Przejdź do głównej treści

Aktualności

• Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 198633 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #450
Ktoś zainteresowany netplayem w któryś wieczór się tu znajdzie ? :)
No elo, patrz GG. Do tej pory jeszcze nie miałem okazji wypróbować netplaya :V.

Patcha pewnie na razie nie będzie, biorąc pod uwagę iż Tasofro wypusci jeszcze grywalnego final bossa. No i technicznie jest nieco bardziej problematycznie: http://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,14754.0.html

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odpowiedź #451
Patch 1.03b
Nie mam pojęcia co zmienia.

• Drewko
  • [*]
Odpowiedź #452
Ja też nie, ale mam nadzieje że po jego zaimplementowaniu (trudne słowo) gra u mnie ruszy.
Dupa.
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2013, 14:50:11 przez Drewko
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odpowiedź #453
Tasofro zapowiedziało już, że kolejny patch nie będzie poprawiał bugów - ten ponoć jakieś naprawia. Zaś facet, który pracował nad in-game artem Kokoro pracuje nad jakimiś jej pozami. Wygląda na to, ze kolejny patch da nam w końcu to co powinniśmy dostać z grą.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odpowiedź #454
1.03b
Spoiler (pokaż/ukryj)
http://www.tasofro.net/touhou135/index.html
Hey guys ver. 1.03b coming up, found the change log
<System>
- Fixed animation bug
- Fixed the reset process failure of practice
- Fixed a bug where the game stops and the time expires for the direction of the attack of some
- Fixed a bug that snapshot is not taken properly expires at settlement
- Fixed a bug that passive direction of the practice mode is also affected by simple practices
-Reach adjustment is away in the chicken guard in the state where the attacker is carrying a screen edge
• Since the illegal of character each has occurred to be done blown off up and down, adjusted so that the movement of common
· Delete hit stop extension of counter hit
And changes in popularity as begins to decrease and continue to stay off-screen
-Change input acceptance to be extended when entering the dash, and continue into the direction key for the second time
• If a skill that you entered in CZ key is not satisfied, change the skill no longer appears nothing
- Modified to fix the BGM randomly selected the BGM and stage
<Item>
- Fixed a bug that was out the back dash when used with his back turned toward the other party a witch's broom
· Ikatsu is adjusted to stop timeout, settled in the charge of maintaining Masui scepter
<Drizzle Marisa>
- Fixed bug to kill and hit the specific character the last word
And adjustment to receive a gravity effect to start out when it is out in the sky above the swipe
<Holy White Lotus>
- Fixed the problem that the weak shooting can not be Grey's
- Fixed bug side brake dash A, the AAA has remained strong when you are moving on
And adjustment to receive a gravity effect to start out when it is out in the sky above the swipe
<Monobe cloth capital>
- Fixed bug of charge aura
• Addition of the upper and lower limit to the installation range of dishes. To move so that it returns to the range within the dish was placed
And adjustment to receive a gravity effect to start out when it is out in the sky above the lower swipe
And adjustment of the jump altitude at the end to be lower altitude is high when it issued a Iwao boat of heaven
<Rich Satoshi ear Miko>
- Fixed the problem that the display of the cloak does not return to round transition
- Fixed bug there is no decision to offset part of the strength shooting
- Fixed bug in popularity increase and decrease impact
<Taken up river Castle>
- Fixed a bug that attack to hit the blast of chrysanthemum character compressor
And adjustment to activate via the drop when it is out in the sky above the swipe
<Komeiji Koishi>
- Fixed a bug that struck judgment is attached to the X-fire
• When the attack to force trigger, fixed a problem that is performed an illegal operation and spiritual power that said they less than or equal to 0
And forced activation of attack adjustment to take place even when spiritual power is less than or equal to 0
<Futatsuiwa Mamizou>
- Fixed bug of charge aura
- Fixed move of AA8A, the problem of sound effect timing

JA chcę czity/trainery albo chociaż przetłumaczone menu i karty... bo chcę mamizou pograć, a mechanika tej gry mnie gwałci ;P

Chodziło mi o to, że on wymyślił wszystkie dotychczasowe dziewczynki. I to raczej on wpadł na koncept, żeby dawać w tle te, które nie będą playable. I umieszczając je wszystkie, przeoczył Momiji. Tutaj projekty postaci nic nie mają do rzeczy.

Masz 150-200 postaci w toho i chcesz, żeby wszystkie były na tle? no sorry, ale nie da się. Ktos musiał być poszkodowany, padło na momizi.
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2013, 10:06:17 przez Kriss_Hietala

Odpowiedź #455
Chińscy moderzy udostępnili ludkom na shrinemaiden narzędzia z których korzystali przy tworzeniu patcha swojego i praca zaczyna posuwać się naprzód, aczkolwiek kod tej gry jest spier***ny na maksa (słowa moderów) :P

Odpowiedź #456
I mówią to chińczycy, którzy tak spindolili kod przy dotsach, że ktokolwiek chciał to edytować rwał sobie włosy z głów i chciał się wieszać...

Odpowiedź #457
http://www.tasofro.net/
Pierwsze dwa linki po prawej - patch do wersji 1.04 i 1.04b

Odpowiedź #458
wiadomo co zmieniły te patche?

Odpowiedź #459
Koishi dodano trochę ręcznego bicia, ale nie jestem pewna czy to nie było już w patchu 1.03b. Poza tym gra mi się mniej zacina, bo do tej pory strasznie wolno chodziła (ale była to raczej wina mojego laptopa, bo jest za stary na takie rzeczy). Jak na razie żadnych różnic poza tym nie widzę xD

Odpowiedź #460
Ciekawe, kiedy wreszcie dokończą tą grę :/

Odpowiedź #461
Na touhou.cc piszą ,że duży patch ma wyjść na zimowy comiket, w któym dodadzą Kokoro oraz 4 nowe postacie ;P

Odpowiedź #462
tl;dr wszystko.
Ktoś wie jak się na story ustawia stopień trudności? coś tam na początku chyba, prawda? mam dwa wybory, ponoć 1 to deck, drugi to trudność.

Odpowiedź #463
Na touhou.cc piszą ,że duży patch ma wyjść na zimowy comiket, w któym dodadzą Kokoro oraz 4 nowe postacie ;P
Źródło plx? Na chwilę obecną nie mam nadziei na nic ani nikogo aby oszczędzić sobie dalszych rozczarowań (zwłaszcza jeśli tyle czasu ma im zająć skończenie Kokoro), ale miło byłoby wiedzieć że nie zamierzają zostawić listy takiej jaka jest. Szkoda tylko, że w takim układzie zdążę skonać na demencję zanim wyjdzie tłumaczenie na angielski (' 3 ')

Ktoś wie jak się na story ustawia stopień trudności? coś tam na początku chyba, prawda? mam dwa wybory, ponoć 1 to deck, drugi to trudność.
Yup, od normala.
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2013, 04:12:17 przez critz

Odpowiedź #464
od normala? Nie zaczyna się od easy?

bo przyznam, ze nie wiem jaki poziom trudnosci wziąłem i na tym ukończyłem, ale było troche łatwo.