Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Stefanol

61
-Voyage 1969
-Ultimate Truth
-Fires of Hokkai
To, ale Ultimate Truth i Voyage 1969 najlepsze.

Ogólną opinię o themkach ostanich bosów mam chyba przeciwną, jak Pooky.
62
to są 2 utwory - 'Bloom Nobly, Ink-black Cherry Blossom ~ Border of Life' przy normalnej walce z Yuyuko, a 'Border of Life' przy ostatnim survivalu.
63
Wyglądająca, jak budowla śmieszna czapka Keine i majtasy na głowie Ran.
Spoiler (pokaż/ukryj)
i po co critzowi to równanie Schrodingera...
64
Touhou / Odp: Touhou - Jak to się zaczęło?
Ja na początku szukałem strzelanek podobnych do Tyriana albo chociaż do starego Raptora. Pamiętam, że na początku ściągnąłem IN, ze strony ZUNa chyba nawet i nie za bardzo mi się to spodobało. Dwie bronie dla każdej postaci, full power już w drugim poziomie, ginie się łatwo i traci się przy tym power, te brzydkie arty małych dziewczynek stworzone z myślą o małych dziewczynkach... Wstyd mi było wtedy to pokazać nawet rodzeństwu. Choć grałem wcześniej na Amidze w R-Type, to taki gameplay nigdy specjalnie mnie nie pociągał. Jednakże mnogość wątków o Touhou na 4chanie kazał mi spróbować jeszcze raz i ściągnąłem tym razem pełną IN i wtedy po paru sesjach dostrzegłem ten wspaniały soundtrack, a także zacząłem doceniać ładne patterny pocisków i to jak fajnym uczuciem jest omijać coraz trudniejsze ich kombinacje. Mój pierwszy poważniejszy kontakt z touhou.pl wykraczającym poza oglądnięcie strony głównej serwisu, było uczestnictwo w pierwszym konkursie Touhou.pl ogłoszonym na acepie. Jego wyniki rozjebały mi mózg xD. Do zapisania na forum przyczyniły się kolejno: ukrycie Anona w Gensokyo przed wzrokiem niezarejestrowanych i nieznanie przez użytkowników forum najlepszego programu do odtwarzania BGMów. Na IRCu idlowałem kilkukrotnie pod losowymi nickami jeszcze przed rejestracją xD
65
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw Się
+ za w miarę oryginalny styl
66
Głównie oryginalne,ale też pianino (marasy i kanał youtube kkcwkoh). Czasami też wpadnie coś innego skojarzonego z niezłym flashem, jak optical cellophane czy remix motywu Koishi dorównujący oryginałowi od O-Life Japan, ale to rzadko.
Spoiler (pokaż/ukryj)
Bonus:http://www.mediafire.com/?apuhy46zv828c59 - NESowe remixy, niestety tylko kilka z Touhou. Ma ktoś więcej?
67
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Miałem problem z przejściem na normalu, a przeszedłem extra w SA. Przebijcie to.
69
Touhou / Odp: Na czym gracie?
brofist
Klawiatura. Pada miałem dłużej raz w wakacje, jak miałem od kolegi dreamcasta, i w takim Guilty Gear X ciosy specjalne słabo wychodziły, a szybkość reakcji spadła znacząco w porównaniu z klawiaturą. Padem trza grać od dziecka, inaczej nie ma co zaczynać, choć na turnieju pofva na japaniconie nie było tak ciężko, jak się spodziewałem.
70
Touhou / Odp: SA general fred
Nie umiem bombić, bo zaczynałem od IN.

Oglądnąłem sobie swojego replaya i to uczucie, gdy dochodzisz do Okuu z kompletem żyć a kończysz grę z dwoma.
Przypomniałem sobie również trollkartę Koishi "Danmaku Paranoia" - jak nazwa trochę podpowiada, nieznajomość tej karty i obecność wielu danmaku blisko twej dziewczynki uruchamia paniczne próby ich ominięcia, robiąc z ijimodo lunatic.
71
Touhou / Odp: SA general fred
SA z racji bycia trudną, nie należała przez długi czas do lubianych i grywanych często przeze mnie części. Brak zainteresowania potęgowała taka sobie muzyka (z paroma wyjątkami - theme pierwszego stage'a i Yamame, Koishi czy Okuu), ale ostatnio porządnie się za nią wziąłem i przeszedłem grę na normalu i extra. Jest to IMO najtrudniejsza część jeśli chodzi o normal, chociaż Orin jest (poza paroma kartami np. Catwalk) łatwa, jak na bossa 5 stage'a np. w jej ostatnim spellcardzie w 5 stage'u wystarczy dać się kręcić wokół niej (jak wskazówkami zegara xD) zgodnie z tym jak puszcza danmaku i niszczyć wróżki jak jest się pod nią - prawie nie ma co omijać, już Yuugi potrafi mocniej strolować. Okuu zaś słusznie jest ostatnim bossem, jej spellcard z dwoma słońcami to jakaś masakra. Extra stage - dla walki z Koishi warto było przeboleć trollkarty Sanae, bo nigdy się tak świetnie nie bawiłem w danmaku, jak podczas walki z Koishi - fajne patterny + świetna, pasująca do patternów i popieprzonej Koishi muzyka, która skutecznie podnosi na duchu i zagrzewa do walki.
no, ale tak miało być xD
Spoiler (pokaż/ukryj)
72
Touhou / Odp: ZUNart
IMO siłą ZUNartów nie jest to, jak ładnie i jaką techniką są one narysowane, lecz styl projektowania postaci - konkretne połączenia dziewczynek, sukieneczek, czapeczek.
73
Aż się zarejestrowałem, bo nikt jeszcze nie napisał o najlepszym programie do słuchania/ekstrakcji muzyki z oryginalnych thbgm.dat, czyli http://hp.vector.co.jp/authors/VA033110/thxxbgm.htm. Obsługuje wszystkie numerki od 6 do 12.8 (wraz z bijatykami), jak również Uwabami Breakers.
Przydałoby się do download wrzucić.

inb4 Nie umiem skonfigurować.
W opcjach znajdują się dwie pozycje. Path[chińskie znaczki] służy do określania ścieżek do gier, a Wave[chińskie znaczki] do ekstrakcji do .wav