Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Michał

211
Touhou / Odp: Temat o ekstra planszach
Nie wiem o ci ci biega z nonspellami Marisy
IMO za szybko się rozpoczynają (choć pierwszy, trzeci i piąty nonspelle można akurat łatwo przejść, bo wystarczy podejść blisko Marisy i zamrozić).
212
Touhou / Temat o ekstra planszach
Czyli o planszach, które zostają odblokowane po przejściu całej gry.

Najtrudniejszy (przy czym IMO najgorszy) jest ekstra plansza z Fairy Wars. Wróżki wystrzeliwują sporą i gęstą serię pocisków. Problem w tym, że ta seria często jest tzw. "cheap", szczególnie kiedy wróżki u góry pod koniec planszy wystrzeliwują czerwoną ścianę, a te po środku tworzą pierścień również czerwonych pocisków i są na tyle oddalone, że niemożliwe jest nie użycie bomby lub zginięcie. Przy walce z bossem zaś ma się wrażenie, że ZUN nas strollował. Nonspelle Marisy to zbrodnia przeciwko ludzkości i są dużo trudniejsze od samych kart zaklęć. W skrócie: bullshit.
Nudna jest również plansza z Touhou 10. To jeden wielki streaming, który można zniszczyć za pomocą bomby. Choć moja ulubiona plansza w Touhou 7 jest podobna do tej z MOF, lecz w przeciwieństwie do niej nie jest aż tak prosta, że nudna. Nie wspomnę o Suwako Morii, która podobnie jak Marisa, jej nonspelle są trudniejsze od zaklęć, ale ze względu na system bomb można je pominąć szybko i gładko. Plansza w Touhou 6 jest również nudna, ale za to boss jest ciekawy.
Touhou 8 jedynym bullshitem jest Keine jako midboss (cholerna trzecia karta) oraz wróżka pojawiająca się na końcu.
Touhou 9 zaś idzie strategią "zdobądź milion żyć i potem idź coś zjeść, bo gra sama wygra".
Plansza w Touhou 12 jest przeciwieństwem do Touhou 10 i 7. Tam zaś jest skoro pocisków wystrzeliwanym w różnych kierunkach.
Touhou 11... *RAGEQUIT*

Na razie tyle.
213
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Jestem ciekaw jak się będzie grać Youmu <3
Cytuj
    Space in the Netherworld is limited.  Gotta cut down all these extra spirits!

    Konpaku Youmu

    Quick Draw Type
    Shot:  (unfocused) Sword Chi
    (standing?) Lotus Slash
    * Cannot shoot during focused movement.
    Spell Card: Empty Perception [Six-Root Cleansing]
    Special Abilities: Hitbox becomes extremely small in focused movement mode.
    Very high attack power in spirit world.

Coś dla ciebie.

BTW. I destroyed suprise! D:
214
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Cytuj
(...)even though the game itself isn't that hard.
Mówił to samo przy Shoot the Bullet i Subterranean Animism.
215
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Mam nadzieje ze powery nie beda znow 1 power = 0.01....
Niestety będą sądząc po trzecim skrinie.
Nie.
Cytuj
This is actually a remix of Yuki's theme according to Bogus over at ShrineMaiden.
Plus IIRC ZUN-style music doesn't use Roland percussion sets.
216
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires


ZUN chce zrobić coś podobnego do Hypera z Dondonpachi?
217
Touhou / Odp: Najtrudniejszy boss?
EoSD - Zdecydowanie Patchouli. Większość jej spellów na hardzie. Masz wrażenie, że to się wydaje proste, a tu nagle traci się życie, więc takie Forest Blaze lub Lava Cromlech wkurzają. O EX-Spellach nawet nie wspominam, bo te zasługują na miano "BS". Odpuszczę sobie opisu ostatnią kartę Sakui (gwałci na H/L) i drugą kartę Remilii na Normalu (układ pocisków jest badziewny).
PCB - Każdy boss od czwartego etapu. Większość kart w tej grze to BS.
IN - Marisa na hardzie.
MoF - Nie mam zastrzeżeń
SA - Każdy boss od trzeciego etapu.
UFO - System gry
FW - Marisa Kirisame. Wszystkie jej nonspelle, aż się proszą o bombę. Cholerne Test Slave...
218
Super Marisa World - przypadkowo pobrałem, ponieważ myślałem, że pobieram Super Marisa Land. Gra jest dość trudna, głównie z powodu drętwego sterowania.
Super Marisa Land - wszystko z tym w porządku.
New Super Marisa Land - patrz wyżej
Touhou Fuumaroku - Story of Eastern Wonderland w przełożeniu na Touhou do Windowsa
Tendou Brendo - Trójwymiarowe RPG z Tenshi roli głównej.
Genius of Sapherious - uważane za jedno z najlepszych RPG do Touhou.
Fushigi no Gensoukyo -Express Trial - IMO jedno z najtrudniejszych RPGów. Nie można zapisać, kompletny random i piekło, jeśli nie uruchamiasz gry przez AppLocate.
Sanae Challenge: Fusion - bardzo fajna gra. W zasadzie nie wiem jak to nazwać, ale zabawna
Sanae Challenge - porównaniu z sequelem. Bardzo nudna.
Megamari - klon Megamena. Wysoki poziom trudności.
The Ressurection of Heaven Liquor - 目が! 目がああ!
Touhou Pocket Wars i jej dodatek
Patchcon! - skrzyżowanie Starcraftu z Touhou.
Koumajou Densetsu I i II
Danmakufu?

i jeszcze nie koniec...
219
Touhou / Odp: Ulubiona postać z 12.3
Mi akurat Tenshi pasuje.
Powód: LAS~ERS
oraz:
Ma wygodne kontry, dużą siłę przebicia oraz dużo skilli do przedłużenia combo.
220
Touhou / Odp: Nieudane dziewczynki
dlaczego pałam agresją na widok czy wspomnienie Slut... znaczy sie Sanae ... no tak jakoś mnie denerwuje ...

  • Brak wolnej woli (przyd*pas)
  • Podlizuje się Suwako i Kanako
  • Denerwująca osobowość
  • Wannabe Shrine Maiden i Youkai Hunter
221
Touhou / Achievements/osiągnięcia
EoSD: 1cc Easy; 1cc Normal Reimu A
PCB: 1cc Normal Marisa A, Sakuya B; 1cc Hard Reimu A, Reimu B 1cc Extra Reimu A, ReimuB, Marisa A, Sakuya B
IN: 1lc Easy wszystkie, 1cc Normal wszystkie, 1cc Lunatic Border Team ; 1cc Wszystkie teamy + Reimu Solo
POFV: Wszystkie 1cc Easy kilka na 1cc Normal
STB: 62 cleared
MOF: 1CC Easy i Normal Wszystkimi, 1CC Hard Reimu B;1cc Extra Reimu B
SA: 1cc Easy Marisa B;1cc Normal Reimu B, Reimu C, Marisa A
UFO: 1cc Easy wszystkie; 1cc Normal wszystkie; 1cc Extra Reimu B
GFW: 1cc Easy wszystkie Route, 1cc Normal wszystkie Route
222
Touhou / Lubiane/Nielubiane Spellcardy
Jak w temacie.

