Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - critz
1096
A zombie wróżki kontolowane przez Orin to pies? Chociaż tutaj napotykamy paradoks - kanonicznie w Gensokyo wróżki po śmierci się odradzają.
Słyszałem o tym, ale nigdy nie przytrafiło mi się z prozaicznego powodu - przez to wpieprzanie duchów i krótki czas trwania 1 i 3 karta Yoshiki to dla mnie murowany timeout, chyba że jakimś cudem Marisą/Youmu dałbym radę zdążyć, ale to chyba trzeba zapierniczyć jej te duszki (lub odpalić trans). Coż, tak oczywisty bug ZUN prędzej czy poźniej poprawi.
Cytuj
Gra się zawiesza i wyłącza, kiedy Miyako je duchy i zostaje pokonana jednocześnie.
1097
RORI-NEKROMANTKA
Ja lubię Sanae, wiec jak dla mnie może sobie być. ALE CHCE TEŻ SAKUUUUUYĘ T____T
Aha, odkryto umiejętności postaci:
-Reimu ma mały hitbox i duchy same do niej podchodzą po odpaleniu/włączeniu się transu.
-Marisa przyspiesza i ma bardzo wysokie obrażenia w transie.
-Sanae znacznie szybciej uzupełnia pasek duchów (świetne na scoring i niezłe do przeżycia).
-Youmu ma bardzo mały hitbox przy focusie i bardzo wysokie obrażenia w transie.
1098
Mi się osobiście nie podoba danmaku w tej grze. Jest strasznie byle jakie porównaniu z poprzednimi częściami.
Wiesz, że to jest pierwsze prototypowe demo, prawda? Demo PCB miało na ten przykład całe karty pozmieniane. Jest czas dopracować. Poza tym późniejsze stage zazwyczaj są bardziej oryginalne i wymagające (Parsee ze swoim naprowadzanym snake'iem i rozdwojeniem to raczej wyjątek).
A tak przy okazji to ta linia z prologu:
Cytuj
They [divine spirits] disappear just like that, without even knowing that there is a someone who cannot help but smile while observing it whole.
As her resurrection drew near, her grin grew deeper - and vowed for her vengeance.
Zemsta? Odrodzenie? Nosz zabiję go jak nas strolluje.
1099
Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują na jej powrót. Zdziwiłbym się, jakby jej nie było - epic troll.
Daj mi ktoś sekret jak grać Youmu, bo albo ja lamię nią albo ona lami (albo oba). Sanae 1cc Hard prawie z marszu, Marisa podobno jeszcze prościej ma, a ta nie chce dać się ogarnąć, zwłaszcza że sporo patternów jest dużo łatwiejszych z daleka. Do tego właśnie właczyłem sobie Normal tak dla sprawdzenia i okazało się że dwie karty w ogóle nie występują na Easy/Normal. Pozostałymi postaciami nie mogę ogarnąć Lunatic za cholerę, ale lepiej teraz wymasterować i potem z górki.
Daj mi ktoś sekret jak grać Youmu, bo albo ja lamię nią albo ona lami (albo oba). Sanae 1cc Hard prawie z marszu, Marisa podobno jeszcze prościej ma, a ta nie chce dać się ogarnąć, zwłaszcza że sporo patternów jest dużo łatwiejszych z daleka. Do tego właśnie właczyłem sobie Normal tak dla sprawdzenia i okazało się że dwie karty w ogóle nie występują na Easy/Normal. Pozostałymi postaciami nie mogę ogarnąć Lunatic za cholerę, ale lepiej teraz wymasterować i potem z górki.
1100
Tekst gry od nekorandomnessqueen z forum MotK jak kogoś interesuje:
http://vgboy.dabomstew.com/other/TenDesires.txt
http://vgboy.dabomstew.com/other/TenDesires.txt
1101
Po ogarnięciu patternów udało mi się zrobić 1cc Hard Sanae. Na Lunatic nie mam jeszcze skilla, ale jak ktoś chce zobaczyć wykorzystanie systemu gry to równie dobrze może obejrzeć.
Replaye zapisywane są w folderze C:\Documents and Settings\*nazwa konta użytkownika*\Dane aplikacji\ShanghaiAlice\th13tr\replay, przynajmniej w Win XP. Jak folder się nie pojawia to w dowolnym oknie dajemy Narzędzia > Opcje folderów > Widok > Pokaż ukryte pliki i foldery.
Można też w notatniku wkleić:
@echo off
md "%CD%\user"
set "APPDATA=%CD%\user"
start th13
i zapisać jako plik np. touhou13demo.bat w folderze z grą. Gra po uruchamianiu przez ten plik stworzy folder z repkami w folderze gry i tam będą one zapisywane przy odpalaniu gry przez ten plik touhou13demo.bat. Zamieniając "start th13" na "start custom" możemy stworzyć także plik custom.bat zmieniający ustawienia gry odpalanej przez touhou13demo.bat.
ZUN kuva komplikuje od czasów DS >_<.
Replaye zapisywane są w folderze C:\Documents and Settings\*nazwa konta użytkownika*\Dane aplikacji\ShanghaiAlice\th13tr\replay, przynajmniej w Win XP. Jak folder się nie pojawia to w dowolnym oknie dajemy Narzędzia > Opcje folderów > Widok > Pokaż ukryte pliki i foldery.
