Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 199374 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 3 Goście przegląda ten temat.
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #75
no, tak, tak, ale wiesz, może plotki ktoś ma czymś poparte, byłoby fajnie się dowiedzieć.

Fakt, fajnie byłoby się dowiedzieć co Tasofro planuje względem składu, przy czym zupełnie nie interesują mnie postacie związane z frakcjami religijnymi.
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

  • Dziobak
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #76
Kolejna bijatyka i co raz mniejsze szanse na pojawienie się Mokou lub Kaguy'i :/...
...A najgorsze jest to, że i tak w to zagram.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #77
Kolejna bijatyka i co raz mniejsze szanse na pojawienie się Mokou lub Kaguy'i :/...

Podobno kiedyś były plany, by pojawiła się w 12.3, osobiście miałem nadzieję, że teraz ją wprowadzą. Stricte ognista postać by się przydała, a nie jakieś mieszanki... Kaguya nadaje się tylko na przeciwnika Mokou, żadnego innego powodu wrzucania jej do gry nie widzę. :v

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #78
Cytuj
Stricte ognista postać by się przydała, a nie jakieś mieszanki
^ Somebody's decidedly not impressed that you forgot about her:


A Mokou ma skądinąd szansę choćby jeszcze ze względu na klanowe powiązania z Tojiko. Ale trooochę wody w wiśle upłynie nim dane nam w to będzie zagrać, biorąc pod uwagę że SWR robiono ponad rok. Ale zawsze lepsze to niż czekanie po omacku, po drodze wpadnie nam kolejna manga i do tego czasu prawie na pewno kolejna gra :V.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #79
No proszę, mr. Critz upadł tak nisko by w ripoście wrzucać screenshot gdzie spuszcza wpie**ol komputerowej waifu rozmówcy. Also, Okuu nie jest stricte ognistą postacią z mojego punktu widzenia. Nawet jeśli można ją kojarzyć z ogniem, to jednak coś innego. Tak czy siak, nisko żeś upadł i to mocno.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #80
Żebym ja miał reagować w ten sposób na 10% twych herezji, zam :V...
I skoro to co innego, to cóż takiego? Literalnie nie ma ataku w palecie Okuu, który nie byłby albo fizyczny albo (w znakomitej większości) używający do zadawania obrażeń ognia lub wysokiej temperatury (może z ewentualnym wyjątkiem Retro Atomic Model oraz Light Cover "Nuclear Visor"). Mokou ma więcej patternów nie będących atakami za pomocą ognia niż ona '3'.
  • Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 21:45:34 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #81
Żebym ja miał reagować w ten sposób na 10% twych herezji, zam :V...

Rzucam Ci screenami z bitą Sanae w odpowiedzi na coś? Super masz sposoby na odpowiadanie.

Cytuj
używający do zadawania obrażeń ognia lub wysokiej temperatury

Pozwolę sobie zauważyć, że chodziło mi o to jak ja widzę pojęcie stricte ognista postać. Moce Okuu mogą zadawać obrażenia od ognia, ale to nie to.

Spoiler (pokaż/ukryj)


Która z tych postaci bardziej się kojarzy ze stricte wodnistą? Lód też woda, ale jednak nie o to chodzi.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #82
Rzucam Ci screenami z bitą Sanae w odpowiedzi na coś? Super masz sposoby na odpowiadanie.
Co nie zmienia faktu, że takie screeny są fajne. Jeszcze fajniejsza byłaby nieobecność Sanae w tej grze, choć to marzenie o realiźmie równym obecności w niej Letty.

Która z tych postaci bardziej się kojarzy ze stricte wodnistą? Lód też woda, ale jednak nie o to chodzi.
Jak mowa o wodzie, Nitori do want. :/
Ona to ma dopiero możliwości: wodna magia, rakiety i tentacle rape mechanizmami z plecaka.

В бой, защитники Монолита! В бой! Отомстим за падших братьев наших!

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #83
Jeszcze fajniejsza byłaby nieobecność Sanae w tej grze

W bijatykach im więcej tym lepiej, ale w kolejnym danmaku mogłoby nie być już takiego spamu "głównych" postaci. Wolałem jak tylko Reimu i Marisa były tym stałym setem, TD zaczęło mnie pod tym względem martwić.
  • Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 22:10:32 przez Ignacy Przybylski

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #84
Pod względem setu grywalnych postaci w podstawowych danmaku dla mnie wzorem jest jednak IN, ale to zależy od fabuły. W sumie jak dla mnie to IN miało też jedną z lepszych. Zawżdy wolałem grać SDM i Netherworld Dwellers Team.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #85
Nie chodzi mi o grywalny set w danej grze a raczej o główne postacie, tu liczy się powtarzanie danych zestawów. Nie mam nic do Sanae akurat, ale nie pasuje mi wrzucanie jej do klasycznego setu Reimu & Marisa. Te dwie są ze sobą blisko, ona jest z innej beczki zupełnie. Jakoś mi to nie pasuje, taki punkt widzenia po prostu.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #86
^ Z Reimu jest raczej blisko związana, biorąc pod uwagę choćby jak często ją odwiedza w WaHH. Marisa też wpada raczej z własnego widzimisię, więc są w tym podobne. A póki co eksterminacja youkai to fundament znakomitej większości fabuł, a u Sanae-chan to wlaśnie jeden z głównych aktualnych motywów :p.

Ja bym nie miał nic przeciwko większej różnorodności w postaciach grywalnych. Dałoby to więcej spojrzeń okiem przeciwnych frakcji na fabułę kolejnych gier podobnie jak ma to miejsce w multiplayerach. Lepsze to niż walenie po 3 opcje na postać, ZUN w TD mniej się napracował przy opcjach strzału, bo są tylko 4 zamiast tradycyjnych 6. Dwie sroki za ogon.
  • Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 22:54:28 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #87
W EoSD też są tylko cztery, aż tak o tradycji bym nie mówił. Tak naprawdę to powinni wrzucić jakiegoś faceta jako grywalną postać, gra by nabrała sensu. Baby nie powinny być protagonistami.
  • Ostatnia zmiana: Październik 09, 2012, 23:01:22 przez Ignacy Przybylski

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #88
1 tryb strzału 1 fabuła i 1 postać. Reimu z amulecikami i na focus Persuasion Needle. Nie potrzeba nam do gry kilku różnych bohaterów ;< Denerwujące są często te zaprzeczające sobie różne fabuły postaci, bo trzeba i tak uznawać, że Reimu A to jedyna i właściwa opcja zawsze.
HRtP było najlepsze pod względem wyboru postaci. W sumie to tak samo jak Fairy Wars.

W EoSD też są tylko cztery, aż tak o tradycji bym nie mówił. Tak naprawdę to powinni wrzucić jakiegoś faceta jako grywalną postać, gra by nabrała sensu. Baby nie powinny być protagonistami.
Wszystko tylko nie to. I tak już za dużo pierwiastka męskiego w Gensokyo.

Ciekaw jestem właśnie też fabuły w tym 13.5, czy rozejdzie się tak, że można będzie robić ją każdą postacią, czy tylko wybranymi jak w hisoutensoku.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #89
Wszystko tylko nie to. I tak już za dużo pierwiastka męskiego w Gensokyo.

What? W grach masz same dziewczyny. Tak naprawdę większość to powinny być postacie płci męskiej, jako że to strzelanka. Poza tym, sama Reimu? Wszystkie windowsówki przeszedłem Marisą, nie gram Reimu, nudna jest.