Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Kamruz
121
Ja z chęcią zagram z kimś kto nie zjedzie mnie jak Cirno.
122
Pograłem trochę i gra mnie nawet urzekła.
Planuje tardzić Ayę.
Jakie opinie i tipy do najlepszego kruka z Gensokyo?
Planuje tardzić Ayę.
Jakie opinie i tipy do najlepszego kruka z Gensokyo?
123
No właśnie ja nie patrze tylko na late.
Ja nie patrze w ogóle na late gdyż wiem że Flan nie ma czegoś takiego.
Patrze w 80% na early i 20% na mid.
Catrio jest dobre na początku jeśli walczymy z kimś kto ma sporo życia o tym sam pisałem wcześniej.
Mimo tego jeśli nie ma tej różnicy to sprawa wygląda inaczej.
Zdaje mi się że ty nie widzisz problemu tych interceptów.
Otóż nie staty są tu problemem bo jakby nie patrzeć 2IV na 3sp to ładny wynik.
Chodzi o koszt spella i już tłumacze czemu:
(zakładam że zaczynasz atakować od spelli wartych 3sp)
Przeciwnik niezwykle rzadko ma spelle do blocku warte 3sp.
Spell, który wziął udział w intercepcie regeneruje 1sp.
Flan musi atakować co turę by zabić przeciwnika zanim on tego dokona.
Jeśli przeciwnik wystawi coś do bloku o koszcie 1sp to w porównaniu do ciebie on nie straci many na blok gdy ty tracisz 3sp na atak.
Daje mu to możliwość bloku nie szkodząc sobie w ataku.
Flan ma drogie intercepty przez co nie mamy na początku many na atak jeśli ich używamy.
Jak już dochodzi do mid-game i stać cię na atak + blokowanie to przeciwnik posiada dużo większy zasób many również atakując co umożliwia mu aktywacje silniejszych spelii bądź uprzykrzających życiu eventów.
A teraz wyobraź sobie że przeciwnik zaczyna grę i on rozpoczyna atak.
W przypadku zaczęcia od Cranberry Trap to wszystko jest ok jeśli masz pierwszą turę, a przeciwnik nie ma nic do bloku za 1sp.
W innym przypadku sytuacja wygląda kiepsko. (choć zależy też jaki to jest bloker)
Porównajmy teraz innych glasscannonów: tanie intercepty (IV/HV/SP)| tura bez obrażeń od przeciwnika
Cirno - posiada intercepty (i to nawet niezłe) | bardzo skuteczna w unikaniu podczas early-mid
Remilia - 1/4/1 | blokada ataku, obrony przeciwnika + Muda muda muda muda HA + mocny unfocus ze spelli (no i bat transformation)
Okuu - 0/4/1 + 1/4/2 (dupy nie urywa)| -3IV od przeciwnika + Nuclear Reaction
Suika - 1/4/2 many (dupy nie urywa) | 5EV z możliwością tańszego borderu + LPC
Aya - 1/4/1 | DODGE
CHEEEEEEEN - 1/4/1 | DODGE
Marisa - 1/3/1+ 2/3/2 (dupy nie urywa) | przy niektórych spellach słabe movementy + Sturm and Drang
Flan - 1/3/1 + 2/3/2 | 4EV bądź 5EV gdy przegrywamy + Imprisonment + Bat transfo
Moim zdaniem od Flan wypadają gorzej w tych kwestiach tylko Okuu i Marisa, które w sumie działają tak samo jak Flan. (z tą różnicą że mają więcej obrażeń i życia)
Co do clocku i łącznego 4EV to ustawia Flan w nie najgorszej pozycji (choć cudowna nie jest bo płacisz za border tyle co za aktywacje, a za aktywacje też tracisz życie) więc w przypadku gdy przeciwnik ma manę na aktywacje spelli do ataku to ty wciąż nie masz czym blokować. (w early na 2 bordery ci nie starczy)
PS:
Balans w karciankach nie opiera się na tym by nie było hard kontr na różne decki bo to jest niemożliwe do wprowadzenia.
