Touhou.pl ~Human meets Danmaku~

Gensokyo => Touhou => Temat zaczęty przez: Tribell w Grudzień 23, 2014, 10:07:07

Tytuł: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Tribell w Grudzień 23, 2014, 10:07:07
Wygląda na to, że twórcy bijatyk z Touhou, Tasogare Frontier, sprawią nam niezłą niespodziankę, albowiem zostało zapowiedziane wypuszczenie wersji próbnej gry z numerkiem 14,5, czyli Touhou Shinkirou ~ Urban Legend in Limbo podczas najbliższej 87 już edycji Comiketu. Wygląda na to, że już niedługo dowiemy się, czy to będzie kolejna bijatyka, czy może ZUN razem z Tasofro pójdzie w zupełnie nowym kierunku. Tak czy inaczej, czuję hype w powietrzu.

Link do zapowiedzi: http://www.tasofro.net/touhou145/index.html (http://www.tasofro.net/touhou145/index.html)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 23, 2014, 11:47:38
>14.5
>Robi Tasofro
>Numer jak pełna bijatyka
>W tą niedzielę
>Wymagania systemowe jak HM
>o_O
>mfw nie mam twarzy
>srogie grzyby onii-chan

Obligatoryjna nitka: http://boards.4chan.org/jp/thread/12824170/httpwwwtasofronettouhou145in-dexhtml-happening (http://boards.4chan.org/jp/thread/12824170/httpwwwtasofronettouhou145in-dexhtml-happening)
Spoiler (pokaż/ukryj)
Story summary:

>There has been a widespread of bizarre rumors in the Human Village.
>"A dog with a human face is collecting composts"
>"I know a man who saw an old lady selling her legs"

>Those absurd rumors are all becoming a hot topic and the kids are engulfed in fear.
Unlike Youkai who's their sole duty is to attack humans, This rumor is very omnious and nobody knows who is behind it.
In order to prevent harm, the adults are saying to their kids that it's only mere nonsense.

>Of course, the girls knows no fear.
Because they know that this is what the outside world called "A made up urban legend".

>There's an interesting characteristics in an urban legend
Just as the word of mouth changes as it passes around as rumors, these anomality changes in the same manner.

>Reimu and the others need to attain the rumors they discovered and use it like a strange plaything.
>When they fearlessly control those rumors, The strangeness before them becomes harmless.
>Or rather, it can become their very source of strength.
>If they can control the Urban Legend, they believe it's a necessity as to prevent a disaster from happening.

>That's what they believe. Until that night...

Looks like it will be a fightan.
Nawet fabuła wygląda na jakiś poważniejszy incydent w stylu normalnych gier/bijatyk a nie jakieś śmichy chichy a la StB czy GFW. Kolejna bijatyka? W sumie generalnie jestem skurwysyńsko na tak, jeno mam lekko mieszane odczucia po HM. No i ZUN będzie wolny~.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Mayuki w Grudzień 23, 2014, 13:15:04
Za szybko tłumaczą, nie można się pobawić.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: fretka w Grudzień 23, 2014, 13:47:27
Niech to będzie dodatek do HM. To jedyne, czego oczekuję.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Archi w Grudzień 23, 2014, 14:02:19
No dredo-ogoniasty szop już grywalny był... Tasofro I see you~! O_O

(http://i.imgur.com/32RubVY.jpg)
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Grudzień 23, 2014, 14:08:45
Ma być o legendach miejskich więc stawiam na to, że na pewno będą w tej grze duchy. Na 100% pojawi się Mima. Jestem tego pewien.

Biorąc pod uwagę, że jest to gra tylko z połowicznym numerkiem, to spodziewam się jednej, maksymalnie dwóch nowych postaci. Jak zwykle.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 23, 2014, 15:21:44
Might be so. IaMP oraz HM były "świeżymi" mordoklepkami, więc poza Reimu i Marisą brały na warsztat 7/8 istniejących już postaci + słownie jedna nowa postać. Z drugiej strony, based SWR miało już sprity z IaMP, więc po przerobieniu ich pod swoją mechanikę mogło dostać jeszcze do IaMP-owej dziesiątki trzy dodatkowe istniejące dziewczynki + dwie całkiem nowe. I mam nadzieję że 14.5 będzie tym samym czym SWR było dla IaMP, tylko bez ciągłego latania i/lub decków na kierunki proszę - w SWR 15 postaci wystarczyło żeby i story mode było cholernie miodne i PvP było przyjemnie zróżnicowane.

Hisoutensoku to z kolei była jeszcze inna bestia, bo to było głównie rozszerzenie listy postaci i ataków, z trzema śmiechowymi story jako dodatek dla dodanych dziewczynek - ale gdyby 14.5 miało być Shinkirousoku, to pewnie kończyło by się na .3 i nie miało opisu fabuły tak poważnego jak główne gry.

EDIT: Parskłem. Sequel do HM rzeczywiście confirmed: https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php?topic=17762 (https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php?topic=17762)
Oby z inną mechaniką.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 23, 2014, 19:10:45
(http://i.imgur.com/NBQ2vLp.png)

Ehs, why?
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Drewko w Grudzień 23, 2014, 19:20:17
for piano!
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Grudzień 23, 2014, 20:03:11
Woah, nie będzie systemu atencji. Smutłem.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Red Fedora w Grudzień 23, 2014, 20:29:23
Ja jestem rozczarowany że to kolejna bijatyka.
A że HM ma strasznie toporną mechanikę (choć ładne tła i grafikę), czuję wręcz zawód.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Mayuki w Grudzień 23, 2014, 20:50:02
Po uj kolejna bijatyka?
Nie to, żebym chciał w nią grać, ale mam nadzieję, że wysilą się na coś lepszego niż tylko duch. Coś na miarę ruskiego patyczaka z creepypast.
Also, tło mi przypomina "victorian street" z JJ2.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 25, 2014, 10:34:54
Ponieważ w moim prywatnym rankingu HM stawiam wyżej niż poprzednie bijatyki, cieszę się jak skurwysyn. Z tego co doczytałem, będzie to bardziej sequel do Maskarady niż dodatek. Mam dziwne przeczucie, że zobaczymy tam grywalną Seiję

YESFLIPEVERYTHING!
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Grudzień 25, 2014, 16:17:02
Ja tam się cieszę, HM mi się podobało więc myślę że ULiL też mi się spodoba :D Czuję dobrze że alphes nie będzie robił artów, bo te w HM to była jakaś masakra (te rzęsy i proporcje). Patrząc po tym screenie wydaje mi się że Moe Harukawa teraz będzie rysował, taką mam przynajmniej nadzieję bo lubię jego kreskę xd Backstory ma być jeden z najnowszych chapterów WaHH więc hehe może będzie Kasen xDxD Ogółem ja tam się cieszę, nie mogę się już doczekać jak będe mogła zagrać w demo :3 *wsiada na hype-train*
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Grudzień 25, 2014, 16:28:55
Czuję dobrze że alphes nie będzie robił artów, bo te w HM to była jakaś masakra (te rzęsy i proporcje).
Też wolę ZUN arty. Lepsze proporcje.

Ja tam liczę, że autor będzie ten sam jeżeli chodzi o Arty. Bardzo mi się spodobały te z HM zwłaszcza Koishi i Futo.

Jestem ciekaw czy te postacie co były HM nadal będą i dojdzie tylko pula dodatkowych. Czy też na nowo zrobią kilka postaci a część postaci z HM zniknie.
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 25, 2014, 16:55:26
Ok, speculation time.

Arty rysuje Moe Harukawa, więc kreska i żywopłoty na rzęsach  już nas nie przestraszą.

Ponieważ mamy tu theme urban legends, zgaduję, że dostaniemy grywalną Nue, być może Kogasę, Sexybanki, Kagerou...

Co do powtórzenia castu z HM - bardzo wątpię, Reimu i Marisa to pewniaki, reszta ekipy z HM raczej nie byłaby potrzebna. Mój shot na grywalną ekipę to:

- Reimu
- Marisa
- Nue
- Kogasa
- Kagerou
- Keine
- Mamizou
- Kasen
- Nitori
- Yukari
- Yuyuko
- Nowa Dziewczynka Odpowiedzialna Za Incydent (może jakaś oni, lub bardzo obscure youkai z folkloru japońskiego
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Grudzień 25, 2014, 17:08:42
Nue i Kogasa, potrzebuję ich ;_; Chociaż próbuję sobie nie robić zbyt dużych nadziei, ale tak długo jak będzie jakaś postać która nigdy nie była grywalna to będe zadowolona :3 Also, w tym temacie na 4chanie spotkałam się z ciekawym schematem, mianowicie:
IaMP (base game) > SWR (big sequel) > Hisoutensoku (Expansion Pack)
HM (base game) > ULiL (big sequel) > ??? (Expansion Pack)
Wiadomo że to tylko takie gdybanie, co nie zmienia faktu że bardzo by mnie ucieszyło gdyby Tasofro poszło z ZUNem w tą stronę =D
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 25, 2014, 18:46:49
Cóż, dowiemy się za kilka dni jak wyjdzie demo, mają dać kawałek story mode...
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Grudzień 25, 2014, 19:43:59
czy to aby jest nowa męska postać w toho?
(http://i.imgur.com/mBvH3is.jpg)

Also,
Stawiam na to, że Kasen będzie grywalna w tej grze.
Myślę, że biorąc pod uwagę stan mangi Ibarakasen i jak daleko już ta manga poszła z fabułą, pora chyba by Kasen w końcu pojawiła się w grze.
Ktoś gdzieś kiedyś pisał, że miała być już może w HM. Ale to gdzieś ktoś coś, więc... mniejsza z tym.

