Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho (Przeczytany 14076 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #15
PAAAAANIE CO PAN.

OP, BROKEN AS FUCK, 2B IN UR ANUS YES PLS JESZCZE JAKIEŚ CROSSUPY NI Z DUPY NI Z PIETRUCHY
>Sakuya
>Crossupy
Huh? Remilia/Komachi pls go.
Sakuya i brak crossupów? Wprawdzie o wiele bardziej subtelne niż bydlęce j2A Komachi, w pełni sprawne 623B potrafi w midairze działać jako zajebisty crossup jak ładnie f66/33/99 zdashujesz,  Paaanie, nawet durne j9 + f623B już jest crossupem, co. 623C To żart to nie muszę wspominać chyba jakie to ma piękne możliwości cancelowania rzeczy. 3cardspark vs odpalone i zbliżające się f623C GG NO RE GIT GUD. 2card komy,  4card Okuu (Chociaż ona to cała została pokrzywdzona przez tę grę xD) tak samo ubogo w starciu z nim.
Remilia to akurat parodia, nawet o jej możliwościach crossupowania wkurwiającego równie co jej pressure nie będę pisał. Przecież tu nie ma nic do dyskusji, spójrz na jakikolwiek repek z top remi, dla słabego gracza problemem będzie nawet trickster/lord arrow a z lepszym niemożliwość zrobienia nic w jej pressure. Czy trzeba czegokolwiek więcej poza pressure jak się umie wprowadzać inputy?

Killing doll/square, to trzeba być serio popierdolonym żeby po tylu patchach nadal na to pozwalać. PEWNIE UŻYJE 3CARD, DOŚWIADCZONY PRZECIWNIK RAZ/DWA ŹLE ZABLOKUJE TO ORBY ZŁAMANE, NAWET NIE WSPOMINAM O PODSKOCZENIU BO 3A I W JEDNYM STRINGU JUŻ 3000DMG.
Private Square można Border Escape-ować i nie wiem czemu nikt tego kurwa nie robi. Killing Doll, point fucking taken, aczkolwiek nie widziałem sakujana wyciągającego over3k na sucho xD. 3A - ale Sakuyi to ty nie airtechuj czo, ja już się oduczyłem choć wtedy znowu wracam do pressure ;_;.
Srogie grzyby milordzie. Pewnie, jest wyjście na nie, ale kto o zdrowych zmysłach BE'uje square? xDDDD Przecież 3A saku w cornerze sieje rozpierdol czy to jump zwykly czy border jak ktoś ma normalny timing. Sam ciąg 66A66A66A66A66A wyciska 2,2k dmg a jak sprite przeciwnika odpowiedni to można zwińczować 623B. Tu może jedynie zdziałać szybki melee counter, nawet durne 2a Meiling, byle pierwszemu i przerwać square. Also, standardowe 623 lv.4 w combie f623B+623B+j.5B wyciąga w cornerze 3k dmg elo.

>ROK PAŃSKI ROKU 2009+5 >NIE AIRTECHOWANIE SAKUYĄ.
Uznam to za reverse próbę strolowania mnie.  Przecież prędkość jej j.6A czy nawet j.5A. Durne j.5A+j.2A+j.6B+j.6C już nawet blueringuje oponenta. A takie near corner j.6A+j.6C+f9+j.5A+j.6A jest niezastąpione prawie.
Z reguły, im mniejszy koszt użycia i wartość wymagana za effort czegoś, to powinno być mniej wydajne i efektowne niż droższe wersje prawda? Przynajmniej w gierkach, pochwy małych dzieci to wyjątek. 
3-card Master Spark VS 5-card Illusionary Dominance najlepsze, Tasobalance xD.
Oh boy, tfw nadal nie wiem jak się steruje 5cardem Ai xD

JESZCZE SIĘ DRANIU WYCWAŃ I ZRÓB 623C GREJZUJĄCE NA CZYJEŚ 66 DALEJ
что, nie ma 66-ataku który nie wygra z 623C Sakujana xD.
I kno rite, dlatego nie używa się go jak osioł tylko w hejzu/przeciw spellom/z dollem. Napisałem o przykładzie gdzie przeciwnik dashuje dolla co jest najbardziej popularne w uciecce od jej 2carda, doll + f.623C, jak ktoś popełni błąd lol ggwp.

