Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Tematy - Cthulhoo
- 1
1
Chociaż pożegnania przez wodza złodziejuchów mogło wydawać się chłodne, a podziękowania obligatoryjne, dla mnie najważniejsze było to, że wysłuchał mojej prośby i zrabowane rzeczy wrócą do wioski ludzi.
- Dziękuję oraz daję słowo, że nikomu nie powiem o waszej domenie. Sama też nie będę was więcej nachodzić.
Po tych słowach ruszyłam razem z resztą do wyjścia i z radością znalazłam się znowu na świeżym powietrzu. Zanim jednak rozeszliśmy się w swoje strony, zaprosiłam całą trójkę na mój najbliższy koncert. Zdawali się nie rozumieć, jaka jest rola idolki, więc chciałam im to pokazać będąc na scenie.
Gdy tylko wróciłam do wioski i wyjaśniłam sytuację, zajęłam się dopilnowaniem, aby skradzione wcześniej przedmioty wróciły do swoich prawowitych właścicieli. Miałam też ku temu inny powód: chciałam zobaczyć również uśmiechy na ich twarzach, gdy te przedmioty do nich wracały.
Po tym wszystkim planowałam udać się do domu, wziąć kąpiel, założyć czyste ubrania, a następnie odwiedzić Meiling. Ostatnie starcie uświadomiło mi, że nie jestem w stanie sobie poradzić z istotami odpornymi na moją magię, a przecież moja przyjaciółka była mistrzynią sztuk walki. Może uda mi się od niej czegoś nauczyć.
- Dziękuję oraz daję słowo, że nikomu nie powiem o waszej domenie. Sama też nie będę was więcej nachodzić.
Po tych słowach ruszyłam razem z resztą do wyjścia i z radością znalazłam się znowu na świeżym powietrzu. Zanim jednak rozeszliśmy się w swoje strony, zaprosiłam całą trójkę na mój najbliższy koncert. Zdawali się nie rozumieć, jaka jest rola idolki, więc chciałam im to pokazać będąc na scenie.
Gdy tylko wróciłam do wioski i wyjaśniłam sytuację, zajęłam się dopilnowaniem, aby skradzione wcześniej przedmioty wróciły do swoich prawowitych właścicieli. Miałam też ku temu inny powód: chciałam zobaczyć również uśmiechy na ich twarzach, gdy te przedmioty do nich wracały.
Po tym wszystkim planowałam udać się do domu, wziąć kąpiel, założyć czyste ubrania, a następnie odwiedzić Meiling. Ostatnie starcie uświadomiło mi, że nie jestem w stanie sobie poradzić z istotami odpornymi na moją magię, a przecież moja przyjaciółka była mistrzynią sztuk walki. Może uda mi się od niej czegoś nauczyć.
2
Tutaj zgłaszamy wszelkiego typu wyjazdy oraz terminy, w których nie będziemy dostępni online. Dotyczy tylko Mistrzów Gry i graczy biorących aktualnie udział w sesjach.
3
Uczestnicy:
- Johanes Alvane (Tremirenes)
- Electra (Red Fedora)
- Dams (11dam)
Jest środowy poranek. Ciemne chmury zasłaniają słońce, lecz jeszcze nie pada. Niemniej wszystko wskazuje na to, że wkrótce lunie i jest to tylko kwestia czasu. Opiszcie, gdzie aktualnie się znajdujecie i co robicie.
- Johanes Alvane (Tremirenes)
- Electra (Red Fedora)
- Dams (11dam)
Jest środowy poranek. Ciemne chmury zasłaniają słońce, lecz jeszcze nie pada. Niemniej wszystko wskazuje na to, że wkrótce lunie i jest to tylko kwestia czasu. Opiszcie, gdzie aktualnie się znajdujecie i co robicie.
4
Zasady są proste: zapisywać się mogą osoby, które mają zaatceptowane karty postaci i obowiązuje zasada, kto pierwszy ten lepszy.