Kasen i Mima w jednej grze. Mam nadzieję, że Tasofro spełni moje oczekiwania :U
Tytuł: Odp: Touhou Shinkirou ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 25, 2014, 22:30:41
If they added in Parsee and Hina (references to whom were supposedly uncovered when digging through the HM code, although that could just be a nonsense rumour) (...)

To i nie potrzebuję niczego więcej w tej grze xD

Also powinno byc Shinhiroku, Shinkirou to Hopeless Masquerade.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Drewko w Grudzień 25, 2014, 23:12:13
"Very obscure Youkai" - byle by nie Shirime, proszę xD

A co do grywalnych... ZUN ma u mnie dług za UNL. Domagam się Wriggle. Nitori jako "Ta postać której nie dokończyliśmy i nie wydaliśmy w UNL" dostała odszkodowanie w formie pojawienia się w HM, teraz czas na Wriggle.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Kotori w Grudzień 26, 2014, 12:50:12
Hmmm... Sexibanki i Kasen jako grywalne by mnie bardzo ucieszyły.
Mima nie wróci.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Grudzień 26, 2014, 14:04:51
(http://i.imgur.com/GgblvfY.jpg)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Sephi w Grudzień 28, 2014, 18:03:44
Sequel do HM , może być ciekawie ^^ .
Raczej spodziewam się powrotu przynajmniej części ekipy z poprzedniej bijatyki , nie po to robili te wszystkie sprite oraz movelisty by w następnej części po prostu wyrzucić jej do kosza . Jak kilka osób napisało , spodziewam się pojawienia sporej ilości nowych postaci ( czy zarówno z starych gier jak i zupełnie nowych powstałych na potrzeby 14.5 ) - głównie dla tego że silnik graficzny jak i system gry mają już gotowy , jedyne co ich czeka poza stworzeniem nowych postaci / plansz to lekka zmiana mechaniki gry którą na pewno uświadczymy , widząc już po screenie brak systemu atencji .
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Drewko w Grudzień 28, 2014, 20:56:47
Hmm... kogo ja się spodziewam jako grywalne postacie:
- Wszystkie dziewczynki z HM. Idiotyzmem było by nie wykorzystać prawie w 100% skończonych postaci. Co prawda jeśli naprawdę nie będzie mechaniki atencji to taka np. Miko będzie potrzebowała kilku zmian... ale to i tak lepsze niż robienie postaci od nowa.
- Seija, bo jak już wspominałem wyczuwam od niej potencjał bycia tą "trzecią" w tej erze. Skradzione itemki + umiejętność obracania ekranem mogą dać ciekawe efekty.
- Sanae... i ewentualnie może Kanako? Brak dziewczynek z Moriya w HM był nieporozumieniem, trzeba to naprawić.
- Wriggle, już pisałem czemu uważam że powinna się tutaj znaleźć. Skoro krzywda Nitori została naprawiona to teraz pora na nią.
- Ktoś z DDC. Sekibanki była by całkiem śmieszna, ale nie obraziłbym się np. gdyby Raiko się pojawiła.
- Ktoś kogo dawno nie widzieliśmy i kogo nikt by się nie spodziewał. Nie wiem, Mystia do pary z Wriggle, Hatate bądź nawet Momiji? Na pewno będzie taka postać "Lol surprise motherfuckers" jak Ichirin czy Koishi w HM.
W sumie wymieniłem już 9 postaci, to może wiecznie pojawiająca się i raczej lubiana Cirno dla pełnej 10?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Yaket w Grudzień 28, 2014, 21:31:45
Moim zdaniem zapowiada się ciekawie, can't wait ^^
(patrze te spekulacje i dalej połowy postaci nie znam... smutek... no to czas na mały research!)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 29, 2014, 02:32:20
(http://i.imgur.com/GaITUnE.jpg)

(http://i.imgur.com/WuOsFT6.jpg)

Yo.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: fretka w Grudzień 29, 2014, 03:54:40
Kosuzu dzie.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 29, 2014, 09:09:00
http://feb.2chan.net/dec/55/src/1419820434872.jpg (http://feb.2chan.net/dec/55/src/1419820434872.jpg)

DEM HYPE TRAIN IS SO FAST, EVEN SPEEDWAGON IS AFRAID!

EDIT:

Ok, szybciutko zdobyłem to demko i przetestowałem.

+ AI o wiele bardziej agresywne, Kasen w Story Mode prawie mnie zamordowała.
+ Sterowanie mimo iż przeniesione z HM zdaje się o wiele bardziej responsywne i szybkie niż w HM
+ Spellcardy odpalać można częściej niż w HM (pewnie za sprawą nowej mechaniki, jak żywo przypominającej mi czasy zmagania z IaMP)
+ Muzyka jest spoko
+ Kasen jest badassem
+ Nowa dziewczynka, której sylwetkę widzimy na koniec demka ma pelerynę łopoczącą na wietrze.
+ 'IT'S RAPING TIEM' by Marisa!

- Niezrozumiała mechanika odpalania skilli, strasznie chaotyczne, ale składam to na karb nieznajomości tytułu.
- Wyglada na to, że znowu będziemy mieć mały wybór spellcardów i skilli (chociaż chcę wierzyć, ze to tylko wina dema).
- Wymusza agresywny playstyle, przebicie guard jest bardzo trudne.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 29, 2014, 10:21:10
NIE WAREZUJEMY NA FORUM! - EDIT BY MAŁYSZEQ

Póki co lubię to, co widzę. Na razie oczywiście gram na zasadzie tłukę klawisze by robić fajne rzeczy, ale dynamiką to coś jest zdecydowanie bliżej 12.3 - 3-klawiszowa ofensywa, szybsze i agresywniejsze ataki i przede wszystkim niższe skoki a więc mniejsze uczucie bujania się na sznurkach. +Ataki Kasen są elo. Głębsze mechaniki wyglądają bardzo dziwnie, ale jeśli nie będzie to bardziej losowe niż pogoda w 12.3 to zniosę. HM done right?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Drewko w Grudzień 29, 2014, 10:47:23
>Kasex playable.
I GOT THE HARDEST BONER RIGHT NOW!
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Grudzień 29, 2014, 11:00:26
Ok, dalsze wrażenia. Powoli zaczynam ogarniać klawisze. Wbicie Last Worda jest zdecydowanie łatwiejsze niż konieczność niemal perfekcyjnej gry w HM, żeby nabić 100% atencji (musisz miec zebrane 4 Occult Balle - co w sumie przeciwnik w netplayu bedzie starał się uniemozliwic bardziej niz komputerowy gracz). Ogółem sterowanie jest jeszcze troszeczkę toporne (graze czasem nie łapie, pare innych baboli), ale aprobuję tą grę.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: fretka w Grudzień 29, 2014, 12:10:50
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm (http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm)
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Drewko w Grudzień 29, 2014, 12:17:21
Jedyne co mi przychodzi do głowy to "rape".
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Mayuki w Grudzień 29, 2014, 12:18:49
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm (http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm)
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.

Yup, to musi być ona.
Tak bardzo jak sa mi obojętne bijatyki th, tak chętnie przyjrzę się tłu fabularnemu tej części ze względu na legendy.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Tribell w Grudzień 29, 2014, 12:39:41
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Grudzień 29, 2014, 12:40:29
Yaay, Kasen <3 Mam nadzieję że reszta postaci z mang też się kiedyś pojawi :3
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 29, 2014, 13:56:02
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
Z tym wstrzymałbym konie dopóki nie rozgryziemy do końca mechaniki czy nawet do finałowej wersji. Najbardziej w sumie nie podoba mi się to:
Cytat: https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,17762.msg1152976.html#msg1152976
Special Gimmicks
Now is the ULiL exclusive Occult Ball System.

Every time someone makes a significant combo, wallslams, or stunned the opponent, some purple balls will come out and flies to the timer on top. It's not clear how much is needed, but at a certain time (60, 30, etc.) the Occult Ball will "activate" and starts a 5 seconds countdown before it triggers some kind of weather effect, kinda like in Soku.
During it, the occult ball will spawn into the battlefield and interact with the "anomalies". Not all of them affect the characters, but they all definitely affect the ball.
What I've seen:

    Sand walls closing in to the center, limiting the stage space.
    Black hole gap opening in the middle of the stage, sucking in the occult ball
    Yellow mist covering the whole lower part of the stage
    Holographic scene of the Lunar Capital appears, and the ball floats as if in zero gravity.
    A gigantic triangle made out of lasers spins around the stage, and the ball will bounce inside it.

They seem random, but I can't say for sure. Maybe character reliant or stage reliant.
Anyway, while it's active, your job is to get to the ball and touch it, giving you 1 point, which is showed around the ball. It also carries on between matches. The maximum is 7 and you're competing with the opponent on who has more points. The winner will acquire the ball and the number of the ball can be seen under the timer. 1P is red and 2P is blue.
The one who has 4 of them, will be able to use the "怪ラストワード" (Strange Last Word?), and the more balls you have, the stronger it becomes. At 7 it's almost twice as strong.
We quidditch now?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Mayuki w Grudzień 29, 2014, 14:28:57
I właśnie dlatego nie lubię bijatyk th.

"怪ラストワード" (Strange Last Word?)

