Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Th 12.3 - Ulubione skille (Przeczytany 5975 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • JCD
  • [*]
Th 12.3 - Ulubione skille
Każda postać ma 4 skille (prócz Patchy, która ma 5) + 2 alternatywne wersje każdego z nich. W sumie 12.

20*12+3= 243 skille. Wow.

Trzeba naprawdę sporo czasu poświęcić, aby zaznajomić się dobrze z każdym z nich. Niemniej, zawsze można wypisać ulubione z tych, które się już poznało.

Reimu

Właściwie IMO nic ciekawego, może poza minami czyli "Pernament Border". Mają długi hitstun więc mogą być zaczątkiem jakiegoś combo.

Marisa

Też słabo. Narrow Spark za praktyczność i czas trwania a wybuchowy dzbanek za... bycie wybuchowym dzbankiem. Pot game czy zabicie siebie to na pewno godne odnotowania atrybuty.

Sakuya

Perf Maid za możliwości trollowania i Magic Star Sword za praktyczność.

Alice

Wreszcie coś porządnego - Returning Dolls. Świetny skill, ma multum możliwości combowania, świetne zastosowanie defensywne (da sie nimi zniwelowac nawet pociung). Także Seeker Wire za swoisty mindfuck dla przeciwnika, potrafi go utrzymać długo w hitstunie zadając ładne obrażenia. Oraz SP Doll za wielką moc po wezwaniu 3 (i więcej) lalek.

Patchy

Od biedy Wipe Moisture za praktyczność (melee skill to coś, czego patchy brakuje)

Youmu

Slash of Life and Death - bo cholernie praktyczny (rozszerzenie dial-a) i nawet fajnie wygląda.

♥Remiria♥

Trickster Devil - wredny skill, tym bardziej, że obronić się przed nim jest dużo trudniej, niż to się może wydawać.
Łańcuchy  - bo są AWWW. I tyle. Mozna przy diamont dust naspamić nimi w rogu ekranu i oponent jest w przysłowiowej dupie.
Demon Lord Cradle & Servant Flier. - praktyczność. Revelsal + combo finisher & dobry skill na zyskiwanie przewagi nad przeciwnikiem.

Jak byłem noobem to lubiłem jeszcze Demon Lord Arrow, bo było zajebiste na innych noobów hihi.

Yuyuko

Dance of blah bla... fanspin po prostu. Melee skill, czesto nie do zablokowania w powietrzu. Razem z Ghostly Butterfly, czy innymi pociskami w miarę bezpieczny w przypadku blocku.

Yukari

Pani Jukari w ogóle ma zajebiste skille. Moim faworytem jest Border between Brains and Feet. Czysta zajebistość, wersja C nie do zablokowania. Doprowadzony do 3 czy 4 poziomu zaczyna byc overpowered, bo przedtem jest umiarkowanie przydatny, przegrywając pod względem praktyczności z Ghostly Butterfly Hiden in Zen Temple... czyli ta domyślna wielka obracająca się parasolka.
Bewithing Bait też jest bardzo dobry do zdobywania przewagi na planszy.

Suika

Kidnapping Oni - śmiechowy troll jest śmiechowy.

Reisen

Illusionary blast - świetna szybkość i niezły obszar rażenia
Disorder Eye - bardzo ciekawy mindfuckowy skill

Aya ssie w tej grze...

Komachi

A Human Spirit Passing By... czyli paskudny duszek zachodzący cię od tyłu. Upierdliwe, jeśli jesteś przeciwnikiem.
Scythe of the Reaper - za wygląd głównie, kosa na cały ekran robi wrażenie. Ale też dość praktyczne.

Iku

Whiskers of the Dragon God - mój ulubiony skill razem z różowymi liniami Yukari. Wygląda zabawnie, ale jest totalnie overpowered, na 4 poziomie wersja C zadaje 3k damage i wysysa 3 orby przy blocku. Zasięg na calutką plansze. Moc porównywalna z kartą o koszcie 3-4.

Tenshi

Beams of non-perceprion - szybki cholernie, a przy blocku wysysa w momencie 2-3orby (w zależności od poziomu)
Miecz-bumerang i kamyczki-bomby też zasługują na wzmiankę, ale bardziej ze względu na fun z używania niż przydatność.