Limit graczy na sesję: 3
[1.1] Obiekt w przestworzach - Normal
-
-
-
[1.2] Morderstwo przy Westferry Road - Normal
- Johanes Alvane (Tremirenes)
- Electra (Red Fedora)
- Dams (11dam)
[1.3] Srebrna orchidea (Skrzynia alchemika, część pierwsza) - Normal
-
-
-
Limit graczy na sesję: 3
[1.1] Obiekt w przestworzach - Normal
-
-
-
- Johanes Alvane (Tremirenes)
- Electra (Red Fedora)
- Dams (11dam)
[1.3] Srebrna orchidea (Skrzynia alchemika, część pierwsza) - Normal
-
-
-
5
Każdy gracz na starcie posiada trzy karty zaklęć.
Można je zgłaszać w momencie, gdy MG zaakceptował kartę postaci. Trzeba przy tym pamiętać, że im silniejszy będzie jej efekt, to jej rzucenie będzie bardziej męczące i zużyje więcej zasobów energii, dlatego też należy przemyśleć, czy dana postać może sobie pozwolić na tak silne zaklęcie. Ich działanie ma być mniej więcej zbliżone do tego, co było w bijatykach, czyli żadnych skomplikowanych układów pocisków.
Mistrz gry może również określić poziom karty zaklęć w zależności od jej efektu. Jest to informacja pomocnicza dla MG i gracza, która mówi o tym:
- jak często gracz może korzystać z danej karty zaklęć (najgotężniejsze to nuki jednorazowego użytku, natomiast te o małym i stosunkowo słabym efekcie mogą być używane częściej, ale miejcie umiar, bo MG nie pozwoli na spamowanie.
Zaakceptowane karty zaklęć:
Tremirenes
adzi
Ekkusu
Raion
Można je zgłaszać w momencie, gdy MG zaakceptował kartę postaci. Trzeba przy tym pamiętać, że im silniejszy będzie jej efekt, to jej rzucenie będzie bardziej męczące i zużyje więcej zasobów energii, dlatego też należy przemyśleć, czy dana postać może sobie pozwolić na tak silne zaklęcie. Ich działanie ma być mniej więcej zbliżone do tego, co było w bijatykach, czyli żadnych skomplikowanych układów pocisków.
Mistrz gry może również określić poziom karty zaklęć w zależności od jej efektu. Jest to informacja pomocnicza dla MG i gracza, która mówi o tym:
- jak często gracz może korzystać z danej karty zaklęć (najgotężniejsze to nuki jednorazowego użytku, natomiast te o małym i stosunkowo słabym efekcie mogą być używane częściej, ale miejcie umiar, bo MG nie pozwoli na spamowanie.
"Wzór karty zaklęć"
Zaakceptowane karty zaklęć:
Tremirenes
Spoiler (pokaż/ukryj)
adzi
Spoiler (pokaż/ukryj)
Ekkusu
Spoiler (pokaż/ukryj)
Raion
Spoiler (pokaż/ukryj)
6
Zgłaszać karty postaci można cały czas, natomiast ich start jest uzależniony od ilości osób, które będą w danej chwili wolne.
W tym temacie opisane jest wszystko co i jak.
Ludzie którzy się zgłaszają do sesji, niech podsyłają w tym temacie swoje karty postaci.
Zawarte są także tutaj wszystkie ważne informacje.
Uwaga: przeczytane i rozpatrzone w tym temacie posty mogą zostać usunięte.
Podstawowe informacje na temat sesji:
* Setting to oczywiście Gensokyo, ale klimat i sposób rozwiązywania problemów bardziej przypomina bijatyki niż danmaku. Ponieważ ciężko jest grazować pisząc.
* W sesjach trzymamy się canonu(mimo, że sesje same w sobie są fanonem), a ich ton zależy od aktualnej przygody. Może to być lekka i przyjemna przygoda, lub poważny incydent.
* Są to sesje storytellingowe, zatem przekłądamy opis nad statystyki, chociaż one też będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu zadeklarowanych akcji.