More like "wonderous/mysterious Last Word"
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Grudzień 29, 2014, 15:28:35
Okej, pobrałam. Ogólnie HM mi się podobało, więc z ULiL jestem zadowolona. Tylko że mój lapek jest za stary i tnie mi strasznie ;_; Ktoś może ogarnął jak używa się skilli, i spellcardów? :3 A co do muzyki, bardzo mi się podoba że mamy zaranżowane themki z HM :D

Edit:
Okej, nie wiem czy to tylko ja, ale wydaje mi się że nie ma tutaj skilli odpalanych tak jak np w HM, tylko mamy x lub c + jakiś kierunek. Still jak grałam Marisą, to w ciągu jednej rundy miałam dwa różne ruchy na ten sam przycisk, później z Reimu to samo xD Spellcarda odpala się A, ale nie wiem jeszcze czy jest jakiś limit. Last Worda odpala się bodajże a+c jak masz 4 lub więcej kulek. Ogólnie ULiL ma u mnie plusa za ładne arty i za czas którego wartość się dodaje podczas walki, bo w HM 99 sekund nigdy mi nie wystarczało :/ Za to nie podoba mi się że jest mniej skilli, i ogólnie jakoś tak mniej tych przycisków do atakowania się zrobiło :<
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Sephi w Grudzień 29, 2014, 22:17:36
Jeszcze nie grałem ale - WOW , GRYWALNA KASEN ? *_*
No tu jestem pozytywnie zaskoczony , na dodatek w demo gry pojawia się podobno zupełnie nowa postać !
Aż ciężko się doczekać co będzie w pełnej wersji ! :D
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Wercik96 w Grudzień 29, 2014, 22:41:57
Ehh, głupie to to...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: PookyFan w Grudzień 29, 2014, 22:51:57

(http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/651/474/3a7.jpg)

Grywalna Kasę ftw. I w końcu mogę sobie klawisze do atakowania przemapować na WSAD dla wygody, fuck yeah (w HM było ich za dużo).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Widget w Grudzień 29, 2014, 23:43:01
Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Grudzień 29, 2014, 23:53:56
To be honest, moja wstępna opinia przeszła od "po chuj?" do "w suuuumie". Na moje oko Tasofro stara się przerobić HM tak, by pozbyć się jego największych bolączek - zauważyłem że poza wyjebaniem popularności, wiar i decków oraz przyspieszeniem akcji, Tasofro po części przywróciło "grunt" w walce: takie 5A Reimu i Kasen są różne w trakcie skoku/lotu i w trakcie zostawania na neutralnym poziomie + ataki przerywane są w momencie powrotu na neutralny poziom tak jak przy lądowaniu na ziemii we wcześniejszych bijatykach (landcanceling).

Oczywiście można w tym momencie spytać: czemu po prostu więc nie przywrócą gruntu, w końcu wystarczyłoby wyjebać skoki w dół i mamy IaMPa? Może nie chciało im się robić mixupów pod high/low i naziemnych spritów? No trochę szkoda, tym właśnie bardziej że wśród normalnych ataków mamy ledwie jeden guzik od melee i jeden od pocisków, a więc ewenement w mordoklepkach 2hu - takie uproszczenie powinno na pewno pomóc nowszym graczom, ale zawsze istnieje ryzyko, że przeż "każualizację" w liczbie ataków które każda postać może używać, ruchów będzie po prostu niedosyt i walka nie będzie tak urozmaicona jak być powinna (taka Reimu na przykład nie ma już małych amuletów w ogóle). Cóż, zawsze braki w normalnych movesetach mogą uzupełnić specjalami, przekonamy się w praniu.

Co do mechaniki occult balli... cóż, jestem dość pozytywnie nastawiony bo mimo... hm, "radykalności" losowych efektów, i tak po tym co widziałem z jakiegoś powodu wydaje mi się że będą bardziej sprawiedliwe i mniej destrukcyjne dla gameflow niż nasi starzy znajomi Typhoon, River Mist czy Sunshower. A co do ganiania za samymi kulkami, na oko to też nie powinno specjalnie niszczyć "głównego" gameplayu - łapanie tychże oczywiście zawsze będzie jakąś przewagą, ale mam przeczucie że nabyte w ten sposób Last Wordy (na szczęście) prędzej trafią w pułapkę bycia zbyt bezużytecznymi na modłę Last Wordów z HM aniżeli bycia jakimś *zbyt użytecznym* auto-winem rozpierdalającym system - jeśli ktoś skupi się na łapaniu kulki *zamiast* walki z wrogiem, to gwarantuję, że nawet pomimo dorwania LW i tak zostanie sprany - zwłaszcza że LW przy minimalnych potrzebnych 4 occult ballach nie jest aż tak znacznie silniejszy od zwykłych spell cardów.

Teraz jeszcze kwestia postaci... Tbh, w sumie system mnie lekko zaintrygował i życzę mu jak najlepiej, ale aby dopełnic sensu tworzenia tej mordoklepki IMO musieliby dojebać jakieś popularne postaci, żeby gra nie skończyla jak będące już od samego początku w metagame-owej agonii HM - jeśli nawet nie chcą dublować dziewczynek z Soku (a naprawdę mogliby), to powinno się tam znaleźć chociaż jakieś pożądane cameo z PC-98 jak nasza hehe nieśmiertelna Mima-sama czy nawet uberpopularna Flan. W końcu każuale nawet nie znają do końca meandrów systemu gry, ale dam głowę sobie uciąć że bez bodźca jakichś popularnych postaci ULiL nie przeciągnie na swoją stronę tych, którzy niedzielnie grają w Soku właśnie dla postaci - jak to było w przypadku HM, który ku swej zagładzie nie celował nawet minimalnie w gusta secondaries (no chyba że uprzeć się przy Marisie i Koishi).

Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.
HM wychodziło dokładnie w takich samych ramach czasowych równo dwa lata temu, a jednak ZUN mimo współpracy przy nim miał czas sklecić pełnokrwistą normalną część danmaku (DDC) w tym samym roku, więc trzymaj kciuki. Ja standardowo trzymam kciuki u rąk i u nóg, że na wiosnę uslyszymy piękną nowinę o Touhou 15: Phantasmagoria of Whatever. Tym bardziej że PoFV wyszło na dziesięciolecie Touhou dziesięć lat temu, a i numerycznie TH15 jako fantasmagoria by się zgadzało biorąc pod uwagę różnicę między numerkami PoDD i PoFV :V.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Piscilla w Grudzień 30, 2014, 00:06:41
Całkiem spoko giera jak już się człowiek do sterowania od nowa przyzwyczai, muszę się swoich HMowych ruchów odzwyczaić i będzie pięknie.

@Critzu: myślę, że sam fakt tego, że wrzucili tam Kasen przyniesie sporo chętnych do gry (co prawda nie tak dużo jak powrót Mimy)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Sephi w Grudzień 30, 2014, 12:19:12
Mówię wam , będzie Mima w TH 15 !
Czuję to w kościach !
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Grudzień 30, 2014, 12:39:22
Ktoś ogarnął jak zrobić te 2 dodatkowe skille? Marisa ma ten duży niebieski pocisk, i wydaje mi się że chyba x trzeba do niego przytrzymać, tak samo Reimu z yin yangiem. Ale strasznie mnie denerwuje że na c jest 7 różnych ruchów. Mamy atak na samo c, c+dół, góra albo przód, i jak przytrzymamy c to przywołujemy urban legend. I na c mamy jeszcze dwie wersje tego samego skilla, i ich nie umiem odpalić. Marisa ma bączka, a Reimu to popierdalanie po ekranie ze zmianą kierunku w połowie xD I to mnie właśnie wkurza, bo próbuję odpalić tamte skille, a tu przez przypadek przyzywam legendę. Moim zdaniem dali za dużo ataków na jeden przycisk :/ I szkoda że jest teraz mniej ataków na bicie ręczne, nie mogę się przyzwyczaić że tylko z teraz jest ;_;

Edit:
Yaay, opanowałam w końcu wszystkie ruchy xD Ciągle jestem zdania że jest za dużo ataków na c :< Kasen widziałam że jeszcze dwóch skilli nie ma, mam nadzieję że dodadzą jej trochę fajnych rzeczy do czasu wyjścia pełnej wersji :3
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Red Fedora w Styczeń 06, 2015, 20:34:27
Chyba mi spadła cegła na głowę, ale do dema nie umiem się dokopać.
EDYTA: Spadła, i to większa niż myślałem, w ten sposób nabiłem tylko bezsensowny post.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Styczeń 06, 2015, 23:01:58
To uczucie kiedy samą Kasen gra mi sie takbardzoźle...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: arhus w Styczeń 14, 2015, 18:09:43
Z forum shrinemaiden:

Cytuj
Look over here: BREAKING NEWS UPDATE:
The folks over at Touhou-Online , the community in-charge of patching Touhou has just confirmed with me that the leaked name list within the game's codes that we have just reported 2 hours ago are indeed real and exist within the game file:
Or as per quoted from this French article of their community, translated into English (thanks Lunya) :
http://www.touhou-online.net/ (http://www.touhou-online.net/).../.../304-touhou145-demo-download
=====
"In game files, next to names reimu, marisa and kasen, we sometimes find "hanako". Also, the script file which shows the scene just before "To be continue..." where we can see the shadow of the probably final boss, launchs a file called "hanako.csv". So it's probable that the final boss is a Hanako from toilets. More, it corresponds well to the story game, which is talking about urban legends.
Also, there is a file with binary data, this:
reimu........marisa........ichirin........miko........koishi........hijiri........kokoro........mamizou........nitori........futo........kasen........mokou........sinmyoumaru........hanako
(Each dot is a byte which doesn't correspond to any character)
Nothing is definitive as we aren't supposed to access those files, but it seems to be a list of characters which are actually planned for the complete version (we insist on the non-definitive term: some characters may well be removed before the game goes out for several reasons)"
=====

Jestem ciekawa czy to faktycznie prawda, i druga kwestia czy nie zmienią czegoś do wyjścia pełnej wersji. W sumie fajnie by było zobaczyć Mokou i Sukunę, ale tak liczyłam na Nue czy Yuugi ;_;
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Styczeń 14, 2015, 18:17:11
Ciekawe czy Sukuna będzie powiększona czy mała. Dobra byłaby postać z takim małym hitboxem. Do want in danmaku.

