Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Rumbling Spell Orchestra (Przeczytany 83497 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #195
en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...
Na wszystko jest jakaś kontra. Posiada sporą przewagę jeśli chodzi o omijanie protekcji i faith ale w zamian łatwo można ją skontrować jeśli masz anty-target na leadera.

en.touhouwiki.net opublikowało już tłumaczenia kart Futo (Ichirin oraz skanów nadal niet). Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...

Koncepcja interesująca ale istnieją sposoby aby skontrować direct damage, przez co Futo w niektórych sytuacjach będzie bezużyteczna...

Suddenly Patchy
Jeśli Futo ma możliwość blokady targetu enemy leadera bez targetu enemy leadera to nie ma problemu.
Jeśli nie to witamy Mamizou vs. Kaguya. :V

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #196
To nie tak, że Kaguya może robić też inne rzeczy niż żonglować maną xD Każda talia oprócz specjałów ma też najzwyklejsze w świecie damagi, eventy etc, etc. Mami nie ma aż tak dobrych kard, żeby ta walka była z góry przegrana.

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #197
Haha, the anti-control is strong in this one. Po cichu marzyłem, ale nie spodziewałem się że kiedykolwiek zrobi talię na Direct Damage, bo w końcu nie licząc kilku twardych kontr (Suwako, Eirin, Patche) Direct Damage nie można zatrzymać ani unikiem ani protekcją. Więc jest trochę jakby mocne. "Support deck", mówili...
Cytuj
Gate Opening for Catastrophe
3 Futo, SP -- 3, Battle Phase
This Event can only be used if you are on Intercept.
Your Leader gains +3 EV until end of phase. Then, at end of phase, if your opponent's battle Spell is Level 2 or less, deal 1 damage to your opponent's Leader. If your opponent's battle Spell is Level 3, it deals 2 damage instead.
Ayy lmao.

Cytuj
Augury
Futo -- 1, Futo SP -- 2, Replenish Phase
Draw three cards from your deck, then put the top three cards from your hand on top of your deck in any order.
Huh? Od kiedy w ręce są górne i dolne karty?
Nigdy nie zwracałem na to uwagi ale zakładam że przed chwilą wyłowione karty nie idą na "wierzch ręki", bo to byłby po prostu chujowszy Scout. So, what gives?
EDIT: Nevermind, na dulście w temacie z Futo jest po prostu "Place the top three cards of your deck to your hand, then return two cards from your hand to the top of your deck in any order.", więc chodzi o 2 dowolne karty z ręki. Mocne gówno.

Ichirin: http://pastebin.com/k05CLGey
Erraty: http://pastebin.com/Am7dzUuV
Spoiler (pokaż/ukryj)
Ja mam kurwa nadzieję że ten buff do FMSM Reimu i jednocześnie niespatchowanie Fairy OTK to mi się tylko przywidziało...
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2014, 21:43:58 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #198
Po przeglądzie moja opinia:
Futo
Zajebista opcja z discardem kart gdyż jej umiejki działają w ten sposób że MOGĄ wywalać karty. Bardzo ładna synergia z kartami takimi jak Scout.
Zauważyłem

Karty, które uważam za dobre/mocne.
Blaze Sign "Sakuraiji in Flames": 2sp = normal z 4hv + 1 prot + od 1 do 2 obrażeń = jedna z najlepszych kart do bloku w grze
Heaven Sign "Rainy Iwafune": nie przebije karty powyżej albo bardzo spoko opcja gdy chwilowo porzucamy atak by mieć większą kontrole doboru kart nie tracąc zbytnio na obrażeniach (2 IV)
Blaze Sign "Taiyi True Fire": karta zdecydowanie pod early gdzie discrad kart nas nie boli | na początku nie jest łatwo wyciągnąć więcej niż 2IV więc w większości przypadków mamy wbite bez straty życia.
Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw" - 2UM zapewnia nam dodge przeciwko spellom z małą ilością HV (gdzie Con. spelle się tym cechują). W razie gdy przeciwnik jakoś sobie dopakuje HV by nas trafić to mamy profity w postaci dodatkowych obrażeń. Duża ilość HV jak na 4sp. Sytuacyjna lecz niezła karta.
Saint Girl "Sun Goddess's Sacrifice": za 2sp 3dmg? WO KURWA. Już sam fakt że ten spell posiada wysokie obrażenia jak na swój koszt sprawia że jest mocny, a tu mamy możliwość jeszcze zmniejszenia obrażeń z interceptu przeciwnika.
Saint Girl "Oomonoimi's Dinner": 5AV za 5SP jest ok. Zakładając że przeciwnik jakoś nie zmniejszy obrażeń, jesteśmy w stanie zrobić wbite za 8dmg w jednej turze. Dodatkowo speciala możemy śmiało używać nawet gdy nie walczymy tym spellem. HV jak na Con. jest ok. Mocny finisher.

Po szybkim przejrzeniu wyglląda na to, że Futo bazuje na zadawaniu direct damage w sporych ilościach, ale niestety jest to rekompensowane słabymi spellcardami i częstym discardem własnego decku przy trafianiu...
Sorry Małysz ale większość jej kart jest całkiem dobra (o ile nie trafimy na nic co zablokuje target leadera), a jej discardy nie są bolesne biorąc dodatkowo pod uwagę że można ale nie trzeba.

Supporty:
Soga no Tojiko - Czyli jak skontrować Reisen kartą za 1sp. Bardzo mocna karta przeciwko taliom opierających się na specialach/eventach w Battle Phase. (cirno | duża ilość tanków | decki 1/1/1/1, 2/2, 2/1/1)
Piled Up Kodoku Dishes - Kontrola doboru. Całkiem spoko biorąc pod uwagę że wybrana karta trafia do ręki. Zwrotu SP raczej często nie będziemy wykorzystywać gdyż cokolwiek dostaniem dopiero po drugim użyciu tej karty. (no chyba że wcześniej trafiła kopia na discard)
Legend of the Great Gods - Mocna scena. Całe szczęście że tylko na Battle Phase. Niesamowita synergia z pierwszym supportem na mej liście. Daj boże zestackować to jeszcze z Throwing Dishes "Kawarake Rotary Throw"

Eventy
Augury: Wbrew pozorom bardzo mocny event. Niski koszt + zamiana kart z nieprzydatnych na przydatne gdzie te nieprzydatne możemy sobie wywalić wzmacniając nasze spelle. Wisienką na torcie jest fakt że wymaga tylko 1lvl Futo.
Star Dragon Bow: Lepsza wersja discardu Yukari. Może zostać skontrowana przez anty-target-leadera lecz biorąc pod uwagę fakt że wtedy i tak cały deck jest skontrowany to whatever.
Gate Opening for Catastrophe: Nie dość że sporo EV to jeszcze dodatkowe obrażenia za całe 3 many... Użycie tego wyłącznie w intercepcie jest dużo lepsze niż gdyby można tego było używać wyłącznie ataku. Świetne użycie jako anty-finisher. Jeden z najbardziej przejebanych eventów.
Liuren Holy Fire: 2 direct dmg za 4sp nie jest złe, a mamy możliwość podpakowania do 4 za 4. Biorąc pod uwagę potencjał discardu Futo to dość dobry event jako finisher.

Opinia końcowa:
"Raion może się zacząć masturbować."

Niezłe spelle, wysoki potencjał dobierania kart, kontrolowany discard oraz obrażenia, które się smieją z każdego decku opierającego się na protekcji czy faith.
Ilość HV stawia sporo do życzenia biorąc pod uwagę fakt że nie mamy żadnego dopaku lecz uniki przeciwnika nie bolą tak bardzo przez nasze direct dmg.
Brak interceptu za 1sp lecz kilka za 2, które są dość dobre.
Zdecydowanie mocne early z samych spelli.

W mojej opinii deck jest bardzo silny.
Łatwo ją skontrować poprzez brak targetu na leadera (patchy / shou / suwako) bądź zmniejszenie obrażeń o 1 (nitori / alice) gdzie o Eirin wspominać nie musimy.
Mimo tego jest to silny deck przeciwko całej reszcie.

PS. Opinia na temat Ichirin za jakieś pół godz.
PS2.

Spoiler (pokaż/ukryj)
Ja mam kurwa nadzieję że ten buff do FMSM Reimu i jednocześnie niespatchowanie Fairy OTK to mi się tylko przywidziało...
Buff do FMSM? Serio?

Also powiedz mi czemu Fairy OTK powinno zostać spatchowane skoro by skontrować ten deck wystarczy go tylko szybko atakować. (a są jeszcze inne kontry)
Sama Futo jest trudniejsza do skontrowania niż Fairy OTK.
  • Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2014, 05:04:55 przez Kamruz

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #199
Also powiedz mi czemu Fairy OTK powinno zostać spatchowane skoro by skontrować ten deck wystarczy go tylko szybko atakować. (a są jeszcze inne kontry)
Sama Futo jest trudniejsza do skontrowania niż Fairy OTK.
Mnie w Fairy OTK kłuje całkowita zależność zwycięstwa/przegranej od tego jakie karty podejdą użytkownikowi, z kompletnym pominięciem normalnych win condition - tego ile HP czy kart w talii ma przeciwnik. To bardziej przypomina pasjans w stylu Miracle Rogue z Hearthstona niż normalne starcie TCG (no i przy mega porno podejściu kart masz po prostu przejebane bez twardej kontry, kilka marnych tur). IMO to bardziej problem natury radochy z grania w karty niż balansu (generalnie, pomijając te mega porno podejścia gra się podobnie jak przeciw innym ścianom, też masz limit czasowy na zwycięstwo), więc skoro Hinafuda-san tego nie balansuje to nie będę psioczył na jego istnienie. Jak ktoś lubi taką grę to jego sprawa.

Olso, Ichirin wydaje się taka sobie. AV debuff na wrogu tu i ówdzie, ale poza tym to buffy na karty bez żadnych Basic Ability ani Specjali (a tych ma sporo). Na pewno prosta jak konstrukcja cepa.
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2014, 22:26:51 przez critz

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #200
Also powiedz mi czemu Fairy OTK powinno zostać spatchowane skoro by skontrować ten deck wystarczy go tylko szybko atakować. (a są jeszcze inne kontry)
Sama Futo jest trudniejsza do skontrowania niż Fairy OTK.
Mnie w Fairy OTK kłuje całkowita zależność zwycięstwa/przegranej od tego jakie karty podejdą użytkownikowi, z kompletnym pominięciem normalnych win condition - tego ile HP czy kart w talii ma przeciwnik. To jest bardziej przypomina pasjans w stylu Miracle Rogue niż normalne starcie TCG (no i przy mega porno podejściu kart masz po prostu przejebane bez twardej kontry, kilka marnych tur). IMO to bardziej problem natury radochy z grania w karty niż balansu (generalnie, pomijając te mega porno podejścia gra się podobnie jak przeciw innym ścianom, też masz limit czasowy na zwycięstwo), więc skoro Hinafuda-san tego nie balansuje to nie będę psioczył na jego istnienie. Jak ktoś lubi taką grę to jego sprawa.
Still mechanicznie talia jest na legalu i nie jest problemem ją pokonać.
Szansa na mega porno podejście jest tak mała że warto ją zignorować.
Also nawet mega porno podejście można skontrować w pewnych przypadkach. :V
Also gry na tym decku przebiegają szybko więc nawet podczas partyjek for fun nie jest to problemem.

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #201
W poprzednim poście o Futo zapomniałem wspomnieć o statach postaci:
HP = 19 (jak na glasscannon to całkiem sporo)
EV = 3 (dobrze)
BV = 3 (ok)
Special = 2SP = Przeciwnik nie może użyć BV (biorąc pod uwagę jej celność to całkiem dobry special)

Co do Ichirin to ujmę to w dużym skrócie:
"Dobry deck dla nowych graczy."
Nie mamy prawie żadnych specialek, a BA to już w ogóle.
Jej styl polega na tym że sobie dodajemy statów, a przeciwnikowi odbieramy.
Najprostszy deck w całej grze.
Ciężko mi go ocenić.

PS. Te uczucie jak żadnych zmian we Flan, a FMSM dostaje buffy...
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2014, 23:46:37 przez Kamruz

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #202
PS. Te uczucie jak żadnych zmian we Flan, a FMSM dostaje buffy...
Nowe karty mogą jeszcze dojść, tu masz tylko listę errat istniejących.

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #203
PS. Te uczucie jak żadnych zmian we Flan, a FMSM dostaje buffy...
Nowe karty mogą jeszcze dojść, tu masz tylko listę errat istniejących.
Nie zależy mi na niczym innym jak na erratach obecnego syfu. :/
Well chociaż wiem że upgrade mojej Cirno się zbliża.

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #204
Teraz sobie tak myślę że to Flan powinna mieć mechanike, którą posiada Futo.
W końcu direct damage świetnie pasuje do jej mocy.
A teraz ogarnijcie że największą kontrą jest Patchouli. :V

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #205
Jakby co to skany do Futo i Ichirin już są.
Teraz tylko czekać na kolej Akizu. ;)
  • Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2014, 14:37:44 przez Kamruz

  • Drewko
  • [*]
Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #206
Czy tylko u mnie jest jakiś bug czy rzeczywiście opisy kart Ichirin to copy-pasta Miko xD
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #207
^Nie wydaje ci się. Ktoś zjebał.

Fajna ta Futo. Miałem robić talię na Okuu ale w sumie Futo + Okuu też może fajnie działać teraz tak myślę.


Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #208
Here's a list of ALL the new team cards we got this release. Not a whole lot since its just 1 new set instead of 2 but still great stuff.

V153 - Attack on Titan
1 Ichirin, 1 Alice, 1 Suika, 1 Suwako, 9 SP, Leader
[Battle Phase] Passive
[All of your Spells] gain +3 AV and +3 IV.
[Replenishing, Battle Phase] Passive
[This Support] cannot be targeted by your opponent's Events and Specials.

V154 - ???
2Ran/2Mamizou
2 SP Battle
Deactivate <your battling spell and your opponent's battling spell>. Activate <one spell on both sides that fulfill their requirements> and treat them as the battling spells>.


V155 - Iron Fist Punishment
2 Ichirin, 2 Meiling, 3 SP, Spell
[Battle Phase] Passive
[The Spell this Support is equipped to] gains +2 AV, +2 IV, and +2 HV.
[Battle Phase/Attack] 3 SP
[The Spell this Support is equipped to] gains Penetration until the end of the phase. (This Special may only be used once per phase.)

V156 - Royal Clan's Chaotic Dance
2 Futo, 2 Miko, 3 SP, Leader
[Battle Phase] Passive
[All your Spells] gain Protection (1), Focused Movement (1), Unfocused Movement (1).
[Battle Phase] 1 SP
Send 1 Support from your side to the discard. Deal 1 damage to [your opponent's Leader]. (This Special can only be used once per phase.)

V157 - Divine Spirit Incident
1 Futo, 1 Byakuren, 1 Miko, Leader, 5 SP
Incident (Divine Spirit?)
[Replenishing, Preparation Phase] Passive
When this Support is equipped to your field, or discarded from your field, reserve [one of your opponent's active Spells].
[Battle Phase] Passive:[All your Spells] gain Faith (2).

V158 - Inferno Plan
1 Futo, 1 Mokou, 2 SP, Replenishing
Select [one of your opponent's Spells]. Until the end of the turn, [all of your opponent's Spells] gain "Extra Cost (Battle): 1 HP". The selected Spell further gains another "Extra Cost (Battle): 1 HP".

V159 - ???
1Suika, 1Ichirin
3 SP Battle Event
<One Spell> gains -1 AV. If it has any Basic Abilities, it gains a further -1 AV. If it has any Specials, it gains a further -1 AV.

V160 - Floating with the Tide
1Reimu, 1Iku
3 SP Replenish Event
Can only be played on Intercept
Search your deck for a spell that meets its requirements and put it on your side Active. At the beginning of the prepration phase, return the spell to tis owner's hand.

V161 - Time Thief
1 Marisa, 1 Sakuya, 6 SP, Replenish
Choose one of the two effects.
1: Activate one of your spells that fulfills its requirements.
2: Deactivate one of your opponent's spells.

V162 - Resolute
1 Ichirin, 1 Byakuren, 3 SP, Spell
[Battle Phase] Passive
The Spell this Support is equipped to cannot be the target of Events and Specials.
[Battle Phase] Passive
The Spell this Support is equipped to gains +1 HV.

Podziękowania dla Akizu.

Odp: Rumbling Spell Orchestra
Odpowiedź #209
Ciąg dalszy:

0080 - Histories by Hieda (PMiSS?)
2SP Replenish Event
Extra Cost(Use): 1 Hand Card
Search [you deck] for a Support with 3 or more characters in its requirements or is level 4 and add it to your hand

0081 - Shikaisen
3SP Leader
Can only be equipped to a Hermit Leader
[Replenish, Battle, Preparation] Passive
If an Event or Special would deal damage to your Leader, reduce it by 1.

0082 - Sprinkle
4SP, Scene
When you use an Event, your battling spell gains +1 AV, +1 IV and +1 HV.


Miko Cards

3917 - ???
2Miko, 2 SP Leader Support
X SP, 1 Hand card
Replenish, <Discard a support on your side of the field with a cost of X SP> Search <your Deck> for a support that fulfills its requirements and equip it to your leader. Shuffle your deck. (once per phase)


Mamizou Cards

4017 - ???
2Mamizou, Battle Event
3SP
<One Spell> gains +X AV. (X is the base IV of the target Spell)


Cirno Cards

4117 - Desperation
2Cirno, 3SP, Battle
[One Spell] gains +2AV until end of phase. In addition, all Events gain "Extra Cost (Use): 3 SP".


ThreeFairy Cards

4217 - Tower (confirm needed)
3ThreeFairy, 2SP, Leader
[Battle Phase] Passive
If your battling level 0 Spell hits, at the end of the phase, gain 1 SP.
[Battle Phase] 2 SP
[One Spell] gains -1 HV. At the end of the phase, gain 1 SP. (Once per phase)