Można też w notatniku wkleić:
@echo off
md "%CD%\user"
set "APPDATA=%CD%\user"
start th13
i zapisać jako plik np. touhou13demo.bat w folderze z grą. Gra po uruchamianiu przez ten plik stworzy folder z repkami w folderze gry i tam będą one zapisywane przy odpalaniu gry przez ten plik touhou13demo.bat. Zamieniając "start th13" na "start custom" możemy stworzyć także plik custom.bat zmieniający ustawienia gry odpalanej przez touhou13demo.bat.
ZUN kuva komplikuje od czasów DS >_<.
1102
Temat Yashiko jest świetny, top tier na mojej liście muzyki z Touhou.
東方神霊廟 Touhou 13 - リジッドパラダイス
Coś mnie się wydaję, że ją ostro polubię. Na wiki piszę, że jej umiejętność to możliwość zjedzenia wszystkiego. Konkurencja dla Yuyu? Kyouko Kasodani natomiast występuje nigdzie indziej jak w stage 2 czyli Świątyni Myouren (!) i jest odpowiedzialna za powstawanie echa w górach za pomocą manipulacji głosem.
Ostatnia rzecz jaką zarzuciłbym ZUNowi to brak inspiracji, co troche mi świtało w UFO. Oby tak dalej.
Jak coś, to po zebraniu wystarczającej ilości duchów aby napełnić Orin meter (sic!) po lewej możemy przyciskiem C odpalić trans, w którym mamy mocniejszy strzał i odporność na pociski. Szare duszki zwiększają tylko Orin meter, niebieskie mnożnik punktów, zielone dają 1/10 bomby a fioletowe 1/10 życia. W transie niebieskie liczą się razy 10 a zielone/fioletowe razy 2 (tylko 5 na bombę/życie), a poza tym łatwiej je zauważyć. Oberwanie z napełnionym nawet częściowo paskiem automatycznie włącza trans, po skończeniu którego tracimy życie.
Hmmm...Sanae i Youmu jako grywalne postacie, spell practice,
Spoiler (pokaż/ukryj)
1103
Hmm...Youmu ma fajnego arta, Reimu ok. Ale Marisa średnio mi sie podoba, a Sanae... meh. Było zostawić z UFO. Podoba mi się jednak, że teraz ma samodzielne ataki zamiast stylizowanych na moce Suwako i Kanako. Jak pisała Aya w DS, moja waifu się usamodzielnia :V. Tylko opcja Youmu jakoś nie przypadła mi do gustu - trudno powiedzieć czy oryginalna czy dupna, może potem ją polubię. A dobór bossów to ku*wa mistrzostwo, tyle powiem. Hard jest całkiem znośny, Lunatic kopie, tak trzymać.
1104
Critz vs Servish:
Critz (Sanae) 0:2 Servish (Patchouli)
Critz (Okuu) 2:0 Servish (Yuyuko)
Critz (Sanae) 2:1 Servish (Patchouli)
http://critz.w.interii.pl/Critz%20VS%20Serv.zip
Critz (Sanae) 0:2 Servish (Patchouli)
Critz (Okuu) 2:0 Servish (Yuyuko)
Critz (Sanae) 2:1 Servish (Patchouli)
http://critz.w.interii.pl/Critz%20VS%20Serv.zip
1107
http://critz.w.interii.pl/Critz%20VS%20Malyszeq.zip
Critz (Sanae) vs Małyszeq (Yukari) 0:2
Critz (Sanae) vs Małyszeq (Udonge) 2:0
Critz (Yuyuko) vs Małyszeq (Okuu) 2:0
Critz (Sanae) vs Małyszeq (Yukari) 0:2
Critz (Sanae) vs Małyszeq (Udonge) 2:0
Critz (Yuyuko) vs Małyszeq (Okuu) 2:0
1108
Liga II
Kaito (Sakuya) 1:2 (Sanae) Critz
Kaito (Sakuya) 2:1 (Sanae) Critz
Kaito (Sakuya) 1:2 (Sanae) Critz
ostatecznie 2:1 dla Critza
http://critz.w.interii.pl/110405%200132%20Kaito(sakuya)%20VS%20Critz(sanae).rep
http://critz.w.interii.pl/110405%200139%20Kaito(sakuya)%20VS%20Critz(sanae).rep
http://critz.w.interii.pl/110405%200147%20Kaito(sakuya)%20VS%20Critz(sanae).rep
Jak coś.
1109
Liga II
Smoku (Patchy) 2:1 (Yuyuko) Critz
Smoku (Patchy) 2:1 (Reisen U Inaba) Critz
http://critz.w.interii.pl/Smoku%20VS%20Critz.zip
Tym razem bardziej godnie. Już prawie.
1110
Critz (SLUT) VS XionC (YOUMOEE) 0:2
Critz (MASOCHIST) VS XionC (YOUMOEE) 0:2
http://critz.w.interii.pl/110404%202021%20Critz(sanae)%20VS%20XionC(youmu).rep
http://critz.w.interii.pl/110404%202023%20Critz(tenshi)%20VS%20XionC(youmu).rep
Shitty luck is shitty <_<.