No i jest Futo, więc mam wszystko czego mi potrzeba do grania.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Styczeń 14, 2015, 19:31:25
Nieobecność Nue mnie dziwi niesamowicie.

Also, chciałbym zauważyć, że o Kokoro nie było wzmianki w plikach gry do czasu wyjścia HM. Może to oznaczać, że owa Hanako to np. pre-boss (jak Mamizou w HM).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Styczeń 14, 2015, 21:16:59
Obstawiam, że incydent tej gry będzie spowodowany przez Kanako.
Jak zawsze.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Red Fedora w Styczeń 14, 2015, 21:28:52
Bo za wszystkim stoją przybysze i nowi w otoczeniu... Naprawdę, mogła by też odbić palma też znajomej postaci...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: 4fun w Luty 15, 2015, 22:26:18
kolejna super giera w której można zaspamowac jednym kombosem i wygrywać oby tylko ai potrafiło ogarniać.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Luty 16, 2015, 20:39:03
kolejna super giera w której można zaspamowac jednym kombosem i wygrywać oby tylko ai potrafiło ogarniać.
Ściągnij demko i sam wypróbuj. Na moje oko to póki co najbardziej kompetentne AI w bijatykach Tasofro. Aczkolwiek pomaga też znacznie większa prędkość gry niż w HM.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Kwiecień 11, 2015, 13:42:04
http://tasofro.net/touhou145/chara.html (http://tasofro.net/touhou145/chara.html)
Cytuj
Occult "Spontaneous Human Combustion Phenomenon"

A fire-manipulating immortal. A character that fights hand-to-hand with their body wrapped in controllable flames.
Light on her feet, she doesn't hold back and fights in close combat without regard for her own body.

Her Occult Attack is "Spontaneous Human Combustion"
When used, her body bursts into blue flames, and at the cost of some health, her fire's power increases.
Even outside of her Occult Attack, Mokou uses many attacks that damage herself, so you should follow up with her health-restoring technique, "Resurrection".
Legendą miejską Mokou jest samoistny zapłon ciała (http://pl.wikipedia.org/wiki/Samospalenie_%28pseudonauka%29) xD.

Cytuj
Occult Name : "Little Green Men" (Almost certianly Liliput or Leprechauns, but it may refer to Xiaoluren)
An inchling fighting with Needle swordsmanship and a mysterious mallet. Tiny, but she compensates with dynamic attacks and reach using her whole body. A combatant that circles around her opponent using flurry of attacks.

Her Occult attack is "Little Green Men".
Call upon green inchlings that will sneak and float over the opponent. They're facing the opponent's back, but when it's time to strike, they'll unleash ruthless attacks.
Shinmyoumaru = zapierdalacz. Yes plz.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Kwiecień 11, 2015, 17:47:52
Czyli lista grywalnych postaci, którą zapostowałem wczesniej w tym temacie, zgadza sie z rzeczywistością. Neat.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Arisu w Kwiecień 11, 2015, 20:26:44
10/10 would play
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Red Fedora w Kwiecień 11, 2015, 21:00:40
Się pytam, będzie Nitori?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Kwiecień 11, 2015, 21:29:14
Nie będzie. Resztę postaci z HM przenoszą, ale Nitori usuwają za bycie żydem. Potwierdzone info, mój wujek pracuje w Shanghai Alice :^).

Seriously though, podoba mi się to że najprawdopodobniej wyjebią osobiste gimmicki każdej postaci. Ludzie wreszcie przestaną mieć w dupie specjale Koishi i Byakuren i tylko spamować normalami i pagodą.
(http://i.imgur.com/gYfONhi.jpg)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Kwiecień 11, 2015, 22:02:46
Nie kopiuj swoich postów ze shrinemaiden, tylko wysil się i napisz cos nowego :P...

Fedora, przejrzyj temat, już wczesniej zapostowałem listę postaci, które będą, nie pamiętam czy była tam Nitori...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Kwiecień 12, 2015, 00:48:04
Była. Placeholdery pod wszystkie postacie z HM są w kodzie gry, które to zresztą łatwo wyszukać w cheat engine. Do castu z HM dochodzi Kasen, Mokou, Shinmyoumaru i "Hanako".
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Sephi w Kwiecień 13, 2015, 16:31:38
Nie było jeszcze w kodzie gry informacji o Nue ?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Małyszeq w Kwiecień 13, 2015, 20:39:10
Nie, ale absolutnie nie zdziwię się, jesli Nue będzie związana z nową youkai (tym bardziej że na okładce Shinhiroku sa ukryte znaczki z pada Playstation, uzywane przez Nue w spellcardzie w DS).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 01, 2015, 01:18:45
Either way, macie chujowe tłumaczenie profili postaci i Occult Speciali:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Reimu:
Okult: Kobieta w dziurze

Standardowa kapłanka. Postać zrównoważona pod względem ataków fizycznych i pociskowych, dobra dla początkujących.
Jej Okultowy atak, "Dziura w wielkiej barierze Hakurei", otwiera wyrwę w czasoprzestrzeni z której na wroga wylatują rupiecie.

Marisa:
Okult: Siedem tajemnic szkoły

Postać której styl walki polega na mocy, penetracji i więcej mocy.
Jej Okultowy atak, "Prawdziwa groza w szkole" przywołuje jedną z kilku tajemniczych postaci z miejskich legend do ataku na wroga.

Ichirin & Unzan:
Okult: Hasshaku-sama (dwu i pół metrowa dama)

Postać polegająca na brutalnej sile jej wielkiego kompana, Unzana. Niszczy wszystkie problemy za pomocą pięści.
Tym razem posiadła zaklęcie przyzywające Hasshaku-sama, którym zamyka przeciwnika w przestrzeni pełnej klątw.

Hijiri:
Okult: Turbo Babaa (Turbo Babcia)

Postać polegająca na walce w zwarciu niczym na filarze swojej wiary.
Wcześniej jej system zaklęć wymuszał uprzednie ich przygotowywanie, utrudniając jej walkę. Natomiast w tej grze może wybierać dowolny atak specjalny dopóki ma jeszcze chociaż jedno przygotowane zaklęcie. Może nawet przygotować więcej zaklęć przedłużając ich wypowiadanie.
Jej okultowy atak, "Srebrna Niebiańska Droga" pozwala jej błyskawicznie szybować przez niebo w tę i z powrotem.

Futo:
Okult: Banchou Sarayashiki (http://pl.wikipedia.org/wiki/Banch%C5%8D_Sarayashiki)

Postać o technicznym stylu walki, która używa umiejscowionych na ekranie talerzy jako przewodników specjalnych ataków.
Dobre pozycjonowanie to klucz Feng Shui. Dlatego jest taka szybka.
Jej okultowy atak, "Okiku Uppercut", jest tym silniejszy, im więcej talerzy zniszczymy. Gdy licznik dobije 9, jego siła staje się naprawdę imponująca.

Miko:
Okult: Czerwona Peleryna, Niebieska Peleryna (http://en.wikipedia.org/wiki/Aka_Manto)

Wyrównana postać z dobrymi atakami w zwarciu i dobrymi pociskami.
Jednak to tylko przykrywka jej prawdziwej siły.
Gdy uderzy przeciwnika swoim okultowym atakiem "Wybierz Czerwony albo Niebieski", ten będzie musiał wybrać albo czerwoną pelerynę który wzmacnia ataki fizyczne Miko albo niebieską pelerynę która wzmacnia jej pociski. Po uzyskaniu tych efektów ujawnia się jej prawdziwa moc.

Nitori:
Okult: Potwór z Loch Ness

Nawet Nitori wciągnęła się w aferę z kulami. Zapomniawszy o swoich interesach, weszła na arenę ze swoim nowym wynalazkiem napędzanym Kulami Okultu, Nessie.
Po uruchomieniu, Nessie działa jako niezależna jednostka która wspiera Nitori swoim ostrzałem. Jednak jego słabością jest to, że gdy skończy się energia, Nitori traci Kulę Okultu. Od niej samej zależy jak wykorzysta to wsparcie.

Koishi:
Okult: Telefon od Panny Merry

Postać z unikatowym stylem - jej ataki są podświadomie przygotowywane zawczasu, a Koishi wykonuje je automatycznie.
Bezmyślne użytkowanie sprowadzi na nią zagładę, ale dobrze przemyślana strategia pozwoli jej na kontry szybsze niż czas reakcji.
Jej okultowy atak to "Idę po Ciebie". Koishi dzwoni telefonem do oponenta - jeśli trafi, teleportuje się i zaatakuje wroga zza pleców.
Za każdym telefonem jej zasięg sygnału się zwiększa, aż w końcu przeciwnik nie ma dokąd uciec.
 
Mamizou:
Okult: Mamizou w Czerni

Mamizou wykonuje ataki rzucając swoich obake-danuki podwładnych we wroga. Niestety, te uciekną jeśli oberwą. Zatem Mamizou musi brać pod uwagę motywację swoich szopów.
Jej okultowy atak to "Kosmiczna Kapsuła". Dzięki niemu może wyrzucać kapsuły z szopami, które mogą zaatakować z zaskoczenia w dowolnym momencie.

