali poradniki
http://www.mediafire.com/?apsq2033uqphtsp
stary i już raczej nieświeży, ale jest wpis o systemie sfer i raczej się nie zdezaktualizował(pomijając podmianę grafik na angielskie skróty) ;)
303
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Tak się tylko z ciekawości zapytam nawiązując co posta z RPT
Widział to kto w aktualnej grze?

(touhou+moe)mon
A co do jaja... nie chce mi się zgłaszać buga, ale widzę coś strasznie chętne do parzenia są te Tori i Ghost... drugie jajo też ścina gre
304
Doujin Center / Odp: Touhoumon
No cóż... zobaczę, czy drugi raz coś takiego się stanie... a co chciałem osiągnąć... a nic to jajo to "efekt uboczny" :D
Co do yape pominąwszy, że nic użytecznego w tym aspekcie nie pisze, to pisałem co zrobić, aby przy world linku nie trzeba było dużo się "pobawić" by czytało :)
305
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Tak się tylko zapytam z ciekawości, w ostatnim Touhoumon World Link, miał ktoś tak, że jajo powstałe z Tori i Ghost u Day-Care Man freeze'uje grę(w momencie potwierdzenia odebrania)?
Może mam pecha i akurat złe jajo mi się trafiło, albo bug jest :/
306
Doujin Center / Odp: Touhoumon
@up na Symbiana vBag jest dobry(sam używam od kilku lat), szkoda, tylko, że trzeba go zakupić, bądź spiracić :D
Btw. co do informacji na touhoumon wiki/touhoudex i innych Ayanotesach, najlepiej samemu sprawdzic przy pomocy np. YAPE (Yet Another Pokemon Editor) zważywszy, że każda wersja touhoumona ma własne ustawienia np. Another World Dex.
Jedno info tylko, działa to tylko na wersjach unedited header...
Np. tak gwoli ścisłości Ghost ewoluuje w Youkiego w Touhoumon Another World na 40 poziomie, więc... wyrzucenie go z drużyny na 25, czy 31 jest niezbyt przemyślane :D
307
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Wyszła 1.41? Miło. Już ściągam i grinduje.
HC pisał o tym na drugiej stronie tematu :D
A ja gram teraz World Link całkiem fajne, w sumie emerald wersji nie miałem jeszcze okazji całej skończyć (przepadła wraz z resztą (czyt. stany z innych touhoumonów) na uszkodzonej karcie flash). Też całkiem fajna.
308
Touhou / Odp: Moje tłumaczenia
Nom dosłowność nie idzie w parze z tłumaczeniem zbyt dobrze w takich rzeczach :)
Btw. w oryginale całkiem często jest inaczej niż w englishu... vice nadal nie mogę pojąć, czemu się uczepili border jak wyraźnie było kekkai (spririt barrier) w wielu wypadkach, przecież bariera (spirytystyczna), brzmi naprawdę sensowniej niż granica (ogólnie w tłumaczeniach, np. zaklęć z wielu gier...) :/

A z tym tłumaczeniem życzę powodzenia, nie poddawaj się i skończ to do końca, jak nawet w grze nie będzie (choć liczę, że się wstawi jednak kiedy, nawet nieoficjalnie) to choć fajnie będzie poczytać całość, normalnie "PCB for busy people", tylko bez obrazków ;)

Btw. inb4 Kreton - I don't approve(?)
309
Touhou / Odp: Moje tłumaczenia
[..]Imperishable Night ma status bety[..]
Kreton nadal się wstrzymuje z tymi polskimi ogonkami (chyba tylko to zostało do zrobienia, ew. bugi) :/
Nawet w między czasie w całości Touhouvania 2 została za to przetłumaczona
Spoiler (pokaż/ukryj)
Więc, na te lepiej skończyć, bym tak bardzo nie liczył, tłumaczenie zawsze później można poprawić :D
Cytuj
Dzisiaj można spokojnie spatchować grę za pomocą Touhou Toolkit ver. 5.
Co do patchowania, tam spokojnie i tak wszystko nie zawsze działa jakby się to mogło prosto wydawać :D
Od razu zaznaczam, nie jestem przeciwko tłumaczeniu (a nawet za), ale:
samo tłumaczenie dialogów to nie wszystko, ot. zostają np. grafiki
Spoiler (pokaż/ukryj)
, wcale ich tak mało nie jest i exec - bez jego edycji (lub użyciu innego łatwiejszego sposobu, co i tak trzeba wiedzieć co :D) nie będzie np. polskich czcionek...
Btw. thmsg dump by Touhou toolkit i HC (kontrola długości wiersza) :D