To nawet nie jej wina, Iku j.2a, hitbox z dupy patyka Reimu w j.5a, OKUU 3A, reversalowy 623 alt Tenshi (Choć prawda, recovery balansuje), ŁOKIEĆ JUMU MAJĄCY WIĘKSZY ZASIĘG NIŻ CHIŃSKI MIECZYK, Reisenowskie B.
>On nie nadmienił "nieskończona-gęstość-na-C-bulletach", "one-frame-lazor" i "super-penetrujące-odbyt-blockstringi" Yuyukrowy.
Also, co masz chuju do Reisenowskich B. Przynajmniej nie jest całkiem płaska a do nacisku też są takie sobie.
Połowa sukcesu Iku to inputy j.2A. U Yuyu ilość 5C, u Reisen airteche general. Jedynie mógłbym się powkurwiać na królicze 6A które nieziemsko potrafi wnerwić w mixupach.  LRE, i 4card reversal pls no. Akurat 214 standardowe jej można łatwo scounterować jak i wartość poza jedynie zasięgiem zerowa. Reisen to świetny tier, jednak jedynie w top stringach może jej pressure kłopotu nabawić.

Pewno, zabierz dziewczynie jedyną rzecz, co jej to chujowe życie dało, jej własną Cziruno. Bo co to za egzystencja z największym damage i pociskami na cały ekran, jak na bloku każdy sobie tobą pomiata ;_; (w obie strony).
W rzeczy samej, ten biedny reaktorek atomowy w tej grze został tak pokrzywdzony że gdyby nie jej rola w SA to myślałbym że jest pokroju powerlevelu postaci pierwszo planszowych xD Czy istnieje w ogóle okuu z pressure?

Ósmy cud świata, zwłaszcza że takie proste, dziurawe i można nimi wyjść :3.
Jak mogę wyjść z blockstringów Magistra? Jak nie dostawać po dupie nie wykorzystując do tego celu jedynie pressure własnej postaci przeciwko Komachi? Nie da się, ta postać poprawnie opanowana nie ma prawie możliwości do popełnienia błędu.

PO CO SIĘ MĘCZYĆ Z TAKTYKĄ JAK MOŻNA SPAMOWAĆ STANDARDOWYM 214B/C, SKAKAĆ JAK SZALONY WALĄC j.2a I MIEĆ ŚWIADOMOŚĆ ŻE PRZY PARU PROSTYCH STRINGACH BĘDZIESZ ZAWSZE SZYBSZY, JUŻ MI SIĘ PORANNY VIFON ZWRACA JAK POMYŚLĘ JESZCZE ŻE OD PIERWSZEGO LVLU JEJ 623 JEST REVERSALEM.
Nie, żeby jakoś połowa postaci nie miała reversali na 623. Ale za Remiliowy 3A-rightblock-into-623-reversal-because-fuck-you-I'm-Remilia to kielona wypijemy, a drugiego za crossupy które zrobiłaby małpa.
Jezu co, Panie zważ Pan na resztę możliwości Remilii, wszystkie postacie mają prawie syf a nie dobre 623. Reimu bieda kick, Alicja płacze bo nie dali jej 623 nigdy, Suika alt Fire Oni jedynie trochę użyteczne na wyższych lvlach, u Komy kilka przydatne, lecz można się obejść, Patchy poza stand. 1lv nie potrzebuje ani nie użyje nic lepszego w praktyce, Wako cała wymaga zręcznych inputów i zbyt dużego effortu do wkład = efekt. Jedynie altowskie 623 u Tenshi, Iku, Okuu i normalne Yukari, Youmoe,  Sanae, nie są AŻ TAK chujowe w porównaniu do tieru jak Sakuya/Remi.