Kokoro:
Okult: Kuchisake-onna (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kuchisake-onna) (Kobieta z rozciętymi ustami)

Niestabilna emocjonalnie postać, która zmieniając swój nastrój zmienia także swoje pociski i inne ataki z absurdalną częstotliwością.
Jej okultowy atak, "Estetyczna Kontra" to uniwersalny kontratak, którego może użyć tylko raz na rundę.
Po jednym trafieniu kontra zostanie zastąpiona atakiem za pomocą pocisku z ostrza złożonego z energii Ki.

Mokou:
Okult: Samospalenie (http://pl.wikipedia.org/wiki/Samospalenie_%28pseudonauka%29)

Nieśmiertelna dziewczyna manipulująca ogniem. Walczy w zwarciu, pokryta płomieniami. Zwinna, bije się nie zwracając uwagę na stan jej ciała.
Jej okultowy atak, "samospalenie", podpala ją błękitnym ogniem, zwiększając siłę jej ogniowych ataków.
Nawet poza swoim okultowym atakiem, wiele z jej ataków specjalnych zużywa część jej zdrowia - może je jednak odzyskać specjalną techniką, "Zmartwychwstaniem".

Shinmyoumaru:
Okult: Małe Zielone Ludziki

Karzeł walczący za pomocą igłowego miecza i tajemniczego Młotka Cudów. Mała, ale nadrabia to dynamiką ataków i zasięgiem o długości całego jej ciała. Wojowniczka która okrąża swoich oponentów błyskawicznymi atakami.
Jej okultowy atak, "Małe Zielone Ludziki", przywołuje zielone karły które zakradają się i unoszą nad wrogiem i bezlitośnie uderzają w plecy gdy nadejdzie najlepszy moment.

Kasen:
Okult: Małpia Łapa

Pustelniczka, której styl walki polega na przyzywaniu zwierząt z Taoistycznego lore i jej pustelniczej zwinności.
Jej okultowy atak, "Nieunikniona Małpia Łapa" posyła zdalnie sterowaną łapę jako pocisk, którym Kasen może sterować i z dowolnego miejsca wygodnie chwycić i przyciągnąć do siebie bezbronnego wroga.
I to samo z Mystery Spot - tą pseudopogodą pojawiającą się podczas gdy Occult Ball lata po ekranie:
Spoiler (pokaż/ukryj)
1. Piramidy: Okultowe Ataki Specjalne obu graczy mają maksymalny poziom.
2. Stonehenge: Arena się stopniowo pomniejsza.
3. Wieża Babel: Po dotknięciu Kuli Okultu można jej użyć do ataku wroga.
4. Yomotsu Hirasaka: Wysysa HP. HP wróci po skończeniu efektu Mystery Spot.
5. Rysunki z Nazca: Dotknięcie Kuli Okultu przywraca odrobinę HP i napełnia odrobinę paska Spell Cardu.
6. Dolina Piekła [wulkan w Hokkaido]: Utrudnia widzenie postaci, na dole ekranu efekt straty HP.
7. Księżycowa Stolica: Spowalnia większość pocisków.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Maj 02, 2015, 16:38:47
@critz, nice :)

Also, w sumie już kilka dni nieświeże, ale nie widzę aby ktoś wrzucał w temacie (why?)
東方深秘録 デモ動画 (http://www.youtube.com/watch?v=1m-us2yE0s4#ws)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 04, 2015, 01:29:00
http://www.mediafire.com/download/exzr2sr7xnqrp21/th145_trial.zip (http://www.mediafire.com/download/exzr2sr7xnqrp21/th145_trial.zip) Web demo is out. A w nim:
-Nowa themka i ekran pod character select
-Nocna wersja Hakurei shrine
-Network Mode jest
-Teraz można dwa razy airdashować przed lądowaniem jak w naziemnych bijatykach
-Okultowe specjale odpala się Fizykal+Strzał (ofc przynajmniej 1 okultowa kula musi być)
-Postacie strzelają teraz większą ilością danmaku niż pojedyńczy pocisk, przez co gra wreszcie znowu wygląda jak starsze bijatyki oparte na danmaku (!).
-Można przytrzymać przycisk danmaku (i ewentualnie góra/dół) dla innego strzału niż normalny (dostaniemy yin-yanga/fireball/wir kolorów), albo przytrzymać go długo i wtedy postać wypali jeszcze bardziej ulepszonego charge shota na ekran (!).
-Reimu nie ma już dziury do wymiarowego przeskoku a zamiast tego od razu ma teleport o jakieś pół ekranu
-Marisa może robić uppercuta i deszcz gwiazdek już nie tylko na ziemii, jej butelki robią prysznic gwiazdek a tornado jest teraz na tył+C
-Kasen dostała lepszy sprite, znacznie lepsze fizykale (z przodem w powietrzu i fizykale w biegu) oraz dwie nowe karty zaklęć - mumifikację wroga i jebnięcie nim o ścianę, oraz kolorowy wir posyłający falę pocisków gdy poślemy na niego orła. Do tego tył+C to ostrzał bąbelków smoka a samo C to przywołanie wielkiej foki która odbija piłkę do góry.
-Jest 15 slotów, więc 2 postaci jeszcze nie znamy. Aczkolwiek występowanie Cool&Create na liście aranżerów muzyki każe sądzić że przedostatni boss będzie powracającą postacią (inaczej dostałaby nową themkę od ZUNa).

So um... dostań hajpu?

Dzisiaj jeszcze zauważyłem inną fajną mechanikę która była już w pierwszym demie - błyskawiczna deklaracja. Jeśli mamy chociaż jedną warstwę paska spell cardu to napierdalając przycisk spell cardu 2 razy możemy przerwać WSZYSTKO (nawet rzeczy wystawiające nas na punish) i natychmiast wrócić do stanu neutralnego - za koszt całej jednej warstwy paska spell cardu (jak wtedy odpalimy to spell będzie słaby, ale coś za coś). W ten sposób możemy wydłużyć kombo/blockstring albo wyratować się przed punishem - jak Roman/Rapid Cancel z Guilty Gear/BlazBlue. Such technical.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Sephi w Maj 05, 2015, 22:55:44
Cieszę się że nie jestem jedyną osobą która z niecierpliwością wyczekuje tej gry.
Choć nie jestem aż takim ekspertem jak Critz to od razu widzę że gra będzie dużo bardziej dopracowana i zbalansowana  niż 13.5 ^^.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Maj 08, 2015, 22:00:22
Jeszcze jeden random filmik z gameplayem
画質テスト (http://www.nicovideo.jp/watch/sm26213494#)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Reytgarr w Maj 09, 2015, 13:01:09
Mam głupie pytanie, odpali na xpku? :v mój lapek jakis czas temu sie zepsuł i siedze na rodziców, gdzie jeszcze mają xpka XD
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 10, 2015, 04:24:21
Spoiler (pokaż/ukryj)
(http://i.imgur.com/jYyyV6P.jpg)
(http://i.imgur.com/vdQPCgv.jpg)
>宇佐見菫子 Usami Sumireko.
>Spell cardy:
念力「サイコプロージョン」 (Psychokinesis "Psychoplosion")
念力 「テレキネシス 不法投棄 」 (Psychokinesis "Telekinesis - Unlawful Dumping")
「現し世のオカルティシャン」 ("Present-World Occultist")
>Założyciel sealing clubu
>Outside World
>Jedyna nowa postać
>Walczy przeróżnymi znakami, laserami i gruzami jak Yukari
>uber final boss theme i tło
>pośrodku character selectu jest random select
fuck

Przynajmniej spell cardy w story mają rozmach skurwysyny (wielka Miko, potwór z Loch Ness we mgle, Byakuren na motocyklu, etc.) i wygląda na to, że
Spoiler (pokaż/ukryj)
Kasen rozjebała barierę Hakurei (http://i.imgur.com/EKylYWo.png).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Archi w Maj 10, 2015, 04:59:55
HYPETRAIN IS HERE~!
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Maj 10, 2015, 05:02:16
ta postać...

  [move] HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF HYPETRAIN.GIF o kurwa  [/move]
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Google_Kriss_Hietala w Maj 10, 2015, 08:37:51
so nanoka
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Yaket w Maj 10, 2015, 08:57:18
Wow... hype is real!
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Reytgarr w Maj 10, 2015, 09:43:35
(ścieżka do th145) nie jest prawidłową aplikacją systemu win32, pomoże ktoś? :v
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Archi w Maj 10, 2015, 15:45:54
Może moderatorzy śpią. Łapaj linka a ja wyłapię warna  xP

