Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Losik

361
Archiwum / Odp: Karty Zaklęć
Spoiler (pokaż/ukryj)
Klasyka Magii "Kula Ognia"
Anrin wystrzeliwuje sporej wielkości ognistą kulę (około 50 cm średnicy). Kulą może sterować zgodnie ze swoją wolą o ile znajduje się w jego zasięgu wzroku, przy czym zwrotność kuli spada proporcjonalnie do odległości od maga. Kula pozostawia za sobą ślad z płomyków unoszących się w powietrzu przez kilkanaście sekund. Ślad ten w każdej chwili może skoncentrować tworząc w jego miejscu kolejną kulę ognia, którą jest w stanie kontrolować, przy czym oznacza to bezpowrotną utratę sterowania wcześniej kontrolowaną kulą. Kule po uderzeniu w dowolną przeszkodę/przeciwnika ulegają zniszczeniu w niewielkiej eksplozji przy okazji podpalając organiczny cel.

Zaklinanie "Lustrzana pułapka"
Anrin przyzywa uprzednio przygotowane 4 zaklęte lustra, które natychmiast okrążają cel starając się utrzymać w promieniu 3 m od niego (przeciwnik z dużą szybkością jest jednak w stanie uciekać przed nimi tak, aby te tylko bezwładnie za nim latały). Następnie zaczyna wystrzeliwać rozsiane wiązki laserów w stronę przeciwnika. Lustra wyłapują jak najwięcej ominiętych laserów i próbują odbić je z powrotem w oryginalny cel. Lustra są w stanie odbijać słabe zaklęcia (i nieco silniejsze, jeśli bazują one na świetle), mogą wiec ewentualnie posłużyć do obrony własnej. Są jednak bezsilne wobec ataków fizycznych, przed którymi automatycznie, jeśli zdążą, się uchylają.
362
Archiwum / Odp: Karty Postaci
Taką kartę sobie obmyśliłem:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Nazwisko i/bądź Imię: Anrin (fałszywe)
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Wygląd:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Młodzieniec o krótkich czarnych włosach i ciemno niebieskich oczach. Wzrost około 1,70m, raczej wątłej budowy. Na prawej dłoni ma małą bliznę po poparzeniu (własnym zaklęciem). Zwykle nosi długi skórzany płaszcz (nieco przypominający szatę), ma jednak w domu komplet ubrań z zewnętrznego świata na specjalne okazje.
Pokrótce charakter:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Ambitny i raczej uparty młodzieniec. Nie obawia się wyzwań i nie znosi się poddawać. Stara się być przygotowany na każdą okoliczność, przez co jednak łatwo gubi się w zupełnie nieoczekiwanych sytuacjach. Na ogół jest spokojny i nie wchodzi innym w drogę. Jego ulubionym zajęciem jest obecnie poszerzanie swych magicznych zdolności, przy czym woli stosować praktyczne eksperymenty metodą prób i błędów niż szukać gotowych rozwiązań w księgach.
Historia:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Anrin urodził się i wychował w zewnętrznym świecie. Nie był jednak przywiązany do życia, jakie tam prowadził, więc po nagłym przybyciu do Gensokyo odrzucił szansę na odesłanie do domu i zmienił imię, aby całkowicie odciąć się od przeszłości. Przez pierwsze tygodnie mieszkał w wiosce ludzi gdzie zapoznał się z regułami panującymi w krainie, do której przybył. Jako były mieszkaniec zewnętrznego świata zafascynowany jest wszelką formą magii, toteż po zdobyciu pierwszej magicznej księgi przeprowadził się na skraj Magicznego Lasu, gdzie od miesięcy próbuje doskonalić swoje umiejętności. Odkąd posiadł moc wystarczającą do stworzenia swoich pierwszych spellcardów coraz śmielej opuszcza swoją chatę w celu poznawania tajemnic Gensokyo. Jego największym celem jest obecnie osiągnięcie odpowiednich mocy by przemienić się w youkai, przez co uwolnić się od ludzkich ograniczeń (czyt. śmierci ze starości).
Statystyki:
Siła  - 90%
Zręczność -110%
Szybkość - 120%
Wytrzymałość - 90%
Mądrość -100%
Siła Woli -120%
Percepcja  -120%
Energia -110%

