Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: EoSD NES version (Przeczytany 8095 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
EoSD NES version
Chciałbym w tym temacie żebyście podzieli się swoimi odczuciami odnośnie dość ciekawego japońskiego projektu , czyli portu 6 odsłony Touhou na NES'a .
Kilka słów o grze.
Pomimo że jest to wczesna beta ( najnowsza ma wersje 0.3 ) w której da się dojść tylko do końca 3 stage ( czyli walki z Hong Meiling ) jest to praktycznie idealny port 6 , łącznie z wszystkimi spellcardami ,  przeciwnikami oraz miejscami gdzie się pojawiają , muzyką  dialogami ( chyba , gdyż w tym miejscu mogę sobie pozwolić tylko na przypuszczenia z powodu wszechdobylskich krzaczków ^^' ) , bombami a nawet tłami czy animacjami :D . Choć projekt jest jeszcze w wczesnej fazie , na stronie twórców widać screeny z walki z Remilią , więc jest duża szansa że w niedalekiej przyszłości możemy spodziewać się pełnej wersji gry :) . Pomimo tego że gra pod każdym względem jest NES'owa , po sprawdzeniu okazało się że działa normalnie na PC ; widać po prostu jest  BARDZO  mocno stylizowana ^^'
Link do strony projektu ( download gry to pierwszy link poniżej grafiki z screenami )
http://saigomen.6.ql.bz/koma.html
Tutorial ( ktoś w ogóle potrzebuje ? XD )
http://saigomen.6.ql.bz/manual.html
Gameplay ( stage 1 +2 )
Touhou 6 Embodiment of Scarlet Devil NES - Cirno Appears!!!
  • Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2012, 00:24:05 przez Maluetar

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #1
To w końcu ruszyło ? Grałem w to ze 2-3 lata temu jak tylko 1 stage był.

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #2
To w końcu ruszyło ? Grałem w to ze 2-3 lata temu jak tylko 1 stage był.
Tak obecna wersja gry obejmuje całe 3 stage , do końca walki z Hong Meiling :) .

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #3
CZY KTOŚ POWIEDZIAŁ FLANDRE?!?!

Swoją drogą, nawet oryginalny pomysł, ale nie wnosi nic ciekawego. Chyba, że ktoś lubi nesową grafikę albo ciągle na nim gra i bardzo chce przenieść nań Touhou.

  • Jedius9Baka
  • [*]
Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #4
Ja to bym chciał na NDSa. Jakby się jeszcze sterowało na taczpadzie to w ogóle szał.

Co do części na NESa - tam przynajmniej nikt nie przeoczy żadnych pocisków jak bedzie skupiał się na jednym kolorze. :D
Prawie jak powrót

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #5
Miałem wersje na NDS. Ssały pałę niestety.

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #6
Jedną jedyną rzeczą spośród oryginalnych ograniczeń Famicoma, których autor nie powinien był emulować, jest limit sprite'ów na linię. Migająco-znikającym pociskom mówię stanowcze, pogrubione i podkreślone NIE.

  • Jedius9Baka
  • [*]
Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #7
Miałem wersje na NDS. Ssały pałę niestety.
W jakim sensie? Coś w stylu podzielenia obszaru grywalnego na oba ekrany?
...i skąd? :>

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #8
Skąd? Nie pamiętam. To było wieki temu.

A czemu ssały? W jednej miales ekran podzielony pionowo - działało OK ale można sie było rozwalić przy przelatywaniu z jednego ekranu na drugi.

Druga wersja - Up screen - menu, Touch screen gra - ale konsole musisz trzymać bokiem. Ssało lepiej niż Mokon.

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #9
Skąd? Nie pamiętam. To było wieki temu.

A czemu ssały? W jednej miales ekran podzielony pionowo - działało OK ale można sie było rozwalić przy przelatywaniu z jednego ekranu na drugi.

Druga wersja - Up screen - menu, Touch screen gra - ale konsole musisz trzymać bokiem. Ssało lepiej niż Mokon.

Potwierdzam. Też grałem.
A skąd? Z internetu, jak wygrzebie linka to jak ktoś będzie zainteresowany to zarzucę.

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #10
Co do tego projektu , jestem naprawdę ciekaw , czy autor odważy się kiedyś zrobić extra ( te spelle Flandre ... )
Jeśli to zrobi , to będzie naprawdę niezła zabawa :D

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #11
Sądząc po tempie w jakim autor wydaje kolejne wersje gry obawiam się że do końca tego roku skończy do 5 stage  ,czyli walki z Sakuyą :( .
No ale 5 stage to już cała gra na Easy , a reszta to w praktyce same walki z siostrami Scarlet więc powinno mu to pójść szybko ^^ ( praktycznie całą robota to będą ich spelle , bo resztę ma gotową )

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #12
A potem tylko cofnąć się w czasie i dać to Shigeru Miyamoto zanim zrobi Mario na NESa. Cały świat by wtedy wiedzał o Toho :D.

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #13
D'oh. Miałem na myśli przypadek, gdyby naszej sensei odjebało i postanowiłaby sobie w trakcie jednej z pełni zapisać, że dnia tego i tego dana osoba umrze.
tam od razu umrze. Śmierć jest zauważona. Lepiej ustawić, żeby nigdy się nie rodziła, choć to bardziej brzemienne w skutki.

EoSD na NESa. Najbardziej mnie bawi to, jak niewiele zmieniła się grafika oryginału po takiej imponującej transkrypcji :P
Powiem ci że mnie to też zaskoczyło , ale tylko na chwilę , gdyż przypomniałem sobie jak " cudownie " jest przeskoczyć z jakiejkolwiek kolejnej części na EoSD ; ah ta grafika , ten hitbox ( a raczej jego wizualny brak ) , te cudowne graze'owanie których wynik resetuje ci się co plansze ta ilość żyć i łatwość ich zdobywania .... w EoSD gra mi się raczej jak w MS na PC 98 niż dalsze części z PC , więc jej konwersja na NES'a jest najbardziej logiczna ;) .

Odp: 8 bitowa Flandre , czyli EoSD NES version
Odpowiedź #14
Ostatnio przypadkiem znalazłem pewną stronę .
http://hccweb6.bai.ne.jp/yomogi-farm/kukeiha/
Nie wspominał bym o niej gdyby nie fakt że znajdują się w niej screen'y z EoSD NES ver i co ciekawe , także z PCB NES version !
Niestety , poza wspomnianą stroną nie udało uzyskać mi się żadnych informacji odnośnie NES'owej wersji PCB .
Może ktoś coś wie więcej na ten temat ? ^^