Spoiler (pokaż/ukryj)
Surprise, mothafucka! - Małysz

Nie warezujemy, a ja poproszę, kogoś z administracji o warna dla tego pana...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Maj 10, 2015, 16:31:29
To było szybkie Małysz
Byakuren motorbike (http://www.touhou.pl/temp/CEpgQ5IVAAElOiy.mp4)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Październik 19, 2015, 04:31:46
Zajebałem download managerem 1000 repków z systemu rankingowego (http://tenco.info/game/6/replay/ (http://tenco.info/game/6/replay/)) i zamieniłem im nazwy na angielskie za pomocą Bulk Rename Utility. Jak ktoś jest głodny japońskich replayów z najnowszego ULiLa (1.11) to służę:
MEGA: https://mega.nz/#!AsQ2CTCC!uHyynT9Y6TEp16QNZXE1LPbg_GWm5jxZeJN87bHgOog (https://mega.nz/#!AsQ2CTCC!uHyynT9Y6TEp16QNZXE1LPbg_GWm5jxZeJN87bHgOog)
Mediafire: http://www.mediafire.com/download/jqtev9izb724uqe/ULiL_1.11_tenco_replays_-_19.10.2015.zip (http://www.mediafire.com/download/jqtev9izb724uqe/ULiL_1.11_tenco_replays_-_19.10.2015.zip)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Listopad 04, 2015, 22:24:41
https://www.dropbox.com/s/5exuonn4pnu5bly/th145e-RC2%2815-10-27%29.zip?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/5exuonn4pnu5bly/th145e-RC2%2815-10-27%29.zip?dl=0)
Radujcie się, oto jest angielski patch do ULiLa.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Listopad 04, 2015, 22:36:23
Dobrze widzieć, choć sam w sume testnąć nie mam jak :/
W sumie bym zaproponował, czy nie chciałbyś przypisać sobie newsa (http://www.touhou.pl/index.php?site=admin) na stronę główną (wzogacone o zdanie wstępu), ale się link by się przydał do strony tłumaczenia (a nie samego zipa; betę trochę głupio hostować też) ;)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Red Fedora w Listopad 04, 2015, 22:45:57
Wersja  RC to zazwyczaj ostatnie szlify, zapewne za max parę tygodni wyjdzie finalna wersja.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Listopad 04, 2015, 23:10:18
Will do. Sprawdziłem i jedyne zastrzeżenie jakie mam to że u mnie ucina końcowy nawias w nazwach spell cardów na ekranie wyboru postaci. Wyjdzie final to strzelę newsa.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Zhearrimst w Listopad 04, 2015, 23:18:12
Jak długo zachował się najnowszy patch? Jest na tyle bezpiecznie, żeby wydawać angielskie tłumaczenie?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Listopad 05, 2015, 06:57:06
W momencie pisania tego posta, trzy miesiące. Nie zapowiada się by coś jeszcze zmieniali, chyba że poprawią lobby.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Zhearrimst w Listopad 07, 2015, 15:44:09
Good. Very good indeed. Nareszcie będzie można się wziąć za przechodzenie całego story.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Grudzień 14, 2015, 03:49:02
Will do. Sprawdziłem i jedyne zastrzeżenie jakie mam to że u mnie ucina końcowy nawias w nazwach spell cardów na ekranie wyboru postaci. Wyjdzie final to strzelę newsa.
Zapomniałeś :<
[Urban Legend in Limbo] Touhou Shinpiroku ~ Urban Legend in Limbo English Patch Released! (http://www.youtube.com/watch?v=f4uTpMao14c)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Luty 29, 2016, 21:18:07
Patch 1.21b (http://www.tasofro.net/touhou145/index.html). Zmiany w blockstunie (1 (https://www.youtube.com/watch?v=Dy2pIwPU9g4), 2 (https://www.youtube.com/watch?v=zd3r7aNlSCk)) oraz nowa mechanika - defensywna deklaracja (https://www.youtube.com/watch?v=_2NYgAzJJdE). Patch zangielszczający niekompatybilny, sadly.

Also, port ULiLa na PS4 z zapowiedzią dodatkowego kontentu na konsolę potwierdzony (https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,19341.0.html).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: adzi w Luty 29, 2016, 21:30:58
lekki offtop, ale czemu nikt nie wspomni od nadchodzącym latem oficjalnym zachodnim wydaniem Genso Rondo po angielsku, na PS4, przez NISA?
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Luty 29, 2016, 22:06:49
Bo nikt tu nie daje jebania o fangierki. Sam dopiero co zainteresowałem się Gensou Rondo na PC, i o ile gra jest bardzo ciekawa, tak angielskie wydanie tejże fangierki na azjatyckie PSN (z Ayą jako płatne DLC) nie ma takiego impaktu jak kanon wchodzący na konsole (o kontrowersji nie wspominając).
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: adzi w Luty 29, 2016, 22:20:57
ale gra dostanie prawdziwe oficjalne zachodnie wydanie w Ameryce i Europie. Pierwsze oficjalne wydanie czegokolwiek związanego z Touhou na Zachodzie i po angielsku (wydanie DDC się nie liczy). Powiedziałbym, temat na nagłówek.

A UliL też dobrze, ale teraz gdy na PC wyszedł patch z tłumaczeniem, to nieprzetłumaczona wersja na PS4 trochę traci na wartości.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: h-collector w Luty 29, 2016, 23:32:42
Tak szczerze to nawet zbierałem się do napisania newsa... ale zabrakło mi czasu na bardziej zgłębienie się w temat...
Kreton za to, nie ma PS4 i nie bardzo daje j*nia do wydań na tą konsolę, bo granie na padzie + jej  nie ma :/

W sumie co na te konsole miało/wyszło być Touhou Project related:
- Mystery Gensokyo (PS Vita)
- The Genius of Sappheiros (PS Vita)
- Genso Rondo (PS4)
- Touhou Sky Arena - Matsuri- Climax (PS4/Vita)
- Touhou: Adventures of Scarlet Curiosity (PS4)
- Double Focus (PS Vita)
- Fushigi no Gensokyo - The Tower of Desire DLC: Mononobe no Futo and the 7 Trials (PS Vita)
- Urban Legend in Limbo (PS4)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: adzi w Luty 29, 2016, 23:51:30
to może dla jasności:
http://nichegamer.com/2016/02/touhou-gendo-rondo-being-brought-to-the-west/ (http://nichegamer.com/2016/02/touhou-gendo-rondo-being-brought-to-the-west/)
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Marzec 11, 2016, 02:51:19
Ostatnie zmiany w mecie gry (z wersji 1.20 - 1.22b to bugfixy):
Spoiler (pokaż/ukryj)
Tryb treningu---------------------------------------------------------------------------------------------
·Usunięto błąd, który sprawiał że naturalne odzyskiwanie paska obrony między użyciem ataku a jego trafieniem mogło podnieść pasek obrony ponad maksymalny poziom określony w ustawieniach trybu treningowego przez gracza.

System----------------------------------------------------------------------------------------------------
·Bariera
 -Zmodyfikowano tak że wpis komendy działa podczas bycia trafianym atakiem.
 -Dodano minimalny gwarantowany zasięg odrzutu wroga przy atakowaniu bariery pociskami.
 -Ustawiono bardzo mały odrzut wroga używającego karty zaklęcia.
 -Ustawiono by nie zamieniać odrzutu z większego na mniejszy gdy przeciwnik jest już pod wpływem większego odrzutu.

·Deklaracja karty zaklęcia
 -Dodano deklarację obronną (wciśnij 2x klawisz karty zaklęcia na bloku - kosztuje 1000 paska).
  *Deklaracja tworzy hitbox który odrzuca wroga do tyłu bez zadawania obrażeń.
  Potrzebne jest przynajmniej 1000 paska i przynajmniej jedna pełna warstwa karty zaklęcia do wykonania.
  Niedostępne w momencie kiedy wróg wykonuje kartę zaklęcia albo Last Word.

 -Normalną deklarację można teraz wykonać także poprzez przytrzymanie przycisku karty zaklęcia.
 -Normalna deklaracja teraz przywraca sekundy licznikowi czasu rundy.
  *Czas rundy zwiększa się o sekundę z każdym kolejnym 100 paska użytym w deklaracji, a maksymalnie o 20 sekund.
 
-Zmieniono skalowanie obrażeń zaklęć używanych z mniej niż jedną pełną warstwą paska zaklęcia:
  *Chociaż obrażenia przy prawie pustym pasku są mniejsze niż w starych wersjach gry, to obrażenia znacznie szybciej zwiększają się wraz ze wzrostem paska niż w starych wersjach.

·Stun
 -Ustawiono, że trzymanie zarówno kierunku w lewo jak i w prawo daje udany blok do 15 klatek animacji od skończenia stuna podczas stania.

·Ładowane pociski
 -Usunięto możliwość używania ładowanych ataków z niewystarczającym spiritem do użycia ataku pociskowego.

Reimu-----------------------------------------------------------------------------------------------------
·66B
 -Zmodyfikowano tak, aby graze nie był już przerywany w momencie wpisania komendy 66B.
 -Animacja startu skrócona o 4 klatki.
 -Czas grejzowania wydłużono o 6 klatek animacji.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 7 klatek animacji.

·5C
 ·Wersja na linii spoczynku.
  -Zmodyfikowano czas pierwszego ruchu.
  -Zmniejszono dystans początkowego odsunięcia do tyłu.

 ·Wszystkie wersje.
  -Dodany odrzut po drugim ruchu w przypadku trafieniu wroga blokującego / odpornego na stun.
  -Skrócono dystans drugiego ruchu w przypadku chybienia.

·2C
 -Dodano opcję wyboru miejsca w które teleportuje się Reimu poprzez wciśnięcie lewo lub prawo.
 -Reimu teraz obraca się w stronę wroga jeśli teleportuje się za plecy wroga - jednak w takim przypadku kopnięcie ma opóźnienie.

·Okultowy atak specjalny.
 -Zwiększono gęstość pocisków.
 -Wydłużono czas zderzania się z pociskami na pojawiających się sotobach o 40 klatek animacji.
 -Teraz rozproszone sotoby także mogą zderzać się i neutralizować pociski wroga.
 -Dziura teraz jest skierowana w stronę wroga.

·Karta zaklęcia z kulkami. (1)
 -Pociski są gęstsze.

·Karta zaklęcia z kolumną. (2)
 -Zmniejszona ilość uderzeń i czas trwania.
  *Obrażenia przy trafieniu, na bloku, itp. praktycznie nie zmienione.

·Karta zaklęcia z yin-yangiem. (3)
 -Yin-yang jest gęstszy.
 -Animacja startu pierwszej części karty skrócona o 6 klatek.

