Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 199275 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #330
But these unusual events caused her to throw down the gauntlet,
creating just a tiny change in her daily life.


Naciągane jak skarpeta.

Ogólnie szybko tłumaczą, skurczybyki.
Mnie też jej kolor włosów (z SA) wydawał się trochę zbliżony do zielonego, zwłaszcza przy konturach

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #331
Cóż, mamy osiem grywalnych postaci, to całkiem sporo. Plus na pewno co najmniej dwie nowe, bo wątpię, by cała ta impreza miała rację bytu, jakby za całym tym syfem stała tylko jedna Główna Zła.

  • AllStarsky
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #332
czyli co, mamy Nitori z 10, Koishi z 11...czy wszystkie postacie z 6-9 zostały już wykorzystane w tle ? bo jak nie to łatwo przewidzieć, kto jeszcze będzie...

Ja obstawiałbym Mokou, jak dla mnie idealnie pasuje do bijatyki. Zastanawia mnie tylko co będzie z ekipą z PCB.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #333
Ja obstawiałbym Mokou, jak dla mnie idealnie pasuje do bijatyki. Zastanawia mnie tylko co będzie z ekipą z PCB.

Mokou niestety jest już w tle, a z PCB nie ma jeszcze nigdzie tylko Alice (reszta zdobi lokacje).

"Praojciec wszystkich Remifanów"

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #334
Shrinemaiden opublikowąło informacje, z których wynika, że ktoś już w styczniu ogłosił pełną listę grywalnych postaci, grzebiąc w kodzie pierwszego dema. Lista została opublikowana na prywatnym koncie na fb w styczniu tego roku i zgadzała się co do joty ze znaną obecnie... + obecność Mamizou. Polecam zajrzeć na forum i przeczytać całość. To uczucie, kiedy moja zgadywanka z dnia kiedy ogłoszono Nitori, stała się prawdą... + to uczucie, kiedy mam wrażenie, żę głównym bossem będzie Mamizou, albo inna tanuki.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #335
Wszystko spoko, tylko ciekawe jak wytłumaczyć akurat ten a nie inny wybór postaci, mając na uwagę ewentualną Mamizou lub ową inną tanuki jako final (evil?) bossa. Na początku myślałem, że chodzi o wojny religijne bardziej, phew.

Ha ha, przyszła mi taka myśl, że to może być choć trochę powiązane z FS. Za bardzo czasowo to nie jest oddalone od siebie, jeśli chodzi o relacja manga-gra.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #336
A w której bijatyce logicznie wyjaśnisz dobór wszystkich postaci?
Po prostu niektóre postaci dodają pewnie "bo tak, bo mamy pomysł na ich system gry"

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #337
Taki dziennik dotychczasowych przemyśleń
>Nowa bijatyka
OJAJEBE HADE TE SPRITE TE CZYDE WANT JUŻ

>Nie ma stania na ziemii, walczy się w pełni w powietrzu
Meh? Cóż, jestem otwarty na nowości ale niech to lepiej wytestują.

>Fabuła centrująca się na konfliktach religijnych.
Hm, fajno. W końcu pora dla nich. Smutłem bo marzenia o jednej wielkiej bijatykowej rodzinie, ale tak przynajmniej będzie alternatywa dla Soku i rozwój nowokoleżanek.

>Gameplay vid.
To klepanie patykiem jakieś koślawe się wydaje, latają jak galarety, mogliby dorzucić więcej klatek. No i brak dynamiki z Soku... meh, to tylko testy, usprawnią technicznie, jpmasterzy się dorwą i będziemy mieli starcia na śmierć i życie :3. No i te paski interesujące.

>Postacie w tle
Dejm, boli widzieć je jako ozdobniki. Ale przyzwyczai się człowiek.

>Wychodzi demo:
O kurwa :D już jest. Zobaczymy jakie 4 postacie tradycyjnie wrzu-

>Grywalne są Reimu Marisa i Ichirin.
Meh? Chmura i hitbox i nikt więcej...? No dobra, pewnie zostawiają najlepsze na potem. Zobaczmy jak się nakurwia

>System popularności promuje ofensywę a la Guilty Gear, instant blocki, każda postać ma specjalną umiejętność
O kurwa o kurwa ale inba ale cza-

>Brak inputów z bijatyk bardziej skomplikowanych niż kierunek + przycisk, przypisywane speciali i superów pod 8 kombinacji. Te same skille działają inaczej na innych klawiszach.
Lol? Pisanie notacji kombosów będzie chujowe. No i trochę wali każualstwem bo widzę tylko banalne podstawowe komba. Przynajmiej będzie się czym bawić.

>Timeout generuje zwycięstwo tej z większą popularnością
...dobra, komu zabłysło w głowie że to dobry pomysł? Cóż, mają jaja skoro chcą to zbalansować.

>Turtling stronk, nie ma łamania bloków na niskie/wysokie
Super kurwa. Już widzę to uciekanie po zdobyciu przewagi i grę pod timer... Cóż, niech pracują nad tym ile się da, nawet do następnej zimy zaczekam byle mieć jak największy i najbardziej zbalansowany cast.

>Release date: 26 May
Oh... cóż, przynajmniej będzie szybciej. Podobno ma być też TH14, ale będzie wysyp na wakacje :V...

>Th14 ma tylko 3 grywalne postaci, Sanae brak, fantasmagorii niet.
...nvm. Tasofro nie skopcie tego ;_;.

>Byakuren grywalna
O kurwa jedziemy. Meiling style, bardzo smacznie. Nowa lokacja i postaci w tle. Aw, czemu Kogasa i Kyouko, one są takie sympat-... czy ja widzę Shou w tle!? Ale to przecież praktycznie jej prawa ręka...

>Futo grywalna
Awww, jaka moe. Subowałbym, oczywiście po Sanae. Tło jest zajebiste, szkoda Wriggle jako ozdoby. Hehe łamanie talerzy.

>Miko grywalna
Gurwa, ta peleryna i królewska postura, te lasery, mój imperator. Reaction guys xD. Nie będzie Youmu... dejm, myślałem że może dadzą jej miejsce jak już jest zamieszana w incydent. Eh... Seiga i Yoshika!?... No nie, przecież one miały tyle potencjału. No i kurwa przecież Seiga jest kluczowa fabularnie... Wait, czy oni przypadkiem lecą kolejno po frakcjach, a teraz właśnie była Miko? Niemożliwe, dwie postacie na frakcje i to do tego Ichirin. Poczekamy...

>Nitori grywalna
Oo. Co tu się odwala? No, tuliłbym Nitorin, a miała być już wcześniej. Nie rozumiem ale to chyba dobrze... Ładne tło, ale zaraz zaraz... nie widzę tego!
...
Cóż, przynajmniej teoria z tłem poszła w chuj. W końcu są tam wszystkie trzy, a Kanako jest centralna dla konfliktu religijnego. No i SoPM. Muszą być, bo inaczej to jakby próbować wymazać Anglię z historii II Wojny Światowej xD.

>Koishi grywalna
Ło, niespodzianka. Cóż, te dwie kompletnie mi zwisają, ale to chyba dobrze że ona jest. Przyda jej się w cholerę rozwój charakteru, a gdyby to była Satori to pewnie zrobiliby z niej cholernego Mokujina albo coś. No i pałac ładny. Ale czym oni do cholery się kierują, żeby taką losową postać wprowadzać przed centralnymi dla fabuły? Nie są pewni czy dadzą radę zbalansować Koishi? Heh, może być ciekawie, ale czekam na kolejne ogłosz-

>Koniec postaci, będzie jeszcze boss w pełnej wersji.
...? Aha, ale przecież... ja... na pewno... co tu się?...
...
...
...
...
*wychodzi*
Rant, nie wchodzić


Kurwa mać! Kurwa mać! Tasofro, co wy odpierdalacie!? TO nazywacie wojną o wpływy i serca mieszkańców!? Po pieprzonych dziewięciu miesiącach wyskakujecie z czymś takim!?  Nie wiem co was podkusiło z tym gejmplejem, ale wierzyłem że cokolwiek wymyślicie i tak będzie fajne towarzystwo do gry! A wy po pierdolonym wyborze za pomocą lotek i tarczy przyjebaliście po dwie losowe postaci z frakcji, pomineliście pierdolone shinto w ogóle, i wjebaliście pięć postaci związanych z religiami spośród jebanych czternastu! Przy minimalnym liczeniu! W grze przeznaczonej kurwa dla nich!
No kurwa mać, miesiącami wciągałem te kwaśne winogrona jedne po drugim, wierząc w was tak mocno jak w Lady Kanako, ale kurwa nawet ja mam granice. Jeszcze jedno i się zwyczajnie zrzygam! Żeby to jeszcze gejmplej był podporą, ale narazie zapowiada się na kulę u nogi! No i jeszcze zamknięcie się w pieprzonych 9 postaciach, czyli mniej niż w IaMP! No kurwa, Futo ratuj!
Pierdolę, Herubim modo, sage i wracam do 12.3 bo toto ni ma prawa czyścić butów Soku. Ładne opakowanie, a w środku fekalia. Zawołajcie mnie będzie na co czekać i wyjdzie coś co nie nadaje się kurwa co najwyżej na doklejkę do mangi a la GFW!
Zadowoleni kurwa, trolle?

/rant
Pardon, zły dzień, itepe itede.