* Każdy odpowiada wtedy kiedy ma czas, ale staramy się przynajmniej raz w ciągu dwóch dni( jednego jeśli sesja jest dynamiczna)
* Po skończonej serii sesji MG po kilku dniach przerwy daje nazwy nowych sesji wraz z poziomem trudności, a gracze wybierają tą, która wydaje się im najodpowiedniejsza
* Metagaming (Używanie wiedzy pozapostaciowej) i powergaming są karane BARDZO boleśnie, a dobre odgrywanie postaci nagradzane;
to znaczy, że jak będziesz grzeczny/a to Twoja Waifu PRZYPADKIEM może zechcieć wykąpać się z Tobą w onsenie, lecz jeśli nie... nadjedzie TIR zagłady
* Nieobecności lub inne problemy, które nie pozwolą w najbliższym czasie na odpis powinny być zgłaszane w [Sesje] Offtop
* Długość odpisów - to zależy: jak sesja jest szybka i dynamiczna mogą być krótkie, a jeśli powolna mogą być i ściany tekstu.
* Danmaku - każdy gracz ma je do dyspozycji, lecz nie są to skomplikowane układy rodem z kart zaklęć, lecz ataki pociskami rodem z bijatyk.
* Karty Zaklęć - Zużywają energię, jak i męczą postać. Potężne Master Sparki i Royal Flare'y to nie rzecz do rzucania co chwilę, natomiast MG może uznać częstrze używanie spelli o pomniejszych efektach
Mistrzowie gry:
Cthulhoo: kontakt przez gadu gadu i prywatne wiadomości
W tym temacie opisane jest wszystko co i jak.
Ludzie którzy się zgłaszają do sesji, niech podsyłają w tym temacie swoje karty postaci.
Zawarte są także tutaj wszystkie ważne informacje.
Uwaga: przeczytane i rozpatrzone w tym temacie posty mogą zostać usunięte.
Podstawowe informacje na temat sesji:
* Setting to oczywiście Gensokyo, ale klimat i sposób rozwiązywania problemów bardziej przypomina bijatyki niż danmaku. Ponieważ ciężko jest grazować pisząc.
* W sesjach trzymamy się canonu(mimo, że sesje same w sobie są fanonem), a ich ton zależy od aktualnej przygody. Może to być lekka i przyjemna przygoda, lub poważny incydent.
* Są to sesje storytellingowe, zatem przekłądamy opis nad statystyki, chociaż one też będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu zadeklarowanych akcji.
* Każdy odpowiada wtedy kiedy ma czas, ale staramy się przynajmniej raz w ciągu dwóch dni( jednego jeśli sesja jest dynamiczna)
* Po skończonej serii sesji MG po kilku dniach przerwy daje nazwy nowych sesji wraz z poziomem trudności, a gracze wybierają tą, która wydaje się im najodpowiedniejsza
* Metagaming (Używanie wiedzy pozapostaciowej) i powergaming są karane BARDZO boleśnie, a dobre odgrywanie postaci nagradzane;
to znaczy, że jak będziesz grzeczny/a to Twoja Waifu PRZYPADKIEM może zechcieć wykąpać się z Tobą w onsenie, lecz jeśli nie... nadjedzie TIR zagłady
* Nieobecności lub inne problemy, które nie pozwolą w najbliższym czasie na odpis powinny być zgłaszane w [Sesje] Offtop
* Długość odpisów - to zależy: jak sesja jest szybka i dynamiczna mogą być krótkie, a jeśli powolna mogą być i ściany tekstu.
* Danmaku - każdy gracz ma je do dyspozycji, lecz nie są to skomplikowane układy rodem z kart zaklęć, lecz ataki pociskami rodem z bijatyk.
* Karty Zaklęć - Zużywają energię, jak i męczą postać. Potężne Master Sparki i Royal Flare'y to nie rzecz do rzucania co chwilę, natomiast MG może uznać częstrze używanie spelli o pomniejszych efektach
Mistrzowie gry:
Cthulhoo: kontakt przez gadu gadu i prywatne wiadomości
"Zwór karty postaci"
"Omówienie statystyk"
"FAQ"
7
Ok, nie czekając na wasze odpisy, sam chcę zaproponować parę rozwiązań i czekam na waszą opinię:
1) Statystyki:
Mądrość: wpływa na ilość danmaku, jakie jesteśmy w stanie wystrzelić bez potrzeby używania kart zaklęć.
