Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Raion

1486
nie mogę się skupić, cały czas tracę to jedno lub dwa życia ;\ zawsze na innym spellu, a czasem nawet tracę życie w tak głupi sposób, że aż szkoda mi siebie
Spoiler (pokaż/ukryj)

przynajmniej zbieranie mi całkiem dobrze idzie
1487
wolałbym tutaj graze a punkty u sakuyi xD

Tak czy inaczej, grałem Reimu A. Jakoś słabo poszło no ale... spróbuję jeszcze później jak się inni wynikami pochwalą

Spoiler (pokaż/ukryj)
1488
900 ;< nie ogarniam graze na tyle dobrze na ile chciałbym a już na pewno nie na tym stage
1489
1. Wszystko w Double Spoiler
2. IN Reisen Udongein Inaba
3. TD Futo
4. SA Ooku
5. MoF Sanae
1490
jak to albo daje albo nie
to chujostwo albo daje mi time albo nie
cały czas daje jeśli masz poniżej -80% i ciągle jedziesz bez slow'a

jestem normalnie co raz bliżej, już prawie w 100% mi się udaje. Jeszcze chwila praktyki i w końcu wyjdzie
Spoiler (pokaż/ukryj)

Edit, bo nie chce mi się nowego posta pisać:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Tyle dobiłem czasu by nie odstawać od waszych 16 i na dziś mam dość.
1491
przyznam, że trochę zbombiłem ale cóż, jestem prawie dumny z tego wyniku

Spoiler (pokaż/ukryj)
1492
SA Satori - szczególnie fajnie mi się gra przeciwko spellom Shameimaru i Yukari. Bardziej podobają mi się w wykonaniu Satori, niż w wykonaniu postaci do których te ruchy należą. Poza tym wszystko jeszcze co ona sama posiada jest przyjemne i specyficzne.
EoSD Sakuya -  jest jedną z bardziej interesujących postaci pod względem gameplay'u, to zatrzymanie czasu trochę denerwuje ale da się je wykorzystać. Do tego fajnie się omija noży lecących z każdego kierunku.
SA Utsuho - To co Malu napisał
PCB Youmu - podoba mi się za ogół i szczególnie te momenty w których pociski stają się białe i zwalniają, lub tylko stają się białe i dezorientują
1493


na razie tyle ale próbuję dalej... Na łatwym fajnie się czas bije xD

trik Michała wypróbowany. Nie patrzyłem jak ktoś inny to robi ale już wiem, że działa (nie jest tylko za łatwy, łatwo to zginąć przy tym)
1494
Touhou / Odp: Danmaku challenges thread
Piszę się także, pokażę wam jak dobry może być taki newbie jak ja. A i będę mieć dobry pretekst by więcej grać i ćwiczyć, więc i to jest plus
1495
1. stage 3 MoF - Oczywista rzecz. Genialny wodospad który wpadł mi do oczu i nie chce wyjść. Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia <3
2. stage 4 UFO - Zajmuje drugie miejsce szczególnie przez to jakby wlatywanie na statek rozpoczynające się na początku planszy. Wprost genialnie zrobione.
3. stage 5 TD - Tu krótko mówiąc po prostu podoba mi się budowla widoczna w tym stage.
4. stage 5 i 6 SA - Kiedyś bawiłem się trochę w piromana... lubię widok ognia, i to bardzo
5. Extra stage MS - To nie wiem jak ocenić, jest po prostu fajnie zrobione jak na tło z pralki

To tyle jeśli chodzi o całe tła. Jeśli mógłbym oceniać tylko część, jak np. tło na samym końcu stage (tło bossa) to wyglądałoby to ciut inaczej. Tak czy inaczej, z pierwszymi dwoma zgadzam się z critz'em
1496
Touhou Music / Odp: Music requester thread
^ nie ma, ten trailer jest z 30 kwietnia dopiero
1497
HRtP Eternal Shrine Maiden

Zdecydowanie i definitywnie, i po prostu najlepsze wśród themek Reimu. Najbardziej wpada w ucho i pozostaje w pamięci. Tak jak większość themek z HRtP
1498
Nienawidzę gwiazdek Marisy w IN

Poza tym kocham wszystkie pociski układające się w ładne wzorki <3 a szczególnie lubię te wielkie krążki puste w środku
1499
Temat muzyczny 4 bossa:
nr 1. Satori Maiden - Ogólnie przez tą themke zainteresowałem się Satori, SA itd... Według mnie ogólnie jedna z najlepszych themek w całej serii gier.
dalej nie chce mi się myśleć

ulubione tracki z dolls in pseudo paradise:
1. Eternal Shrine Maiden (chodź według mnie HRtP wersja lepsza, prawie wszystkie utwory z HRtP są epickie)
2. Romance Hill of Cherry Petals ~ Japanese Flower
3. Witch of Love Potion
reszta taka średniawa.
1500
1. Subterranean animism - Po pierwsze grafika i przeciwnicy w tej grze są świetne. Po drugie fabuła także do mnie przemawia. Do tego jeszcze w tej części jest najciekawszy wybór postaci/opcji. Co prawda jest trudne, lecz podoba mi się owy poziom trudności. Można się długo pobawić. A co w sumie najważniejsze to spellcardy Ooku i Satori. Oryginalność "kulek" Ooku bardzo przypadła mi do gustu jak i ta różnorodność spelli Satori która kopiuje je zależnie od tego kim się gra. Ogólnie idealna gra jak dla mnie.

2. SWR/Hisoutensoku - Po prostu lubię bijatyki. Hisoutensoku z powodu dużego wyboru postaci i lepsze (moim zdaniem) pvp. SWR podoba mi się jednak o wiele bardziej jeśli chodzi o Stage Mode.

3. EoSD - To co mi się tutaj podoba to po pierwsze system zdobywania żyć. Po drugie ogólnie postaci i spell cardy. W sumie podoba mi się tam nawet brak widocznego hitboxa bo w sumie łatwo go wyczuć. Ogólnie druga część bo sa gdybym nie liczył bijatyki ^^ wszystko mi się tam podoba.

4. Fairy wars/HRtP - Te gry mi się podobają z powodu tej "inności". Różnią się mocno od reszty części. Jednak w HRtP denerwuje mnie trochę w sumie brak fabuły... Fairy wars też jakiejś takiej genialnej fabuły nie ma ale może ja po prostu lubię wróżki. Poza tym ogólna grywalność obydwu tych gier jest w porządku.

Dalej ciężko mi zdecydować już, reszta gier jest równie fajna i jakoś specjalnie się nie wyróżnia. Po prostu wszystkie są równie fajne.