Marisa----------------------------------------------------------------------------------------------------
·6B
 -Skrócono pionowy hitbox.
 -Hitbox na Marisie skrócony pionowo by pasował do pozycji lasera.

·66B
 -Czas grejzowania wydłużono o 8 klatek animacji.
 -Zwiększono obrażenia od 100 do 150.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 3 klatki animacji.

·Okultowy atak specjalny.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 6 klatek animacji.
  *Ilość klatek animacji niezbędnych do odczekania przed przejściem z ataku w ruch niezmieniona.
 -Opóźniono kozłowanie piłką do kosza.
 -Dystans podania piłki do kosza zwiększony.
 -Ustawiono że piłka do kosza będzie natychmiast kozłowana w momencie trafienia.

Ichirin---------------------------------------------------------------------------------------------------
·Karta zaklęcia z wielką pięścią. (3)
 -Animacja startu głównego ataku skrócona o 5 klatek.

Byakuren----------------------------------------------------------------------------------------------------
·6B
 -Zmniejszono hitbox.
 -Czas trwania pocisku skrócono o 15 klatek animacji.

·66B
 -Czas występowania hitboxa skrócony o 2 klatki animacji.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 4 klatki animacji.

·6C
 -Zwiększono prędkość biegu w wersji z krótkim przytrzymaniem przycisku.
 -Hitbox po biegu zwiększony ponad, pod i za Byakuren.
 -Skrócono dystans ruchu w przypadku trafienia lub bloku.
 -Czas wracania do stanu neutralnego przy chybieniu skrócony.
 -Dystans i czas biegu zwiększony.

·Okultowy atak specjalny.
 -Wysokość zeskoku z motora nieznacznie zwiększona.

·Karta zaklęcia z ciosem karate. (3)
 -Animacja startu eksplozji skrócona o 20 klatek.
 -Czas wracania do stanu neutralnego po ciosie karate skrócono o 20 klatek animacji.
 -Dodano 10 klatek animacji więcej blockstuna po zablokowaniu eksplozji.

Futo------------------------------------------------------------------------------------------------------
·66B
 -Zmodyfikowano aby ruch i atak trzymały się linii poziomej.

·6B
 -Po odbiciu się talerza od ściany albo po jego zgrejzowaniu, hitbox talerza znika.

·6C
 -Czas żonglowania wroga w powietrzu zwiększony z 45 do 60 klatek animacji.
 -Teraz posyła wroga w prostej linii do góry przy trafieniu.
 -Teraz przelatuje przez wroga przy trafieniu.
 -Przy schodzeniu z łódki Futo nie odskakuje mocno do tyłu - w zamian za to skrócono czas powrotu do stanu neutralnego.

·j.2C pod linią spoczynku
 -Zmniejszono hitbox kamienniej kolumny by był bardziej zgodny z grafiką.
 -Teraz kamienna kolumna nie ma hitboxa przez pierwsze 4 klatki animacji.

·Karta zaklęcia ze zmywarką. (1)
 -Animacja obrotu talerzy skrócona o 40 klatek.
 -Obrażenia i obrażenia na bloku zwiększone by zrekompensować krótszy czas trwania karty i mniejszą ilość trafień.

·Karta zaklęcia ze ścianą ognia. (2)
 -Koszt karty zwiększony ze 1000 paska do 1200.

Miko------------------------------------------------------------------------------------------------------
·Skakanie.
 -Prędkość pozioma skoków po skosie zwiększona.

·j.5A
 -Przyspieszono hitbox poza czerwoną peleryną.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 14 klatek animacji.

·j.6A
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 10 klatek animacji.

·8A oraz j.8A
 -Czas żonglowania oponentem w powietrzu wydłużono o 5 klatek animacji.

·66B
 -Czas grejzowania wydłużony.
 -Skrócono animację startu o 1 klatkę.
 -Czas trwania sekcji ataku z uderzeniami wręcz skrócony o 6 klatek animacji.
 -Zmieniono czas między uderzeniami wręcz.
 -Początkowy hitbox uderzenia wręcz rozszerzony.
 -Wydłużony ruch podczas sekcji ataku z uderzeniami wręcz.
 -Zmodyfikowano sekcję z atakiem pociskowym - pocisk wytraca prędkość, staje i znika.
 -Miko teraz cofa się podczas sekcji z atakiem pociskowym.

·6B
 -Czas powrotu do stanu neutralnego skrócono o 20 klatek animacji.
 -Teraz wróg po trafieniu kręci się w powietrzu przed upadkiem.

·[В]
 -Animacja startu skrócona o 6 klatek.
 -Można przejść z ataku w ruch o 6 klatek animacji wcześniej.

·6C
 -Skrócono czas powrotu do stanu neutralnego w przypadku wersji z niebieską peleryną o 6 klatek animacji.

·8C
 -Rozszerzono hitbox części wewnętrznej w przypadku wersji z niebieską peleryną.
  *Teraz część wewnętrzna rozszerza się do tej samej pozycji co wersja bez peleryny.

·2C
 -Liczba pocisków wersji z niebieską peleryną zmniejszona do 7.
 -Obrażenia wersji z niebieską peleryną zwiększone z 200 do 240, obrażenia na bloku odpowiednio dostosowane.
 -Obrażenia na bloku w przypadku wersji z niebieską peleryną zwiększone z 10 do 15.
  *Ilość trafień jest teraz taka sama jak w przypadku wersji bez peleryny, więc zwiększono obrażenia każdego z uderzeń.

·Okultowy atak specjalny.
 -Skrócono czas wyboru peleryny przez wroga.
 -Rozkład wyborów i startowa pozycja wyboru teraz są losowe.
 -Kolory do wyboru są losowo odwracane.

·Karta zaklęcia z niebieską kulą. (2)
 -Hitboxy mają teraz ustalony wzór, a nie losowy.

Nitori----------------------------------------------------------------------------------------------------
·6C
 ·Wersja ponad linią spoczynku.
  -Skrócono czas powrotu do stanu neutralnego.
  -Teraz Nitori nie może po raz drugi użyć 6C zanim nie wróci na linię spoczynku.

·Last word
 -Priorytet wyświetlania tła zmieniony.
 -Skrócono animację startu o 15 klatek.

Koishi----------------------------------------------------------------------------------------------------
·j.6A
 -Zmodyfikowano tak, aby zachować część ruchu poziomego sprzed wciśnięcia komendy (jeśli jakiś był).

·66B
 -Wydłużono czas grejzowania.

·6B
 -Animacja startu skrócona o 8 klatek.
 -Zmodyfikowano aby fala powstawała bliżej Koishi.
 -Zwiększono prędkość rozchodzenia się fali.
 -Zmodyfikowano tak, że po trafieniu wroga falą pozostałe fale w tym samym kierunku znikają. (?)
      
·2C
 -Czas wracania do stanu neutralnego po detonacji skrócono o 10 klatek animacji.

·Okultowy atak specjalny.
 -Animacja startu skrócona o 7 klatek.
 -Można teraz przejść z ataku w ruch odrobinę przed naturalnym momentem powrotu do stanu neutralnego.

·Superego
 -Siła przyciągania wroga zwiększa się wraz ze zmniejszaniem jego dystansu do Koishi.

Mamizou---------------------------------------------------------------------------------------------------
·66B
 -Wydłużono czas grejzowania o 10 klatek animacji.

·[В]
 -Animacja startu skrócona o 5 klatek.

·5C
 -Duszki teraz ścigają oponenta.

·8C
 -Animacja startu skrócona o 6 klatek.
 -Wersja ponad linią spoczynku teraz działa jak wersja pod linią spoczynku.

·4C
 -Czas od wciśnięcia komendy do włączenia trybu kontrataku skrócony o 6 klatek.
 -Dodano natychmiastowy kontratak w momencie skontrowania wroga przy pomocy 4C.
 -Stun od trafienia statuą przy udanym kontrataku zwiększony od 40 do 100.

·Okultowy atak specjalny.
 -Teraz typ kosmity w każdej kapsule zmienia się według sekwencji co rzut zamiast być losowy.
 -Teraz typ kosmity w kapsule można rozpoznać po kolorze kapsuły.

·Karta zaklęcia z kotłem. (1)
 -Rozszerzono początkowy hitbox w górę.

·Karta zaklęcia z transformacją. (3)
 -Skrócono czas wracania do stanu neutralnego o 26 klatek animacji w przypadku chybienia.

Kokoro----------------------------------------------------------------------------------------------------
·2A oraz j.2A
 -Skalowanie obrażen na pierwszym uderzeniu zwiększono z 2.5% do 10.0%.

·6B
 -Ustawiono jeden wzór przy użyciu 6B bez emocji zamiast losowego wzoru.
 -Ustawiono jeden wzór przy użyciu 6B w trybie smutku (niebieski) zamiast losowego wzoru.

·8C
 -Rozmiar hitboxa eksplozji jest teraz ustawiony, a nie losowy.

·Okultowy atak specjalny.
 -Globalna animacja startu zmniejszona o 2 klatki.
 -W przypadku trafienia Kokoro podczas animacji startu, Kokoro nie jest już pod wpływem zwiększonego odrzutu/obrażeń/stuna, jak w przypadku przerwania (counter hita) większości ataków.
 -Czas aktywnych klatek trybu kontrataku skrócony o 10 klatek animacji.

·Karta zaklęcia z kolumną. (3)
 -Skrócono czas pomiędzy kolejnymi wielokrotnymi uderzeniami.
 -Skrócono animację kolumny o 50 klatek.
 -Obrażenia na bloku zmniejszone z 10 na 9.

Kasen-----------------------------------------------------------------------------------------------------
·Naprawiono błąd wyświetlania w animacji błyskawicznej deklaracji.

