Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 196614 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 3 Goście przegląda ten temat.
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #30
Nie wiem gdzie Ci jej tak brakuje w poprzednich bijatykach, może chcesz zagrać? :v

może zagrałem i i tak mi mało było ?

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #31
No nie, tylko nie wojny religijne
*odchodzi czekać na phantasmagorie*
Y'know, to się nie wyklucza. W końcu ZUN nie pracuje nad techniczną stroną bijatyk, więc może właśnie pracować nad jakimś danmaku (oczywiście jak nie zajmuje się nadto waifu '3'). UFO i Soku wyszły jednocześnie.

...Śmiechnę jak faktycznie wrzuci tam Shinki xV.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #32
może zagrałem i i tak mi mało było ?

To chyba oczywiste, że grałeś. Kwestia raczej dotyczy tego jak grałeś. :P
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #33
Poprzednie bijatyki były właśnie po to, by dziewczynki spróbowały bardziej konwencjonalnego stylu walki, więc wnioskując po screenach nie powinno być tym razem inaczej. Gdyby styl w znacznej większości fizyczny się nie nadawał, to Meiling nie miałaby tam miejsca, a przynajmniej nie z tak zróżnicowanym movesetem jak w Soku.

Wiele postaci nie ma większych szans w walce pociskowej, ale role odwracają się podczas walki fizycznej (np Aya czy Meiling kontra Patchy czy Yuyuko). Grunt to sprowadzać walkę do swoich specjalności i albo przygniatając go pociskami czekać na błąd i otwarcie pod cios dla bardziej spamujących dziewczynek albo uzywać ich tylko jako zasłony do mocniejszych i szybszych ciosów w przypadku tych bardziej walących po pysku. Są też mieszanki w różnych proporcjach :p.
  • Ostatnia zmiana: Październik 05, 2012, 20:44:30 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #34
tak, ale chodziło mi o to, żeby jeszcze bardziej rozbudować system walki wręcz, ew. z powerami jako wspomagaczami, żeby było więcej ciosów; no ale dobra, to nie byłoby th, gdyby nie było w ciul dużej ilości magicznych sztuczek i takich innych, na co ja liczę ;)

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #35
Youmu ma całkiem sporo skillcardów w melee, przez co masz 4 poziomy danych ciosów etc.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #36
a ja nie mogę sie doczekać.
Graficznie wygląda fajnie, na bijatykę czekałem (ale mam nadzieję, ze to ostatnia gra tematu wojny religijnej i że wyjdzie phantasmagoria). Jestem ciekaw wątku fabularnego i gameplayu.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #37
Wątek fabularny zakładam taki, że zwyczajnie spotkały się trzy religie w Gensokyo i wystarczyła mała iskierka, żeby ich napuścić na siebie, innymi słowy wojna o głupotę, do której doprowadził ktoś, kto się nudził.

Spoiler (pokaż/ukryj)
Btw, na upartego phantasmagoria też mogłaby mieć ślady wojen religijnych

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #38
Wątek fabularny zakładam taki, że zwyczajnie spotkały się trzy religie w Gensokyo i wystarczyła mała iskierka, żeby ich napuścić na siebie, innymi słowy wojna o głupotę, do której doprowadził ktoś, kto się nudził.

Spoiler (pokaż/ukryj)
Btw, na upartego phantasmagoria też mogłaby mieć ślady wojen religijnych

A ja bym nic nie zakładał. to ZUN i zaskakiwał nas tu i tam dosyć często.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #39
@fabuła
Wrzuciłem link do tłumaczenia w pierwszym poście jeszcze wczoraj, jakby co.


lol usunęli

Generalnie tam było powiedziane, że ludzi w Wiosce ogarnął jakiś niezwykły niepokój, nieuzasadnione obawy przed przyszłością, ogólnie jakaś depresja i chaos. Nie do końca wiadomo o co chodzi, ale frakcje religijne chcą zrobić z tym porządek i "przy okazji" walczyć o swoją popularność, zbierać wiarę.
  • Ostatnia zmiana: Październik 06, 2012, 11:00:08 przez Ignacy Przybylski

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #40
Jeśli wierzyć pogłoskom z MotK, to pasek wokół portretu może przedstawiać stan aprobaty, bo to na szarym oznacza "bez zdania/nie obchodzi mnie to". Na pewno pasuje do "przyciągającej walki o popularność", ale nie mam bladego pojęcia jak to zostanie zaimplementowane w bijatykę :V.

Moje typy co do stylu walki:

