Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Tematy - JCD

1
Touhou / Touhou - pytania i odpowiedzi.
Temat zbiorczy na wszystkie pytania, które są za proste na własny wątek, a z drugiej strony odpowiedź na nie jest cięższa do znalezienia niż 2-3 minuty googlowania.

No to zaczynam.

1) Która ścieżka w grach jest "oficjalna" (wydarzenia z niej wpisują się do historii gensokyo)... ta Reimu? Czy w ogóle nie jest to sprecyzowane/nie można do tego dojść/różnie bywa w różnych częściach?
2) Wiem, że zasady spellcardów w teorii umożliwiają zwycięstwo każdemu nad każdym, ale czy jest jakoś to wytłumaczone, dlaczego Reimu "gwałci" wszystko i wszystkich po kolei? Czy jest to jak np z Bondem "bo główny bohatyr"....
2
Asshole Touhou - 東方初見殺 ~ Unreasonable Mechanism.

To tak w ramach narzekania, że UFO jest trudne.
3
Touhou / Gdzie te koxxy...
Od ostatnich 2 części (szczególnie w Ten Desires) zdolności specjalnie dziewczynek stają się mniej... efektowne. Coraz trudniej mówić o overpowered postaciach i ich abilities.

Przeszkadza wam ten trend? Czy może lepiej, że tak się dzieje? Czy uważacie, że to naturalna kolej rzeczy, bo nie da się bez końca produkować kolejnych koxów-rozk*rwiaczy wszystkiego i wszystkich?

hoho cenzura, taki szpan

Spoiler (pokaż/ukryj)
I to nie miejsce na jęki, że ktoś, kiedyś, gdzieś wspomniał o czymś podobnym. Nie ma takiego tematu? To teraz jest. I tak touciu-dział jakoś nie jest zaspamiony tematami.

4
Touhou / Th 12.3 - Dyskusja meteorologiczna
Czyli temat o pogodach.

Hurr... co tu dużo mówić... lubię...

1. Mountain Vapor - sporo decków mam poukładanie tak, że karty wprowadza się bardzo podobnie :P Lametyping FTW! Zazwyczaj więcej zyskuje na tej pogodzie niż tracę
2. Heavy Fog - regeneracja życia bywa pomocna
3. Monsoon - za rozszerzone możliwości combosów
4. Sprinkle - od razu robi się ciekawiej
5. Diamont Dust - pomaga postaciom z dobrym pressure

Nie lubię...

1. River Mist - kurwa, jak ja tego nienawidzę... w ogóle nie umiem grać podczas tej pogody, psuje mi całkowicie wyczucie
2. Snow - nikt nie cieszy się ze zniszczonych kart oponenta, tylko płacze za swoimi
3. Typhoon - daje niesamowitą przewagę typowym tankom. Nie lubię.
4. Spring Haze - przez graze melee gra strasznie się udziwnia... niektórym postaciom ciężko to wykorzystać, co daje dużą przewagę oponentowi
5. Tempest - przyśpiesza grę... niby fajne, ale wprowadza duży chaos
5
Touhou / Th 12.3 - Ulubione skille
Każda postać ma 4 skille (prócz Patchy, która ma 5) + 2 alternatywne wersje każdego z nich. W sumie 12.

20*12+3= 243 skille. Wow.

Trzeba naprawdę sporo czasu poświęcić, aby zaznajomić się dobrze z każdym z nich. Niemniej, zawsze można wypisać ulubione z tych, które się już poznało.

Reimu

Właściwie IMO nic ciekawego, może poza minami czyli "Pernament Border". Mają długi hitstun więc mogą być zaczątkiem jakiegoś combo.

Marisa

Też słabo. Narrow Spark za praktyczność i czas trwania a wybuchowy dzbanek za... bycie wybuchowym dzbankiem. Pot game czy zabicie siebie to na pewno godne odnotowania atrybuty.

Sakuya

Perf Maid za możliwości trollowania i Magic Star Sword za praktyczność.