Siła Woli: statystyka ta, poza wytrzymałością psychiczną, będzie brana pod uwagę przy zadawanych obrażeniach od danmaku oraz kart zaklęć bazujących na pociskach. Innymi słowy, postać obdarzona bardzo wysoką siła woli będzie dużo skuteczniej używała danmaku od typowego fizola, który posiada jej mało.
Percepcja: Postaci z wyższą percepcja niż zręcznością, będą korzystać z wartości tej cechy, przy unikaniu układów pocisków.
2) Wartości łączone statystyk, czyli czasem potrzeba być dobrym w paru dziedzinach:
Grejzing: zdolność pozwalająca wyminąć pociski przeciwnika oraz szybko skrócić dzielący dystans między walczącymi (odpowiednik dasha z bijatyk): (Zręczność+Szybkość)/2
Zonowanie: czasem zależy nam na utrzymaniu swojej pozycji mimo ostrzału wroga. Na przykłąd, jak jesteśmy magami walczącymi na dystans: (Zręczność+Percepcja)/2. To taki tryb focus, w którym poruszamy się wolno i ostrożnie, w celu minimalnej zmiany swojego położenia, lecz za razem uniknięcia wszystkich ataków. Nie zależy nam wtedy na zmianie dystansu.
3) Danmaku: każda postać je posiada. Im większa Mądrość, tym możemy spamować ich większą ilością na raz. Czyli magowie stają się artyleriami pocisków mogącymi zaspamować wroga, natomiast fizole muszą bazować na pojedyńczych pociskach i umiejętności skrócenia dystansu. Ich natura będzie nową rubryką w karcie poataci.
4). Latanie: Już nie będzie kosztowało energii. Dużo walk w Gensokyo dzieje się w powietrzu i dużo starć może wyglądać jak w HM/ULiLu. Każda postać posiada umiejętność poruszania się w powietrzu, chyba że gracz stwierdzi inaczej.
5) Śmierć i blizny: czyli rzecz, któa budziłą sporo kontrowersji. Teraz konsekwencją przegranej walki nie będzie utrata postaci, lecz wymęczenie jej na tyle, iż nie będzie w stanie kontynuować dalej przygody. Będzie musiałą wrócić do domu i zregenerować siły oraz przebrać się w całe ubranie. Jednak jej życiu nie będzie już więcej zagrażało żadne niebezpieczeństwo. Znika też system blizn, dostateczną karą za niepowodzenie będzie dostanie mniejszej ilości cech za zawalenie misji, bądź też walki. Innymi słowy: jak ktoś głupio odpadnie na starcie walki, nie zostanie za nią nagrodzony, przez co będzie miał mniej punktów do rozdania.
6) Patterny: z przyczyn technicznych gracze nie będą mieli do nich dostępu, w przeciwieństwie do przeciwników, lecz tutaj ich ilość będzie uzależniona od poziomu trudności sesji i będą bazować na atakach ze story mode w bijatykach, a nie na atakach z danmaku shooterów. Wyjątkiem są postaci, które nie pojawiły się w bijatykach, lecz tutaj będą one dostosowane do realiów RPGa.
Czekam na Waszą opinię.
1) Statystyki:
Mądrość: wpływa na ilość danmaku, jakie jesteśmy w stanie wystrzelić bez potrzeby używania kart zaklęć.
Siła Woli: statystyka ta, poza wytrzymałością psychiczną, będzie brana pod uwagę przy zadawanych obrażeniach od danmaku oraz kart zaklęć bazujących na pociskach. Innymi słowy, postać obdarzona bardzo wysoką siła woli będzie dużo skuteczniej używała danmaku od typowego fizola, który posiada jej mało.
Percepcja: Postaci z wyższą percepcja niż zręcznością, będą korzystać z wartości tej cechy, przy unikaniu układów pocisków.