Mamizou kontruje Kaguyę, Aya kontruje Shou, Koishi kontruje każdą przewijarę i będą/są inne decki, które będą kontrować inne.
To jest przecież w każdej karciancę. (grał ktoś kiedyś deckiem goblinów na kontrolkę w MTG hmm?)
PS2:
Domyślam się że jednak dużo więcej rozegrałeś gier Flancią i nie zaprzeczam że mogę się mylić w niektórych kwestiach (nie ma człowieka idealnego) więc proponuje przetestować twój deck przeciwko moim. Mam ich całkiem sporo i każde różnią się od siebie więc to dobry materiał do testów i potwierdzenia racji obu stron.
Ja nie patrze w ogóle na late gdyż wiem że Flan nie ma czegoś takiego.
Patrze w 80% na early i 20% na mid.
Catrio jest dobre na początku jeśli walczymy z kimś kto ma sporo życia o tym sam pisałem wcześniej.
Mimo tego jeśli nie ma tej różnicy to sprawa wygląda inaczej.
Zdaje mi się że ty nie widzisz problemu tych interceptów.
Otóż nie staty są tu problemem bo jakby nie patrzeć 2IV na 3sp to ładny wynik.
Chodzi o koszt spella i już tłumacze czemu:
(zakładam że zaczynasz atakować od spelli wartych 3sp)
Przeciwnik niezwykle rzadko ma spelle do blocku warte 3sp.
Spell, który wziął udział w intercepcie regeneruje 1sp.
Flan musi atakować co turę by zabić przeciwnika zanim on tego dokona.
Jeśli przeciwnik wystawi coś do bloku o koszcie 1sp to w porównaniu do ciebie on nie straci many na blok gdy ty tracisz 3sp na atak.
Daje mu to możliwość bloku nie szkodząc sobie w ataku.
Flan ma drogie intercepty przez co nie mamy na początku many na atak jeśli ich używamy.
Jak już dochodzi do mid-game i stać cię na atak + blokowanie to przeciwnik posiada dużo większy zasób many również atakując co umożliwia mu aktywacje silniejszych spelii bądź uprzykrzających życiu eventów.
A teraz wyobraź sobie że przeciwnik zaczyna grę i on rozpoczyna atak.
W przypadku zaczęcia od Cranberry Trap to wszystko jest ok jeśli masz pierwszą turę, a przeciwnik nie ma nic do bloku za 1sp.
W innym przypadku sytuacja wygląda kiepsko. (choć zależy też jaki to jest bloker)
Porównajmy teraz innych glasscannonów: tanie intercepty (IV/HV/SP)| tura bez obrażeń od przeciwnika
Cirno - posiada intercepty (i to nawet niezłe) | bardzo skuteczna w unikaniu podczas early-mid
Remilia - 1/4/1 | blokada ataku, obrony przeciwnika + Muda muda muda muda HA + mocny unfocus ze spelli (no i bat transformation)
Okuu - 0/4/1 + 1/4/2 (dupy nie urywa)| -3IV od przeciwnika + Nuclear Reaction
Suika - 1/4/2 many (dupy nie urywa) | 5EV z możliwością tańszego borderu + LPC
Aya - 1/4/1 | DODGE
CHEEEEEEEN - 1/4/1 | DODGE
Marisa - 1/3/1+ 2/3/2 (dupy nie urywa) | przy niektórych spellach słabe movementy + Sturm and Drang
Flan - 1/3/1 + 2/3/2 | 4EV bądź 5EV gdy przegrywamy + Imprisonment + Bat transfo
Moim zdaniem od Flan wypadają gorzej w tych kwestiach tylko Okuu i Marisa, które w sumie działają tak samo jak Flan. (z tą różnicą że mają więcej obrażeń i życia)
Co do clocku i łącznego 4EV to ustawia Flan w nie najgorszej pozycji (choć cudowna nie jest bo płacisz za border tyle co za aktywacje, a za aktywacje też tracisz życie) więc w przypadku gdy przeciwnik ma manę na aktywacje spelli do ataku to ty wciąż nie masz czym blokować. (w early na 2 bordery ci nie starczy)
PS:
-> Balans w RSO
-> Kaguya, na która po paru latach wychodzi pierwsza skuteczna kontra (Mamizou)
-> Murasa, która nawet nie próbuje udawać, ze jest czymś innym niż counterem na Mokou
Pls...