Alice

Wreszcie coś porządnego - Returning Dolls. Świetny skill, ma multum możliwości combowania, świetne zastosowanie defensywne (da sie nimi zniwelowac nawet pociung). Także Seeker Wire za swoisty mindfuck dla przeciwnika, potrafi go utrzymać długo w hitstunie zadając ładne obrażenia. Oraz SP Doll za wielką moc po wezwaniu 3 (i więcej) lalek.

Patchy

Od biedy Wipe Moisture za praktyczność (melee skill to coś, czego patchy brakuje)

Youmu

Slash of Life and Death - bo cholernie praktyczny (rozszerzenie dial-a) i nawet fajnie wygląda.

♥Remiria♥

Trickster Devil - wredny skill, tym bardziej, że obronić się przed nim jest dużo trudniej, niż to się może wydawać.
Łańcuchy  - bo są AWWW. I tyle. Mozna przy diamont dust naspamić nimi w rogu ekranu i oponent jest w przysłowiowej dupie.
Demon Lord Cradle & Servant Flier. - praktyczność. Revelsal + combo finisher & dobry skill na zyskiwanie przewagi nad przeciwnikiem.

Jak byłem noobem to lubiłem jeszcze Demon Lord Arrow, bo było zajebiste na innych noobów hihi.

Yuyuko

Dance of blah bla... fanspin po prostu. Melee skill, czesto nie do zablokowania w powietrzu. Razem z Ghostly Butterfly, czy innymi pociskami w miarę bezpieczny w przypadku blocku.

Yukari

Pani Jukari w ogóle ma zajebiste skille. Moim faworytem jest Border between Brains and Feet. Czysta zajebistość, wersja C nie do zablokowania. Doprowadzony do 3 czy 4 poziomu zaczyna byc overpowered, bo przedtem jest umiarkowanie przydatny, przegrywając pod względem praktyczności z Ghostly Butterfly Hiden in Zen Temple... czyli ta domyślna wielka obracająca się parasolka.
Bewithing Bait też jest bardzo dobry do zdobywania przewagi na planszy.

Suika

Kidnapping Oni - śmiechowy troll jest śmiechowy.

Reisen

Illusionary blast - świetna szybkość i niezły obszar rażenia
Disorder Eye - bardzo ciekawy mindfuckowy skill

Aya ssie w tej grze...

Komachi

A Human Spirit Passing By... czyli paskudny duszek zachodzący cię od tyłu. Upierdliwe, jeśli jesteś przeciwnikiem.
Scythe of the Reaper - za wygląd głównie, kosa na cały ekran robi wrażenie. Ale też dość praktyczne.

Iku

Whiskers of the Dragon God - mój ulubiony skill razem z różowymi liniami Yukari. Wygląda zabawnie, ale jest totalnie overpowered, na 4 poziomie wersja C zadaje 3k damage i wysysa 3 orby przy blocku. Zasięg na calutką plansze. Moc porównywalna z kartą o koszcie 3-4.

Tenshi

Beams of non-perceprion - szybki cholernie, a przy blocku wysysa w momencie 2-3orby (w zależności od poziomu)
Miecz-bumerang i kamyczki-bomby też zasługują na wzmiankę, ale bardziej ze względu na fun z używania niż przydatność.

Sanae

Fajerwerki - fajność z używania i duży damage
Suwako trap - surprice buttsex to jest to!

Cirno ... w sumie nic

Meiling

Tak samo... no może Sky Dragon Kick bym tu umieścił.

Okuu

Rocket Dive - combo finisher, ładny damage, świetne w tajfunie. Naprawdę użyteczny skill.

Suwako

Native Scourge - chmurka Suwako jest świetna. Przeklina (oponenta, a nie, że rzuca bluzgami w powietrze xD ), jest niemiłosiernie gęsta i jeszcze przemieszcza się w pobliże wroga.

6
Touhou / Najfajniejszy przedmiot z Gensokyo
Ognioodporne portki Mokou?
Rozwalający pociski aparat Ayi?
Hakkero? Czy jeszcze coś innego?

