Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 198742 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 3 Goście przegląda ten temat.
  • Roxiee
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #375
Ja się zastanawiam, czy przypadkiem nie wskoczy u mnie na pierwsze miejsce... Coraz bardziej podoba mi się ten pomysł na postać i ten dizajn.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #376
Cóż pograłem i zobaczyłem tę całą Kokoro.
Jej wyraz twarzy, maski i włosy mi się spodobały. Ale ta sukienka mnie odrzuca, może chociaż na fanartach będzie lepsza. (bo bez sukienki xD)
Theme na wysokim poziomie, ale ogólnie 13.5 jest świetne pod tym względem.
Ogólnie postać się podoba, może nawet bardziej się spodoba jak wszystko z nią przetłumaczone będę mieć. Ale na ten moment, jest "całkiem fajna", nic poza tym.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #377
Cóż pograłem i zobaczyłem tę całą Kokoro.
Jej wyraz twarzy, maski i włosy mi się spodobały. Ale ta sukienka mnie odrzuca, może chociaż na fanartach będzie lepsza. (bo bez sukienki xD)
Theme na wysokim poziomie, ale ogólnie 13.5 jest świetne pod tym względem.
Ogólnie postać się podoba, może nawet bardziej się spodoba jak wszystko z nią przetłumaczone będę mieć. Ale na ten moment, jest "całkiem fajna", nic poza tym.

TO. Jakby chociaż kiecka i włosy miały inny kolor, to może bym się nią bardziej zainteresował.
Ofc themka jest niezła, pachnie nowością (ZUN trochę podrasował instrumentalium, to widać zarówno po 13.5, jak i po 14), ale tyłka nie urywa, brakuje wyraźnego pierdolnięcia, przynajmniej wg mnie ^^

  • awesome
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #378
Mam bardzo pozytywne odczucia. Myślałam, że będzie o wiele gorzej.
Niesamowicie podoba mi się płynność ruchów postaci, themki też są całkiem całkiem. Kokoro jest wyjątkowo udana, zarówno pod względem designu jak i historii.

Spoiler (pokaż/ukryj)

HNNNNGHHHH

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #379
Also, tylko ja zauważyłem, że Miko w trakcie niektórych ataków robi "WRYYYYYYY"?

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #380
^Ogólnie to Koishi nie wygląda na taką co by walczyła. Ona sobie staje w dziwnych pozycjach, uśmiechnięta biega na w pół niewidzialna. Wygląda na taką co by tylko latała w te i w tamte, i czerpała przyjemność z oglądania swoich kwiatków. Ogólnie dziwna, ale fajna.
Jednak nie ogarnę gry nią do póki:
1. nie będzie gry po angielsku
2. nie będzie się crashować gra po kilku kwiatkach


Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #381
Najbardziej mi pasują narazie Byakuren i Futo.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #382
Mi Kokoro WYGLĄDEM przypomina przekolorowaną Kaguyę... Od razu jak się pojawiła miałam takie wrażenie >:

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #383
Najbardziej mi pasują narazie Byakuren i Futo.

...a potem Nitori i Ichirin
potem ew. Kokoro

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #384
Miko się bardzo badassowa zrobila : D

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #385
Niewdzięczniki pokasowały posta.

Anyway, niespecjalnie mam czas pograć i pomasterować, więc zrobiłem tylko Reimu & Marisę, ale według MotK, dopiero przejście wszystkich story mode odblokowuje Mamizou.
Kokoro... podobno nie da się odblokować w ogóle z wyjątkiem jej story mode (edycja talii, practice, versus, itp są niedostępne). Pewnie zostanie dograna z nadchodzącym patchem/dodatkiem, ale kurwa... day 0 patch, konieczność grania na applocale, Koishi nadal wykrzaczająca grę i jeszcze to.
Tasofro, palnijta wy się w łeb i dajcie znać ZUNom że rushowanie produkcji bijatyk na ustaloną datę zawsze prędzej czy później odbije się czkawką. Może przy okazji mielibyście czas na sklejenie mniej tragicznej listy postaci - story mode kolejnych dziewczynek wydają się prawie identyczne, do tego stopnia że Mamizou udaje Miko przeciw Miko... Wykopanie całej frakcji na rzecz kappy-ateistycznej bojówki to jedno, ale olanie zamknięcia budującego się od kilku gier rozdziału na rzecz niepowiązanej z nimi sprawczyni incydentu denerwuje. Przynajmniej jest zajebistą postacią.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #386
Nitori goddamnit! I jej amunicja, której inaczej niż przez napitalanie non-stop najszybszym trybem nie da się inaczej rozładować przed timeoutem. Sprawdzałem, chyba, że speciale (Których nie umiem wyprowadzać) ją wciągają.
Pograłem trochę z Raionem, i dopóki nie wyjdzie angielska wersja będę grał w tą grę czołem równolegle stycznym do klawiatury.
A co do postaci - przecież w versus są dwa sloty, nie? Może są jakieś jeszcze postacie, ale wydaje mi się, że jedna jest na Mamizou a drugie na Kokoro. Tak przynajmniej to wygląda mniej/więcej z kształtów.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #387
OKEJ
KULA DYSKOTEKOWA MIKO MNIE OSOBIŚCIE ROZWALIŁA
nie wiem, jak to zrobiłam, ale zrobiłam, mój krzywo obcięty screen tu
Spoiler (pokaż/ukryj)

tak, dałam sobie zbić aż tyle życia >:
  • Ostatnia zmiana: Maj 27, 2013, 02:24:21 przez Piscilla

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #388
^przycisk na moim padzie to "6" + strzałka do tyłu, x2
W ten sposób robisz kulę dyskotekową, oczywiście przy odpowiednio dobranym "decku" (nie wiem jak nazwać to w tej grze).

Ogólnie wszystkimi postaciami spellcardy robisz podobnie. Klawisz odpowiadający za dwa klawisze inne (czy jakoś tak) + strzałka w tył lub w dół (zazwyczaj). I powtarzasz to dwa razy, raz aktywujesz możliwość rzucenia spellcardu a za drugim razem go wykonujesz.
Proste, mało skomplikowane.

Mi się ta niebieska kula skojarzyła natychmiastowo z globusem, co za tym idzie ze światem, co za tym idzie ZA WARUDO. Miko powinna zabrać zegarek Sakuyi ;\

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #389
dla mnie to kula dyskotekowa, bo "DJ MIKOOOOOOOOOOOO" mi się w głowie utrwaliło : D
znaczy spelle zwykle daję S/D i strzałka do tyłu i nie zawsze to działa... inaczej - włączam tylko jeden rodzaj spella, drugiego już mi się nie zdarza... przydałyby się jakieś tłumaczenia tych skilli nie skilli >:

a odpalanie ataku ze 100% atencji to dopiero randomowe walenie w klawisze xD
ALE SIĘ UDAŁO