Tę grę w skali innowacji na pewnym poziomie ratuje tylko system pogody. Pogoda, wyobraź sobie, jest ładnie, leżysz sobie na hamaku wśród zieleni, pluskających źródełek i wachluje cię mała urocza dziewczynka z długim blond warkoczem. NAGLE JEB TAJFUN OLABOGA UCIEKAJCIE BO TERAZ JAK DOSTANIESZ Z BUTA PO RYJU TO ROBISZ SIĘ TAK TWARDY ŻE NAWET SIĘ O MILIMETR NIE ODSUWASZ OCH OK MINĘŁA MINUTA JUŻ SŁONECZKO WYSZŁO SPOKO XDXDXD. Względna losowość systemu pogody świetnie za każdym razem odświeża przyjemność z walk, to na duży plus dla Tasofro.
if (weather=spring haze)
  if (player="KURWA KURWA KURWA" or "lubię damskie penisy") then
    win
Nie byłoby z tym problemu, gdyby ktokolwiek chociaż zwracał aktywnie uwagę na pogodę i wykorzystywał jej skutki. Spring Haze to nic innego jak buff dający umiejętność graze'u melee, jedno 66 na 5A oponenta i enjoy nawet możesz DialA xDDD Hail walisz dystansem bo reg orbów lepszy, fog 50% drain życia z zadanego dmg sunshower łamie orba przy wrongblocku etc.

Btw, bardzo mnie smuci jak wielu graczy nie potrafi dostrzec potencjału i możliwości Cirno w tej grze.
To pressure, blockstringi, możliwości exploitu, mixupow i rozpierdolu w postaci air & dash unblockable lodowego młotka może równać się nawet z Remi nie bedąc zarazem czymś nielogicznie OP z zjebania systemu.
66C/3a które neguje wiele startów spelli, counterujące jakiekolwiek bullety. Szybkie j.5A które z sprite'u jest pozornie tylko uderzeniem łapki małej cute wrózki da się tak pięknie zawsze combować z MOTHERFUCKING 5C O BOŻE TEN LODOWY SZOTGAN TAK  JAK NIEKTÓRZY PRZECENIAJĄ MOŻLIWOŚCI SUIKI I AI, TAK PRAWIE NIKT NIE DOCENIA MOŻLIWOŚCI CIRNO JEZU PORUTA CHOWAM ZIEMNIAKI BO W PIWNICY GNIJĄ A NIE CZEKAJ JUŻ LATO MOGĘ TRZYMAĆ MŁODE W KUCHNI I SIĘ NIE POPSUJĄ :3333, j.5A+j.6A+j.5C+alt 623C(Ice sword) enjoy full 2k combo z dupy. Ice trap 236 potrafiący równie wkurwić co 214 landminy Raymoo. Niezależnie od tego czy corner lub mid, 5AAA+5C+WSADŹ_TU_COKOLWIEK_I_TAK_BĘDZIE_PIĘKNIE_I_SZYBKO. Działający reversal ma, świetny 5card, prawie wszystko. Jedynie do wad mógłbym zaliczać brak dobrych pocisków w neutralu, ale przecież nie potrzeba nawet lol.
A pressure i blockstringi? Spróbuj w cornerze (Do którego i tak oponent zostaje w kilku sekundach zepchnięty jeśli nie ma pressure i airtechowania dobrego) 2AAAA+3A+(TO JUŻ TRZY ORBY JAK KTOŚ NIE POTRAFI LOWBLOCKOWAĆ[LOL SIEMA SZYNA XDXDXD])5C+hj9+f.2A+f5C i zapętl tak kilka razy. 80% graczy w momencie f.2A już BE'uje i dostaje po dupie, wtedy można już 5C+623C spunishować za piękny dmg. A jeśli nic nie zrobi to te kilka 5C/f.5C prawie ZAWSZE nawet z rightblockami złamią orba, to czysta zajebistość na którą się nic nie poradzi. W różnych pogodach też radzi sobie na piątkę, na phoon 6C i 5C, przy tym pressure spierdalać od przeciwnika musi chyba tylko jeśli jest nim Okuu albo Saku. Tempest? Jaka postać dostaje taki kop do pressure dzięki szybkości poza Youmu?  Jak kimś walczyć i nie ma to być rozjebana w założeniu postać jak Sakuya albo Remilia, to tylko ona.
Przed wami Ectopia, mój najlepszy kumpel.
Siema Krzysztof, kiedy pijemy? xD


  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2014, 02:33:50 przez Ectopia

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #16
Sakuya i brak crossupów? Wprawdzie o wiele bardziej subtelne niż bydlęce j2A Komachi, w pełni sprawne 623B potrafi w midairze działać jako zajebisty crossup jak ładnie f66/33/99 zdashujesz,  Paaanie, nawet durne j9 + f623B już jest crossupem, co. 623C To żart to nie muszę wspominać chyba jakie to ma piękne możliwości cancelowania rzeczy.
Niech te kurwy zrobią żeby po trafieniu 623 po Bożemu znikał hitbox a nie zostawał do końca animacji, to i z tego będę zadowony. Całe szczęście że zblokowane j623C jest punishable byle jakim 6A :3 (tylko trza poczekać ofc na koniec animacji).

