Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - JCD

2
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Póki co 12.3 miażdży toto mechanicznie. Mam nadzieję na to, że niedługo ktoś zademonstruje jakieś dłuższe komba.

https://www.youtube.com/watch?v=sySW-vUIO1M

Kombinacje nie mogę być dłuższe, bo by się pozabijały w momencie xD

Also...
http://publishwith.me/HMreadme ReadMe po angielsku.

UNL to to nie jest, choć nadal gra się przyjemnie... tylko w sumie aktualnie w ogóle gry nie ogarniam.
Strasznie przypomina mi to inne bijatyki typu Guilty Gear z tą rockową muzyką, wejściami postaci, pozami zwycięstwa... nie o takie touciu walczyłem.

3
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Muzyka z wprowadzenia - super.
Muzyka in game - już dupy nie urywa.

...czyli tu nie ma zmian.

Jak dla mnie wygląda to ociupinkę topornie... no ale to low level play, UNL też w rękach niewprawnych graczy nie oczarowuje wizualnie. Pożyjemy - zobaczymy.
4
Touhou / Touhou - pytania i odpowiedzi.
Temat zbiorczy na wszystkie pytania, które są za proste na własny wątek, a z drugiej strony odpowiedź na nie jest cięższa do znalezienia niż 2-3 minuty googlowania.

No to zaczynam.

1) Która ścieżka w grach jest "oficjalna" (wydarzenia z niej wpisują się do historii gensokyo)... ta Reimu? Czy w ogóle nie jest to sprecyzowane/nie można do tego dojść/różnie bywa w różnych częściach?
2) Wiem, że zasady spellcardów w teorii umożliwiają zwycięstwo każdemu nad każdym, ale czy jest jakoś to wytłumaczone, dlaczego Reimu "gwałci" wszystko i wszystkich po kolei? Czy jest to jak np z Bondem "bo główny bohatyr"....
5
Asshole Touhou - 東方初見殺 ~ Unreasonable Mechanism.

To tak w ramach narzekania, że UFO jest trudne.
6
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
W sumie całkiem zapomniałem, że Tasofro zrobiło już prototyp walki powietrznej, ale jeszcze nie wykorzystali tego jako główną mechanikę gry: http://tinyurl.com/brrsvuj

To jest shit.

Póki co nie jestem przekonany, ale nie będę płakał, dopóki nie pogram w demko.

tym bardziej że wyjebanie systemu pogody daje mi nadzieję na lepszy balans w ogóle.

Pogoda była akurat super, ale mogli dać wyłączanie niektórych z nich w opcjach.
7
Spoiler (pokaż/ukryj)

Piękny, majestatyczny derp Pani Jukarin, najwyższej klasy i jakości.
8
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Ciężko mi się rozmawia ze Smokiem, bo wydaje mi się chwilami, że on żyje w innej rzeczywistości niż ja.
Nie chce mi się tutaj rozpisywać, na ile ma się to do stanu faktycznego, bo powstało by może kilka stron offtopu, którego nota bene nie powinno być.

A na temat gry trudno mi pisać coś więcej mając do dyspozycji taki "ogrom" materiałów.

Well, JCD, przesadzasz z hejtem. Masz do wyboru albo fanów Touhou jak Smoku, albo tych co nie lubią Touhou jak ja, ale lubią mechanikę gry.

Nosz kurde...
To tak, jakby Breivik mówił do mnie, że zachowuje się zbyt radykalnie.
9
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
To nie RPG tylko bijatyka... tu liczy się gameplay, mechanika nie fabuła.

I tu powiem po raz chuj wie który: nie jesteś mną. Mnie interesuje lore, więc możesz gadać co chcesz.

Smoku nawet w Couter Strike'a gra dla fabuły. Kox.

Rozumiem cię*, bo ty se chcesz składać do kupy uniwersum Gensokyo, więc każda porcja kanonu jest ważna.
Ale to jest gra, w dodatku to bijatyka. Tu nie zastanawiasz się, jaki sens fabularny ma możliwość grania 2 identycznymi postaciami jednocześnie, tylko wkurzałbyś się, jakby jej nie było.
Po dodaniu swoje cegiełki do konstrukcji świata i losów Gensokyo pozostanie sam gameplay. Nikt nie gra w SWR zamiast w UNL, chociaż SWR ma w ciul lepszą fabułę moim zdaniem. No chyba, że dla kogoś będzie to Zainstaluj -> Zagraj -> Zapomnij, dla satysfakcji "zaliczyłem wszystkie touciu gry". Dlatego fabuła jest drugorzędna IMO dla prawdziwych graczy.

*prócz faktu, że mam wrażenie, że znowu specjalnie się do mnie dopierdalasz.

BTW tytuł nie porywa, szczególnie w porównaniu z dwoma poprzednimi, poetyckimi, nazwami bijatyk.
10
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
To nie RPG tylko bijatyka... tu liczy się gameplay, mechanika nie fabuła.

Całość graficzna nie porwała mojego serduszka, ale nie jest IMO źle. Te pastelowe kolory są dość ładne.
11
No przecież nie będziemy oceniać po samym kanonie lolz

Przeczytałem jedną touciu-mangę (SSiB dokładniej) i to, co tam było, jakoś nie pasowało mi do tego, co jest w grach.
Przy okazji odechciało mi się czytać inne historie.
12
>brzydka.
No nie wiem



Dla mnie to plus zdecydowanie.


Żeby to ona jedna była tam bezmyślna.
Co do "głupich mocy" to podobnie myślę.

Lubie. Za ubranko, za elegancje, za fryzurę, za skrzydełka...
za arogancję i za to, że jest cholernym psycholem (zamykać siostrę w piwnicy na X lat).
13
Hehe... dawno mnie tu nie było, a tu temat z powerlevelami, gdzie zamiast pisać na temat kłócą się na temat poprawnej pisowni. Wiele się tu nie zmieniło.

Power lvls są dobre do shounenów, a nie do świata touciu, gdzie fhui dziewczynek jest OP w sposób niekontrolowany. Zniszczenie planety poprzez pierdnięcie, pstryknięcie palcami czy podrapanie się za uchem.
I teraz serious problem, co lepsze? Prawdopodobnie nie pierdnięcie, ponieważ nie można pierdzieć w dowolnym momencie i dowolny sposób dowolną ilość razy. Więc ląduje niżej (patrz Remilia i jej "nieświadoma" manipulacja losem). To zostało nam pstryknięcie i podrapanie się. Taki ciężki problem.

...a temat taki głupi, dobry jedynie do pokazania ze "moja waifu > twoja" (czy tam husbando, jak tu się jeden wyrwał). Z tego co ja wiem to całe gensokyo to jeden wielki chaos (w dużej mierze dzięki temu, że gry nie mają 1 ścieżki tylko kilka alternatywnych) i nie da się go ładnie i logicznie poskładać do kupy :V
14
Touhou / Odp: OTHL 2
Adventure of Failice

JCD (Alice) vs Critz (Sanae) 2:0, 1:2, 2:1  
JCD (Alice) vs Raion (Okuu/Sakuya) 2:0, 2:0
JCD (Alice) vs Tora (Reisen/Suwako) 2:0, 2:0
JCD (Alice) vs Piscilla (Youmu) 2:0, 2:0 

Arisu w tajfunie najlepsza rzecz. Poletzam.
15
Oriental Evening Sky ponad wszystko. Cudowna, perfekcyjna (szczególnie w tej aranżacji) melodia, jeden z moich favów w ogóle, jeśli chodzi o muzykę.