Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Hunter

1
Co te forumy i ocenianie postaci po fanartach.

+ agility
+ fajne karty zaklęć

- martwość
- zuchwałość
2
Touhou / Odp: OTHL 2
Jak by mi nie powiedzieli wczoraj, to bym nie wiedział że jakaś reinkarnacja jest. xD
3
Touhou / Odp: OTHL 2
Dopisz mnie Pan.
4
Touhou / Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
1. Melting Pummel Kick - Okuu
Zwłaszcza jako finisher, bardzo ładnie manifestuje różnicę poziomów między przeciwnikami. Z drugiej strony, nieudany odsłania nas na free combo.

2. Kidnapping Oni - Suika
Udany jest prawie tak widowiskowy jak Melting Pummel Kick, a przy grze z nieogarniętym przeciwnikiem nie trzeba nawet stać zbyt blisko niego.

3. Insightful Sword - Youmu
Ten też elegancki i widowiskowy, chociaż już zdecydowanie mniej użyteczny niż 2 poprzednie, przynajmniej dla mnie.

4. Icicle Sword i Frozen Technique - Cirno
Ten pierwszy, bo można nim elegancko zaskoczyć przeciwnika, coś mu przerwać lub combo finisher przyjemny dla oka, a ten drugi, bo ignoruje gardę i też fajnie wygląda, chociaż dosyć długo się ładuje co bywa niebezpieczne dla użytkownika.

Póki co tyle, to taki mój top mały, może potem coś dorzucę.
5
Touhou Music / Odp: Music requester thread
Zna ktoś jakieś enki touhou?

Takie coś? Jak dla mnie to jest nieziemski win i /r/ takie jak ktoś zna.

東方Vocal未分類「2」歳月
6
Touhou / Odp: Na czym gracie?
"Klawiatura dotykowa". I tylko taka. Do wysokości klawiszy potrafię się przystosować dosyć szybko, ale niektóre klawy mają przycisk którego nie trawię - "macro". Zawsze się gdzieś między palce wplecie i wciśnie nie to co trzeba. :s
7
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
My, my... Ale nawarzyłem bigosu. Co do samego systemu liczenia etc. proponuje wam arkusz kalkulacyjny. Jeśli byłby dobrze "zrobiony", to wystarczy kilka kliknięć i jest gotowe całe podsumowanie i wszystkie obliczenia. ;)
8
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
Tu nie do końca chodzi o liczenie, JCD, a o dość chaotyczny sposób poprawki posta. Jak widzisz błąd, to daj znać. Mówiłem też, żeby wrzucaćwszystkie swoje walki do jednego posta, byłoby łatwiej to zebrać, ffs.

Tak też zrobiłem i wychodzi na to, że stoczyłem tylko 5 walk. xD
9
Touhou / Odp: Najfajniejszy przedmiot z Gensokyo
W sumie to gap raczej nie jest przedmiotem, więc naprawię trochę; same wstążki z gapa Pani Jukari powinny mi wystarczyć. ^^
10
Touhou / Odp: Najfajniejszy przedmiot z Gensokyo
Gap Pani Jukari.
11
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
1#

Hunter vs Kreton

Marisa - Suika (2:0)
Suika - Suika (2:0)

====================
Miejsce na Twoja reklamę.
Ogórkowa Pepsi, teraz w promocyjnej cenie 2.99!
Reklama wykorzystana XD
====================

2#

Hunter vs von Suzuimen

Yukari - Youmu (1:2)
Utsuho - Youmu (0:2)

====================

====================

3#

Hunter vs LVY

Yuyuko - Yuyuko (2:1)
Yukari - Komachi (0:2)
Utsuho - Yuyuko (2:1)

====================

====================

4#

Hunter vs JCD

Utsuho - Utsuho (0:2)
Youmu - Yuyuko (1:2)

====================

====================

5#

Hunter vs Eshade

Yuyuko - Youmu (2:0)
Suika - Youmu (2:0)

====================

====================

6#

Hunter vs Dac

Reisen - Meiling (2:0)
Remilia - Sakuya (2:0)

====================

====================

7#

Hunter vs Critz

Utsuho - ★Sanae (2:1)
Yuyuko - ★Sanae (2:1)

====================

====================

8#

Hunter vs Kaito
Spoiler (pokaż/ukryj)
12
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
Hunter vs JCD
Yuyu vs Remi 0:2
Yuyu vs Remi 0:2

Hunter vs Dac
Yukari vs Meiling 2:0
Yukari vs Meiling 2:0
13
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
...osoby, które dotychczas brały udział w lidze też muszą potwierdzić swój udział...
Potwierdzam.

Swoją drogą, koncept sezonu trwającego miesiąc jest dość ciekawy.  Z jednej strony, każdy będzie miał dość czasu, żeby powalczyć ze wszystkimi(wliczając w to różne wypadki losowe itp.), z drugiej zaś, miesiąc czasu w takich sprawach to kupa czasu; bardzo wiele może się przez taki czas zmienić i możliwe, że jakiejś części odechce się nawet grać.
Proponuję optymalne, dynamiczne rozwiązanie: przy słabym zainteresowaniu ze strony graczy, liga trwa normalnie, do miesiąca. Jednak jeśli zainteresowanie ze strony graczy byłoby duże(np. wszystkie walki rozegrane w tydzień), to proponuję od razu po rozegraniu ostatniej walki zamknąć sezon i skrócić przerwę do rozpoczęcia kolejnego. Długość przerwy byłaby proporcjonalna, do długości trwania zakończonego przed nią sezonu.

Z innej beczki, oficjalności i rozgłosu dodało by na pewno jakieś info na stronce. Już nie mówię o bannerku, którego treść można by co ligę zmieniać, ale chociaż jakiś newsik.
14
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
W sumie ja też wolę best of three
Seconded.

Proponuje wyzerować, zrobić to od nowa, tabele ładnie, ustalić spotkania na mecze i wrzucić to na stronę jako oddzielny dział (wówczas ja byłbym moderatorem tego ale to WY byście utrzymywali to aktualne).

To jest całkiem dobry pomysł i myślę, że warto go zrealizować. Jeśli miało by to nieco bardziej oficjalny wydźwięk i było by bardziej publicznie, to może znalazłoby się też więcej chętnych == more fun for all.
15
Touhou / Odp: Liga UNL (Sezon 03)
...taki bug, że po pewnym czasie graczy rozłącza i grają z dziwnie zachowującymi się botami.
- Jest takie coś.
- Najczęściej występuje przy lagach, lub innych problemach z czyimś łączem/połączeniem między graczami.
- Problem czasami występuje czasami też bez w/w okoliczności i wtedy najczęściej pojawia się (nie wiedzieć czemu) przy grze Meiling.
- Problem pojawia się w trakcie gry i czasami łatwo go nie zauważyć (np. w momencie gdy ktoś wyprowadza dużo combosów). Gracze nagle grają przeciw "manekinom". Bywa tak, że obaj ze swojej perspektywy wygrywają; bywa tak, że jednego po chwili wywali, a drugi walczy z "manekinem". Tu jest problem, bo wywalony gracz nie ma możliwości zapisania powtórki, w przeciwieństwie do tego drugiego.
Napisane na podstawie własnego doświadczenia.