Sanae

Fajerwerki - fajność z używania i duży damage
Suwako trap - surprice buttsex to jest to!

Cirno ... w sumie nic

Meiling

Tak samo... no może Sky Dragon Kick bym tu umieścił.

Okuu

Rocket Dive - combo finisher, ładny damage, świetne w tajfunie. Naprawdę użyteczny skill.

Suwako

Native Scourge - chmurka Suwako jest świetna. Przeklina (oponenta, a nie, że rzuca bluzgami w powietrze xD ), jest niemiłosiernie gęsta i jeszcze przemieszcza się w pobliże wroga.

  • Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2011, 20:06:54 przez JCD

  • Hunter
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #1
1. Melting Pummel Kick - Okuu
Zwłaszcza jako finisher, bardzo ładnie manifestuje różnicę poziomów między przeciwnikami. Z drugiej strony, nieudany odsłania nas na free combo.

2. Kidnapping Oni - Suika
Udany jest prawie tak widowiskowy jak Melting Pummel Kick, a przy grze z nieogarniętym przeciwnikiem nie trzeba nawet stać zbyt blisko niego.

3. Insightful Sword - Youmu
Ten też elegancki i widowiskowy, chociaż już zdecydowanie mniej użyteczny niż 2 poprzednie, przynajmniej dla mnie.

4. Icicle Sword i Frozen Technique - Cirno
Ten pierwszy, bo można nim elegancko zaskoczyć przeciwnika, coś mu przerwać lub combo finisher przyjemny dla oka, a ten drugi, bo ignoruje gardę i też fajnie wygląda, chociaż dosyć długo się ładuje co bywa niebezpieczne dla użytkownika.

Póki co tyle, to taki mój top mały, może potem coś dorzucę.

  • Nashi
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #2
Sakuya
Magic Star Sword - najczęściej używany, na plus: możliwość użycia w powietrzu i damage
Vanishing Everything, Perfect Maid, Time Paradox - bardzo fajnie mi się z nich korzysta, niezłe trolle xD

Suika
Kidnapping Oni - niestety jest coraz mniej ludzi, którzy się na to nabierają, ale i tak śmieszny skill

Reisen
Disorder Eye

Cirno
Frozen Technique

Suwako
Toad God - bo fajnie jest się prześlizgnąć (przepełznąć? xD) blisko kogoś i tego użyć :3

Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #3
Kolejny upust grafomański... nie dajcie się zgnieść :V. Sam kiedyś chciałem takie czoś założyć, ale brak motywacji:


Reimu:

-alt 236 Youkai Buster (szybkie amulety) - Świetne uzupełnienie movesetu Raymoo, szybkie i dobry damage.
-alt 214 Permament Border (dywan) - Fajny trollskill. Można przepchać jednego na blockstringu nim wróg się spostrzegnie i zatrzyma. Ojej, bum :V. Dobry damage i blockstun też nie bolą.
-alt 421 Instant Dimensional Rift (kontra) - Jak ktoś umie przewidzieć fizyczne ataki i ma dobry timing, to świetne do robienia w chuja :3. Wersja C działa na pociski - mniej przydatne, ale może zaskoczyć i dać osłonę pociskową.

Marisa:
-domyślne 623 Miasma Sweep (hak podbródkowy miotłą) - Wersja B to fizyczny reversal (odporność na obrażenia) i można komuś bezpiecznie jebnąć gdy wstajesz, jeśli spodziewasz się że nie przewidzi. Wersja C grejzuje.
-alt 623 Stellar Missile (wybuch nad głową) - Ciekawy anti-air na nieostrożnych. Możliwość wjebania z tego na Final Sparka też nie boli (gracza).
-alt 22 Devildom Torch (granat-pochodnia) - bo od lvl2 można jebnąć z powietrza gdy wróg jest taki zajebisty i myśli że pod tobą jest bezpieczny :V.

Alice:
-domyślne 22 Doll Activation (obracanie postawionych lalek) - Dodaje strategiczną wartość ustawionym lalkom z C. Jak sie ma je dobrze rozstawione to można przyblokować wroga w powietrzu, po wstaniu (tzw. okizeme), a nawet dodać do nacisku lub komba lub jako tarcza. Dla mądrych.
-alt 236 Returning Dolls (lalka yo-yo) - Cudne do komb i na okizeme (atak na wstawaniu).
-alt 214 Doll Archers (strzały z łuku) - I am teh bone of mah sword. Świetny bullet cover.
-alt 22 Seeker Wire (promień po nitkach) - Dobre do brania z zaskoczenia w dupsko, tym bardziej że można poprawić jak jesteś szybki.

Patchouli:
-domyślne 421 Dew Spear (kryształy) - Bullet cover i nakurwiasz, logiczne jak konstrukcja cepa.
-domyślne 214 Autumn Edge (ostrza) - Bo dobre na odległość, szybkie po puszczeniu przycisku, można ładować i na wysokich levelach wali jak skurwysyn. Osobista sympatia, blahblah.
-alt 623 Static Green (błyskawice) - Bo reversal (odporność na starcie) od 2 lvlu, dobry anti-air, bezpieczny i do tego błyskawice na wyższych lvl mogą trafić pod dziwnym kątem z zaskoczenia. Tym bardziej dobre, jako iż domyślne 623 posysa.
-alt 236 Wipe Moisture (ognisty miecz) - Łatwo kombowalne, wersja C troluje dodatkowym, trzecim cięciem, mocne i dalekosieżne na wysokim lvlu.
-alt 22 Condensed Bubble (Obronne bąbelki) - Biorąc pod uwagę i tak kurewsko dobre pociski Patcha toto praktycznie całkiem ubezpiecza naszą ofensywę. A, i po walnieciu przez wroga odpierdala :3.
-alt 22 Sticky Bubble (małe, chwytające bąbelki) - Nie tak użyteczne jak powyższe, ale frajdy od chuja i ciut ciut z uwięzienia przeciwniczki :3. Szkoda, że tak trudno kombowalne.
-alt 421 Diamond Hardness - Usuwa hitstun na jedno uderzenie. Za sam pomysł punkty, a i dobrze wykorzystany może służyć jako straszak.
-alt 214 Fall Slasher (miecze) - So as I pray... Unlimited Blade Works!... er, trudne w użyciu, ale jakże strategiczne.

Sanae-chan:
-domyślne 623 Sky-God Summon: Attack (pchnięcie Kanako) - Bo jej jedyna opcja grejzująca, plus dobry zasięg i combo finisher, a i wszystko z dobrymi obrażeniami. Na counter hit można nawet poprawić Supernova Storm / Moses' Miracle jak masz szybkie palce, for massive damage!
-domyślne 236 Wind Call (pierścien wiatru) - Bo najbardziej trollowe okizeme ever. Sporo luda po prostu to ignoruje, a tu bum :3. Średnio praktyczne.
-domyślne 22 Omikuji Bomb (fajerwerki) - Bo niezły anti-air i także można trollować jak przeciwniczka nie skapuje twoich niecnych zamiarów w porę i wiatr jebnie jej tym prosto w twarz :V.
-domyślne 214 Earth-God Summon: Shield (bąbelka Suwako) - Tak jak u Patchy, ustawiasz na drodze przeciwnika i nakurwiasz pociski. Potrafi nawet zblokować ataki fizyczne.
-alt 623 Sky-God Summon: Wind (tunel wiatru Kanako) - Kolejny świetny skill. Doskonałe okizeme - przyszpila wroga na wstawaniu i daje szanse na blockstring, możliwość zaskoczenia go nagłym wiatrem po ziemii gdy my jesteśmy wysoko (wersja C), daje szanse ustawić bąbelkę / pułapkę Suwako, można stworzyć tunel w powietrzu a potem opuścić go lotem w dól, a co ważniejsze uderza kilka razy - gdy przelecimy nad wrogiem może on nie zdążyć zmienić kierunku bloku i dostać (tzw. crossup). Solidna alternatywa dla pchnięcia i dobry skill do budowania talii wokół.
-alt 22 Sky Serpent (plemnikowęże) - Najlepsza opcja Sanae z zasięgu, można też puszczać w powietrzu. Najlepsze, że skręcają na linii pionowej przeciwniczki, gwałcąc ją często z zaskoczenia.

Cirno:
-domyślne 214 Midsummer Snowman (śnieżka) - Bo można ochujać kogoś, kto grejzuje na wstawaniu.
-alt 214 Frost Pillars (pułapka) - Bo dość słabo widoczna i może jebnąć z zaskoczenia, tym bardziej jak postawi się tuż przed wstaniem. Suddenly, sopel w krocze.
-alt 236 Freezing Beam (promienie) - Co prawda obrażenia jako-tako, ale chuj, laser z lodu. Gęsty, a i do blockstingów dobry, bo szybko atakuje i dość dużo soul-... many-... kul-... sześciokątów zabiera.
-alt 623 Icicle Rise (sople wystrzeliwane w powietrze) - Genialny anti-air, a i nadaje się do komb i blockstringów. Zajebista alternatywa dla miecza.
-alt 623 Icicle Sword (obrót z mieczem) - Świetny obszar ataku i mocny combo ender, a i jako anti-air na nieostrożnych się nadaje.
-alt 214 Ice Charge (ICE CARZ!!!!1!... ehem... zamiana w kostkę lodu i atak szarżą) - Też dobre ofensywnie i jako combo ender, dajac możliwość bardziej agresywnej gry naszej ⑨.
-alt 22 Frozen Technique (zamrażająca mgła) - Bo nieblokowalne i nieraz trudno zauważyć i zareagować na tyle szybko, by uciec.

China:

-domyślne 214 Spiral Light Step (falcon punch) - Jedyny grejzujący atak. Ratuje dupę przed nawałnicą pocisków jeśli dobrze użyty.
-alt 236 Water Taichi Fist (wir) - Bo też dobre przeciw pociskom, samo tworzy nienajgorszy pocisk i potrafi pochłonąć nawet obscenicznie gęste pociski ze spellcardów (3:10) .
-alt 214 Radiant Rainbow Fist (Hokuto Hyakuretsu Ken!...err, szybkie ciosy) - Dobre obrażenia i boska kombowalność - wersja B wchodzi z pierdolonego 2A.
-alt 22 Sky Dragon Kick (ultraszybki kop w powietrze) - Łatwa kombowalność i błyskawiczność pozwalająca jebnąć z zaskoczenia. Dobrze straszy też wroga.

Okuu:

-domyślne 623 Flare Up (wznoszące kule ognia wokół Okuu) - Potrzeba lepszego anti-aira?
-alt 236 Hell Geyser (skośny płomień z ziemii) - Poprawia komba Okuu, wersja B łączy na Giga Flare, a wersja C może trzepnąć z zaskoczenia.

Lady Suwako:
-domyślne 22 Native God's Curse (kula dymu) - Świetna osłona przed pociskami przez zajebitną gęstość, a czasem i dobre do zaskoczenia przy wstawaniu. W dodatku po trafieniu zostawia klątwe, która może dać efekt zwiększonych obrażeń (czerwona aura), oddania połowy obrażeń (niebieska aura) czy natychmiastowego guard crusha (! - zielona aura). W DODATKU od lvl 1 klątwa działa na wroga nawet na bloku.
-alt 236 Frog Stone God (kamienna żaba) - Świetne do zaskakiwania wroga. Można też walnąć z backdasha, lilii, a co więcej nieblokowalne w powietrzu, a na wysokim lvlu prawie na pewno przełamie wysoką obrone ze względu na chory spirit damage.
-alt 623 Mister Longlimbs (kolorowe lasery) - Odciąga uwagę i w chuj wspomaga jej ostrzał z powietrza.

Sakuya:
-domyślne 236 Magic Star Sword (szybki rzut nożami) - Tak jak jej 6C kurestwo prawie zawsze wygrywa na odległość przez gęstość i szybkość, ale jest też mocne. W dodatku dobre do lania podczas timestopa lub do jebnięcia guard crusha (6A / 3A > 6C > 236B / C) gdy wróg ma mało kulek lub jest pod atakiem z Killing Dolla.
-domyślne 214 Bounce No-Bounce (odbijający deszcz noży) - Powód chyba wiadomy. Bez bullet covera na pół ekranu to nie byłby nasz Pad.
-alt 236 Sense of Thrown Edge (zamrożone noże) - Osobista sympatia. Czynią mecz ciekawszym i dają ten dodatkowy rozpęd. Plus jeśli wróg trafi Sakujana gdy noże są na planszy, to przez upuszczone kryształy pogody pogoda prawie na pewno się zmieni, co może uratować np. w tajfunie.
-alt 22 Time Paradox (klon) - Zajebistość, a poza tym wersją C można puścić klona przez pociski. Dodatkowo łączy na spellcardy.

Youmu:
-domyślne 623 Crescent Moon Slash (obrotowe cięcia) - Dla mnie nie ma Youmu bez tego. Combo extender, plus wersja B reversal na ataki fizyczne na wyższych poziomach, a wersja C grejzuje, coś czego Yomu inaczej brak.
-alt 214 Heart Carving Cut (wślizg) - Drugi jedyny skill Youmu, który grejzuje. Świetne na postaciach, które napierdalają pociskami po całej mapie i myślą że z daleka są bezpieczne.
-alt 623 Insightful Sword (kontra) - Średnio użyteczne ze względu na konieczność porzucenia domyślnego 623, ale punkty za zajebistość, tym bardziej jeśli wróg nie spodziewa się, że tego użyjemy. Działa jak kontra Reimu, ale tylko na ataki fizyczne. Po prostu Perfect Maid, ale lepszy i z możliwością poprawienia spellcardem.

Remilia:
-domyślne 236 Demon Lord Walk (ultraszybki skok po łuku) - Grejzuje. Kretyńsko dobre do karania pocisków gdy wróg jest w zasięgu.
-domyślne 623 Demon Lord Cradle (lot wirowy w powietrze) - Świetny combo finisher, dobre obrażenia, fizyczny reversal od lvl1.
-alt 623 Vampire Kiss (ssanie krwi) - Kutasiarsko dobre do zaskakiwania wroga, nieblokowalne no i leczy.
-alt 214 Chain Gangbang (Hazama chain... łańcuchy) - Można najebać tego po planszy jak wróg wstaje i od razu przewaga. Wersja C jest też używana przez protardów do najdłuższych i najbardziej efektownych komb z chwytaniem.
-alt 214 Demon's Dinner Fork (włócznie) - Karanie pocisków z daleka Remi w chuj się może przydać, a i dodatkowy anti-air nie boli.
-alt 22 Ceiling Fear (pionowy lot z sufitu) - Wredne chujstwo do zaskakiwania wroga gdy rzuca pociski, no i kurwa łamie niski blok.

Yuyuko:
-domyślne 623 Dance of the Butterfly Dream (fanspin) - Troluje grejzowaniem, dobry do komb i ataków latających wrogów.
-domyślne 214 Ghostly Butterfly (odbijające motylki) - Patrz Sakujan. Ustawianie pocisków na pól ekranu to jest to!
-alt 236 Lance of the Swallowtail Crest (ultraszybki laser) - IMO jeden z najbardziej chorych skilli w grze. Może i nie można robić w powietrzu, ale sama obsceniczna prędkość sprawia, że po aktywacji praktycznie cała naziemna gra pociskowa na odległość przeciwniczki jest we wielkiej, ciemnej piździe, chyba że akurat leżymy bądż robimy co innego. Nawet podczas graze potrafi wkurwić gdy ktoś walnie laser z bliska a my zaatakujemy zanim motylki wokół wyparują. Dodajmy do tego łatwą kombowalność i tendencje Yuyu do najebania przedtem ekranu motylkami i mamy kombo na ryj za 1 zły ruch. Jeden z najlepszych skilli w ogóle.
-alt 623 Sense of Elegance (kręcenie i jeb wachlarzem) - Wersja C reversal, ot co. Dobrze działa jako zaskoczenie nim wróg się zorientuje.
-alt 214 Sphere Bloom (wybuchowe kropki) - Wyjątkowo ciekawy skill i dobra alternatywa dla normalnych motylków. Zamiast osłony pocisków mamy świetne narzędzie do okizeme i co ważniejsze blockstringów.

Yukari:
-domyślne 623 Ghostly Butterfly Hidden in Zen Temple (obracanie ze swastyką) - Grejzuje, świetny kombo finisher i obszar ataku.
-alt 421 Flesh Dismantler (gapnięcie w portal i wyskok jako piła tarczowa) - Bo wersja C to boski troll na nieostrożnych spamerów - wyskakuje tuż pod nogami i w dupsko! Jej pozostałe 421 są co najmniej sytuacyjne...

