Po przeglądzie moja opinia:
FutoZajebista opcja z discardem kart gdyż jej umiejki działają w ten sposób że MOGĄ wywalać karty. Bardzo ładna synergia z kartami takimi jak Scout.
Zauważyłem
Karty, które uważam za dobre/mocne.
Blaze Sign "Sakuraiji in Flames": 2sp = normal z 4hv + 1 prot + od 1 do 2 obrażeń = jedna z najlepszych kart do bloku w grze
Heaven Sign "Rainy Iwafune": nie przebije karty powyżej albo bardzo spoko opcja gdy chwilowo porzucamy atak by mieć większą kontrole doboru kart nie tracąc zbytnio na obrażeniach (2 IV)
Blaze Sign "Taiyi True Fire": karta zdecydowanie pod early gdzie discrad kart nas nie boli | na początku nie jest łatwo wyciągnąć więcej niż 2IV więc w większości przypadków mamy wbite bez straty życia.
Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw" - 2UM zapewnia nam dodge przeciwko spellom z małą ilością HV (gdzie Con. spelle się tym cechują). W razie gdy przeciwnik jakoś sobie dopakuje HV by nas trafić to mamy profity w postaci dodatkowych obrażeń. Duża ilość HV jak na 4sp. Sytuacyjna lecz niezła karta.
Saint Girl "Sun Goddess's Sacrifice": za 2sp 3dmg? WO KURWA. Już sam fakt że ten spell posiada wysokie obrażenia jak na swój koszt sprawia że jest mocny, a tu mamy możliwość jeszcze zmniejszenia obrażeń z interceptu przeciwnika.
Saint Girl "Oomonoimi's Dinner": 5AV za 5SP jest ok. Zakładając że przeciwnik jakoś nie zmniejszy obrażeń, jesteśmy w stanie zrobić wbite za 8dmg w jednej turze. Dodatkowo speciala możemy śmiało używać nawet gdy nie walczymy tym spellem. HV jak na Con. jest ok. Mocny finisher.Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...
Sorry Małysz ale większość jej kart jest całkiem dobra (o ile nie trafimy na nic co zablokuje target leadera), a jej discardy nie są bolesne biorąc dodatkowo pod uwagę że można ale nie trzeba.
Supporty:Soga no Tojiko - Czyli jak skontrować Reisen kartą za 1sp. Bardzo mocna karta przeciwko taliom opierających się na specialach/eventach w Battle Phase. (cirno | duża ilość tanków | decki 1/1/1/1, 2/2, 2/1/1)
Piled Up Kodoku Dishes - Kontrola doboru. Całkiem spoko biorąc pod uwagę że wybrana karta trafia do ręki. Zwrotu SP raczej często nie będziemy wykorzystywać gdyż cokolwiek dostaniem dopiero po drugim użyciu tej karty. (no chyba że wcześniej trafiła kopia na discard)
Legend of the Great Gods - Mocna scena. Całe szczęście że tylko na Battle Phase. Niesamowita synergia z pierwszym supportem na mej liście. Daj boże zestackować to jeszcze z
Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw"EventyAugury: Wbrew pozorom bardzo mocny event. Niski koszt + zamiana kart z nieprzydatnych na przydatne gdzie te nieprzydatne możemy sobie wywalić wzmacniając nasze spelle. Wisienką na torcie jest fakt że wymaga tylko 1lvl Futo.
Star Dragon Bow: Lepsza wersja discardu Yukari. Może zostać skontrowana przez anty-target-leadera lecz biorąc pod uwagę fakt że wtedy i tak cały deck jest skontrowany to whatever.
Gate Opening for Catastrophe: Nie dość że sporo EV to jeszcze dodatkowe obrażenia za całe 3 many... Użycie tego wyłącznie w intercepcie jest dużo lepsze niż gdyby można tego było używać wyłącznie ataku. Świetne użycie jako anty-finisher. Jeden z najbardziej przejebanych eventów.
Liuren Holy Fire: 2 direct dmg za 4sp nie jest złe, a mamy możliwość podpakowania do 4 za 4. Biorąc pod uwagę potencjał discardu Futo to dość dobry event jako finisher.
Opinia końcowa:
"Raion może się zacząć masturbować."
Niezłe spelle, wysoki potencjał dobierania kart, kontrolowany discard oraz obrażenia, które się smieją z każdego decku opierającego się na protekcji czy faith.
Ilość HV stawia sporo do życzenia biorąc pod uwagę fakt że nie mamy żadnego dopaku lecz uniki przeciwnika nie bolą tak bardzo przez nasze direct dmg.
Brak interceptu za 1sp lecz kilka za 2, które są dość dobre.
Zdecydowanie mocne early z samych spelli.
W mojej opinii deck jest bardzo silny.
Łatwo ją skontrować poprzez brak targetu na leadera (patchy / shou / suwako) bądź zmniejszenie obrażeń o 1 (nitori / alice) gdzie o Eirin wspominać nie musimy.
Mimo tego jest to silny deck przeciwko całej reszcie.
PS. Opinia na temat Ichirin za jakieś pół godz.
PS2.
Ja mam kurwa nadzieję że ten buff do FMSM Reimu i jednocześnie niespatchowanie Fairy OTK to mi się tylko przywidziało...
Buff do FMSM? Serio?
Also powiedz mi czemu Fairy OTK powinno zostać spatchowane skoro by skontrować ten deck wystarczy go tylko szybko atakować. (a są jeszcze inne kontry)
Sama Futo jest trudniejsza do skontrowania niż Fairy OTK.