3cardspark vs odpalone i zbliżające się f623C GG NO RE GIT GUD.
Mam nadzieję, że masz na myśli j623C, bo naziemne 623C nie trafi *nikogo* stojącego na ziemii, nawet dwumetrowej dryblaski Okuu jak podejdziesz i wsadzisz jej te noże w hehe dupę biedna Okuu taka tyrana przez nas ;_;. Also, jak to j623C to niech się lepiej zbliża szybko, bo Master Spark yolo brak hitboxa od 9 klatki i to sakujan sobie poleci xD.

Remilia to akurat parodia, nawet o jej możliwościach crossupowania wkurwiającego równie co jej pressure nie będę pisał. Przecież tu nie ma nic do dyskusji, spójrz na jakikolwiek repek z top remi, dla słabego gracza problemem będzie nawet trickster/lord arrow a z lepszym niemożliwość zrobienia nic w jej pressure. Czy trzeba czegokolwiek więcej poza pressure jak się umie wprowadzać inputy?
Panie, dziękuję Ci za j2C Sanae którym mogę trzymać tego demona jak najdalej.

Coś Ty najlepszego odjebał xD.

Srogie grzyby milordzie. Pewnie, jest wyjście na nie, ale kto o zdrowych zmysłach BE'uje square? xDDDD Przecież 3A saku w cornerze sieje rozpierdol czy to jump zwykly czy border jak ktoś ma normalny timing.
1. Groundtechuj z dala od ściany kurwo.
2. Blokuj do ostatniego orba.
4. Nie ma punktu 3.
5. Border Escapuj highjumpem do tyłu aka 1DD.
6. ??????
7. Straciłeś kurwo orba więc nie profit, ale mogło być znacznie gorzej xD.

A Diamond Dust zawsze kurwa.

>ROK PAŃSKI ROKU 2009+5 >NIE AIRTECHOWANIE SAKUYĄ.
Uznam to za reverse próbę strolowania mnie.  Przecież prędkość jej j.6A czy nawet j.5A. Durne j.5A+j.2A+j.6B+j.6C już nawet blueringuje oponenta. A takie near corner j.6A+j.6C+f9+j.5A+j.6A jest niezastąpione prawie.
Walcząc z Sakuyą. Ale że w momencie, w którym możesz airtechować masz już odporność na obrażenia bo skończył się czas na kombo/żonglowanie to Ty wiedz. Lepiej spaść i zjeść świeży talerz blockstringów w liczbie jeden niż airtech punishe z 3A póki nie padniesz xD.

Oh boy, tfw nadal nie wiem jak się steruje 5cardem Ai xD
Strzałki i śliczna Hina-chan to protip, tylko kurwa nie za szybko bo pofruniesz na księżyc a wróg serdecznie przywita się z powrotem butem na Twe oblicze :3. Umiarkowanie i patrz czy trafiasz - jak za wysoko zwolnij, jak za nisko przyspiesz a najlepiej to wyjeb to z decku.



Related: https://www.youtube.com/watch?v=yFBYw9sy1Ro

Napisałem o przykładzie gdzie przeciwnik dashuje dolla co jest najbardziej popularne w uciecce od jej 2carda
No kurwa rzeczywiście, uciekanie przez Killing Dollem, enjoy twoje 66A na wstaniu xD. Przeciw Killing Doll się raczej blokuje i mashuje BE, modląc że skończy się superflash zanim Cię przełamie i będziesz mógł Border Escapnąć 1DD do highjumpa w tył (albo jak masz konkretniejsze jaja w cottonworldach to 4/5DD aka backdash Border Escape). No chyba że mówisz o Killing Doll rzuconym losowo a nie z knockdowna to wtedy GG, nie jestem aż tak glupi żeby podlecieć pod zasięg twojego 623C xD.

Jedynie mógłbym się powkurwiać na królicze 6A które nieziemsko potrafi wnerwić w mixupach.
Tfw zawsze to ja obrywam jak pacnę 6A w mixupach Reisen bo robię wielką dziurę dla oponenta ;_;. Ale już dobrze, bo 66A > 236B powtarzane ad nauseum i tak zmusza do Border Escape xDDDD.