Cecha specjalna postaci:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Talent magiczny (koncentracja): Anrin odkąd zaczął uczyć się magii czuł wyraźną więź ze swoją mocą, co znacznie ułatwiło mu naukę jej kontroli. Dzięki temu zebrać swą energię magiczną w bardzo skoncentrowanej formie. W ten sposób potrafi stworzyć coś na kształt lasera bądź cienkiej włóczni z czystej energii, która wystrzelona leci z dużą szybkością i ma niesamowite zdolności przebijania wszelkich osłon. Aby użyć tej mocy musi jednak być idealnie skoncentrowany przez cały czas rzucania zaklęcia, gdyż rozproszenie uwagi powoduje utratę więzi z mocą i rozproszenie jej w różnym kierunku. Drugą wadą tej zdolności jest mała skuteczność w walce, gdyż pomijając trudność w koncentracji pojedynczy, cienki pocisk nie robi szczególnego wrażenia w pojedynkach danmaku.
363
Archiwum / Odp: GATES OF HELL
Doświadczenie w tym względzie mam znikome, ale chętnie spróbuję.
364
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (PCB Stage 1)
Dorzucam od siebie:
365
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (SA Stage 4)
Challenge acc... Czekaj CO?! Ktoś tu chyba wybitnie przecenia moje możliwości tylko dlatego że kilka challenge'y wygrałem (głównie uporem i/lub strategią).
Więc żeby było jasne jestem za cienki na lunatyka w tej chwili próbuje przechodzić na hardzie dopiero coś i to nie SA, które mimo mojego całego uwielbienia dla niego nie jest moja mocną stroną.
Oczywiście nie byłbym sobą gdybym mimo to nie próbował na wszelkie sposoby podbić swojego wyniku do granic możliwości xD:

ale gdzieś tutaj one się kończą (no chyba że się nauczę przechodzić ostatni spellcard z 1 powera bez straty życia w co jednak wątpię).

BTW:
"HOW AM I SUPPOSED TO DODGE THAT YELLOW BULLSHIT?!", bomb/*pichun*
Bardzo to.
366
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (SA Stage 4)
Cóż jak już po niekrótkich staraniach odblokowałem ten stage to moge nadesłać wynik choć lunatyk to nie mój poziom:
367
Touhou / Odp: Touhou Sort - Touhou.pl Ver.
IMO wybranie jak najlepszych dostępnych artów byłoby lepsze niż branie oficjalnych. Choćby dlatego, że wiele oficjalnych wygląda jak wygląda i niekoniecznie oddaje pełen urok postaci. Poza tym chyba każdy woli oglądać swoje mniej lub bardziej ulubione postacie w najlepszej formie, a raczej jak ktoś chce sobie taki sorting zrobić to oficjalne portrety przynajmniej widział.
368
Mój wynik:
369
Tym razem próba u siebie:
370
Widocznie TD ma jakieś większe wzięcie, albo po prostu spell practice xD

Raczej to drugie bo osobiście TD stoi u mnie na szarym końcu. Za to spell practice zajmuje mało czasu.
(Oczywiście najważniejszy czynnik to godny konkurent XD).
371
372
Spoiler (pokaż/ukryj)
EDIT:
373
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
Mówisz - masz ;p :
Spoiler (pokaż/ukryj)
EDIT:
Faktycznie na normalu dużo lepiej:

374
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (IN Stage 3)
1st try spróbuje pewnie potem przejść całe i nabić więcej:
375
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread (SA Stage 5)
Hah Orin ^^ . Ona pokazuje jak powinny wyglądać 5. bossy (nie tak jak jeden taki przypadek z ostatniej części, którego all spellcardy zaliczyłem za 1 razem ... ). Próba robienia tego stage'a bez oddania strzału ani bomby trochę mnie żyć kosztowała, ale challenge interesujący: