Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - 11dam

61
ja idę na 1.3, w sumie czemu tylko normale? (nie żeby mi to przeszkadzało ale się tylko tak pytam) albo w sumie jak jest już 2 graczy na 1.2 to również dołączam na 1.2
62
4um Games Center / Odp: [Sesja] Karty zaklęć
Nazwa: Magia przemiany - manipulacja wielkością
Poziom: dla przedmiotu 1 a na osobę 3 lub 4
Opis: ten spellcard powoduje zmianę wielkości i wagi przedmiotu lub osoby ale nie powyżej ich normalnej wielkości, zmiana "martwej" rzeczy kosztuje mało, nie ma kosztu energii w czasie i nie wymaga skupienia, za to zmniejszenie osoby wymaga trochę więcej energii, oraz z czasem trzymania tego stanu męczy to maga
Komentarz: w skrócie używam na itemie jest zmniejszony i tyle później jeszcze raz uzywam i przywracam do normalnej wielkości, a na osobę cały czas muszę podtrzymywać spellcarda bo inaczej postać wraca do normalnej wielkości, w tym czasie nadal mogę stosować zwykłe danmaku ale nie w takiej ilości co normalnie


Nazwa: Smoke illusion
Poziom: 2
Opis: Ten spellcard powoduje powstanie iluzjonicznego gęstego dymu w obszarze 50 M którego nie widzi tylko osoba używająca spellcarda lub osoba z potężną siłą woli. Dym ten powoduje że tak naprawdę nie widzisz nic poza zasięgiem pół metra- metr. Trwa 2-3 minuty
Komentarz: według mnie potężna siła woli to jest już 150% + osoby które używają magii też nie będą widzieć mgły mimo że będzie im brakować 10, 20 punktów


Nazwa: Lodowa pułapka
Poziom: 3
Opis: W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 4m, jego tworzenie  zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić",  po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 2,5 m nad pentagramem. Bariera od środka jest nie do zniszczenia, jednak od zewnątrz pocisk albo cios rozbije barierę bez problemu, bariera sama się roztapia po paru godzinach
Komentarz: Nie jestem pewny jak to zbalansować, ale w tej chwili chyba jest dobrze, po złapaniu postać nie widzi nic ani nie słyszy, nie jest pewna skąd i kiedy nadejdzie pocisk albo cios, nie ma też dużo miejsca na manewry obronne, a ona sama nie może zaatakować pierwsza.
63
4um Games Center / Odp: [Sesja] Temat informacyjny
Byłem na konwie, tak to bym wcześniej dał kartę
Spoiler (pokaż/ukryj)
Imię: Dams
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek (Mag)
Wygląd: Młodzieniec z czarnymi włosami, lat 19 przeciętnego wzrostu względem innych ludzi, zwykle ma na sobie swoją czapkę, długi skórzany płaszcz oraz solidne buty, a u boku ma przywiązaną magiczną księgę. Często ma ze sobą drewniany wózek na którym są towary na handel.
Pokrótce charakter: Spokojny, Cierpliwy nie zbyt waleczny, stara się unikać konfliktów z innymi postaciami więc stara się być miły dla każdego
Miejsce zamieszkania: Podróżnik
Historia: Dams jest człowiekiem który żył w wiosce ludzi, jednak pewnego dnia postanowił wyruszyć w podróż w celu zdobycia bogactw, mimo
że jest człowiekiem stara się współpracować z youkai gdyż mogą oni być dobrymi partnerami w handlu. Odwiedził on już wiele miejsc w których handlował z okolicznymi postaciami. Często odwiedzał wioskę ludzi,  scarlet devil manor, las magii oraz okolice góry youkai, a po drodze starał się nie raz wepchnąć wróżką sprzęt w youkai forest i misty lake ale często nie miały nic w zamian. Chociaż najlepsze kontakty ma z służbą SDM, ludźmi z wioski oraz Kappami (mimo kłótni o ceny) to inne rasy go tolerują do dnia dzisiejszego. Miał raz niezbyt miłą przygodę, jednak dzięki niej dostał gimnuar mrozu od Patchouli.
Cecha specjalna postaci: Bardzo dobry handlarz i mówca, wyuczona magia w sensie znajomości korzystania z magicznych przedmiotów oraz umiejętność nauki magii z magicznych ksiąg/zwojów.
Danmaku:
-Magiczne petardy które Dams tworzy z kupionych składników i/lub znalezionych przez niego. Petarda po uderzeniu w ziemię albo po minięciu 2 sekund po wyrzuceniu kierują się w stronę celu którego wybiera osoba rzucająca(w trakcje lotu maksymalnie mogą skręcić o 10 procent ale przed samym zapaleniem jest ustalany kierunek)
-Magia z Gimnuaru Magii Mrozu
Broń:
Gimnuar Magii Mrozu, ta magiczna ksiega pozwala na rzucanie zaklęć:
- magiczne przywiązanie: pozwala na używanie innych zaklęć bez konieczności trzymania księgi w ręku, działa póki księga nie będzie oddalona o 5M od Maga. Samo przywiązanie pozwala na używanie podstawowego Danamku opartego na magii Mrozu, które może mieć różną szybkość i siłę.
- mroźny wicher - zimne powietrze z dłoni zdolne zamrażać wodę. Sięga na kilka metrów.
- Lodowa bariera - Bariera o wielkości zdolnej osłonić użytkownika, albo grupę ludzi, maksymalnie 20 m od Maga używającego tego zaklęcia. Zdolna zatrzymać podstawowe Danmaku przeciwnika, koszt podtrzymywania nie kosztuje energii, ale energia ubywa wraz z każdym pociskiem który bariera blokuje (zablokowanie kosztuje trochę mniej względem stworzenie takiego pocisku). Mniej energii kosztuje zblokowanie danmaku opartego na Mrozie/Wodzie, a bardziej wyniszczające dla Maga jest blokowanie ognistego danmaku.
- Sople Penetracyjne - Specjalny rodzaj pocisków który za sprawą kształtów łatwiej przebija się przez obronę przeciwnika, jest też ogólnie silniejsze od zwykłych pocisków ale kosztuje też więcej energii. Tak samo jak zwykłe pociski można spowodować że pociski mają większą szybkość albo większą moc, która w Soplach przejawia się większa masą i długością.
Statystyki:
Siła: 50%
Zręczność: 100%
Szybkość: 100%
Wytrzymałość: 60%
Mądrość: 200%
Siła woli: 150%
Percepcja: 110%
Energia: 110%

