Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - 11dam
61
62
Nazwa: Magia przemiany - manipulacja wielkością
Poziom: dla przedmiotu 1 a na osobę 3 lub 4
Opis: ten spellcard powoduje zmianę wielkości i wagi przedmiotu lub osoby ale nie powyżej ich normalnej wielkości, zmiana "martwej" rzeczy kosztuje mało, nie ma kosztu energii w czasie i nie wymaga skupienia, za to zmniejszenie osoby wymaga trochę więcej energii, oraz z czasem trzymania tego stanu męczy to maga
Komentarz: w skrócie używam na itemie jest zmniejszony i tyle później jeszcze raz uzywam i przywracam do normalnej wielkości, a na osobę cały czas muszę podtrzymywać spellcarda bo inaczej postać wraca do normalnej wielkości, w tym czasie nadal mogę stosować zwykłe danmaku ale nie w takiej ilości co normalnie
Nazwa: Smoke illusion
Poziom: 2
Opis: Ten spellcard powoduje powstanie iluzjonicznego gęstego dymu w obszarze 50 M którego nie widzi tylko osoba używająca spellcarda lub osoba z potężną siłą woli. Dym ten powoduje że tak naprawdę nie widzisz nic poza zasięgiem pół metra- metr. Trwa 2-3 minuty
Komentarz: według mnie potężna siła woli to jest już 150% + osoby które używają magii też nie będą widzieć mgły mimo że będzie im brakować 10, 20 punktów
Nazwa: Lodowa pułapka
Poziom: 3
Opis: W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 4m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 2,5 m nad pentagramem. Bariera od środka jest nie do zniszczenia, jednak od zewnątrz pocisk albo cios rozbije barierę bez problemu, bariera sama się roztapia po paru godzinach
Komentarz: Nie jestem pewny jak to zbalansować, ale w tej chwili chyba jest dobrze, po złapaniu postać nie widzi nic ani nie słyszy, nie jest pewna skąd i kiedy nadejdzie pocisk albo cios, nie ma też dużo miejsca na manewry obronne, a ona sama nie może zaatakować pierwsza.
Poziom: dla przedmiotu 1 a na osobę 3 lub 4
Opis: ten spellcard powoduje zmianę wielkości i wagi przedmiotu lub osoby ale nie powyżej ich normalnej wielkości, zmiana "martwej" rzeczy kosztuje mało, nie ma kosztu energii w czasie i nie wymaga skupienia, za to zmniejszenie osoby wymaga trochę więcej energii, oraz z czasem trzymania tego stanu męczy to maga
Komentarz: w skrócie używam na itemie jest zmniejszony i tyle później jeszcze raz uzywam i przywracam do normalnej wielkości, a na osobę cały czas muszę podtrzymywać spellcarda bo inaczej postać wraca do normalnej wielkości, w tym czasie nadal mogę stosować zwykłe danmaku ale nie w takiej ilości co normalnie
Nazwa: Smoke illusion
Poziom: 2
Opis: Ten spellcard powoduje powstanie iluzjonicznego gęstego dymu w obszarze 50 M którego nie widzi tylko osoba używająca spellcarda lub osoba z potężną siłą woli. Dym ten powoduje że tak naprawdę nie widzisz nic poza zasięgiem pół metra- metr. Trwa 2-3 minuty
Komentarz: według mnie potężna siła woli to jest już 150% + osoby które używają magii też nie będą widzieć mgły mimo że będzie im brakować 10, 20 punktów
Nazwa: Lodowa pułapka
Poziom: 3
Opis: W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 4m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 2,5 m nad pentagramem. Bariera od środka jest nie do zniszczenia, jednak od zewnątrz pocisk albo cios rozbije barierę bez problemu, bariera sama się roztapia po paru godzinach
Komentarz: Nie jestem pewny jak to zbalansować, ale w tej chwili chyba jest dobrze, po złapaniu postać nie widzi nic ani nie słyszy, nie jest pewna skąd i kiedy nadejdzie pocisk albo cios, nie ma też dużo miejsca na manewry obronne, a ona sama nie może zaatakować pierwsza.
63
Byłem na konwie, tak to bym wcześniej dał kartę
Pytanie Spellcardy są teraz tylko do walki czy nadal mogą być użyteczne poza walką? Dobra poprawione
Spoiler (pokaż/ukryj)
64
Dla mnie pasuje, mimo że to są sesje story tellingowe, to dzięki takiemu opisowi wiemy czego mamy się spodziewać :D ja mam jedno pytania więcej danmaku oznacza że: jednocześnie może być więcej pocisków czy/i mniej Energi kosztują? (przy okazji statystyki nadal mają jakąś wartość poza walką tak?)
65
1. Tak mam zamiar no chyba że zostałoby tylko 2 graczy :P
2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4
3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)
4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów
5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P
6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
2. cóż bardziej bym traktował że Normal trudno przegrać Hard tutaj już trochę się musisz wysilić a Lunatic trzeba mieć taktykę aka. coś jak w SWAT 4
3. Może jakieś opisanie co jaka robi, żeby zdawać sobie co nasza postać umie a co nie (znaczy tyle że siła zwiększa siłę nie za bardzo pomaga)
4. tutaj nie mam zdania, nie wiem jak trudno by było oceniać (i czy by było sprawiedliwie) gdyby na unikanie patternów wpływało dokładne opisywanie ruchów
5. Ja bym został przy starych, najwyżej skopiuję sobie Damsa, pozmieniam cyferki żeby były na startowe i dodam mu na start coś do obrony bo zapomniałem o tym :P
6. W sumie nie wiem, po prostu żeby było fajnie :D
66
z mojej strony dodam to że ja nie widziałem problemów. Z perspektywy mojej postaci każdy Youkai który nie jest wróżką czy innym "komarem" może stanowić problem (tak jak już napisano nie wiem czy powinienem traktować immunitet że jest czy go nie ma, nawet nie tyle co ja co moja postać), więc w walce bardziej liczy na sojuszników niż na sam siebie. Dla mnie te sesje nie są aż tak złe, jednak chyba coś jest na rzeczy jak Ekkusu i Zhearrimst piszą.
67
Woooh, blisko było. - Gdy tylko zauważam lecącą białą kulkę dymu, czekam na moment kiedy będzie sekundę przed-2 sekundy przed uderzeniem w mnie i lecę do góry, a raczej robię coś bardziej jak skok w powietrzu, po tym jeżeli mnie nie trafił odwracam głowę czy leci w drodze powrotnej na mnie, jeżeli tak robię kolejny unik tym razem szybko "uskakując" w bok. Po ominięciu ducha, jeżeli jestem mniej więcej na lewo, lub prawo dla Sebastiana (no i wyżej nadal) patrzę czy Napalm nadal jest na tyle mocny żeby moje pociski się topiły, jeżeli nie zaczynam strzelać 1m-2m przed Sebastianem z mojej magii, albo używam petard też z celem na 1m-2m przed Sebastianem. - Mam nadzieję że nie stracę całej mojej mocy na tą walkę, byłoby wtedy niezbyt dobrze
Gdybyś nie mógł zrozumieć o co mi chodziło:
Gdybyś nie mógł zrozumieć o co mi chodziło:
Spoiler (pokaż/ukryj)
68
Jestem dosyć wyżej od moich sojuszników więc nie wiem ile pocisków leci w moją stronę ale napiszę co by było gdyby było ich trochę, najwyżej sekcji o unikaniu nie było)
Nadal wyrzucam co chwilę petardy póki mi się nie skończą. Gdy leci na mnie fala pocisków szukam w nich przerwy przez którą się zmieszczę bez uszczerbku, czekam na odpowiedni moment i ruszam do przodu żeby inne pociski nie zablokowały tej szczeliny, po czym gdy minę falę pocisków cofam się lekko do tyłu.
Wątpię żeby ta strażniczka dała nam spokój i poleciała szukać ayi, ale zawsze można spróbować Ta, zgadzam się z tobą Sebastianie, niby jako dziennikarz jest wszędzie i wszystko widzi, ale nie za bardzo nam chce teraz pomóc, pewnie gdy nie patrzyliśmy ona sobie przemknęła, a nas wykorzystała jako wabik
Nadal wyrzucam co chwilę petardy póki mi się nie skończą. Gdy leci na mnie fala pocisków szukam w nich przerwy przez którą się zmieszczę bez uszczerbku, czekam na odpowiedni moment i ruszam do przodu żeby inne pociski nie zablokowały tej szczeliny, po czym gdy minę falę pocisków cofam się lekko do tyłu.
Wątpię żeby ta strażniczka dała nam spokój i poleciała szukać ayi, ale zawsze można spróbować Ta, zgadzam się z tobą Sebastianie, niby jako dziennikarz jest wszędzie i wszystko widzi, ale nie za bardzo nam chce teraz pomóc, pewnie gdy nie patrzyliśmy ona sobie przemknęła, a nas wykorzystała jako wabik
69
Niby mógłbym okazję w tej chwili przemknąć obok tego strażnika ale co po tym? Co jeżeli po drodze spotkam drugiego takiego ducha, albo jej pani będzie chciała mnie zabić za zawracanie głowy. - Nadal uważam że ta walka jest niepotrzebna jednak gdy tak przedstawiasz sprawę, mam powód żeby odmówić wycofania się - Lecę w stronę ognia (w razie potrzeby jeszcze bardziej zwiększam moją wysokość) i gdybym widział Youmu zaczynam rzucać petardami w jej stronę, przez mechanizm w tych petardach magiczne pociski odpalają się w locie w stronę Youmu.