To tego...
Temat na FB z owymi przewidywaniami: https://www.facebook.com/letthewindsblow/posts/511272048893780



Also, z MotK:
Cytuj
Do you remember Unabara's answer re:  Mamizou? It might be a pun. It will usually be understood as  "She is in [your] heart". But since the first character in Shinkirou is "heart", by Japanese Touhou fandom convention where game names are often shortened to this first character, it can also mean "she is in HM".

Spoiler (pokaż/ukryj)

Możliwe, że faktycznie mamy już komplet.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #338
Ogarnąłem po łepkach informacje/co żeście powypisywali (thx critz za ten skrót powyżej, sporo mi pomógł)...

...wiecie co? Niby nie powinno się oceniać bez ogarnięcia, a moje dziesięciominutowe granie w pierwsze demo ogarnięciem nie sposób nazwać. Ale system z soku i pokrewnych był a) Bardziej intuicyjny b) Paradoksalnie wydaje mi się być bardziej twórczy i dynamiczny c) Bardziej różnicował kogoś ze skillem i kogoś bez niego. Nie wspominając już o tym, że również możliwości customizacji stylu wydają się być o wiele większe, podobnie combosy. Przynajmniej takie mam wrażenia po moich doświadczeniach z tymi dwoma tytułami.

Nie chce być złym prorokiem, ale na razie generalnie zgadzam się z critzem. Chociaż z występu Nitori i Koishi się cieszę i w grę zagram pewnie głównie dla nich, bo za castem z TH 13 nie przepadam ._.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #339
W sumie przyłączam się trochę do Critzowych gorzkich żali, bo chętnie bym pograł sobie w jihad.

Raion - owszem, chociażby w tekkenie.
Mam nadzieję, że każda postać będzie mieć wiarygodniejszy i mniej naciągany powód do walki niż np. Koishi.
Skoro już odchodzimy od wojen religijnych.
Po prostu.

I Mamizou jako last boss....nieeeee no, nie róbcie se jaj...
ZUN cały materiał na nowe postacie zużył na czternastkę *sob sob*

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #340

zabawna rzecz - na arcie wygląda jak loli, z kolei jej model w grze już ma normalne proporcje.
Wybaczcie że piszę dopiero teraz ale nie miałem wcześniej dostępu do internetu
CO ONI ZROBILI Z BIEDNĄ FUTO ? ! D: D:
Wygląda jak jakiś shota- trap rodem z Boku no Pico ;_;

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #341
Raion - owszem, chociażby w tekkenie.
Miałem na myśli bijatyki z touhou.

Ja w przeciwieństwie do dużej części z was jestem pozytywnie nastawiony do tej gry.

1. Gameplay - Podoba mi się motyw ciągłego latania, dzięki temu ma się możliwość atakowania przeciwnika z dołu jak i z góry. Co już przy grze reimu zobaczyłem, że całkiem ładnie można wykorzystywać. Ogólnie to latanie dało więcej możliwości do tworzenia ciekawych ataków więc mi się podoba, choć jest troszku trudniejsze do ogarnięcia. Comba z tego co widziałem na youtube da się robić równie niesamowite co w hisoutensoku więc uważam, że gra jest bardziej rozbudowana pod względem gameplayu. Tak więc tu jest plus.
2. Postacie - Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że Nitori i Koishi są "z dupy wzięte". Może i nie pasują do wątku religijnego równie mocno co np. Byakuren. Ale nie znamy jeszcze dokładnie fabuły gry, więc nie powiedziałbym, że nie będą tam nic robić. W każdej grze touhou bywały czasem postaci nie związane teoretycznie z incydentem, a jednak w nim uczestniczące. Nikt także nie powiedział na czym dokładnie te "wojny religijne" mają polegać.
Szkoda mi tylko, że jako grywalne postaci nie pojawiły się Yuugi i Satori. Satori z oczywistego powodu, a Yuugi strasznie chciałem zobaczyć w bijatyce ;\ mocno do niej pasuje.
Jeżeli zaś chodzi o "pominięcie Shinto" o czym pisze Critz, nie zgadzam się całkowicie. Ponieważ dla mnie jedyną słuszną świątynią Shito w Touhou jest świątynia Hakurei. Choć rozumiem, że dla Critza zdecydowanie tak to nie wygląda ^^"
3. Grafika - Arty bardzo Lolicie z przesadzoną ilością efektów i dużą ilością szczegółów. Czyli to co lubię najbardziej. Zaś w grze postaci mają dość płynne ruchy i przyzwoite gabaryty. Ponad to fajne efekty spellcard jak zwykle, choć master spark jest zbyt mały ;\ Ogólnie jak przystało na touhou, grafika jest świetna.
A jeżeli chodzi o konkretne postacie, ulepszenie Ichirin wyszło jej mocno na +, peleryna Miko jest zajebista, a Futo mniej przypomina trapa niż w TD. Reszta jest w po prostu git.