Mamizou kontruje Kaguyę, Aya kontruje Shou, Koishi kontruje każdą przewijarę i będą/są inne decki, które będą kontrować inne.
To jest przecież w każdej karciancę. (grał ktoś kiedyś deckiem goblinów na kontrolkę w MTG hmm?)
PS2:
Domyślam się że jednak dużo więcej rozegrałeś gier Flancią i nie zaprzeczam że mogę się mylić w niektórych kwestiach (nie ma człowieka idealnego) więc proponuje przetestować twój deck przeciwko moim. Mam ich całkiem sporo i każde różnią się od siebie więc to dobry materiał do testów i potwierdzenia racji obu stron.
124
O stary, ale z tym, że Aya jest sytuacyjna, to zabawnie, skoro znamy twoją Ayę i jak trudno ją trafić.
Sytuacyjność Ayi polega na tym że jeśli nie trafi na deck, który się opiera na con. spellach to ma przesrane.
Pomijam decki po 5hv max.
A to że takich decków macie sporo to też pomijam. :V
Catadioptric też elo, niski koszt, fajne hv i jeden z dwóch jej czarów, które się nadają jakoś do kontry.
Cranberry Trap, fajne inicjator.
Pozostałe są ok Starbow Break, spory koszt sp ale dobry wycisk.
Maze of Love, ok tier.
Catrio już jest lepsze bo chociaż ma jakiś potencjał na początku przeciwko tankom.
Nie planujesz tym przecież atakować.
Four of a Kind, special trochę many kosztuje, ale Flan nie ma supportów, może takich rzeczy używać.
Za drogo jak na glasscannona. Jedyną zaletą to HV po full dopaku i normal. Imo powinni dać możliwość odpalania aktywki X-1 gdzie X to level Flan za koszt 1sp.
Wtedy ta karta byłaby dobra.
Ew. jako intercept przeciwko tankom się jeszcze nada.
125
Co do pierwszego błędu to fakt. Nie chciało mi się sprawdzać nazwy. Co do drugiego to usprawiedliwię się że Dulst nie chciał ładować obrazków, a w tytule było napisane tak jak podałem. :V
Jej spelle są spoko ale problem w tym że tylko te dwa, które podałeś.
Co do Suiki to zależy jak ją zbudujesz.
Combo z Shou bardzo skraca jej linie sytuacyjności, a z Ayą daje całkiem ładne możliwości uników w ataku.
Suika ma o tyle dobrze że jej spelle są silne same w sobie, a karty ułatwiające dobór kart posiada i to więcej niż 1.
W sumie jak tak teraz porównuje glasscannony to chyba tylko Flan i Aya są najbardziej sytuacyjne.
Jej spelle są spoko ale problem w tym że tylko te dwa, które podałeś.
Co do Suiki to zależy jak ją zbudujesz.
Combo z Shou bardzo skraca jej linie sytuacyjności, a z Ayą daje całkiem ładne możliwości uników w ataku.
Suika ma o tyle dobrze że jej spelle są silne same w sobie, a karty ułatwiające dobór kart posiada i to więcej niż 1.
W sumie jak tak teraz porównuje glasscannony to chyba tylko Flan i Aya są najbardziej sytuacyjne.
126
Pograj sobie 2Suikax2Remilia.
Nie jest tak zależna od discardu (i zagrożona przez to), a pierdolnięcie ma.
Nie jest tak zależna od discardu (i zagrożona przez to), a pierdolnięcie ma.
127
A Catadioptric to pies? Cranberry jest dobre na early rush, Starbow Break z braku laku też może być. No ale ogólnie jej level1 spells to jakiś jebany żart.4) brak dobrych spelli - Forbidden Fruit i Clock and Tick jeszcze ujdą pod warunkiem że przeciwnik nie ma niczego pod dopakowanie EV.
W innych przypadkach jest słaby ze względu na niskie AV jak na glasscannona.
Irritableness, Ravaging Magic/Illusion Laser z Marisą, rozjebanie wroga nim ten rozstawi jakąś większą penetrację (albo rozbrojenie jej M2H). IMO z Prot1 może sobie poradzić po prostu tłukąc.5) brak penetracji - jeśli przeciwnik znajdzie jakiś tani spell na inturrupt z protekcją to po tobie
Ogólnie samo Prot1 wydaje się żadną przeszkodą ale jak tak zsumujemy że bez tej protekcji byśmy musieli zaatakować przeciwnika na oko z 5 razy to jednak dodatkowa tura ataku jest bolesna dla postaci z 17hp i bez żadnej obrony. (jeszcze z ubytkiem hp przy clocku)
Ale przesadziłeś nazywając ją bezużyteczną
Po prostu potrzebuje małego pchnięcia żeby być bardziej konkurencyjna, najlepiej ze strony HV. Eventualnie mocnej poprawki do jej ruletkowych eventów by były rzeczywiście high reward a nie tylko high risk (Suika imo cierpi na coś podobnego).
Дa. Dla mnie specjalistka od danego Movementu zaczyna się od UFM/FM3 na jakimś spellu - Reisen, Miko i Sakuya mają wszystkie po spellu z UFM2 i FM2, a specjalistkami nie są (bo ich talia nie skupia się nawet minimalnie na Movementach poza tym). A Shinmyoumaru tematycznie się o to prosi, ze względu na jej manipulację wielkością danmaku (wielkie pociski i powiększanie gracza w DDC, mikroskopijny spam w ISC), czy po prostu bycie karłem.Critzowi chodziło raczej o postać, która by się opierała na Focus Mov. jak Aya czy Chen na Unfocus Mov.
Jeden punkcik w Focus Mov. dla Reimu raczej nie jest warty do zaliczenia jej. :P
(Co ciekawe, UFM praktycznie równa się unikowi penetracji bo tylko 6 spelli z Pen *nie* są typu Concentrate tylko Normal - nie istnieje Spread z Penetracją. Ale w zamian za to spelli typu Spread jest więcej - 174 Spread vs 144 Con i 97 Normal - see http://tinyurl.com/offotqd)
Albo na Niucon, czo :3? Dulstowi i tak się ostatnio nie powodzi i musieli chwilowo przenieść się na zapasowy serwer (stąd pogorszenie interfejsu czy niekompatybilność z Firefoxem), ale jakby co to nadal da się tam grać.Zapraszam na Animatsuri bądź Dulsta jeśli jednak na to pierwsze nie możesz. Albo po prostu gdzies w Wawie.
128
Moja talia jest źle złożona, a i tak wygrywam nią większość partii. Co jej trzeba zmieniać? Nic, moim zdaniem.Raczej wątpliwe z tym 4 ev przez Headbutt Keine. (no chyba że strzelą errate)
Żyje cichą nadzieja na jakiś buff / remake kart Flan by była choć trochę użyteczna. x.x
1) celność - każdy glasscannon ma coś na podpakowanie hv (bądź obniżenie ev) choć odrobinkę, a Flan ma super drogi event, którego użycie kończy się zazwyczaj brakiem ataku w następnej turze. Wystarczy osiągnąć 5 ev by się Flan nie przejmować.