2) Wartości łączone statystyk, czyli czasem potrzeba być dobrym w paru dziedzinach:
Grejzing: zdolność pozwalająca wyminąć pociski przeciwnika oraz szybko skrócić dzielący dystans między walczącymi (odpowiednik dasha z bijatyk): (Zręczność+Szybkość)/2
Zonowanie: czasem zależy nam na utrzymaniu swojej pozycji mimo ostrzału wroga. Na przykłąd, jak jesteśmy magami walczącymi na dystans: (Zręczność+Percepcja)/2. To taki tryb focus, w którym poruszamy się wolno i ostrożnie, w celu minimalnej zmiany swojego położenia, lecz za razem uniknięcia wszystkich ataków. Nie zależy nam wtedy na zmianie dystansu.
3) Danmaku: każda postać je posiada. Im większa Mądrość, tym możemy spamować ich większą ilością na raz. Czyli magowie stają się artyleriami pocisków mogącymi zaspamować wroga, natomiast fizole muszą bazować na pojedyńczych pociskach i umiejętności skrócenia dystansu. Ich natura będzie nową rubryką w karcie poataci.
4). Latanie: Już nie będzie kosztowało energii. Dużo walk w Gensokyo dzieje się w powietrzu i dużo starć może wyglądać jak w HM/ULiLu. Każda postać posiada umiejętność poruszania się w powietrzu, chyba że gracz stwierdzi inaczej.
5) Śmierć i blizny: czyli rzecz, któa budziłą sporo kontrowersji. Teraz konsekwencją przegranej walki nie będzie utrata postaci, lecz wymęczenie jej na tyle, iż nie będzie w stanie kontynuować dalej przygody. Będzie musiałą wrócić do domu i zregenerować siły oraz przebrać się w całe ubranie. Jednak jej życiu nie będzie już więcej zagrażało żadne niebezpieczeństwo. Znika też system blizn, dostateczną karą za niepowodzenie będzie dostanie mniejszej ilości cech za zawalenie misji, bądź też walki. Innymi słowy: jak ktoś głupio odpadnie na starcie walki, nie zostanie za nią nagrodzony, przez co będzie miał mniej punktów do rozdania.
6) Patterny: z przyczyn technicznych gracze nie będą mieli do nich dostępu, w przeciwieństwie do przeciwników, lecz tutaj ich ilość będzie uzależniona od poziomu trudności sesji i będą bazować na atakach ze story mode w bijatykach, a nie na atakach z danmaku shooterów. Wyjątkiem są postaci, które nie pojawiły się w bijatykach, lecz tutaj będą one dostosowane do realiów RPGa.
Czekam na Waszą opinię.
8
No dobrze, wyniknęła dosyć niemiła sytuacja, więc prosiłbym wszystkie osoby, które brały udział w sesjach na odpowiedzenie na parę pytań:
1). Czy masz zamiar dalej się w to bawić (odpowiedź nie oznacza, że dalsze pytania was nie dotyczą)?
2). Czy uważasz, iż poziomy trudności hard/lunatic powinny być przeznaczone dla osób, które chcą try hardować i szukać wielkich wyzwań?
3). Czy uważasz, że system statystyk zostać poprawiony, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
4). Co uważasz na temat patternów u przeciwników?
5) Jeżeli znajdzie się odpowiednia ilość osób, żeby to kontynuować, to czy chcecie reset i start od zera, czy też chcecie zachować swoje postaci? (wybór jest jak najbardziej indywidualny, nikogo nie będę zmuszał ani do tworzenia nowej postaci, ani do pozostawania przy starej).
6) Czego oczekujecie od sesji? Wyzwania, przygody, dialogów, zagadek, czegoś innego?
Fajnie mi się grało i nie chciałbym, aby ten dział znowu umarł, dlatego też podejmuję próbę uratowania go. Czekam więc na wasz odzew.
1). Czy masz zamiar dalej się w to bawić (odpowiedź nie oznacza, że dalsze pytania was nie dotyczą)?
2). Czy uważasz, iż poziomy trudności hard/lunatic powinny być przeznaczone dla osób, które chcą try hardować i szukać wielkich wyzwań?
3). Czy uważasz, że system statystyk zostać poprawiony, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
4). Co uważasz na temat patternów u przeciwników?
