Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - PookyFan

481
Touhou / Odp: UFO General
Nie danmaku jest tam trudne, ino zwodzące w gąszcz pocisków ufoki. Bez nich ta gra byłaby banalna.

czyli nudna, dlatego dobrze, że są ufoki :)

No znaczy bez ufoków przypominaoby trochę MoF pod względem poziomu trudności. Nie to, że MoF był nudny, tylko prosty.
Tak o to łatwo się wpieprzyć w coś prostego.

tutaj uwielbiam stage 4 i te drugie, lekko zielonawe danmaku ;3

Mój rekord wkurwu: złapanie ufoka i wpieprzenie się w danmaku Kogasy, która na ułamek sekundy przed tym, jak zacząłem uciekać, wchodzi na planszę. Ffffffffffff~~...
482
Touhou / UFO General
Co do UFO mam mieszane odczucia; z jednej strony strasznie trudne damnaku

Nie danmaku jest tam trudne, ino zwodzące w gąszcz pocisków ufoki. Bez nich ta gra byłaby banalna. Tak o to łatwo się wpieprzyć w coś prostego.
MoF w sumie mi się też nie bardzo podoba, z drugiej jednak strony nie jest tak wkurzające jak IN, no i znacznie odeń łatwiejsze. IN pod względem ssania nic chyba na mojej liście nie przebije.
483
Touhou / Odp: Official Touhou.pl Hisoutensoku League
@Zygol: poczekaj aż Ignaś wróci z Moskwy ;3
484
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
@UP:
>Kriss
>straszny

Dohohoho. Z Twoim dobrodusznym wyglądem? xD
485
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
Yuke, how about nick na identyfikatorze i pokazywanie go ludziom w Toho Roomie/przy stoisku YHP podczas przywitań?
486
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
Ja wam dam "puki". Tak to się mój nick czyta, a nie pisze wyraz po polsku.
"Ó" z kreską ftw.
[/grammarnazi]

Also, witam.
487
Touhou Music / Odp: touhou na guitar pro
Thank you, bro. Wkróce zmuszę braci do zagrania mi tego. ;D
488
Touhou / Odp: Touhou 13 - Ten Desires
Is that screen legit?
489
Świątynia Hakurei / Odp: Przedstaw się
Sup Roxiee. Nie obnoś się z waifu jak Sulej, to się dogadamy. :D
490
Mfw ten program działa tylko dla PCB... >.<
Edit: my bad, to ja nie ogarnąłem. ;S Program jest super.
491
Touhou Music / Odp: touhou na guitar pro
"Lunar Clock ~ Luna Dial". Błagam Cię zrób to. ;___;
492
Touhou Music / Odp: touhou na guitar pro
Sort of want. Może bym dał bratu do zagrania. xP
Jakbyś był tak miły i rozpisał inne kawałki, np. motyw Sakuyi z EoSD, byłoby zacnie posłuchać, jak mi braciszkowie to zagrajo. ;D
493
Touhou / Odp: Temat o ekstra planszach
U Ran większość spelli jest meh... Banquet Of 12 General Gods jak się rozkręci wydaje się być niemożliwym clusterfuckiem, ale to pozory. W Charming Siege główne niebezpieczeństwo to blokujące ruch na boki strumienie chudych pocisków, na ktore można przypadkiem wpaść, a nie czerwone bąble z mikrohitboxem... Potem Princess Tenko Illusion - im dłużej tłuczemy Ran, tym większy clusterfuck. Na niektórych postaciach to prawie timeout. Dalej jest prosto - Unilateral Contact nie jest taki straszny, jak się wydaje.

Banquet właśnie mój ulubiony bo wcale nie jest aż taki trudny ;3 Charming Siege jest stresujący, bo choć ogarnąłem jak go złapać i nawet raz złapałem, to i tak ostateczne w końcu odpalam bombę, nawet jakbym nie zginął. A na Princess Tenko Illusion to tylko timeout robię. ;S W ogóle jej spele są dużo bardziej zróznoważone niż spele Flandre, ale jeszcze nie tak przerąbane, jak spele Mokou, gdzie ogarnąć je jest łatwo, ale tylko w spell practice, bo w normalnym stage zesrasz się i nie odkryjesz na nie metody, chyba że naprawdę DŁUGO grasz.
494
Touhou / Odp: Temat o ekstra planszach
Co do PCB extra... Meh, pierwsza część stagea, zwłaszcza spele Chen, faktycznie wkurwiają, ale tylko do czasu, aż nie zapamiętasz ich na pamięć, czyli - w moim wypadku - jakiś tydzień. Po prostu przechodzisz, giniesz -> powtarzasz, znów giniesz -> znów powtarzasz. I tak małymi krokami dochodzisz coraz dalej bez strat życia. W końcu dochodzisz do Ran bez strat lub ze stratą jednego życia. ;3 A jej spele dalej to już z górki się ogarnia, mając stage ogarnięty.
495
Touhou / Odp: Temat o ekstra planszach
Na każdy spell w IN extra jest sposób, którego na początku się po prostu nie zauważa. W sumie tylko powtarzanie w spell practice, raz, drugi, trzeci, czasem dwudziesty albo i setny tego samego spela pozwala odkryć i wyćwiczyć ten sposób. Dlatego zwykłe przechodzenie tam stagea ma słabe uzasadnienie. Dla nie-geniuszy danmaku tylko spell practice pozwala tam wyćwiczyć sposoby na te wszystkie spele. W ten sposób złapałem przynajmniej raz wszystkie karty oprócz dwóch ostatnich, które są zbyt... meh, pojebane.
W ostateczności zostają replaye, ale to żaden sense of achievment przejść extra, oglądając repki. Mi np. Sulej podpowiedział sposób na parę speli tam, i jaki zaciesz miałem, jak w końcu przeszedłęm.  ;3 Podobnie PCB extra - tam Kreton mi jeno Ultimate Buddhist ogarnął, a resztę sam żem zrobił. Znacznie lepszy feel jest, niż kiedy zdajesz se sprawę, że leciało się na repkach, tak jak ja w przypadku EoSD extra.

I wg mnie, wbrew obiegowym opiniom, PCB extra jest łatwiejsze niż IN extra. Może powinnaś zacząć od PCB?