>Reisę
>reversal
Ale ze to jedyna postać bez reversali w grze to ty wiec xD. Poletzam poradnik mój und JCD, sekcja obrona, lista reversali~.

 
Akurat 214 standardowe jej można łatwo scounterować jak i wartość poza jedynie zasięgiem zerowa.
It's for a fucking reason that każda high-tier Reisenka napierdala alt 214 Ripple Vision, bo to ósmy cud świata, a już na level4 to I can fap to this. Szkoda że każda japońska Reisenka gra tak samo nudno, gdzie moje śliczne mindfucki z domyślnym 22/623 ultraviolet/3-card X-Ray ;_;. Zamiast tego każdy bierze iskrę na 623, fug.
 
 
Jak mogę wyjść z blockstringów Magistra? Jak nie dostawać po dupie nie wykorzystując do tego celu jedynie pressure własnej postaci przeciwko Komachi? Nie da się, ta postać poprawnie opanowana nie ma prawie możliwości do popełnienia błędu.
Wyjaśnij mi zatem co się robi po jej 6A (czy tam monetkach, nie wiem czy 6A > B jest szczelne, ale co za różnica), bo ja tu widzę co najwyżej jeszcze dojebanie tego fizycznego alt 22 i kuniec filma xD.

Jezu co, Panie zważ Pan na resztę możliwości Remilii, wszystkie postacie mają prawie syf a nie dobre 623. Reimu bieda kick, Alicja płacze bo nie dali jej 623 nigdy, Suika alt Fire Oni jedynie trochę użyteczne na wyższych lvlach, u Komy kilka przydatne, lecz można się obejść, Patchy poza stand. 1lv nie potrzebuje ani nie użyje nic lepszego w praktyce, Wako cała wymaga zręcznych inputów i zbyt dużego effortu do wkład = efekt. Jedynie altowskie 623 u Tenshi, Iku, Okuu i normalne Yukari, Youmoe,  Sanae, nie są AŻ TAK chujowe w porównaniu do tieru jak Sakuya/Remi.
Chodziło mi o 623 Reversale, bo takowym 623 Sakuyi już nie jest (na szczęście xD). Def623B Marisy od lvl1, def623B Youmu od lvl1, alt623 Static Green Patchy od lvl2, mówi to panu coś?
(Ale że reversal Kanako to gunwo i zastępuje 2 najlepsze specjale Sanae to ubolewam nadal, idę przytulić moje Bomby ;_;).

 
Spring Haze to nic innego jak buff dający umiejętność graze'u melee, jedno 66 na 5A oponenta i enjoy nawet możesz DialA xDDD
Tfw masz chujowe 2A i ogólne melee na Sanae ;_;.
Typhoon też nie jest bezstronny, Reisenkełe sobie może 236, Sakuya pociski B, ja napierdalam j2C, Alicja może już iść w kąt i się powiesić ;_;.

66C/3a które neguje wiele startów spelli, counterujące jakiekolwiek bullety.
All of my rage, ale wygrywanie konfrontacji dash attacków lepszym hitboxem mimo że ja wcisnąłem pierwszy najlepsze xD.

MOTHERFUCKING 5C O BOŻE TEN LODOWY SZOTGAN TAK  JAK NIEKTÓRZY PRZECENIAJĄ MOŻLIWOŚCI SUIKI I AI, TAK PRAWIE NIKT NIE DOCENIA MOŻLIWOŚCI CIRNO JEZU PORUTA CHOWAM ZIEMNIAKI BO W PIWNICY GNIJĄ A NIE CZEKAJ JUŻ LATO MOGĘ TRZYMAĆ MŁODE W KUCHNI I SIĘ NIE POPSUJĄ :3333
https://www.youtube.com/watch?v=kgGgviWszJk Hm, czy ja wiem.
Spoiler (pokaż/ukryj)
Nie, nie dam tego moda, bo nie mam. Yumeko ma go w jakiejś chujowej fazie alfa na razie, tak samo jak moda z paskiem juggle/combo: https://www.youtube.com/watch?v=8PycqDVLU6Q ;_;.
*nie miał dzisiaj ziemniaków na hehe obiat tylko spagetti karbonara :3*

Ice trap 236 potrafiący równie wkurwić co 214 landminy Raymoo.
Ale nie jest fizyczne jak Wako-trap na alt214 Sanae nananananana.

