Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - Stefanol
61
-Voyage 1969
-Ultimate Truth
-Fires of Hokkai
Ogólną opinię o themkach ostanich bosów mam chyba przeciwną, jak Pooky.
62
to są 2 utwory - 'Bloom Nobly, Ink-black Cherry Blossom ~ Border of Life' przy normalnej walce z Yuyuko, a 'Border of Life' przy ostatnim survivalu.
63
Wyglądająca, jak budowla śmieszna czapka Keine i majtasy na głowie Ran.
Spoiler (pokaż/ukryj)
64
Ja na początku szukałem strzelanek podobnych do Tyriana albo chociaż do starego Raptora. Pamiętam, że na początku ściągnąłem IN, ze strony ZUNa chyba nawet i nie za bardzo mi się to spodobało. Dwie bronie dla każdej postaci, full power już w drugim poziomie, ginie się łatwo i traci się przy tym power, te brzydkie arty małych dziewczynek stworzone z myślą o małych dziewczynkach... Wstyd mi było wtedy to pokazać nawet rodzeństwu. Choć grałem wcześniej na Amidze w R-Type, to taki gameplay nigdy specjalnie mnie nie pociągał. Jednakże mnogość wątków o Touhou na 4chanie kazał mi spróbować jeszcze raz i ściągnąłem tym razem pełną IN i wtedy po paru sesjach dostrzegłem ten wspaniały soundtrack, a także zacząłem doceniać ładne patterny pocisków i to jak fajnym uczuciem jest omijać coraz trudniejsze ich kombinacje. Mój pierwszy poważniejszy kontakt z touhou.pl wykraczającym poza oglądnięcie strony głównej serwisu, było uczestnictwo w pierwszym konkursie Touhou.pl ogłoszonym na acepie. Jego wyniki rozjebały mi mózg xD. Do zapisania na forum przyczyniły się kolejno: ukrycie Anona w Gensokyo przed wzrokiem niezarejestrowanych i nieznanie przez użytkowników forum najlepszego programu do odtwarzania BGMów. Na IRCu idlowałem kilkukrotnie pod losowymi nickami jeszcze przed rejestracją xD
66
Głównie oryginalne,ale też pianino (marasy i kanał youtube kkcwkoh). Czasami też wpadnie coś innego skojarzonego z niezłym flashem, jak optical cellophane czy remix motywu Koishi dorównujący oryginałowi od O-Life Japan, ale to rzadko.
Spoiler (pokaż/ukryj)
67
Miałem problem z przejściem na normalu, a przeszedłem extra w SA. Przebijcie to.
68
Swoją drogą rzadko mamy okazję zobaczyć art ZUN'a z postacią przedstawioną w innej pozie niż tych , do których przyzwyczaił nas do tej pory z gier ^^; .
http://danbooru.donmai.us/post/show/103368/hakurei_reimu-japanese_clothes-miko-oota_jun-ya-to
http://danbooru.donmai.us/post/show/103367/gohei-japanese_clothes-miko-oota_jun-ya-original
69
"Guilty Gear XX"
Klawiatura. Pada miałem dłużej raz w wakacje, jak miałem od kolegi dreamcasta, i w takim Guilty Gear X ciosy specjalne słabo wychodziły, a szybkość reakcji spadła znacząco w porównaniu z klawiaturą. Padem trza grać od dziecka, inaczej nie ma co zaczynać, choć na turnieju pofva na japaniconie nie było tak ciężko, jak się spodziewałem.
70
Nie umiem bombić, bo zaczynałem od IN.
Oglądnąłem sobie swojego replaya i to uczucie, gdy dochodzisz do Okuu z kompletem żyć a kończysz grę z dwoma.
Przypomniałem sobie również trollkartę Koishi "Danmaku Paranoia" - jak nazwa trochę podpowiada, nieznajomość tej karty i obecność wielu danmaku blisko twej dziewczynki uruchamia paniczne próby ich ominięcia, robiąc z ijimodo lunatic.
Oglądnąłem sobie swojego replaya i to uczucie, gdy dochodzisz do Okuu z kompletem żyć a kończysz grę z dwoma.
Przypomniałem sobie również trollkartę Koishi "Danmaku Paranoia" - jak nazwa trochę podpowiada, nieznajomość tej karty i obecność wielu danmaku blisko twej dziewczynki uruchamia paniczne próby ich ominięcia, robiąc z ijimodo lunatic.
71
SA z racji bycia trudną, nie należała przez długi czas do lubianych i grywanych często przeze mnie części. Brak zainteresowania potęgowała taka sobie muzyka (z paroma wyjątkami - theme pierwszego stage'a i Yamame, Koishi czy Okuu), ale ostatnio porządnie się za nią wziąłem i przeszedłem grę na normalu i extra. Jest to IMO najtrudniejsza część jeśli chodzi o normal, chociaż Orin jest (poza paroma kartami np. Catwalk) łatwa, jak na bossa 5 stage'a np. w jej ostatnim spellcardzie w 5 stage'u wystarczy dać się kręcić wokół niej (jak wskazówkami zegara xD) zgodnie z tym jak puszcza danmaku i niszczyć wróżki jak jest się pod nią - prawie nie ma co omijać, już Yuugi potrafi mocniej strolować. Okuu zaś słusznie jest ostatnim bossem, jej spellcard z dwoma słońcami to jakaś masakra. Extra stage - dla walki z Koishi warto było przeboleć trollkarty Sanae, bo nigdy się tak świetnie nie bawiłem w danmaku, jak podczas walki z Koishi - fajne patterny + świetna, pasująca do patternów i popieprzonej Koishi muzyka, która skutecznie podnosi na duchu i zagrzewa do walki.
no, ale tak miało być xD
jedna zjebana grafika Satori
Spoiler (pokaż/ukryj)
72
IMO siłą ZUNartów nie jest to, jak ładnie i jaką techniką są one narysowane, lecz styl projektowania postaci - konkretne połączenia dziewczynek, sukieneczek, czapeczek.
73
Aż się zarejestrowałem, bo nikt jeszcze nie napisał o najlepszym programie do słuchania/ekstrakcji muzyki z oryginalnych thbgm.dat, czyli http://hp.vector.co.jp/authors/VA033110/thxxbgm.htm. Obsługuje wszystkie numerki od 6 do 12.8 (wraz z bijatykami), jak również Uwabami Breakers.
Przydałoby się do download wrzucić.
inb4 Nie umiem skonfigurować.
W opcjach znajdują się dwie pozycje. Path[chińskie znaczki] służy do określania ścieżek do gier, a Wave[chińskie znaczki] do ekstrakcji do .wav
Przydałoby się do download wrzucić.
inb4 Nie umiem skonfigurować.
W opcjach znajdują się dwie pozycje. Path[chińskie znaczki] służy do określania ścieżek do gier, a Wave[chińskie znaczki] do ekstrakcji do .wav