Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Losik

46
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
@Misty   Wysłałeś mi linka do mojego replaya ... Masz kilka godzin żeby dać właściwy...

Ludzie zlitujcie się i patrzcie co wysyłacie ...
47
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
W sumie dopiero teraz przypomniałem sobie 2 rzeczy:
1. Nienawidzę graze'ować
2. Jestem w tym beznadziejny
Więc z dumą przyjmę ostatnie miejsce z wynikiem:
3676 - 15% = 3124,6

Replay
48
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Ok z małym obsuwem, ale oto i wyniki:

RankUserPunkty
1Szkarłatny Moose7
2Oni-BladeX6
3Scarpi4,5
3Losik4,5
5Misty3
6Kreton2
7Red Fedora1

Z racji, że razem ze Scarpim zginęliśmy w dokładnie tej samej sekundzie tego samego ataku na trzeciej pozycji mamy remis.  Osiągnięcia podsumowanie całości (które narazie wygląda tak samo) itp. później.
49
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
OK z racji w/w problemów technicznych wyniki będą później, ale nie czekając na nie już teraz ogłaszam rundę drugą:

Challenge 2: Who's on your mind?

Tym razem coś bardziej klasycznego - graze - kto zrobi najwięcej wygrywa.
Tym razem gramy w: SA, a konkretnie stage 4 w practise mode
Poziom trudności jest dowolny ALEEEE z racji że limit żyć jest duży postanowiłem wprowadzić karę - 5% do wyniku za każdą śmierć - wybierajcie ostrożnie.
Wybór postaci również jest dowolny możecie eksperymentować, który wariant Satori najbardziej wam sprzyja. A że podobnie jak ona wiem dokłaaaaadnie o czym teraz myślicie - całkowity zakaz używania bomb.

Z wyżej wymienionego względu ponownie wymagany jest replay - screen może być, acz nie musi o ile napiszecie ile mieliście graze'a i ile razy umarliście.

Czas do poniedziałku (29.08.2016) godzina 14.

I tyle. Chętnie usłyszę wasze zdanie na temat poprzedniego challenge'u - czy chcecie więcej tego typu, jak często itp itd. Przy okazji wciąż możecie się wypowiedzieć w temacie jaki jest wasz stosunek do challenge'y wymagających używania zewnętrznych programów do nagrywania.
50
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
@Oni-BladeX
Wysłałeś mi zły replay - ten jest z Extra - zakładam że przez pomyłkę więc daję ci trochę czasu żeby podesłać właściwy.
51
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Skoro już przedłużamy:

Replay



Nawet nie patrzałem ile mieli inni jeszcze ale zawsze to kilkanaście sekund do przodu xd

Jeśli nikt więcej nie wrzuci to czas kończy się o 1:00 - oficjalnych wyników oraz drugiej rundy możecie się spodziewać jutro koło południa.
52
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Pomysł nawet mi się podoba, jest jednak pewien problem - brak replayów w MS. Osobiście staram się unikać zmuszania ludzi do wykorzystywania zewnętrznych programów do dokumentowania gier (a samym screenem nie da się udowodnić jak się kto poruszał).
JEDNAKŻE jeśli zbierze się więcej osób, którym to nie wadzi, to nie widzę przeszkód (osobiście również mogę uczestniczyć). Z racji że i tak wolałbym uniknąć dwóch survivalów z rzędu na razie pozostawiam temat do dyskusji.

A propos kilka rzeczy które wynikły w trakcie o których chciałem wspomnieć:
- Z racji braku tematu dedykowanego do dyskusji nad challenge'ami wszelkie dyskusje/pomysły/feedback można umieszczać w tym temacie. Wymóg wysyłania zgłoszeń w postach tyczy się jedynie double+ postingu.
- Kiedy mówię, że oczekuje replay + screen replay służy jako dowód - screen jest jedynie na pokaz dla pozostałych graczy - z tego względu nawet jeśli nie zrobicie go w trakcie gry możecie zrobić screen replayu/filmu.
- Na przyszłość jeśli pojawi się pacyfist run - jeśli przypadkiem wystrzelicie na początku stage 2+ z powodu naciśnięcia "z" przy przechodzeniu między poziomami to jestem skłonny to wybaczyć i uznać run za legit (mimo wszystko wolałbym jednak żebyście się starali tego unikać)
53
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Dlaczego zawsze mam najgorsze wpadki i najlepsze momenty w tym samym runie... Anyway:

Z racji że screen się popsuł nie mam tego z procentami (coś ponad 22 było bodaj) - tyle dobrze że widać dokładnie gdzie skończyłem.
Replay
54
Touhou / Challenge 1: How Scarlet is your blood?
Challenge 1: How Scarlet is your blood?