Tempest? Jaka postać dostaje taki kop do pressure dzięki szybkości poza Youmu?
Pytanie za sto punktów: kto powiedział te słynne słowa: "Odkąd zażywam Tempest, mój ruch poprawił się o 200 procent :3333"
odpowiedź
Spoiler (pokaż/ukryj)
Wiem że to animacja lotu, a nie airdasha, wykurwiaj.

Siema Krzysztof, kiedy pijemy? xD
Moje ciało jest gotowe zawsze i wszędzie.
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2014, 22:06:55 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #17
Ignorując te ściany tekstu zapytam się jak w tej grze sterować?
Nie ogarniam.

  • Drewko
  • [*]
Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #18
Klawiaturą albo padem, ale jak jesteś Critzem albo Postalem to możesz spróbować przy pomocy telekinezy.
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #19
Sterowanie jest w pełni ustawialne w profilu. Domyślnie strzałkami się ruszasz, a Z, X, C i V służą za ataki. Osobiście zmieniam te ostatnie tak, by mieć wszystko na WSADzie, bo wtedy dużo wygodniej mi się walczy.
Jest jeszcze parę klawiszy do ustawienia (np. ten do zmieniania wybranej karty), ale to już se tam popacz w konfiguracji klawiszologii.

No kurwa, Kapitanie Oczywistość.
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2014, 15:56:04 przez PookyFan

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #20
Ignorując te ściany tekstu zapytam się jak w tej grze sterować?
Nie ogarniam.
No wiesz, zaczyna się od-... momencik, po chuj ja się produkuję? Mam przecież poradnik pisany wspólnie z JCD (ale on więcej, szanuję poświęcenie) xD.

http://www.touhou.pl/4um/index.php/topic,776.0.html - Sekcja mechanika powina rozwiać twoje wątpliwości co do wszystkiego, od rudymentarnych ruchów, po guwna typu crossup czy limit. Jak nie styknie to mogę pomóc w praktyce :3.

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #21
Przydałoby się odświeżyć obrazki.
Anyway dzięki.

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #22
Pograłem trochę i gra mnie nawet urzekła.
Planuje tardzić Ayę.
Jakie opinie i tipy do najlepszego kruka z Gensokyo?

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #23
Trzaskaj z obcasu

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #24
O kurwa stary xD. Najtrudniejsza postać do opanowania łelkam tu - najniższy damage i ciężkie komba.

Cóż, na początek przyzwyczaj się do jej pocisków - B są świetne jak lecisz na wroga, C do szybkiego karania na daleki zasięg. Od razu też wyrób sobie nawyk airdashowania zamiast latania (dwa razy lewo/prawo w powietrzu) żeby jak najszybciej skracać dystans grejzując.

Potem zauważ właściwości jej fizykali - 66A (A w biegu, to samo co D6A) jest jedynym dash attackiem z którego możesz przechodzić w specjale (jak u większości postaci) - będzie Ci potrzebny do blockstringów typu 66A > 236B. Natomiast jej 66C jest godne uwagi ze względu na grejzowanie pocisków i duży zasięg, dzięki któremu możesz dać korwinowego liścia spamującym pociski.

Spośród jej powietrznych fizykali, j5A jest absolutnie kluczowe do szybkiego łapania wroga do powietrznych kombo/blockstringów, ale Ayaya jako chyba jedyna postać nie potrafi w swobodne przechodzenie j5A > j6A przez zjebanie wysoki hurtbox na jej j6A, więc od razu przywyknij w powietrzu do j.5A > j.2B (powód dla którego ssę Ayą - z przyzwyczajenia bo nikt inny tak nie musi). J8A jest świetne do wrogów nad tobą, j2A najlepiej od razu zostaw, to gówno.

Jej naziemne fizykale są elo - Aya może napierdalać 2A jak wróg blokuje wysoko by cisnąć go po nogach, a potem możesz sobie cancelować w co innego w blockstringu - na twoje szczęście wiki ma teraz ładne sekcje z combo i blockstringami dla niej, łącznie z wideo takimi jak to:

F5A to starter blockstringu wysoko, 2A nisko - potem przechodzisz sobie w 3A (nisko) czy 6A (wysoko). Potem doprawiasz pociskiem 6C / 236B i podskakujesz, potem na ten przykład robisz HJC9 (przechodzisz w skok ↗) > D6 (lot do przodu) jak najszybciej by być na jak najniższej wysokości > j5A > lądujesz i od nowa póki nie zepchasz wroga pod ścianę. Potem możesz tłuc aż się wystraszy i złapać go jak spróbuje zwiać lub strzaskać mu obronę~. Więcej o nacisku Ayą here.