Suika:
-alt 214 Ignis Fatuus (biały płomień) - Szybki, gruby, gęsty pocisk. Normalna ofensywa przydaje się pomiędzy wszystkimi trikami Sójki.
-alt 22 Thin Oni (biała dziura) - Rzucasz i voila, masz instant osłonę pociskową. Możesz teraz iść lać przeciwniczke po mordzie albo patrzeć jak próbuje podbiec i bezcelowo atakować.

Reisen:
-domyślne 236 Mind Explosion (czopek) - Świetny hitstun do przedłużenia kombo, blockstun i chip damage do blockstringów, no i chujstwo robi obsceniczne jak na skill obrażenia na wyższych levelach jak uda się połączyć dwa.
-domyślne 214 Illusionary Blast (lazorz) - Promień dobry w chuj do gry odległościowej, a wersja skośna do nagłego łapania za dupe w powietrzu.
-domyślne 22 Disbelief Aspect (strzelający klon) - Świetne do zmylania wroga i wychodzenia z nadchodzących nieciekawych sytuacji.
-alt 214 Ripple Vision (pierścienie) - Dobra i łatwa w użyciu osłona ataku, no i można użyć w powietrzu... Ale ale, można załadować by zwiększyć siłę i gęstość, NO I na lvl4 pierścień zmienia się w ścianę pierścieni, która po dodatkowym załadowaniu potrafi wpierdolić niemal cały ekran!
-alt 22 Disorder Eye (rozbicie na klony i powrót) - żałuję, że do tej pory tego nie tykałem, gdyż pewien osobnik na K pokazał mi, jak to potrafi być wkurrrwiające. Zdecydowanie świetne do ataku z niespodziewanego kąta i kontrataków.

Aya:
-yh... hurr... wymyślcie czoś :V

Komachi:
-alt 236 Scythe of the Reaper (bycze cięcie kosą) - Zaskakiwanie wrogów, lepsze komba, etc etc.
-alt 236 A Human Spirit Passing By (płomień z krawędzi ekranu) - Fala w dupsko to świetny troll.
-alt 623 Boat on the Sanzu - I'm on a motherfucking boat, your argument is a Moeluetar. Średnio praktyczne przez szybkość niestety.
-alt 214 Scythe of Exorcism (poziomy zamach kosą tworzący duszki) - Combo extender, leczenie i dobry zasięg, plus można wysadzić duszki na wroga zamiast się nimi leczyć. Tym bardziej lepsze jeśli nie umiemy dobrze skorzystać z duszków z pozostałych 214.

Iku:
-alt 214 Dragon's Eye (obracający się promień) - Duży zasięg i wymusza szybką reakcje przeciwnika, dodatkowo pozwalając Iku przejąć pęd.
-alt 22 Whiskers of the Dragon God (poziome błyskawice) - Z tych samych powodów, które wymienił JCD który się tym ostatnio bawił. Dodam tylko że bycie po stronie otrzymującej faktycznie boli jak chuj.

Tenshi:
-domyślne 236 Beams of Non-Perception (lasery) - Lazors, po prostu. Wasze pociski są Maluetarem. Przed chwilą dowiedziawszy się, że od lvl1 działają w powietrzu. Zapamiętać!
-domyślne 623 Sword of Non-Perception (cięcie z wślizgu) - Grejzujący, bardzo szybki i w dodatku combo extender, hurr :3.
-domyślne 214 Sword of the Earth (fala po ziemii) - Głownie ze względu na możliwość trolololo poprzez puszczanie z powietrza od lvl1.
-alt 236 Sword of Scarlet Perception (cięcie tworzące czerwoną fale energii) - Mój wybór. Świetny combo extender, zmienia blockstingi masochistki w przerażające i do tego świetne do odbijania deszczu pocisków, np. Sakujana czy Yuyu.
-alt 623 Sky Attack (lot w powietrze z wystawionym mieczem) - Reversal, po prostu. Umiesz, wychodzisz z nacisku za free. Nie umiesz, nie trafisz, bedzie bolało :).


I jako bonus, skille, które w moim mniemaniu są niewarte slota:
-domyślne 22 Marisy Grand Stardust (granat) - ciekawe, kto kiedykolwiek tym dostał?
-alt 22 Marisy Magical Recycled Bomb (granat) - jak wyżej, plus możliwość jebnięcia siebie
-alt 236 Sakuyi Parallel Brain (noże-cienie i idące ich trajektorią prawdziwe) - nie ma jak ostrzegać wroga przed własnym atakiem...
-alt 421 Ayi Tengu's Pebbles (kamyczki) - słaby dmg jak na coś, co trzeba wcześniej zrobić jeszcze raz
-domyślne 236 Youmu Netherworld Reflection Slash (tarcza antypociskowa) - w teorii fajne, w praktyce nawet poprawne użycie gówno daje
-domyślne 236 Yukari Open, Lamented Box of Urashima (nagrobek) - od chuja niepraktyczne - za wolne i wymagające dobrego wyczucia odległości
-domyślne 214 Yukari Ride the Waves, Fight the Ocean (dziura pochłaniająca pociski i dziura nimi strzelająca) - jak wyżej, za dużo pracy, za małe wyniki. Nigdy się do tego nie przekonam
-alt 623 Yukari Border between Brains and Feet (naziemne cięcie) - naprawdę szkoda tracić domyślne 623 na coś takiego, wersja C niby nieblokowalna, ale startup za dłuuugi, trudny do wymierzenia no i od czego jest graze... Yukari chyba naprawde to lubi...
-domyślne 22 Suiki Gathering Oni (czarna dziura) - Praktycznie zero efektu, szkoda slota
-alt 236 Reisen Mind Dropping (pocisk pod ukosem w powietrze i po chwili z niego deszcz mniejszych) - WTF is this shit? Najgorszy atak w grze. Kto by to dawał zamiast domyślnych czopków?
-alt 22 Komachi Taste of Death (zasysanie i jeb w łeb) - znowu, w teorii mogłoby się przydać, w praktyce zerowa użyteczność. Lepiej zmień na spowalniający filar.
-domyślne 22 Chiny Yellow Tremor Kick (tupnięcie wokół Chiny) - są lepsze kombo finishery, poza tym do niczego
-domyślne 236 Okuu Ground Melt (fala po ziemii) - zbyt oczywiste i zbyt wolne by sie przydać
-alt 214 Okuu Vengeful Nuclear Spirits (celowniki strzelające pociskami) - fajna koncepcja, ale wymaga ustawiania i w chuj trudne do poprawnego użycia, i za mała nagroda. Nie.


To tyle. Flame Krytyka mile widziana. Naprawdę, wszystko to baaardzo subiektywne.
Spoiler (pokaż/ukryj)
Dat feel gdy tylko czapki są na tyle kompetentne by się wypowiadać :V.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2011, 04:04:13 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

  • JCD
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #4
Cytuj
-domyślne 22 Native God's Curse (kula dymu) - Świetna osłona przed pociskami przez zajebitną gęstość, a czasem i dobre do zaskoczenia przy wstawaniu. W dodatku po trafieniu zostawia klątwe, która może dać efekt zwiększonych obrażeń (czerwona aura), oddania połowy obrażeń (niebieska aura) czy natychmiastowego guard crusha (! - zielona aura). W DODATKU od lvl 1 klątwa działa na wroga nawet na bloku.

Natychmiastowy guardcrush  = działa jak podczas pogody Sun Shower. Bo tak trochę nie wiadomo, o co chodzi :P

Cytuj
-alt 236 Frog Stone God (kamienna żaba) - Świetne do zaskakiwania wroga. Można też walnąć z backdasha, lilii, a co więcej nieblokowalne w powietrzu, a na wysokim lvlu prawie na pewno przełamie wysoką obrone ze względu na chory spirit damage.

To nie jest spirit damage, tylko ta żaba po prostu wali w dół. Wiem, zupełnie na to nie wygląda, ale właśnie przez wrongblocking traci się te nawet 4 orby przy blocku.

Cytuj
-domyślne 22 Marisy Grand Stardust (granat) - ciekawe, kto kiedykolwiek tym dostał?

Moi oponenci :D Srly, to nawet niegłupie. Podczas wybuchu tworzą się jakby 3 chmurki... dwie rozchodzą się po bokach, a ta środkowa, przypominająca grzyb atomowy, zadaje obrażenia przeciwnikom. Na 4 lvlu jest naprawdę spora i trwa nawet długo. Wystarczy rzucić sobie takie coś pod nogi, świetnie działa na przeciwników beztrosko szarżujących na ciebie po ziemi.

Cytuj
-alt 623 Yukari Border between Brains and Feet (naziemne cięcie) - naprawdę szkoda tracić domyślne 623 na coś takiego, wersja C niby nieblokowalna, ale startup za dłuuugi, trudny do wymierzenia no i od czego jest graze... Yukari chyba naprawde to lubi...

Panie, co pan?! Na poziomie co prawda 1&2 toż to ssie niemiłosiernie. Ale na 3, czy szczególnie 4 to killer., gdzie np wersja C gwarantuje automatyczne trafienie, jeśli tylko oponent zablokuje jej pociski B. Blockstun trwa za długo w porównaniu z czasem odpalenia tego i tylko BE ratuje oponenta.

  • LVY
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #5
1. Melting Pummel Kick - Okuu
Zwłaszcza jako finisher, bardzo ładnie manifestuje różnicę poziomów między przeciwnikami. Z drugiej strony, nieudany odsłania nas na free combo.

2. Kidnapping Oni - Suika
Udany jest prawie tak widowiskowy jak Melting Pummel Kick, a przy grze z nieogarniętym przeciwnikiem nie trzeba nawet stać zbyt blisko niego.

3. Insightful Sword - Youmu
Ten też elegancki i widowiskowy, chociaż już zdecydowanie mniej użyteczny niż 2 poprzednie, przynajmniej dla mnie.

4. Icicle Sword i Frozen Technique - Cirno
Ten pierwszy, bo można nim elegancko zaskoczyć przeciwnika, coś mu przerwać lub combo finisher przyjemny dla oka, a ten drugi, bo ignoruje gardę i też fajnie wygląda, chociaż dosyć długo się ładuje co bywa niebezpieczne dla użytkownika.

Póki co tyle, to taki mój top mały, może potem coś dorzucę.

dat feel gdy ciągle się na nie nadziewam xDDDD

Give a man fire and he'll be warm for the day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #6
Sakuya - Perfect Maid

tej zabawy z korzystania z tego nic nie przebije xD

Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #7
Z kontr wolę spella za 5 kart Youmu, jeśli są jakiekolwiek szanse że nim trafię :V. Szkoda że Insightful Sword to 623, działa tak samo jak Perfect Maid, tylko mocniej. Apropos:
SafejumpingIntolerant Avici (nieblokowalny rzut Youmu) też fajny, no ale weź tu wywal normalne 623 ;_;.
Cytuj
Panie, co pan?! Na poziomie co prawda 1&2 toż to ssie niemiłosiernie. Ale na 3, czy szczególnie 4 to killer., gdzie np wersja C gwarantuje automatyczne trafienie, jeśli tylko oponent zablokuje jej pociski B. Blockstun trwa za długo w porównaniu z czasem odpalenia tego i tylko BE ratuje oponenta.
Ano jak zablokuje to ma problem :V. Od tego jest grejz. Serio, dałbym szanse za wszytkie inne wpisy Yukari, gdyby było trochę łatwiejsze w użyciu. Ale nie 623. No chyba że o czymś nie wiem i jest z tym blockstring.
Ale jak widać, piękno tej gry polega na tym że można wypróbować coś nowego co chyba ssie i tym rozjechać niczego nie spodziewające się ofiary :3. Przed chwilą jedna Alice tak mi przewierciła dupsko, że chyba se nią pogram i zobacze czy znikające lalki 236 mają jakiś użytek :V.
  • Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2012, 02:14:08 przez critz

  • LVY
  • [*]
Odp: Th 12.3 - Ulubione skille
Odpowiedź #8
gifts to the deceased - Yuyuko

już kilka razy mi się udało jak przeciwnik zrobił airtecha tuż nad moją głową i się nadziewał na to xDDDD  (jeszcze tylko sense of elegance się nauczyć xD )