Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Danmaku challenges thread (100 runda!) (Przeczytany 414018 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Danmaku challenges thread (UFO Stage 3)
Odpowiedź #1125
Spoiler (pokaż/ukryj)
Ok. Jakaś poprawa jest, ale niewielka.

Link: http://i41.tinypic.com/2z68n53.png
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2013, 16:06:48 przez Michał

Odp: Danmaku challenges thread (UFO Stage 3)
Odpowiedź #1126
Koniec rundy osiemdziesiątej!


Rundę wygrywa Michał zdobywając przewagę aż 4000 punktów graze'a, gratulacje.


Tabela wyników:
1. Michał         14521    Hard
2. Critz            10386    Hard
3. Losik           7354      Hard

4. Tilval             6076       Hard
5. Maluetar       3762       Hard
6. Szyna           2578       Normal
7. fretka           1823       Normal


Przyznane achievementy:
Loser - fretka
So close, yet so far - Tilval
Challenger - fretka, Szyna, Critz

Kolejna runda już niedługo ^^
Rucham psa jak sra

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1127
81. Osiemdziesiąta pierwsza runda!


Celem w tej rundzie będzie zdobycie największego wyniku punktowego na scenie 12-8 w grze Double Spoiler.
Nie napisałem tego w pierwszym zdaniu, ale chodzi dokładnie o wynik punktowy na jednym zdjęciu, a nie na całym poziomie.
Nie ma oczywiście obowiązku kończyć całej sceny, wystarczy nawet zrobienie jednego zdjęcia.
Wybór postaci jest również dowolny.

Runda trwa do godziny 10:00 w niedzielę 30 czerwca.

Powodzenia i miłego cykania fotek =D

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1128
To ja zacznę ;)

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1129
Spoiler (pokaż/ukryj)
WIĘCEJ EDYCJI POSTA HEHE

Przy okazji ładny protip na dole mi się trafił.

  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 15:42:45 przez fretka

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1130

"Praojciec wszystkich Remifanów"

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1131
「この世界はどこへ向かうの?」

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1132

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1133


=(

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1134


=)

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1135

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1136
Mała poprawa

Odp: Danmaku challenges thread (DS Scene 12-8)
Odpowiedź #1137
Koniec rundy osiemdziesiątej pierwszej!


Walka była bardzo wyrównana, ale w końcu zwycięzcą został DragonM.


Tabela wyników:
1. DragonM           221491
2. Szyna               219080
3. arhus                216576
4. fretka                211271
5. Maluetar           183315
6. Sanko-chan       82041


Przyznane achievementy:
Winner - DragonM
Loser - Sanko-chan
So close, yet so far - fretka
Challenger - DragonM, arhus, Sanko-chan

Kolejna runda niedługo =)
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2013, 09:33:50 przez Maluetar

Odp: Danmaku challenges thread (EoSD Stage 6)
Odpowiedź #1138
82. Osiemdziesiąta druga runda!


Celem w tej rundzie będzie zdobycie jak największej liczby point itemów na szóstym poziomie w grze Embodiment of Scarlet Devil.
Aby trochę urozmaicić rundę to nasz ostateczny wynik będzie zależał od poziomu trudności na którym gramy:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Easy: [ilość point itemów] * 1.0
Normal: [ilość point itemów] * 1.3
Hard: [ilość point itemów] * 1.7
Lunatic: [ilość point itemów] * 2.0
Dlaczego w ten sposób? Ponieważ ilość point itemów do zdobycia na poziomie nie skaluje się od poziomu trudności na którym gramy, a sprawiedliwie będzie jeżeli osoby grające na wyższych poziomach trudności zostaną w jakiś sposób wynagrodzone.

Ponieważ w EoSD nie ma zbyt dobrego sposobu by sprawdzić na jakim poziomie ktoś gra po samym screenie to poziom musi zostać ukończony.
Oprócz tego to wybór postaci oraz trybu strzału jest dowolny.
Runda służy głównie jako test dla tej nowej zasady z mnożnikami dla każdego poziomu trudności, a jak całość wyjdzie jakoś ciekawie to na pewno będę to też wprowadzał w rundach przy innych grach gdzie będzie już łatwiej z rozpoznaniem poziomu trudności po samym screenie.

Runda trwa do godziny 23:59 w niedzielę 7 czerwca.

Powodzenia =]


  • Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2013, 21:52:57 przez Maluetar

Odp: Danmaku challenges thread (EoSD Stage 6)
Odpowiedź #1139
LET THEM FAILS BEGIN