Touhou.pl ~Human meets Danmaku~

Gensokyo => Centrum Pomocy Yagokoro => Temat zaczęty przez: BoToJa w Październik 25, 2011, 21:44:12

Tytuł: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: BoToJa w Październik 25, 2011, 21:44:12
Szukałam już gdzie się dało a nadal nie potrafię używać SC. Konkretnie chodzi mi o kombinacje klawiszy. Jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć to byłabym wdzięczna.
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: Tilval w Październik 25, 2011, 23:25:57
Przede wszystkim, wartość licznika w dolnym rogu musi być większa bądź równa 1.
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu203.PNG)
Gdy ten warunek mamy spełniony, przystępujemy do aktywacji karty, wciskając dwukrotnie strzałkę w dół i A (w grze określony jako klawisz funkcyjny D).
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu200.PNG)
Potem, by w końcu użyć tej karty, w zależności od kierunku w którym znajduje się przeciwniczka, wciskasz strzałkę w dół, następnie strzałkę w lewo/prawo i A.
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu201.PNG)
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu202.PNG)

Ale ja wybieram dwie karty, jak aktywować tą drugą?
Ta karta jest aktywna dopiero gdy twój pasek zdrowia zmieni się z szarego
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu206.PNG)
na czerwony (po przyjęciu "odpowiedniej" ilości obrażeń)
(http://wstaw.org/m/2011/10/25/beztytułu205.PNG)
a 1st sign na pierwszym obrazku w tej odpowiedzi zmieni się w 2nd Sign.
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: BoToJa w Październik 25, 2011, 23:54:44
Dzięki wielkie :D
Temat do zamknięcia ^^
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: dfgg w Październik 26, 2011, 00:35:46
Po co od razu zamykać ?

Jak już jest... to niech będzie.
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: PookyFan w Październik 26, 2011, 15:58:17
Może ktoś inny będzie miał jeszcze jakieś pytania ;)

Nie sądzę. Nikt nie gra w IaMP. UNL only. xD
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: BoToJa w Październik 27, 2011, 18:16:56
Ja gram w IaMP, a tylko dlatego bo jest tam Sakuya XD
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: PookyFan w Październik 27, 2011, 19:00:41
Sakuya jest też w wielu innych grach. ;p
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: BoToJa w Październik 28, 2011, 09:17:13
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: Tilval w Październik 28, 2011, 12:49:44
To jeszcze SWR sobie dorwij.
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: PookyFan w Październik 28, 2011, 16:37:08

Fixed that for you.
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: JCD w Październik 28, 2011, 16:49:44
W UNL nie ma story mode Sakuyi. Bo poza przejściem story mode to nie opłaca się imo grać w SWR.
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: Sephi w Październik 28, 2011, 18:36:14
Tja, ale 'kolekcjonuję' tylko te, gdzie jest ona grywalną postacią w scenariuszu. Czyli mam PCB, IN i IaMP xD
Jak już grać to tylko Sakuyą :33 <wierna fanka>
Polecam ci zagrać w Touhou 9 , czyli Phantasmagoria of Flower Wiew , także w tej części Sakuya jest grywalna w story :) .
Tytuł: Odp: IaMP - powszechny problem, czyli Spell Cards
Wysłane przez: PookyFan w Październik 28, 2011, 18:37:01
W UNL nie ma story mode Sakuyi.

Ale da się nią walczyć, plus jest lepsze od SWR, jeśli komuś nie zależy na story.