Kyouko - szybka i zawiła, z błyskawicznymi i odbijającymi się pociskami, ale słabiutka w fizykalach. Może ponakurwiać trochę miotłą, ale nie tak jak Marisa. Fun shit, raczej jak Sakuya czy Reisen.
Seiga - Marionetkowa postać walcząca w parzę z Yoshiką w stylu Carla z Blazblue + shitload naprowadzanych duchów. Może być też Faustowatym typem robiącym w chuja stylem walki (przechodzenie przez ściany, ataki z zaskoczenia). Też niezbyt mocna w mordoklepaniu.
Tojiko - Powolna jak Yuyuko, ale z intensywnym spamem piorunami. Elektryczna Okuu?
Futo - typowy spellcaster, pewnie zmodyfikowana Patchy. Rozjeżdzanie łódką gratis.
Miko - Zaawansowany area control za pomocą duchów + fizykale z mieczem. Nowa Komachi, może lekko szybsza.
Kogasa - tricks tricks and moar tricks. Dziwny, chwiejny, ale i zaskakujący i zabójczy w dobrych rękach moveset, głównie pociskami.
Nue - "Where-the-fuck-is-she-now" w stylu Suwako, z teleportami, znikaniem i nagłymi zmanami kształtu. IMO nie do przewidzenia.
Mamizou - Fajterka fizyczna z transformacjami jako zwody do ataku z zaskoczenia i zwierzątkami do supportu. Dla pełnego efektu wyobrazić sobie Makoto Nanayę, najlepiej ze strojem :33.
Nazrin - dobry zasieg fizycznych ataków patyczkami + błyskawiczne ataki wahadełkiem jako specjale. Fizykale + dziwne pociski typu Youmu, tylko wahadło zamiast Myona?
Ichirin - ehehe :V. Powolna w chuj, ale najlepsze fizyczne w grze zarówno zasięgem jak i mocą. Gra pociskowa prawie żadna.
Murasa - klon May z GG, mocne klepanie po mordach kotwicą + water traps do utrzymania przeciwniczki tam, gdzie można ją napierdalać. Shitload of fun :3.
Shou - beam spam lepszy niż Maryśki + trochę rushdownu w stylu spellcardu Hungry Tiger z Double Spoiler. Może powolny start-up wszystkiego, inaczej byłaby raczej przesadzona. For advanced players.
Byakuren - Sporo power-upów i nawracanie piąchopiryną z okazjonalnym zajebistym wysadzaniem na wysokopoziomowych spellcardach.
  • Ostatnia zmiana: Październik 06, 2012, 11:36:57 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #41
@fabuła
Wrzuciłem link do tłumaczenia w pierwszym poście jeszcze wczoraj, jakby co.


lol usunęli
Nic nie usunęli, wyedytuj OP.

  • JCD
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #42
To nie RPG tylko bijatyka... tu liczy się gameplay, mechanika nie fabuła.

Całość graficzna nie porwała mojego serduszka, ale nie jest IMO źle. Te pastelowe kolory są dość ładne.

  • HERUBIM
  • [*]
  • Hakugyokuro Guard
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #43
Jeśli wierzyć pogłoskom z MotK, to pasek wokół portretu może przedstawiać stan aprobaty, bo to na szarym oznacza "bez zdania/nie obchodzi mnie to". Na pewno pasuje do "przyciągającej walki o popularność", ale nie mam bladego pojęcia jak to zostanie zaimplementowane w bijatykę :V.

Moje typy co do stylu walki:

Kyouko - szybka i zawiła, z błyskawicznymi i odbijającymi się pociskami, ale słabiutka w fizykalach. Może ponakurwiać trochę miotłą, ale nie tak jak Marisa. Fun shit, raczej jak Sakuya czy Reisen.
Seiga - Marionetkowa postać walcząca w parzę z Yoshiką w stylu Carla z Blazblue + shitload naprowadzanych duchów. Może być też Faustowatym typem robiącym w chuja stylem walki (przechodzenie przez ściany, ataki z zaskoczenia). Też niezbyt mocna w mordoklepaniu.
Tojiko - Powolna jak Yuyuko, ale z intensywnym spamem piorunami. Elektryczna Okuu?
Futo - typowy spellcaster, pewnie zmodyfikowana Patchy. Rozjeżdzanie łódką gratis.
Miko - Zaawansowany area control za pomocą duchów + fizykale z mieczem. Nowa Komachi, może lekko szybsza.
Kogasa - tricks tricks and moar tricks. Dziwny, chwiejny, ale i zaskakujący i zabójczy w dobrych rękach moveset, głównie pociskami.
Nue - "Where-the-fuck-is-she-now" w stylu Suwako, z teleportami, znikaniem i nagłymi zmanami kształtu. IMO nie do przewidzenia.
Mamizou - Fajterka fizyczna z transformacjami jako zwody do ataku z zaskoczenia i zwierzątkami do supportu. Dla pełnego efektu wyobrazić sobie Makoto Nanayę, najlepiej ze strojem :33.
Nazrin - dobry zasieg fizycznych ataków patyczkami + błyskawiczne ataki wahadełkiem jako specjale. Fizykale + dziwne pociski typu Youmu, tylko wahadło zamiast Myona?
Ichirin - ehehe :V. Powolna w chuj, ale najlepsze fizyczne w grze zarówno zasięgem jak i mocą. Gra pociskowa prawie żadna.
Murasa - klon May z GG, mocne klepanie po mordach kotwicą + water traps do utrzymania przeciwniczki tam, gdzie można ją napierdalać. Shitload of fun :3.
Shou - beam spam lepszy niż Maryśki + trochę rushdownu w stylu spellcardu Hungry Tiger z Double Spoiler. Może powolny start-up wszystkiego, inaczej byłaby raczej przesadzona. For advanced players.
Byakuren - Sporo power-upów i nawracanie piąchopiryną z okazjonalnym zajebistym wysadzaniem na wysokopoziomowych spellcardach.

Ile raka zes wrzucil do tej gry, dobrze ze jej nie programujesz.
a jezeli to ma byc tournament typu : ogladajcie wiesniaki jak walczymy i dzieki temu wierzcie w zwyciezce, to odpadam i ide pograc w mortal kombat albo jakies guility gear

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #44
To nie RPG tylko bijatyka... tu liczy się gameplay, mechanika nie fabuła.

I tu powiem po raz chuj wie który: nie jesteś mną. Mnie interesuje lore, więc możesz gadać co chcesz.