Pytanie Spellcardy są teraz tylko do walki czy nadal mogą być użyteczne poza walką? Dobra poprawione
64
Archiwum / Odp: Propozycje zmian
Dla mnie pasuje, mimo że to są sesje story tellingowe, to dzięki takiemu opisowi wiemy czego mamy się spodziewać :D ja mam jedno pytania więcej danmaku oznacza że: jednocześnie  może być więcej pocisków czy/i mniej Energi kosztują? (przy okazji statystyki nadal mają jakąś wartość poza walką tak?)
65
Archiwum / Odp: Ankieta
1. Tak mam zamiar no  chyba że zostałoby tylko 2 graczy :P

2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4

3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)

4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów

5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P

6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
66
4um Games Center / Odp: [sesje] Offtop
z mojej strony dodam to że ja nie widziałem problemów. Z perspektywy mojej postaci każdy Youkai który nie jest wróżką czy innym "komarem" może stanowić problem (tak jak już napisano nie wiem czy powinienem traktować immunitet że jest czy go nie ma, nawet nie tyle co ja co moja postać), więc w walce bardziej liczy na sojuszników niż na sam siebie. Dla mnie te sesje nie są aż tak złe, jednak chyba coś jest na rzeczy jak Ekkusu i Zhearrimst piszą.
67
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
Woooh, blisko było. - Gdy tylko zauważam lecącą białą kulkę dymu, czekam na moment kiedy będzie sekundę przed-2 sekundy przed uderzeniem w mnie i lecę do góry, a raczej robię coś bardziej jak skok w powietrzu, po tym jeżeli mnie nie trafił odwracam głowę czy leci w drodze powrotnej na mnie, jeżeli tak robię kolejny unik tym razem szybko "uskakując" w bok. Po ominięciu ducha, jeżeli jestem mniej więcej na lewo, lub prawo dla Sebastiana (no i wyżej nadal) patrzę czy Napalm nadal jest na tyle mocny żeby moje pociski się topiły, jeżeli nie zaczynam strzelać 1m-2m przed Sebastianem z mojej magii, albo używam petard też z celem na 1m-2m przed Sebastianem. - Mam nadzieję że nie stracę całej mojej mocy na tą walkę, byłoby wtedy niezbyt dobrze

Gdybyś nie mógł zrozumieć o co mi chodziło:
Spoiler (pokaż/ukryj)
68
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
Jestem dosyć wyżej od moich sojuszników więc nie wiem ile pocisków leci w moją stronę ale napiszę co by było gdyby było ich trochę, najwyżej sekcji o unikaniu nie było)

Nadal wyrzucam co chwilę petardy póki mi się nie skończą. Gdy leci na mnie fala pocisków szukam w nich przerwy przez którą się zmieszczę bez uszczerbku, czekam na odpowiedni moment i ruszam do przodu żeby inne pociski nie zablokowały tej szczeliny, po czym gdy minę falę pocisków cofam się lekko do tyłu.