Myślę, że takie postacie jak Ichirin i Mamizou (jeżeli na pewno będzie), dodali z tego powodu, że są jedynymi z najmniej popularnych postaci, i potrzebują atencji.
  • Ostatnia zmiana: Maj 22, 2013, 13:44:58 przez Raion

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #342
Właśnie bardzo mnie zastanawia fabuła, która siłą rzeczy nie może koncentrować się przede wszystkim na wojnach religijnych. Nie jeśli Mamizou będzie kimś ważnym. No bo co to miałoby być ? Main atheist, która i tak ma wszystkie religie w dupie ? A może jest tajemną praktykantką i produkuje laleczki voodoo ?

Na razie to się dla mnie trochę kupy nie trzyma, więc trzeba będzie czekać na wyjaśnienia i nie ma innego wyjścia.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #343
Co do dynamiki, to chodziło mi o to, że Soku generalnie jest znacznie szybsze i kładzie znacznie większy nacisk na pęd walki, w przeciwieństwie do HM, gdzie mamy dwa różne skoki do ucieczki, wolniejszy lot, większość planszy jest nieużywana, no i ten blok i timeouty. Nie ma szans np. na taką kontrolę i nacisk jaką ma Alice.

Według MotK, Koishi po SoPM mieszka w Myouren Temple, ale jeszcze nie przeczytałem więc ktoś mógłby potwierdzić.
Spoiler (pokaż/ukryj)
Cytuj
But isn't Koishi living at the temple?
Cytuj
According to the wiki... yes. Wow, I didn't know about this at all. I always thought she was too... lets say brain dead... to do something like accept an invitation to a temple.
Cytuj
In all honesty this went over my head as well. I think a lot of people missed this but she's now actually a laywoman at the Myouren Temple.

It makes sense that of all people in SA she'd be involved then.
Cytuj
Yeah I forgot she did that, but I was reading this stuff yesterday on the wiki.

She is a laywomen at the temple because Namusan thinks she is very close to enlightenment, and wants to learn from her and help her reach true enlightnment. I am not sure what the other Youkai think of Koishi though.

I think Byaky wants to get closer to the other SA members as well. She has been open to Orin, but she only will let her join if she will not steal corpses, which it seems is the only reason why Rin wants to join.
Cytuj
I jsut got to her SOPM profile today and in there, Akyuu says "This doesn't mean that she lives purely following her desires. She probably never had any to begin with. Like a piece of cloth fluttering in the wind, she goes with the flow.". So really, if Byakuren would get a chance to talk to her, she could porbably accept anything she would ask jsut because she doesn't have anything else to do.
Cytuj
Well, according to SoPM:
Cytuj
Byakuren has an optimistic view of Koishi's condition, believing that she is close to enlightenment, invited her to join the Myouren Temple. Koishi accepted, but as a laywoman rather than a priest.
Skoro to wystarczy, to mogliby równie dobrze wrzucić Youmu... Większość jej spell cardów bezpośrednio odnosi się do Buddyzmu.

Cytuj
Jeżeli zaś chodzi o "pominięcie Shinto" o czym pisze Critz, nie zgadzam się całkowicie. Ponieważ dla mnie jedyną słuszną świątynią Shito w Touhou jest świątynia Hakurei. Choć rozumiem, że dla Critza zdecydowanie tak to nie wygląda ^^"
Owszem, nie wygląda bo to nieprawda. W przeciwieństwie do Reimu, Moriya Trio działały na rzecz swojego wyznania, zresztą najbardziej aktywnie ze wszystkich frakcji. Reimu nie pamięta kto jest jej bogiem, a obchodzi ją tylko świety spokój i to by dostawała dotacje na życie. No i dla niej miejsce i tak jest jak zwykle gwarantowane, nie jako reprezentantki Shinto ale jak zwykle kogoś, kto ma skończyć ten burdel (SoPM).
No chyba że reprezentantką Shinto będzie final boss, bo rzekomo poza tą osemką i Mamizou jest jeszcze pozycja podpisana po prostu Boss.
  • Ostatnia zmiana: Maj 22, 2013, 17:27:10 przez critz

  • Drewko
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #344
Well, mam nadzieje że coś poza Mamizou będzie jako boss (szczególnie że na okładce widać wyraźnie coś lub kogoś i to raczej wygląda jak dziewczynka). Jeżeli nie to... well, mam nadzieje że będzie jakiś powód by została głównym bossem bo jeżeli nie to jaki sens miało zrobienie z HM oficjalnej gry? Mogli to jebnąć jako fanmade z udziałem ZUNa (kilka takich gier jest już) i wszystko było by ok.
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"