A tak wracając do tematu, całkiem ładnie stłumaczone, jeszcze tylko tak opisy kart/muzyki(szczerze nie grałem w PCB) i ta reszta story co pominąłeaś i będzie git ;)
310
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Heh... trzeba umieć szukać... znaczy, żeby po japońsku znaleźć...
Link do nieoficjalnej wersji VBALink masz wersję 1.7.3 w starych wydaniach i nowszą 1.8b0 jako rozwojową :)
Rozwój originalnej wersji został wstrzymany na stabilnej 1.7.2 i rozwojowej 1.8beta3 ;)
311
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Odpowiedź brzmi nie ma, ale będzie, na youtube jest kilka krótkich filmików z postępów Touhoumon DS

Btw. Te Another World (1.41) wydaje się całkiem ciekawe, aż może sobie na komórkę przerzucę, dzięki za nazwę, bo trochę nie na czasie już jestem :D
Edit: Aktualizacja Another World v1.40 -> v1.41
312
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Raczej aktualna jest, nadal widać update i najnowsze wersje :D
Strona powstała z potrzeby zebrania do kupy postępów nad pracami nad touhoumonem, które na Pooshlmer były dość chaotycznie przedstawione :D
Początkowo był tam tylko chat (Touhoumon Thread 54)
Później także Touhoumon Wiki/Ayanote (Touhoumon Thread 55)
Pierwsze forum (Touhoumon Thread 58)
Obecna domena (Touhoumon Thread 60)
Ah, ta historia :D
313
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Tak sobie przypomniałem, że przy touhoumonie spędziłem wiele nieprzespanych nocy grając na komórce do 4-6 rano :)

Jakby ktoś byłby zainteresowany historią english wersji(i kilku odmian) touhoumona - archiwa strony Pooshlmer od 36 threada, czyli jeszcze z 2009 roku (09/09/15) :)
Pooshlmer_Touhoumon_36-78.7z + halloween touhoumon
Archiwa są w .mht (sam robiłem), Opera i IE mają obsługę MHTML natywnie, FX wymaga rozszerzenia, zaś Chrome ponoć od wersji 14 posiada także takowe wsparcie, jakby co są też ekstraktory mht do html + pliki.
Odnośnie wersji halloween i Haunted Touhoumon, więcej informacji ww. archiwach.
314
Doujin Center / Odp: Touhoumon
Touhoumon, ah ten doskonały zabijacz czasu :)
Kiedyś grałem na komórce, szczególnie w Merry Vers. dłużej, niestety jako, że padła karta pamięci na której był stan gry (n-dziesiąt godzin gry i prawie wszystko) poszło się paść (wraz z innymi wspaniałymi grami na GBA i resztą danych)...
Sobie kiedy emerald version pogram, bo w tą przeróbkę FireRed już mi się nie chce grać(kilka wersji już grałem wraz z tym pierwszym, co nie można było przejść całej(do wysp nie było dostępu), od Aqua, nowszej i tam inne insane'y)...
Kiedyś nowe wydania touhoumona ogłaszałem na irc wraz z linkami :)
315
Doujin Center / Odp: Doujin Games Achievement
Dopiszę się może (Kreton mnie zmotywował). Szkoda tylko, że dość dużej części już nie pamiętam i nie mam możliwości sprawdzenia...

Touhou Pocket War:
Story Clear, almost all

Touhou Pocket War Evolution:
Story Clear, rest est. 85%

Patchcon:
All Clear

DynaMarisa 3D:
100% Clear (Easy, Normal, Hard, Lunatic, Master)

Część tam gier prawie całość, ale nie do końca, więc nie piszę :D