Gdybyście mogli posiadać 1 przedmiot z Gensokyo, to na co padłby wasz wybór?
7
Touhou / Th 12.3 - Ulubione Spellcardy.
W grze znajduje się 218 spellcardów (liczyłem).
Dużo. Wystarczająco dużo, aby można było wybierać spośród własnych faworytów.

Więc? Jakie są wasze ulubione spelle i dlaczego?

Zanim się ktoś spyta: revelsal  = spell/skill dający nam chwilową niewrażliwość na obrażenia.

Oto moje typy:

Spell Remi za 5: Scarlet Devil

Cudo. Revelsal. 4,5k damage. Hitbox na pół mapy. Multum setupów. Wysysa 3 orby.
Czegóż chcieć więcej?

Spell Youmu za 5: Slash of Eternity

Revelsal. Prawie 5k damage, mimo tego i wielu podobieństw do spella Remi uważam go za trochę gorszego od tego w/w.
Dodatkowo źle działa podczas pogody River Mist.

Spell Suiki za 4: Missing Purple Power

Suika rośnie i zyskuje nowe możliwości. Bardzo fajny spell, choć trochę krótko trwa. Jego skuteczność waha się i jest zależna od skilla atakującego i broniącego się. Potrafiłem ukosić nim 1/2 Max HP albo sam zyskać dużo więcej obrażeń niż zadałem.

POCIUNG a nie, on mi się już trochę znudził.

Spell Sakui za 2: Eternal Meek

Ma bardzo dobry wskaźnik skuteczność/cena. Bardzo łatwo go wcombować w przeróżne ataki.
No i najzabawniejsze: odpowiednio użyty wysysa przy blocku 4(!) orby!. Kosmos, jak za taką cenę.

Spell Sanae za 5: 9 Character Pierce

Siatka Sanae taka motzna. Można nią zabrać większość życia, jak przeciwnik zlami. No i istnieje fajny bajer - odpala się siatkę na samiuśki koniec rundy, a w następnej jest już postawiona.

Spell Suwako za 5: Mishaguchi-sama

Nie umiem tego używać :T Ale mi się strasznie podoba.

Spell Iku za 5: Swimming Oarfish Shot

IMO jeden z najsilniejszych spelli w grze.  Zostaje na planszy bardzo długo, nie znika, gdy jesteśmy uderzeni, "trzyma" w sobie długo przeciwnika (czy to zadając obrażenia, czy to powodując blockstun), zadowalająco wysysa orba. Bardzo ładne obrażenia, w przypadku tzw grab glitcha* sięgające nawet ponad 7k!

*grab glitch - Wymagany 3-4 poziom skilla "the Smite of the Goddnes" (tego, co łapie i przytrzymuje oponenta w powietrzu). Używamy z sukcesem spella za 5, a następnie łapiemy skillem oponenta. Efekt? Obrażenia od spella... + reset obniżenia obrażeń+obrażenia + obrażenia od skilla.

8
Touhou / Trudne początki
Zanim człowiek może chwalić się, jakie to score nie wykręcił, musiał kiedyś w ogóle zacząć grać w Touhou. A początki nie są łatwe i obfitują w masę różnych odkryć i niespodzianek. Ja pamiętam, jak grałem w IN i nie wiedziałem, że jak pociski Reisen stają się rozmazane to wtedy graczowi krzywdy nie zrobią. Miło nie było, ale dało się grać, dopóki nie natrafiłem na http://www.youtube.com/watch?v=TaR_s1I6HfM. Widząc idealnie jednolitą ścianę pocisków z głupią miną zbombowałem całego spella i dopiero replaye na YT pokazały mi ten "super-uber-trick".

Kolega za to też grał chyba w IN. Ciężko było, oj ciężko, ale nawet doszedł do stage 4, gdy nagle dokonał przełomowego odkrycia, że istnieje coś takiego jak "tryb focus" xD
9
Touhou / Nieudane dziewczynki
Co chyba oczywiste, nie wszystkie postacie jednakowo dobrze ZUNowi wyszły. Część wygląda na wymyślone na siłę/ma nieciekawy desing. Więc jakich dziewczynek może dla was równie dobrze nie być?