Jako pierwsze wyzwanie wybrałem coś miłego, prostego,i przyjemnego co sprawi, że będziecie płakać krwawymi łzami.
Pierwsze wyzwanie z nowego typu survival - zasada jest prosta - przeżyj jak najdłużej (obowiązuje standardowy limit żyć).
Gramy w ulubioną część sporej większości (jedną z moich również): EoSD
Gramy na poziomie: Lunatic
A żeby nie było za nudno to robimy: Pacyfist Run (a.k.a. bez strzelania, bez bomb)

Wymagany jest oczywiście replay żeby potwierdzić powyższe. Do tego screen żeby pokazać wszystkim, gdzie się dotarło (bo nikomu nie chce się oglądać wszystkich replayów). Jeśli na screenie niezbyt to widać (czyli zapewne zazwyczaj jeśli to nie był boss fight) mile widziany komentarz.

Czas do środy (24.08.2016) godzina 22.

I tyle. Dobrej zabawy śmierci.

Edit by Kreton:
Dla ułatwienia sprawdzania, prócz replaya można dorzuć screen ze statystyk po zakończeniu gry. Przykład:
Spoiler (pokaż/ukryj)
55
Touhou / Danmaku Challenges Reborn
Radujcie się panie i panowie albowiem powracają...

Danmaku Challenges

Lista zasad/rzeczy które być może chcecie wiedzieć:

1. Danmaku challenges to jak sama nazwa wskazuje wyzwania danmaku... właściwie to Touhou... mogliśmy to nazwać Touhou Challenges... ale ku chwale tradycji tytuł pozostaje bez zmian. Zakres gier obejmuje wszystkie oficjalne produkcje z kuźni samego podchmielonego mistrza - ZUNa. Co do fangameów to kwestia do ewentualnych negocjacji.

2. Przedmiotem wyzwań będzie: zdobycie najwyższego/najniższego score'a/graze'a/cherry/time'u/czegokolwiek innego, przetrwanie jak najdłużej w ekstremalnych warunkach itp. Zasadniczo w grę wchodzi wszystko, to co w poprzednich odsłonach Danmaku Challenges i więcej. Zasadniczym ograniczeniem jest możliwość udokumentowania wyniku poprzez screen i/lub replay.  Jak już przy tym jesteśmy, uczestnicy mogą proponować własne wyzwania. Co więcej dla osób, które wymyślą nowy typ wyzwania, który zostanie zaakceptowany przewidziano specjalne odznaczenie.

3. Aby wziąć udział należy napisać posta ze screenem i (jeśli jest wymagany) replayem. Wyniki można poprawiać wysyłają nowe posty (double/triple/itd. posty są dozwolone - pod warunkiem, że zawierają wyniki kolejnych prób), liczy się wyłącznie wynik ostatniej przysłanej próby (tyczy się to zarówno samego challenge'a jak i ewentualnych osiągnięć z nim związanych).

4. Czas na wzięcie udział standardowo trwa do końca soboty danego tygodnia. Posty nadesłane po czasie nie będą brane pod uwagę JEDNAKŻE za każdym razem gdy ktoś wyśle posta z wynikiem w ciągu ostatniej godziny przed zakończeniem czasu wyzwania, limit czasu przesuwany jest o godzinę do przodu (tak co by nikt nie wepchnął się nagle na pierwsze miejsce w ostatniej minucie dozwolonego czasu).