Wątpię żeby ta strażniczka dała nam spokój i poleciała szukać ayi, ale zawsze można spróbować Ta, zgadzam się z tobą Sebastianie, niby jako dziennikarz jest wszędzie i wszystko widzi, ale nie za bardzo nam chce teraz pomóc, pewnie gdy nie patrzyliśmy ona sobie przemknęła, a nas wykorzystała jako wabik
69
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
Niby mógłbym okazję w tej chwili przemknąć obok tego strażnika ale co po tym? Co jeżeli po drodze spotkam drugiego takiego ducha, albo jej pani będzie chciała mnie zabić za zawracanie głowy. - Nadal uważam że ta walka jest niepotrzebna  jednak gdy tak przedstawiasz sprawę, mam powód żeby odmówić wycofania się - Lecę w stronę ognia (w razie potrzeby jeszcze bardziej zwiększam moją wysokość) i gdybym widział Youmu zaczynam rzucać petardami w jej stronę, przez mechanizm w tych petardach magiczne pociski odpalają się w locie w stronę Youmu.
70
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
nie za bardzo moje pociski działają, ehhhhh...- rozglądam się czy widzę kogoś chwila, w sumie chyba miałem w kieszeniach jeszcze magiczne petardy które wykonałem przed dostaniem księgi- szukam po kieszeniach tych petard- mam nadzieję że powietrze po tym napalmie ochłodzi się za niedługo
71
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
tego się nie spodziewałem odlatuję szybko do góry o parę metrów i później przeciętną prędkością do tyłu uważając żeby nie wlecieć w moje pociski,  (a względem schodów i ratty jeszcze bardziej w lewo) i lekko w moje lewo tak żeby móc strzelać w Youmu bez narażanie Ratty na mój ogień, W trakcje ruchu strzelam centralnie w Youmu zmieniając przy tym szybkość lotu zależnie czy przede mną albo we mnę lecą moje pociski (pociski przed odbiciem o tarczę leciały jeden za drugim więc gdyby nadal tak było to na spokojnie ich uniknę, a gdyby bardziej się rozdzieliły no to nadal jestem trochę wyżej więc mało tych pocisków powinno lecieć w moim kierunku)
72
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
no pięknie, jak zwykle nie mogło się obejść bez walki. Cóż, skoro trzeba. Wzlatuję metr nad ziemię, odlatuję w 7 m w lewo a w trakcje lotu otwieram księgę (księga nadal jest do mnie przywiązana więc w razie potrzeby mogę ją upuścić z rąk a ona nie spadnie na ziemię) i zaczynam strzelać trzymając w drugiej ręce księga na drodze ruchu youmu lodowymi pociskami danmaku które lecą jeden za drugim, celuję metr- półtora przed youmu, oprócz momentu kiedy miałbym już trafić w Sebastiana, wtedy celuję już w centralnie youmu (jako że strzelam pod kątem to youmu ma utrudnione unikanie lewo-prawo)
73
Archiwum / Odp: [sesje] karty zaklęć
cóż w sumie zrobię te karty w końcu bo już z miesiąc za nie się biorę:

Warming ice: Bariera mocy

Użytkownik tworzy barierę z magicznego lodu. Według woli użytkownika bariera ma dowolny kształt i wytrzymałość ale dłuższe podtrzymywanie zaczyna męczyć użytkownika. siła z samego spellcardu pozwala na przetrzymanie np. przez 30 sekund kopuły w której jest grupa osób o wytrzymałości zdolnej wytrzymać ataki w stylu tych 3 promieni cirno w soku/ przez 30 sekund ścianę za którą schowają się ludzie przed (za chwilę poszukam jakiegoś spellcarda który tutaj by pasował)/mała ściana która jest zdolna zablokować final sparka

Lodowa pułapka

W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 5m, jego tworzenie  zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić",  po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 6 m nad pentagramem
74
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
Eh... pięknie a tamta dwójka już chce walczyć... Chwila, może jednak się dogadamy? Nie ma co niepotrzebnie walczyć, naprawdę nie będziemy przeszkadzać pannie Yuyuko. Mamy naprawdę ważną sprawę, inaczej nie przychodzilibyśmy aż tutaj. postaram się zachować chociaż pozory spokoju, ale gdyby nas zaatakowała no to... cóż mam moją księgę
75
Archiwum / Odp: [ex 2.1] Żywym wstęp wzbroniony
cóż nie wiem czy to był dobry moment na te podsumowanie ratto, te katany nie sprawiają żebym czuł się tutaj komfortowo, ale co zrobić razem z sebastianem i rattą też się ukłoniłem Nie będziemy sprawiać problemów ani nie będziemy uciążliwi dla panny yuyuko i jej gościa.