5) Jeżeli znajdzie się odpowiednia ilość osób, żeby to kontynuować, to czy chcecie reset i start od zera, czy też chcecie zachować swoje postaci? (wybór jest jak najbardziej indywidualny, nikogo nie będę zmuszał ani do tworzenia nowej postaci, ani do pozostawania przy starej).
6) Czego oczekujecie od sesji? Wyzwania, przygody, dialogów, zagadek, czegoś innego?
Fajnie mi się grało i nie chciałbym, aby ten dział znowu umarł, dlatego też podejmuję próbę uratowania go. Czekam więc na wasz odzew.
9
Ratta
Minął tydzień o twojej przygody z zombie. Co robiłaś przez ten czas? Jest teraz 9 rano, na dworze pada. Czym się zajmujesz?
Dams
Wyprawiłeś się do wioski kapp wraz ze swoimi towarami, lecz po drodze dopadł cię deszcz. Jest teraz 9 rano, a cel twojej podróży jest bliżej ciebie niż wioska ludzi. Co robisz?
Sebastian
Seiga Nyan Nyan zleciła ci wczoraj dni temu pewną misję. Podobno niektórzy mieszkańcy tej krainy zaczęli szukać jakiś składników, które mają posłużyć się do stworzenia pewnego klucza, który ma otworzyć pewną skrzynię. Nie wyjaśniłą ci tego zbyt dokładnie, ale jej rozkaz był już dużo bardziej klarowny: "Zorientuj się, o co w tym wszystkim chodzi. Pomóż w znajdowaniu tych składników, jak będziesz miał taką możliwość, a jak już zdobędą ten klucz i otworzą skrzynię, to, jeśli jej zawartość będzie ładna, cenna bądź interesująca, bardzo bym chciałą, żeby trafiła do mnie." W pierwszym dniu nie udało ci się niczego dowiedzieć, a obecnie znajdowałeś się w jakimś lesie. Teraz jest zaś dziewiąta, a gęste chmury chronią cię od promieni słońca. Zaczyna padać. Co robisz?
Minął tydzień o twojej przygody z zombie. Co robiłaś przez ten czas? Jest teraz 9 rano, na dworze pada. Czym się zajmujesz?
Dams
Wyprawiłeś się do wioski kapp wraz ze swoimi towarami, lecz po drodze dopadł cię deszcz. Jest teraz 9 rano, a cel twojej podróży jest bliżej ciebie niż wioska ludzi. Co robisz?
Sebastian
Seiga Nyan Nyan zleciła ci wczoraj dni temu pewną misję. Podobno niektórzy mieszkańcy tej krainy zaczęli szukać jakiś składników, które mają posłużyć się do stworzenia pewnego klucza, który ma otworzyć pewną skrzynię. Nie wyjaśniłą ci tego zbyt dokładnie, ale jej rozkaz był już dużo bardziej klarowny: "Zorientuj się, o co w tym wszystkim chodzi. Pomóż w znajdowaniu tych składników, jak będziesz miał taką możliwość, a jak już zdobędą ten klucz i otworzą skrzynię, to, jeśli jej zawartość będzie ładna, cenna bądź interesująca, bardzo bym chciałą, żeby trafiła do mnie." W pierwszym dniu nie udało ci się niczego dowiedzieć, a obecnie znajdowałeś się w jakimś lesie. Teraz jest zaś dziewiąta, a gęste chmury chronią cię od promieni słońca. Zaczyna padać. Co robisz?
10
Otwiram zapisy na sesje ex. Na chwilę obecną dostępne są dwie sesje, natomiast trzecia będzie dostępna dla ograniczonej liczby graczy, którzy ukończą jedną z dwóch przygód, gdyż jej fabuła będzie kontynuacją wydarzeń z [2.1] i [2.2]
Ogólna nazwa [ex 2.x] to klucz alchemika, czyli jak otworzyć tajemniczą skrzynię.
[ex 2.1] Żywym wstęp wzdroniony - Hard
- Raion
- 11dam
- Zhearrimst
[ex 2.2] Zatruta dusza - Hard
-
-
-
[ex 2.3] Nazwa, jak i poziom trudności będą podane później.