5. Oficjalne wyniki zostaną opublikowane w niedługim czasie po zakończeniu rundy. W kwestii wyników nastąpi jedna z największych zmian w stosunku do poprzednich wersji Danmaku Challenge. NIE TYLKO 1 MIEJSCE SIĘ LICZY. Postanowiliśmy zmienić system z liczenia wygranych na system punktowy. Za udział otrzymuje się 1 punkt, za każdego pokonanego przeciwnika zdobywa się kolejne punkty. Np. jeśli w rundzie udział brało 5 osób: 1. miejsce otrzyma 5 punktów, 2. 4 punkty, itd aż do 5. który otrzyma 1. Punkty będą stale zliczane w rankingu graczy.

6. Obowiązujące ustawienia są takie jak ZUN przykazał (czyli zazwyczaj 3 życia/bomby), CHYBA ŻE dany challenge mówi co innego. Podobnie wybór postaci/poziomu trudności jeśli nie jest wspomniany - jest dowolny. Mody zmieniające wyłącznie grafikę (i.e. hitbox do EoSD) są dozwolone, mody wpływające na gameplay (w szczególności obniżanie framerate'u) nie.

7. Wyniki prezentuje poniższa tabela:
RankUserPunkty
1SKN34
2Szkarłatny Moose33
3Losik32,5
4Oni-BladeX30
5Foraz4414
6Kreton10
7Misty7
8Scarpi6.5
9Wercik966
10Red Fedora1
Pełne dane o wszystkich challenge'ach dostępne są tutaj.

Spoiler (pokaż/ukryj)

Wszystkie wyniki (score, graze, karty) z finalnych podejść zostaną dopisane do Osiągnięć Lifetime.
56
Świątynia Hakurei / Odp: Da(m)nmaku Challenege 2.0 ?
Ok widzę, że odzew jako taki jest, więc najpewniej coś się zorganizuje. Szczegóły techniczne dopracuje się w trakcie.
Kilka słów jak ja bym to widział:
-Jeśli będziemy robić jakąś tabelę wyników ze zwycięstwami wszystkich to od zera, acz jeśli ktoś ma już jakieś achievementy typu X zwycięstw to możemy mu liczyć, że o tyle mniej mu brak do następnych tierów (no chyba że zrobimy też nowe achievementy)
-Stare challenge były ograniczone do tego co można udowodnić wyłącznie screenem. Żeby poszerzyć trochę repertuar prawdopodobnie niektóre z nowych będą wymagały replay+screen (screen żeby pokazać wszystkim "wynik", a replay żeby udowodnić że było legit). Myślę tu przede wszystkim o survivalach czyt. jak daleko kto potrafi dojść w nieco utrudnionych warunkach (to nie tak że chce żebyście się dobrze bawili - polecą krew, pot i łzy huehuehue).
-Z racji że nigdy nie wygrałem nagrody za kreatywność, jak ktoś ma jakieś pomysł na kolejne challenge to mówcie a będą one rozpatrzone (a jak nie to oh well ... krew, pot i łzy)...
Tyle z moich wstępnych pomysłów jak ktoś ma jakieś "ale", bądź inne sugestie to jest dobry moment żeby je wypowiedzieć.
57
Osiagnięcia / Odp: Odp: Osiągnięcia
Tu widzę tylko stage 4.
A co do tego to wielka księga zasad a.k.a. parę postów wyżej głosi, że liczy się tylko Finał B (choć IMO powinny być obydwa, ale mniejsza z tym).
58
Turniej był niezły. Sporo wyrównanych meczy, chociaż niektóre naprawdę niemiłosiernie się ciągły (ekhm so much Reisen), pamiętam że swego czasu na turnieju graliśmy na hardzie i (chyba) było ciut lepiej. Co do banów na postacie to też wydaje mi się, że limit mógłby być lepszy niż kompletny zakaz. No ale zasadniczo było przyjemnie, więc pewnie wezmę udział i następnym razem.

EDIT: All turniejowe achievementy przyznane.
59
Osiagnięcia / Odp: Odp: Osiągnięcia
@Misty
Miło że nazywasz replaye udX, ale żeby to działało to X może mieć max 4 znaki.
60
Welp czas sprawdzić jak bardzo zardzewiały mi skille...