Najgorsze:
Colorful Sign "Extreme Color Typhoon" [Hong Meirin] - dowolnie spadające pod różnymi kątami, szybkie pociski od których można łatwo zginąć.
Metal & Water Sign "Mercury Poison" [Patchouli] - kojarzy mi się z atakami Youmu. Nie cierpie tego cholerstwa na Hardzie.
Conjuring "Eternal Meek" [Sakuya] - Randomowo, cholernie szybkie pociski. Takie coś mogę zrobić w Danmakufu.
"Red Magic"/"Scarlet Gensoukyo" [Remilia] - 1.Nie można użyć bomby, by go ominąć. 2.Tworzy czasem ścianę której nie można go ominąć.
Każdy czar z 4. planszy PCB - Random bullet spam.
Deadly Dance "Law of Mortality <coś>" [Yuyuko] - duży spam pocisków + duże powodujące, iż manewrowanie jest niemożliwe.
Ambition Sign "Yoshimitsu Crisis" [Keine] - Lecące dowolnie sieć pocisków, które blokują manewrowanie.
Border World "Hakurei Danmaku Bounded Field" [Reimu] - Clusterf*ck.
Magic Space "Asteroid Belt" [Marisa] - Seria pocisków już nie dająca manewrować między nimi + spam małych gwiazdek biorące się z lewej i prawej krawędzi oraz wystrzeliwane przez Marisę.
Love Sign "Master Spark"/Loving Heart "Double Spark" [Marisa] - lagi i denerwujące trzesięnie ekranu.
Visionary Wave "Mind Blowing" [Reisen] - przenoszenie dwóch kręgów z jednego miejsca do drugiego. Bardzo dezorientujący.
Lunatic Gaze "Illusion Seeker" [Reisen] - Bajzel + Łatwość zginięcia na tym spellu.
Lunar Eyes "Tele-Mesmerism" [Reisen] - Pociski z lewej i prawej strony, łatwo zginąć.
Mind of God "Omoikane's Brain" [Eirin] - Clusterfu*k. Pieprzone lasery i spirala pocisków od których łatwo zginąć.
Curse of the Heavens "Apollo 13" [Eirin] - Random bullet spam.
Future "Next History" [Ex Keine] - Bomb run session.
Forgiveness "Honest Man's Death" [Mokou] - Nienawidzę tego, łatwo zginąć, prawie niemożliwe do przejścia.
Spellcardy Hiny Kagiyamy - Różne poukładane pocisków, OGROMNA ilość oraz chaotycznie porozmieszczane.
Water Sign "Kappa's Pororoca" [Nitori] - duża ilość pocisków tworzących ścianę pocisków.
Kappa "Monster Cucumber" [Nitori] - laser spam
Spellcardy Ayi - Jak dwa powyższe
Spellcardy Yuugi - clusterf*cki
ORIN - DIEEEEEEEEEEEEE!
Oraz wielka trójca w UFO: Murasa, Shou i Byakuren (poza "Devil..."), które mają nieżyciowe spelle.

Najlepsze: Wszystkie pozostałe niż te wymienione.
223
Touhou / Najtrudniejszy boss?
Tak jak w temacie.

IMHO:

Orin z Subterranean Animism - Cholernie trudna (nawet trudniejsza od Okuu). Skubana spamuje ciebie wróżkami i innym badziewiem, lecz jej spelle są dosyć łatwe.
Hina z MoF - Spamuje ciebie jakimiś amuletami, soplami i innymi pierdołami. Ponadto często są porozmieszczane chaotycznie i blisko siebie, i nie masz czasem praktycznie szans na ich ominięcie.
Aya również z MoF - Ja pier... Niby jej spellcardy są proste, lecz naprawdę łatwo w nich zginąć. Przez nią traciłem połowę żyć.
Byakuren Hijiri - ZDECHNIJ CHOLERO! Przejście jej na normalu to totalny koszmar.
Murasa z Ufo - @up

Z Extra Bossów:

1.Koishi - strzela niezbyt codziennymi danmaku i można się łatwo dezorientować.
2.Suwako - niby łatwa, ale podobnie jak u Koishi można się łatwo dezorientować.
224
Dodam jeszcze jeden:

Undefined Fantastic Object - Za cholernie przesadzoną trudność (ta gra jest niemalże nie do przejścia na poziomie "Lunatic"). Któryś z użytkowników "YT" napisał, że Stage 6 jest trudniejszy od Phantasmu. Nie grałem na Phantasmie, ale jak zobaczyłem Stage 6 Lunatic... ^#%#^@#$@!
[yt]i_MMSL4kejE[/yt]
225
Jak w temacie.

IMO najmniej lubię "Mountain of Faith", ponieważ jest po prostu nudna i czasem bywa nie fair. "Nie fair" w sensie, że jest duża ilość chaotycznie porozmieszczanych pocisków i one są często koło siebie. Między sobą zostawiają tylko malutkie luki przez które czasami przeszłaby tylko postać z hitboxem w rozmiarze ziarenka. Ponadto pociski często rozlewają się z tłem (najbardziej to przy Nitori). Ostatecznie gwoździem do trumny jest dziwaczny system punktowy ("Faith"...), brak wskaźniku "Graze" (w rzeczywistości jest coś takiego w grze) oraz głupawe bugi (ta z MarisąB lub Suwako).