Ogólna nazwa [ex 2.x] to klucz alchemika, czyli jak otworzyć tajemniczą skrzynię.
[ex 2.1] Żywym wstęp wzdroniony - Hard
- Raion
- 11dam
- Zhearrimst
[ex 2.2] Zatruta dusza - Hard
-
-
-
[ex 2.3] Nazwa, jak i poziom trudności będą podane później.
11
Gracze:
1. Raion
2. Red Fedora
Kolejność wypowiedzi dowolna.
Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.
Prolog:
Ratta Kreuzer
Życie obok kapp, dla takiego youkai jak ty, nie jest takie złe. Twoje zamiłowanie do majsterkowania sprawia, że dobrze się z nimi dogadujesz i często wymieniacie się swoimi spostrzeżeniami. Jednak czasem oczekują one czegoś od ciebie. Właśnie nastał taki dzień. A wszystko przez to, że nad ranem do wioski przybyłą ranna kappa, która miała swój warsztat nieopodal lasu położonego na północ od Bezimiennego Wgórza. Ritsuko, bo tak ona miałą na imię, była typem samotnika, która wolała pracować zdala od reszty, lecz teraz najwyraźniej oczekiwała pomocy ze strony swoich pobratymców. Tak więc, gdy siedziałaś w swojej jaskini, zostałaś odwiedzona przez grupę kapp.
- Rakka, jest sprawa! - świadczyła jedna z nich.
Co odpowiesz? Czy robiłaś coś, od czego cię one oderwały?
Feliks
Ostatnich tygodni nie możesz zaliczyć do najbardziej udanych w swoim życiu. Najpierw zostałeś ranny podczas incydentu, a potem, jak tylko poczułeś się lepiej, poczułeś na własnej skórze, co to znaczy odpracowywanie swoich długów od kapp. Oczekiwały od ciebie dużo, a nawet nie pozwalały ci zbliżać do efektów ich pracy. Ale przynajmniej miałeś co jeść. Po wielu dniach, w których twoje główne zajęciała to były "przynieś, podaj, pozamiataj", mogłeś w końcu opóścić ich wioskę i udałeś się w celu szukania bardziej przyjaznego miejsca. Pech chciał, że wieczorem znalazłeś się koło cmentarza. Niezbyt przyjemne miejsce. Byłeś jednak trochę zmęczony i miałeś ochotę na odpoczynek.
1. Raion
2. Red Fedora
Kolejność wypowiedzi dowolna.
Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.
Prolog:
Ratta Kreuzer
Życie obok kapp, dla takiego youkai jak ty, nie jest takie złe. Twoje zamiłowanie do majsterkowania sprawia, że dobrze się z nimi dogadujesz i często wymieniacie się swoimi spostrzeżeniami. Jednak czasem oczekują one czegoś od ciebie. Właśnie nastał taki dzień. A wszystko przez to, że nad ranem do wioski przybyłą ranna kappa, która miała swój warsztat nieopodal lasu położonego na północ od Bezimiennego Wgórza. Ritsuko, bo tak ona miałą na imię, była typem samotnika, która wolała pracować zdala od reszty, lecz teraz najwyraźniej oczekiwała pomocy ze strony swoich pobratymców. Tak więc, gdy siedziałaś w swojej jaskini, zostałaś odwiedzona przez grupę kapp.
- Rakka, jest sprawa! - świadczyła jedna z nich.
Co odpowiesz? Czy robiłaś coś, od czego cię one oderwały?
Feliks
Ostatnich tygodni nie możesz zaliczyć do najbardziej udanych w swoim życiu. Najpierw zostałeś ranny podczas incydentu, a potem, jak tylko poczułeś się lepiej, poczułeś na własnej skórze, co to znaczy odpracowywanie swoich długów od kapp. Oczekiwały od ciebie dużo, a nawet nie pozwalały ci zbliżać do efektów ich pracy. Ale przynajmniej miałeś co jeść. Po wielu dniach, w których twoje główne zajęciała to były "przynieś, podaj, pozamiataj", mogłeś w końcu opóścić ich wioskę i udałeś się w celu szukania bardziej przyjaznego miejsca. Pech chciał, że wieczorem znalazłeś się koło cmentarza. Niezbyt przyjemne miejsce. Byłeś jednak trochę zmęczony i miałeś ochotę na odpoczynek.
