Wpadłem sobie ostatnio na genialny pomysł grzebania w plikach od 10.5 i 12.3.
Jeden z pomysłów to m. in. zmiana grafik gry (na jednym ze screenów patcha pl widać zmienioną grafikę wstępu do poziomu, więc jest to możliwe). Przykład (spoilered for awesome):
(http://desmond.imageshack.us/Himg685/scaled.php?server=685&filename=youmina.jpg&res=medium)
Brightmoon ze strony jest w porządku - ładnie rozpakowuje .dat do pliczków .cv2. Udało mi się odnaleźć w necie nieuchwytny "cv2conv.exe", który zmienia je w normalne formaty. Problem jest przy zmianie w drugą stronę. Jak zmienić je z powrotem w .cv2 po edycji? Jak skompilować je do .dat / zrobić patcher?
Jako, że zamuję się patchingiem więc się wypowiem.
Żeby to zadziałało nie trzeba się bawić plimai cv2 które odpowiadają za paletę kolorów. Wygląd postaci to niestety żmudna zabawa plikami png, a tch na postać jest od 500 do 1000. Jeśli chce ci się je edytować ręcznie - życzę powodzenia. Co do pakowania tego spowrotem, w oryginalny DAT tego nie wsadzisz... Więc trzeba spakować to w DAT z english patcha.
Ok. Dzięki. Samych spritów jest całkiem sporo, ale edycja to tylko dodanie jednego obiektu, więc jest raczej prosta.
Trochę pogrzebię, jak coś zrobię, to może zamieszczę...
Słuchaj. Na przykładzie Okuu - masz do edycji tylko 390 grafik. Życzę powodzenia.
Dodatkowo w przypadku Okuularów (;D) pamiętaj, że muszą się one zmieniać wraz z ruchem postaci.
Youmu z tymi okularami: +90 Guts
(9+0=9, bo Kamina jest dziewiątką :V)