(Pamiętaj że w tej grze można przechodzić lekkie melee (5A/2A/f5A) > ciężkie melee (3A/6A) > pociski B > pociski C > specjale > spell cardy, z pominięciem dowolnego z nich, i tylko jeśli nie spudłujemy. Pociski i niektóre specjale można cancelować (kombować) w wysoki skok trzymając skok - High Jump Cancel, czy też w powietrzu airdashem. Późniejsze hity w dial-a combo (AAAA) można cancelować tylko w spell cardy. Poucz się paru kombo z wiki a instynktownie będziesz wiedział o co chodzi :V.)

Specjale, herp. Domyślny 214 (Domination Dash - ↓ ↙←) jest o tyle ważny, że grejzuje pociski, więc często się przydaje przy dobrym przewidywaniu. Domyślne 236 (Gust Fan - ↓↘→) jak już pewnie zauważyłeś jest elo do blockstringów i od levelu 1 przechodzi z powietrza na naziemną wersję :3. Domyślne 22 (↓↓) pozwala Ci stanąć w powietrzu i od levelu 1 robi strzała w dół, ale osobiście wolę jej pozostałe 22, zwłaszcza Tengu Drum, bo łapie tych, którzy uciekają spod ściany w górę. 421 generalnie są chujowe, więc możesz zostawić kruki. Wincyj detali jak chcesz here.

Spell cardy... Sickle Weasel Veiling jest kluczowe do przełamania wroga na bloku w rogu, więc bierz. Route Forbidden to Man też świetnie trzyma na bloku. Poza tym wiki poleca jej tanie karty, więc bierz jakieś Wind of the Tengu Path / Maple Leaf Fan / Tengu's Macroburst / Sarutahiko's Guidance i popróbuj kombosy z linku który podałem w tym akapicie obok nich, zobacz które Ci pasują.

Z droższych Spell Cardów jeszcze Indication to the Divine jest warte uwagi, bo to reversal (ruch z całkowitą odpornością na obrażenia), więc ewentualnie możesz zaryzykować na bloku żeby wyjść bez szwanku i jeszcze dołożyć oponentowi, ale módl się by ten nie przewidział i zablokował, bo ma łatwiutki punish. Zamiast tego możesz po prostu wjebać systemowe karty Spiritual Strike Talisman (aka Bomba) lub Divine Raiment of the Dragon Fish (aka Guard Hangeki) by łatwo wyjść spod nacisku pod ścianą, bo Aya innych reversali ni ma.

Poźniej jak już będziesz ładnie grać naucz się też koniecznie techniki Border Escape (http://www.touhou.pl/4um/index.php/topic,776.0.html - 3. Zaawansowane techniki > Border Escape (BE). Żeby nie wchodzić za bardzo w technikalia, jak się boisz przełamania bloku i nie chcesz ryzykować normalnej ucieczki, trzaśnij na bloku 2DD, a natychmiast podskoczysz grejzując za cenę złamanego orba (patrz żeby nie zrobić tego w momencie gdy wróg robi lub zaraz zrobi Ci fizykala na pysk, lepiej na pociskach).

Wincyj do powiedzenia ni mam, bo nie gram Ayą - jej strona na wiki powinna Ci odpowiedzieć na pytania i dać dobre przykłady kombosów i blockstringów. Good luck~.
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2014, 09:39:08 przez critz

  • Takumi
  • [*]
Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #25
Ignorując wszelakie ściany tekstu - grałbym w 12.3 jak porąbany jeśli ktoś ma ochotę.

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #26
https://www.facebook.com/krzysztof.lewandowski.10420 znajomych do UNLa chętnie przyjmę.
Spoiler (pokaż/ukryj)
Ostrzegam że tutaj mogę uchodzić za prosa.

Odp: Szybkie pytanie - bijatyki 2ho
Odpowiedź #27
Ja z chęcią zagram z kimś kto nie zjedzie mnie jak Cirno.