12
Gracze:
1. luc537
2. adzi
Kolejność wypowiedzi dowolna.
Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.
Prolog:
Yuukoma Rakke
Jest sobotnie popołudnie. Dzień był ciepły i pogodny. Większość czasu spędziłeś na dworze bawiąc się ze swoją siostrą i kotem. Opisz, co robiliście. Gdy wracacie do domu na kolację, zauważasz, że w centrum wioski tra ożywiona dyskusja między mieszkańcami. Zamieszanie jest zbyt duże, żebyś z takiej odległości usłyszał, na jaki temat toczy się dyskusja. Podchodzisz, czy raczej nijasz ten tłum obojętnie?
Momotaro Kyoujii
Czyżby przyszła pora dla młodego łowcy youkai, żeby rozwiązał jakiś incydent? Jest późne popołudnie, sobotnie popołudnie. Cały dzień spędziłeś... no właśnie na czym? Trenowałeś? A może szukałeś kogoś, na kim mógłbyś sprawdzić swoje umiejętności? Właśnie miałeś zasiąść do kolacji, gdy nagle słyszysz nerwowe pukanie pukanie do swoich drzwi.
- Momotaro-san! Momotaro-san! Czy jest pan w domu? Potrzebujemy pańskiej pomocy!
1. luc537
2. adzi
Kolejność wypowiedzi dowolna.
Czas na odpis macie dwa dni, ale:
1. Dwa dni to maksimum, będę bardzo zadowolony jeżeli odpiszecie przynajmniej raz dziennie. Jeżeli nagminnie będziecie odpisywać raz na dwa dni to nie będę szczęśliwy.
2. Jeżeli gracz nie odpisze w ciągu dwóch dni od mojego posta, jego kolejka jest omijana a z jego postacią dzieje się to co ja napiszę.
Starając się oczywiście by ktoś robił coś jak najbardziej zgodnego z jego charakterem.
Prolog:
Yuukoma Rakke
Jest sobotnie popołudnie. Dzień był ciepły i pogodny. Większość czasu spędziłeś na dworze bawiąc się ze swoją siostrą i kotem. Opisz, co robiliście. Gdy wracacie do domu na kolację, zauważasz, że w centrum wioski tra ożywiona dyskusja między mieszkańcami. Zamieszanie jest zbyt duże, żebyś z takiej odległości usłyszał, na jaki temat toczy się dyskusja. Podchodzisz, czy raczej nijasz ten tłum obojętnie?
Momotaro Kyoujii
Czyżby przyszła pora dla młodego łowcy youkai, żeby rozwiązał jakiś incydent? Jest późne popołudnie, sobotnie popołudnie. Cały dzień spędziłeś... no właśnie na czym? Trenowałeś? A może szukałeś kogoś, na kim mógłbyś sprawdzić swoje umiejętności? Właśnie miałeś zasiąść do kolacji, gdy nagle słyszysz nerwowe pukanie pukanie do swoich drzwi.
- Momotaro-san! Momotaro-san! Czy jest pan w domu? Potrzebujemy pańskiej pomocy!
13
Ok, otwieram zapisy na sesje. Wrzucam dwie do wyboru, ale fajnie by było, gdybyście zdecydowali się na jedną, bo... akurat jest taka ilość graczy xD
[ex. 1.1] Zaginieni Drwale - Normal
1. luc537
2. adzi
3.
4.
[ex. 1.2] Bal Umarłych (incydent) - Hard
1. Raion
2. Red_Fedora
3.
4.
[ex. 1.1] Zaginieni Drwale - Normal
1. luc537
2. adzi
3.
4.
[ex. 1.2] Bal Umarłych (incydent) - Hard
1. Raion
2. Red_Fedora
3.
4.
- 1