·6A
 -Wydłużona końcówka hitboxa.

·66A
 -Animacja startu skrócona o 5 klatek.

·Karta zaklęcia z bandażem. (1)
 -Rozszerzony hitbox.
 
 ·Karta zaklęcia z pięścią. (2)
 -Niewrażliwość na atak wydłużona i kończy się dopiero po rozpoczęciu drugiej części karty zaklęcia.

·Last word
 -Skrócono animację startu.

Mokou-----------------------------------------------------------------------------------------------------
·5A daleko
 -Animacja startu skrócona o 2 klatki.
 -Poprawiony hitbox.
 -Zwiększono ruch do przodu.

·6A
 -Poprawiono górną część hitboxa.
 -Czas trwania hitboxa wydłużony o 3 klatki animacji.
 -Wielkość hurtboxa od wpisania komendy aż do aktywnych klatek ataku zmniejszona.

·66A
 -Animacja startu skrócona o 5 klatek.
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 4 klatki animacji dla normalnej wersji.

·6B
 -Teraz duży pocisk od razu rozprasza się po zderzeniu z pociskami wroga.
 -Rozproszone pociski już nie zanikają po jakimś czasie.

·2C
 -Skrócony czas wracania do stanu neutralnego.
 -Skrócono czas przechodzenia od ostatniego z 4 trafień do końcowej animacji.
 -Zmieniony kierunek odrzutu.

·Karta zaklęcia z tornadem. (1)
 -Poziom ataku sekcji z wieloma uderzeniami zmieniony z silnego na słaby.
 -Dodano uderzenie końcowe z silniejszym hitboxem i wyższymi obrażeniami niż uprzednie wielokrotne uderzenia.
 -Moment zadania obrażeń na bloku zmieniony - teraz wchodzą na końcowym uderzeniu a nie na samym początku karty.

·Last word
 -Skrócono animację startu.

Shinmyoumaru----------------------------------------------------------------------------------------------
·66B
 -Poprawiono zasięg przedni końcowego hitboxa.

·8C
 -Teraz leci tylko do przodu.

·Karta zaklęcia z pchłą. (2)
 -Prędkość ruchu w lewo i w prawo zwiększona.

Sumireko--------------------------------------------------------------------------------------------------
·j.5A
 -Sumireko może teraz przerwać animację wracania do stanu neutralnego poprzez lądowanie na linii spoczynku i od razu atakować po wylądowaniu - jak inne postaci.

·66B
 -Wewnętrzna część teraz też ma hitbox.

·5C   
 -Śmieci pojawiają się teraz w ustawionym wzorze zamiast losowo.

·4C
 -Zmodyfikowano hurtbox by był bardziej zgodny z grafiką.

·Okultowy atak specjalny.
 -Teraz wróg po oberwaniu laserową wersją wylatuje w powietrze i kręci się przed upadkiem.
 -Obrażenia laserowej wersji zwiększone z 200 na 250.
 -Czas żonglowania wrogiem w powietrzu przy laserowej wersji zwiększony z 35 na 50.
 -Obrażenia laserowej wersji na bloku zwiększone z 20 na 25.

·Karta zaklęcia z wieżą. (3)
 -Czas wracania do stanu neutralnego skrócono o 15 klatek animacji.
 -Znaczne opóźnienie upadku drugiej wieży.
 -Zmodyfikowano hurtbox by był bardziej zgodny z grafiką.
Źródło. (https://www.shrinemaiden.org/forum/index.php/topic,17762.msg1240560.html#msg1240560) Tłumaczenie moje.

Your thoughts on this? Globalne zwiększenie odrzutu i dodatkowy sposób na obronę na pewno osłabi proste proste scumbag guard crushe typu Marisy czy Kokoro, ale za to nacisk ogólem będzie jeszcze mniej szczelny, co już mi się nie podoba - przy okazji zwiększonego odrzutu na bloku oberwie się takiej hiperofensywnej Shinmyoumaru. Aczkolwiek dodatowy czas rundy na propsie.

Generalnie w chuj jest redukcji animacji startu oraz odsłonięcia po ataku, więc gra na pewno będzie szybsza i więcej opcji będzie viable - a to już jednak plus.
Większość postaci słabszych (Reimu, Miko, Koishi, Mamizou, Mokou) dostała znaczące buffy, więc tym bardziej mogą konkurować na równiejszym polu z top tierem. Buff do wieży Sumireko też ciekawy, tak samo jak sporo ulepszeń Last Wordów.

W sumie jeszcze mnie boli że Futo dostała nerfa na 66B i ścianę ognia, ale to akurat nic do stracenia, zwłaszcza za buff łódki. :v.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 08, 2016, 12:32:26
Oh wow:
Spoiler (pokaż/ukryj)
(http://i.imgur.com/a9ZdmzQ.jpg)
(http://i.imgur.com/MHf2aBq.jpg)
Powiem że jestem w chuj zdziwiony. On the one hand, bardzo jakościowa dziewczynka i może powiązać fabułę ULiLa z LoLK.
On the other, ona ma już slota w 12.3 i zabrała go potencjalnej postaci która jeszcze nie wystąpiła w bijatyce - a mogłaby go dostać na przykład Kaguya. Zatem z obiektywnego punktu widzenia to zła decyzja.

Na razie jestem zatem ambiwalentny i całkiem możliwe że się podjaram jak zobaczę ją w akcji lub przeczytam jej dialogi i wtedy będę wiedział że warto było.
Ale z drugiej strony, ze względu na przywiązanie do niej nie daruję Tasofro żywcem jeśli sprzedadzą ją Sony na stałe.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Maj 08, 2016, 14:33:55
Tyle dobrych postaci mogli wstawić a wstawili właśnie Reisen...
Stawiam na to, że dodali ją, bo:
- długie włosy
- Króliczek
- schoolgirl w stylu przekolorowanej Miku
- moe-moe megafon (pewnie też nawiązanie do Miku)
> ergo, czysty fanservice.

Już jestem zawiedziony...
Ale jeżeli wstawią jeszcze kogoś to może jakoś się odrobią. Ewentualnie fabułą może jakoś się to wybroni.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: adzi w Maj 08, 2016, 17:06:36
Ja tam nie wiem (ale zettai ryouiki może być)
Kamruz twierdzi, że Reisen pasuje do aktualnego wątku fabularnego, więc...
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 08, 2016, 17:19:00
Ale Udonge do eye-candy to Ty mi kurwa nie sprowadzaj.
Jako postać jest zajebista i ma wyraźny chara development - kiedyś wyśmiewała ziemian tak jak to Lunarianie mają w zwyczaju (patrz reakcja na rakietę Remi), a teraz w LoLK i FS sama identyfikuje się jako człowiek z uszami i sprzedaje ludziom leki. Jej nie-personalne i krytyczne zarówno wobec Eirin jak i oponentów podejście do misji w LoLK też było ciekawe.

Mój problem z wstawieniem jej do ULiLa nie ma się nijak do jej charakteru, a do tego że właśnie wykorzystali ją jako bezczelny wabik na PS4. ZUN powinien być konsekwentny i dawać zabłysnąć nowym dziewczynkom w bijatykach a nie recyclować z 12.3 bo mogą się sprzedać - takie podejście jest okej w fangame jak Gensou Rondo czy Sky Arena, ale nie w silącym się na storytelling kanonie. Ciekawi mnie na ile to wpływ Tasofro i jakie Flancie czy Mimy by sprowadzili jakby mieli całkiem wolną rękę? xD

Still, we have this: https://my.mixtape.moe/kzbrez.webm (https://my.mixtape.moe/kzbrez.webm)
Jak myślicie? Jeszcze jedna dziewczynka? Trzymam kciuki za Kaguyę.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: Raion w Maj 08, 2016, 17:29:08
Kamruz twierdzi, że Reisen pasuje do aktualnego wątku fabularnego, więc...
Dla Kamruza wszystko co związane z IN pasuje do wątku fabularnego.

Ale Udonge do eye-candy to Ty mi kurwa nie sprowadzaj.
Sorry ale takie są fakty.
Jej charakter i backstory są rozbudowane, owszem - ale jej wygląd to czysty fanserwis.

A co do tej "nowej dziewczynki", sukienka mi trochę Kokoro przypomina więc nie zdziwiłbym się gdyby to był jej cień.
- ale kto wie, może i nowa postać. Byłoby bardzo miło.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 08, 2016, 17:51:07
Sorry ale takie są fakty.
Jej charakter i backstory są rozbudowane, owszem - ale jej wygląd to czysty fanserwis.
Er, my point exactly. Bynajmniej nie narzekam na to że Reisen jest eye-candy, tylko podkreślam że na tym jej zalety się nie kończą.

Kokoro to raczej nie będzie z oczywistych względów. Cuc z MotK owszem widzi gdzieś na tym gównosprajcie naginatę, ale nie teasowaliby postaci która już jest xD. Jeśli nie Kaguya i dodatkowe powiązanie z wątkiem Lunariańskim, to trzymam też kciuki za Ran - wyjaśniłoby się od razu nonszalanckie podejście Yukari do incydentu bez rehaszowania jej z 12.3, Ran wreszcie miałaby trochę spotlightu i mielibyśmy wreszcie dynamikę Ran-Mamizou.

Welll, worst comes to worst, ta sylwetka to może być Reisen przed ujawnieniem ;_;.
Tytuł: Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Wysłane przez: critz w Maj 09, 2016, 12:46:54
https://www.youtube.com/watch?v=ffrMJ-SDctU (http://www.youtube.com/watch?v=ffrMJ-SDctU)

So yeah, jednak tylko Udonge ;_;.