Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 196650 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Fenek Alfa
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #165
O ironio, zaliczyłem wczoraj 2 brofisty w DS, i zastanawiałem się jak by to wyglądało w bijatyce...

Na 4CHEEEEENNN!owym /jp/ jest już baidushit i mediafire.

EDIT: Pierwsze wrażenia

 - ComReimu w chuj blokuje, chyba że tylko mi się tak trafiła.
 - Reimu się gapuje na drugą stronę podczas walki(Yukari disconfirmed?).
 - Combos 2x melee -> 2x brofist wygląda zajebiście.
 - Podoba mi się ten styl, po 2 walkach Nazrin vs ComReimu normal chce wincyj.

Oslo, pad działa tylko podczas walki, w menu tylko klawa
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 07:55:54 przez Fenek Alfa

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #166
Niech ktoś link na prv, proszę

EDIT: otrzymałem, dziękuję
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 09:07:03 przez Smoku

  • AllStarsky
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #167
No no, mnie trochę zaskoczyli. Nie spodziewałem się Ichirin w 13.5
Zasysam.

Edit. Nie zasysam. Chcą abym czekał 5 godzin na dl link.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 09:13:28 przez AllStarsky

  • Fenek Alfa
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #168

Jeżeli w 1 rundzie masz perfecta, to w drugiej masz gwarantowane zero czerwonego paskawycinka okręgu.

Poza tym, nie wszystkie ataki są wyspiritowane(Reimu wyciąga amulet, nic się nie dzieje i nagle dostajesz damage, u Marisy jeden atak gwiazdami nie ma gwiazd)

Grałem Ichirin i Marisą, fajnie się gra. Bałem się że będzie słaba sterowność postacią, ale można nurkować i pikować kilka wysokości postaci.

EDIT: Spellcardy są jak w IaMP, pierwsze wykonanie deklaruje, drugie odpala samą kartę.
Przy timeoucie decyduje niebieski pasek, a nie życie.

EDIT2: Tania Miko Reimu przechodzinie tylko przez ściany boczne, ale i góra/dół. Nie wiem jak, pierwszy raz nią gram i wciskam losowe klawisze. W każdym razie too much OP in one bitch, nerf or go die.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 10:52:08 przez Fenek Alfa

  • Kosiek
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #169
No i ewidentnie wygląda na to, że publika zależy od lokacji walki. Czyli prawdopodobny jest równie szeroki wachlarz postaci co UNL (a do PvP może nawet szerszy).
Players Wanted:
- TH Sky Arena
- Online RPG sessions (via skype)
- TH 12.3

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #170
Myślę, że procenty i pasek w okręgu to to samo, czyli to słynne uwielbienie publiki, czyli jak się pokazałeś.
Ichirin jest zajebista.
Nie mam pojęcia jak użyć spellcarda. Ale gra jest genialna, manewrowanie itd.
Aerial combat w ogóle nie wyklucza walczenia w zwarciu z wielkimi problemami. To jest zajebiste, ale nie umiem w spellcard. Zauważyłem, przynajmniej grając chociażby Marisą, że aż trzy przyciski to ataki w zwarciu (w pewnym sensie), a D wystrzeliwało promień, ale zżerało coś z paska na dole ekranu (ale mogłem korzystać ze zdolności nawet gdy pasek był pusty).

Więc nie wiem dwóch rzeczy: pasek u dołu ekranu i spellcardy.

PS: Ichirin ma inny kolor włosów niż fioletowy i jest naprawdę badass.

  • Hotaru
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #171
W sumie jakby popatrzeć na Ichirin to wydaje się być inną postacią (przynajmniej taka byłą moja reakcja na pierwsze screeny z nią)

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #172
Niby:
Cytuj
New method of performing special moves. A direction plus A+B or X+Y will perform a special or declare/cast cards. Which direction corresponds to which move can be customized according to profile. It seems that some moves will have different properties when bound to certain directions.
Ale mi wchodzą spellcardy na dół>przód + Y/X, zarówno odpalenie jak i deklaracja (najpierw białe i niebieskie HP musi się zrównać). A specjale właśnie robi się przez kierunki + AB albo XY. Można też się trochę pobawić w menu to wyskoczą movesety z trójkątem symbolizującym staty, tam bodajże da się zmienić ruchy. Może coś a la najnowszy Melty Blood (kilka movesetów pod postać)?

EDIT: OK, spellcardy działają mi też na dół + XY, ale to pewnie zależy od profilu. Może nie będzie wpisów po skosach w ogóle :V.

Also, niby jest w opcjach frameskip, ale na starszym (czytaj moim) kompie nawet mi nie uruchomi gry, pisząc że ma problem i musi zamknąć. Sasuga tasofrajerskie programowanie.

Also2, win/lose pose Reimu zrobiło mój dzień xD:
Spoiler (pokaż/ukryj)
Wykurwiać!

EDIT2: Dafuq, zwycięstwo przez time-upa nie bierze pod uwagę pozostałego HP, a procenty atencji. Bleh.

Póki co 12.3 miażdży toto mechanicznie. Mam nadzieję na to, że niedługo ktoś zademonstruje jakieś dłuższe komba.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 12:42:00 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #173
Hmmm... Całkiem całkiem, powoli zaczynam się w tym wszystkim łapać, najlepsza muzyczka = title screen, timeouty też śmieszkowe :3
I mam wrażenie, że postaci z tła nie będą playable... bo hmm... biorąc np. Murasę i zagrywając nią kontra Murasie na tle, gdzie Murasa jest w widowni dałoby w efekcie 3 te same dziewczynki na planszy w jednym momencie... Murasa kibicująca Murasie, która bije Murasę xD

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #174
To by oznaczało buta dla Nazrin, Murasy i Nue na korzyść Shou, Byakuren i... Ichirin? Jak tak to spodziewam się po nich nadrobienia tego postaciami z innych frakcji. Jak będą wybiórczo brać po trochę z każdej, to dziękuję.


Welp, ładniejsza niż pamiętam.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #175
How about ktoś byłby na tyle rozsądny, by zaprogramować, coby dziewczynki w tle były różne od dziewczynek, które walczą? Nikt nie powiedział, że w 13.5 dla każdej planszy będzie wiecznie taki sam zestaw kibiców.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #176
Na razie nie widzę nic ciekawego w tej grze poza muzyką. Poczekam na pełną wersję, by w pełni ocenić tę grę.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2012, 13:31:00 przez Michał

  • JCD
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #177
Póki co 12.3 miażdży toto mechanicznie. Mam nadzieję na to, że niedługo ktoś zademonstruje jakieś dłuższe komba.

https://www.youtube.com/watch?v=sySW-vUIO1M

Kombinacje nie mogę być dłuższe, bo by się pozabijały w momencie xD

Also...
http://publishwith.me/HMreadme ReadMe po angielsku.

UNL to to nie jest, choć nadal gra się przyjemnie... tylko w sumie aktualnie w ogóle gry nie ogarniam.
Strasznie przypomina mi to inne bijatyki typu Guilty Gear z tą rockową muzyką, wejściami postaci, pozami zwycięstwa... nie o takie touciu walczyłem.


Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #178
Download link, anyone? :<

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #179
Pierwsze wrażenie jest... negatywne. Może dlatego, że ciężko połapać się w nowej klawiszologii, sposobie poruszania się po planszy, odpalania spelli, customizacji i ogólnie w tych wszystkich nowinkach. Bez angielskiego patcha ani rusz.