Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 198154 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Zhearrimst
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #495
Atencję zdobywa się kontrowaniem, agresywnością i deklaracją spellcarda, traci uciekaniem i blokiem.
Dzięki Ci Critzu za światło tej nauki.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #496
Wiadomo czy ta wersja gry jest finałowa czy jeszcze wyjdą kolejne poprawki ( z ewentualnymi nowymi postaciami ? )

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #497
Czy u kogoś poza mną profil Kokoro przed zakończeniem jej story mode'a jest całkowicie pusty, nie zawiera nawet jej portretu ani imienia? Czy to normalne? : |

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #498
Nope... chyba, że to to nowy patch, bo miałam odblokowane jej story na pierwszej wersji chyba już :<

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #499
Wyszła wersja 1.21 '3'

"Praojciec wszystkich Remifanów"

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #500
1.30 incoming soon:



Przyjrzyjcie się paskowi postaci w lewym dolnym screenie. No i Koishi też nigdy nie miała tego... czegoś. Będą spore zmiany.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #501
Odpalanie spelli od razu na początku? Nie wiem, przyzwyczaiłam się do pracowania na odpalenie spella
A Mamizou bardzo mi się podoba : D

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #502
Przecie na żadnym screenie spell nie jest odpalony. Jeśli już to dostaniemy więcej skilli na postać :V.
Gurwa, a już sobie ułożyłem talie żeby były jak najefektywniejsze i jednocześnie korzystały ze wszystkiego, co każda postać ma.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #503
Ale cały pasek jest niebieski na każdym

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #504
To pewnie practice mode, widać że jedna osoba testuje skille. Jakby deklaracja była nieograniczona od początku, to nie byłoby sensu by w ogóle była.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #505
o practice nie pomyślałam, fakt
Chcę zobaczyć, co z tego wyjdzie

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #506
Same, choć nie za bardzo podoba mi się, że dostajemy kompletną grę kawałek po kawałku. Żadne inne Touhou nie jest nawet blisko tak wysokiego numeru wersji ¬_¬‎

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #507
Po prostu premiera tej gry powinna zostać przełożona fo momentu, aż ją dopracują :P

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #508
Ta. Mówiłem, niech sobie i robią kurwa do zimy, byle mechanika była dopracowana a postacie mnogie. Ale nie, trzeba zapierdalać bo już się ogłosiło że to będzie numer 13.5, więc trzeba wydać przed 14. Tym bardziej, że walka o popularność to była tylko przykrywka do plotu z Kokoro a nie jakieś zamknięcie rozdziału z religiami, którym już bardziej było SoPM.
  • Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2013, 18:32:16 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #509
1.30 out

Zmiany które zauważyłem:

Nowe skille i specjale (każda poza Kokoro dostała po jednym tym i tym):
-Reimu dostała średni atak z rozpędu do przodu. Jej spellcard to duży, stacjonarny yin-yang w kierunku dolno-przednim, który potem można posłać innym przyciskiem kopem na przeciwnika.
-Marisa dostała błyskawiczny ostrzał igłami, którego może używać też pod kątem. Świetny, ale jej fireball special jest teraz niepotrzebny. Jej spellcard to świetne Skittlesy atakujące wrogów z bliska już po deklaracji i tworzące duży pierścien po użyciu. Gut.
-Ichirin dostała powolny zamach łapą Unzana z góry, chyba słabe. Jej spellcard to wielki prosty Unzana z długim startupem i mega obrażeniami. Pewnie dobry na white knockdown.
-Byakuren dostała od Meiling One Inch Punch z bardzo krótkim zasięgiem. Gówno. Jej spellcard to ogromna łapa waląca ciosem karate za ogromne obrażenia, po dość długim startupie. Pewnie dobry na white knockdown.
-Futo dostała małe tornadko którym może strzelać też pod kątem i staje się wielkie po dotknięciu talerza. Jej spellcard to wielkie pole, wewnątrz którego obrzuca wroga rupieciami wielkimi zależnie od ilości złamanych talerzy. Elo.
-Miko dostała prawie pionowy deszcz ostrzy na ustawiony kierunkiem skilla dystans. Jej spellcard to wielki, szybki lazor. Oryginalne, nie?
-Nitori dostała fajną, dużą falę z głośników za 60 baterii którą może strzelać pod kątem. Her spellcard posyła w niebo rakietę o słabym damage, która zaraz przywołuje deszcz i potężną powódź na dole ekranu na kilka sekund. Na papierze fajne, w praktyce gówno.
-Koishi dostała błyskawiczny zamach wokół siebie w kształcie serca bez aktywacji. Epic. Jej spellcard, jakieś odniesienie do Steins;Gate w nazwie, strzela w pozycje wroga 2 wielkimi laserami i może być aktywowany do 3 razy na deklarację. 2x epic. Może teraz da się nią grać.
-Mamizou dostała specjal, gdzie używa ataku przeciwniczki. Badziew. Jej spellcard to wybuch na średni dystans zmieniający wroga w wolniejsze i nie atakujące zwierzę na kilka sekund. 10/10 god tier :D.

Zmiany pocisków (jestem zbyt chujowy by zauważyć melee):
-Pierścienie Shinto Ichirin lekko spadają w dół i są chyba jeszcze wolniejsze.
-Lasery Y Koishi teraz atakują od razu przy aktywacji, a potem jeszcze raz w zasięgu. Pojawia się też wokół niej marker gdy załadowała atak.

Marisa teraz wyciąga Hakkero podczas używania Master Sparka, a Koishi jest bardziej moe gdy używa Release of the Id. Więcej kolorów.

Nie ma arcade mode i ani śladu po Moriyach czy kimkolwiek innym. Nowe skille też liczą się do religii, choć to bez sensu bo nie ma już równowagi 2-2-2. Cóż, zawsze to jakaś poprawa.

EDIT: O kurwa, ładowane ataki nie są już tylko na Buddyzmie. Nie wiem więc po co teraz grać tą religią.
EDIT2: Lel, teraz prawie wszystkie pociski poza Tao można posyłać pod kątem, choć na Buddyzmie też większość pocisków nie może bo mają za krótki zasięg albo bo po prostu nie. Pewnie osłabili pozostałe religie by było po co grać Shinto i Non-allignment xD.

Już widzę że są też nowe pozy:





  • Ostatnia zmiana: Październik 12, 2013, 00:50:07 przez critz