70
nie za bardzo moje pociski działają, ehhhhh...- rozglądam się czy widzę kogoś chwila, w sumie chyba miałem w kieszeniach jeszcze magiczne petardy które wykonałem przed dostaniem księgi- szukam po kieszeniach tych petard- mam nadzieję że powietrze po tym napalmie ochłodzi się za niedługo
71
tego się nie spodziewałem odlatuję szybko do góry o parę metrów i później przeciętną prędkością do tyłu uważając żeby nie wlecieć w moje pociski, (a względem schodów i ratty jeszcze bardziej w lewo) i lekko w moje lewo tak żeby móc strzelać w Youmu bez narażanie Ratty na mój ogień, W trakcje ruchu strzelam centralnie w Youmu zmieniając przy tym szybkość lotu zależnie czy przede mną albo we mnę lecą moje pociski (pociski przed odbiciem o tarczę leciały jeden za drugim więc gdyby nadal tak było to na spokojnie ich uniknę, a gdyby bardziej się rozdzieliły no to nadal jestem trochę wyżej więc mało tych pocisków powinno lecieć w moim kierunku)
72
no pięknie, jak zwykle nie mogło się obejść bez walki. Cóż, skoro trzeba. Wzlatuję metr nad ziemię, odlatuję w 7 m w lewo a w trakcje lotu otwieram księgę (księga nadal jest do mnie przywiązana więc w razie potrzeby mogę ją upuścić z rąk a ona nie spadnie na ziemię) i zaczynam strzelać trzymając w drugiej ręce księga na drodze ruchu youmu lodowymi pociskami danmaku które lecą jeden za drugim, celuję metr- półtora przed youmu, oprócz momentu kiedy miałbym już trafić w Sebastiana, wtedy celuję już w centralnie youmu (jako że strzelam pod kątem to youmu ma utrudnione unikanie lewo-prawo)
73
cóż w sumie zrobię te karty w końcu bo już z miesiąc za nie się biorę:
Warming ice: Bariera mocy
Użytkownik tworzy barierę z magicznego lodu. Według woli użytkownika bariera ma dowolny kształt i wytrzymałość ale dłuższe podtrzymywanie zaczyna męczyć użytkownika. siła z samego spellcardu pozwala na przetrzymanie np. przez 30 sekund kopuły w której jest grupa osób o wytrzymałości zdolnej wytrzymać ataki w stylu tych 3 promieni cirno w soku/ przez 30 sekund ścianę za którą schowają się ludzie przed (za chwilę poszukam jakiegoś spellcarda który tutaj by pasował)/mała ściana która jest zdolna zablokować final sparka
Lodowa pułapka
W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 5m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 6 m nad pentagramem
Warming ice: Bariera mocy
Użytkownik tworzy barierę z magicznego lodu. Według woli użytkownika bariera ma dowolny kształt i wytrzymałość ale dłuższe podtrzymywanie zaczyna męczyć użytkownika. siła z samego spellcardu pozwala na przetrzymanie np. przez 30 sekund kopuły w której jest grupa osób o wytrzymałości zdolnej wytrzymać ataki w stylu tych 3 promieni cirno w soku/ przez 30 sekund ścianę za którą schowają się ludzie przed (za chwilę poszukam jakiegoś spellcarda który tutaj by pasował)/mała ściana która jest zdolna zablokować final sparka
Lodowa pułapka
W miejsce wybrane przez użytkownika tworzy się pentagram na planie koła o średnicy 5m, jego tworzenie zajmuje 5 sekund. Użytkownik może w każdej chwili "odpalić", po odpaleniu z boków pentagramu formuje się natychmiastowo (ułamki sekundy) lekko przechylona do środka bariera która ma czubek na wysokości 6 m nad pentagramem
74
Eh... pięknie a tamta dwójka już chce walczyć... Chwila, może jednak się dogadamy? Nie ma co niepotrzebnie walczyć, naprawdę nie będziemy przeszkadzać pannie Yuyuko. Mamy naprawdę ważną sprawę, inaczej nie przychodzilibyśmy aż tutaj. postaram się zachować chociaż pozory spokoju, ale gdyby nas zaatakowała no to... cóż mam moją księgę
75
cóż nie wiem czy to był dobry moment na te podsumowanie ratto, te katany nie sprawiają żebym czuł się tutaj komfortowo, ale co zrobić razem z sebastianem i rattą też się ukłoniłem Nie będziemy sprawiać problemów ani nie będziemy uciążliwi dla panny yuyuko i jej gościa.