2) rani bardziej siebie niż przeciwnika - scena rani cie jako pierwszego - Indiscriminate Destruction przy braku szczęścia buffuje przeciwnika (dobra w late ale my mamy zabić w early/mid) - Forbidden Games zabija cię (weź pod uwagę że Flan nie ma dużych kosztów poza Q.E.D.) - Overheat nie trzeba nawet opisywać.
3) Q.E.D. - karta o koszcie 7SP na glasscannonie, która blokuje ci możliwość użycia aktywki Flan, Bat Transformation i Restrain is Unkown. Dodatkowo mało AV jak na taki koszt i typ talii. Ta karta powinna być najlepsza, a jest najgorsza.
4) brak dobrych spelli - Forbidden Fruit i Clock and Tick jeszcze ujdą pod warunkiem że przeciwnik nie ma niczego pod dopakowanie EV. (
5) brak penetracji - jeśli przeciwnik znajdzie jakiś tani spell na inturrupt z protekcją to po tobie
6) brak konkretnego interruptu - jeśli przeciwnik jest w stanie wystawić spella do interceptu i ataku to marny twój los
Jedyną zaletą Flan jakiej się doszukałem to niszczenie supportów przeciwnika pod warunkiem że ten nie ma nic na blokadę targetu leadera oraz aktywka na Clock and Tick.
Jedyne talie z jakimi może wygrać Flan to te, które się rozbudowują latami i nie są w stanie nic zrobić bez tej rozbudowy. Inne przypadki gdzie ma konkretne szansę na wygraną to walka z glasscannonem zaczynając w pierwszej turze (pierwsza tura jest bardzo niezbalansowana w RSO imo) o ile ten nie uniknie ani razu twojego ataku oraz jakieś mega porno podejście kart.
Testowałem ją przeciwko dużej ilości różnych decków i takie są moje wnioski.
Skoro twierdzisz że Flan w twoim wykonaniu wygrywa większość pojedynków to z chęcią chciałbym przetestować swoje wszystkie decki przeciwko niej.
A nuż widelec jestem w błędzie bo kiepsko nią grałem. Nie wykluczam takiej możliwości.
Zapraszam na Animatsuri bądź Dulsta jeśli jednak na to pierwsze nie możesz. Albo po prostu gdzies w Wawie.
129
Raczej wątpliwe z tym 4 ev przez Headbutt Keine. (no chyba że strzelą errate)
Żyje cichą nadzieja na jakiś buff / remake kart Flan by była choć trochę użyteczna. x.x
Żyje cichą nadzieja na jakiś buff / remake kart Flan by była choć trochę użyteczna. x.x
130
Critzowi chodziło raczej o postać, która by się opierała na Focus Mov. jak Aya czy Chen na Unfocus Mov.
Jeden punkcik w Focus Mov. dla Reimu raczej nie jest warty do zaliczenia jej. :P
Jeden punkcik w Focus Mov. dla Reimu raczej nie jest warty do zaliczenia jej. :P
133
Ignorując te ściany tekstu zapytam się jak w tej grze sterować?
Nie ogarniam.
Nie ogarniam.
134
Szybkie pytanie.
Kto gra w jaką bijatykę z małymi dziewczynkami?
Naszła mnie chęć by się nauczyć grać w którąś część ale wole wiedzieć wpierw gdzie jest najwięcej graczy bo czasu mam tylko na jedną wersję.
@Edit
Właśnie ogarnąłem że powinienem napisać w innym dziale ale nie mogę skasować tematu.
Prośba o przeniesienie.
Kto gra w jaką bijatykę z małymi dziewczynkami?
Naszła mnie chęć by się nauczyć grać w którąś część ale wole wiedzieć wpierw gdzie jest najwięcej graczy bo czasu mam tylko na jedną wersję.
@Edit
Właśnie ogarnąłem że powinienem napisać w innym dziale ale nie mogę skasować tematu.
Prośba o przeniesienie.
135
Jo, not gonna happen. Z tego choćby prostego powodu, że Unzan figuruje na karcie postaci Ichirin.
So what?
Może to po prostu attention whore i chciał się tylko pokazać?