Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje. (Przeczytany 135498 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #240
Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.

Ktoś jeszcze wyczuwa w kościach jakąś ważną nowinkę o Sakuyi? W końcu ZUN obiecał kiedyś dać jej backstory, a to byłaby dobra okazja dopóki ona tu jest.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #241
[move]MIMA WRÓĆ : (((([/move]



>Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.
>te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD
>ruszać się jak galaretka

Jak przypomina mi się "Cracker demon" Yuugi z fanowskiego Phantasma do SA, to mnie ciary przechodzą.


Co do tej Sakui, w sumie fajnie by było poznać jej backstory 11 lat po tym jak się pojawiła.
GEEZ ALE EOSD DAWNO WYSZEDŁ
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2013, 12:27:23 przez fretka

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #242
Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.

wszystko jest lepsze od poruszania się Will-o'-wisps in Unidentified Orbit...

Ktoś jeszcze wyczuwa w kościach jakąś ważną nowinkę o Sakuyi? W końcu ZUN obiecał kiedyś dać jej backstory, a to byłaby dobra okazja dopóki ona tu jest.

nie wiem
w notce pod screenem jest napisane tylko, że jeśli chodzi o Sakuyę, mam do czynienia z "regularnym comebackiem", cokolwiek to znaczy~
Spoiler (pokaż/ukryj)
aczkolwiek nie za bardzo rozumiem złożenia 本作, nie znalazłem go też w żadnym słowniku...

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #243
Will o Wisps jest tak proste, że nie ogarniam... Also, nutki ruszające się jak galaretka, jesczez może w takiej ilości jak strzały na nonspellach futo? (odlatuje za fretką)
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #244
Według tego co piszą na MotK, to te nutki mają mieć bardziej zaznaczony hitbox, ruszać się jak galaretka i mieć podobny hitbox do strzał z TD >_>.
wszystko jest lepsze od poruszania się Will-o'-wisps in Unidentified Orbit...
Nah, te pociski mają na tyle małe hitboxy i poruszają się na tyle wolno, że ich trajektorie aż tak dużo nie robią, jeśli jest się uważnym.
Ej Małysz, ale nonspelle Futo są łatwiutkie, przynajmniej na Normalu, bo wyżej nie grałam xD

w notce pod screenem jest napisane tylko, że jeśli chodzi o Sakuyę, mam do czynienia z "regularnym comebackiem", cokolwiek to znaczy~
Spoiler (pokaż/ukryj)
aczkolwiek nie za bardzo rozumiem złożenia 本作, nie znalazłem go też w żadnym słowniku...
Google translate mówi, że te krzaczki oznaczają "ta praca".
Co do "regular comebacku" mam nadzieję, że nie będzie znowu czyjegoś odpieczętowania/rezurekcji/czegokolwiek mającego przywrócić do świadomości długo nieobecną w Gensokyo postać. Ten motyw w trzeciej grze z pełnym numerem pod rząd to byłaby przesada. Mam nadzieję, że jest to związane z 60-letnim cyklem (który, niespodzianka, jest regularny). Pożyjemy, zobaczymy - oby tylko translacja wyszła jakoś składnie w miarę szybko.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #245
No ja nie mówię, że ten spell Nue jest trudny, ale pociski mają dość niecodzienną trajektorię lotu. Ja i tak muszę ślepić blisko ekranu, heh.

Ej Małysz, ale nonspelle Futo są łatwiutkie, przynajmniej na Normalu, bo wyżej nie grałam xD

pierwszy i trzeci owszem; drugi dla mnie już nie bardzo...


Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #246
Są banalne, jeśli nie boisz się przełazić przez szpary między strzałkami.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #247
po Futo mam już złe doświadczenia ze strzałkami
poza tym z moim zezem, hah
no ale k, back to the topic - jeśli owe nutki będą tak się poruszać to tym lepiej, przynajmniej jakieś urozmaicenie

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #248
Mam dokładnie wyjebane na te nutki tak długo, jak nie będą się odbijać od krawędzi ekranu, a ich hitboxy nie będą większe jak 90% sprite'a pocisku.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #249
Mi się akurat podoba że ZUN animuje coraz więcej typów pocisków. W takim EoSD czy PCB raczej trudno było się nawet domyślać do czego pije karta po jej wzorze, a tak masz chociaż trochę unikalności :V.

Osobiście wysadzam w cholerę wszystkie nonspelle Futo po pierwszym. Te jebane strzały miałyby sens z połową tego hitboxa co mają, a na takim etapie szkoda wdupić życie, których i tak TD nie daje dużo. Tym bardziej że połowa jej spellcardów to żarty, a dopiero Miko może sprawić Ci wpierdol, przed którą jest istny zalew duszków.

Za to w DDC nie miałbym nic przeciwko skokowi trudności na wyższych planszach. Sekibanki to chyba najprostszy S2 boss w serii skoro daję sobie z nią w miarę radę na lunatic. Dopiero Kagerou dokręca śrubę, ale biorąc pod uwagę jak gęsto ta gra sypie fragmenty żyć i bomb, to jak OP są niektóre opcje strzału (Sakuya A jest uber na bossów przez te obrażenia i tarczę, a bomba Marisy B to jakiś jebany żart na chwilę obecną, może znerfi), oraz to że na MotK pisali że ZUN skończył testowego runa z 6 życiami w zapasie, to aż mam nadzieję na syndrom Orin/Shou.
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2013, 11:40:37 przez critz

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #250
W takim EoSD czy PCB raczej trudno było się nawet domyślać do czego pije karta po jej wzorze

Not sure if trolling. Jeśli chodzi o spellcardy, to właśnie czasem wręcz odnosiłem wrażenie, że pomimo urozmaiceń w ilości typów pocisków, różne spelle z kolejnych części zdawały się dziwnie podobne do siebie. ;p

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #251
ale biorąc pod uwagę jak gęsto ta gra sypie fragmenty żyć i bomb

tylko, że jak stracisz życie to gros bomb idzie się kochać (raz zebrałem ich przed Kagerou z 7 czy 8 i na jej drugim nonspellu wpadłem (TO dopiero są chamskie hitboxy) i zredukowało mi do 2 lub 3, więc wszystko poszło w pizdu :/)

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #252
ale biorąc pod uwagę jak gęsto ta gra sypie fragmenty żyć i bomb

tylko, że jak stracisz życie to gros bomb idzie się kochać (raz zebrałem ich przed Kagerou z 7 czy 8 i na jej drugim nonspellu wpadłem (TO dopiero są chamskie hitboxy) i zredukowało mi do 2 lub 3, więc wszystko poszło w pizdu :/)
O, to nie to, co w TD. W zasadzie dobrze - powrót do mechaniki starszych gier zawsze utrudni rozgrywkę. Chyba, że się mylę, to proszę poprawcie.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #253
tylko, że jak stracisz życie to gros bomb idzie się kochać

Protip:

1. Zbieraj fragmenty bomb
2. Do 3. stage'a nie bombuj w ogóle
3. 3. stage
4. BOMBUJ JAK POJEBANY
5. ???
6. Zostań z max hp i trzema - czterema bombami w zapasie przed walką z bossem
7. PROFIT!

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #254
Protip:

1. Zbieraj fragmenty bomb
2. Do 3. stage'a nie bombuj w ogóle
3. 3. stage
4. BOMBUJ JAK POJEBANY
6. Zostań z max hp i trzema - czterema bombami w zapasie przed walką z bossem

robię tak miszczu; podany przeze mnie przykład zdarzył mi się tylko raz ;)
zresztą ja myślę trochę bardziej przyszłościowo i gram w demo tak, jakbym grał w full version o: